Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Det Endelige teaterstykke //Belafont//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Det Endelige teaterstykke //Belafont//
"Førhen plejede jeg at følge principet, at intet vare forevigt.. Så jeg nød hvad jeg havde, imens jeg havde det.. Så længe jeg er der til at sørge for det, vil du var for evigt.. Men derfor vil jeg stadigt nyde, at jeg endelig har noget, som kan vare ved." Sagde han med et smil, som bredte sig til et stort et. Han grinede lidt, og holdt sit ansigt helt tæt ved Robins, og kiggede hende i øjnende.
"Skal jeg lade være.. Med at nyde hvad jeg har?" Spurgte han med det samme brede smil, og kiggede fra hendes øjne, til hendes læber kort, og så tilbage i hendes øjne. Deres ansigter var meget få centimeter fra hindanden, og deres læber rørtes næsten, men også kun næsten.
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne have at du nyder, hvad du har nu ..." sagde hun stille, blikket mod Belafont's, "mere, end du gør nu." Robins smil vigede ikke og det samme gjorde hendes blik heller.
Det var utroligt, som Belafont betragtede sig selv som døden. Men denne form for død, kunne jo få Robin til at smile helt op til øjnene, og det var jo konstant! Hun kunne virkelig ikke undvære døden, hendes død... og det havde samtidig været en, der havde reddet hende fra det.
Gæst- Gæst
"Mere, end jeg gør nu?" Han smilte lidt lumskt, og holdt meget blidt fast i Robins underlæbe, og trak lidt tilbage inden han slap, og kiggede så ind i hendes øjne.
"Hvordan ville du foreslå, at jeg gjorde det? Elskede?" Han blev ved med at smile bredt, og kigge op på Robin.
Gæst- Gæst
"Hm.." hun blinkede en enkelt gang til ham, "du ved godt hvad jeg mener..." hun lo og så stadig ned på Belafont, som lå 'under' hende. Hun ventede lidt på, om Belafont kunne forstå hvad hun mente, men ellers, var det lige meget...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er kun din..." hviskede hun helt stille og nød Belafont's hånd mod hendes kind, endnu en gang.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du elsker virkelig at bide mig, huh?" Robin lo og bed sig lidt nervøøst i læben. de var utrolig tæt på hinanden og hun havde på den ene eller anden måde, svært ved at holde sig fra ham..
Gæst- Gæst
"Jeg nyder at bide dig.. Ja.. Men det jeg nyder mest.." Han kyssede meget blødt hendes læber kort. "Er at røre dig med mine læber." Sagde han stille, og kyssede hende mege tkort igen, med dybt forelskede øjne. Han kyssede hendes hage, og så hendes hals. Han tog et blidt greb om Robins lår igen, og lysnede det igen, imens hans anden hånd tog fat i Robins hånd, og flettede sine fingre imellem hendes. Han løftede hendes hånd op ved siden af Robins hoved, og fortsatte med at kysse hendes hals med korte bløde kys.
"Bryder du dig ikke om det? Mine bid?" Spurgte han med et stort smil, imens han kyssede hendes hals.
Gæst- Gæst
"Jeg kan godt lide det." sagde hun, undrede sig over, hvor Belafont kunne have fået det indtryk fra, at hun ikke kunne lide det.."Jeg kan nu bedst lide når du bider mig, når.." Robin måtte lige tage sig sammen, da Belafont kyssede hende langs hendes hals, "... jeg har jaget."
Gæst- Gæst
"Kan jeg godt forstå min elskede.. jeg vil prøve at holde mig fra dig, indtil du har fået det blod du skal have frem over.." Sagde han med en blid latter, og kyssede kort et par gange på læberne igen. "Men det må du endeligt ikke tro er næmt..." Sagde han med et lumskt smil, og bed drilende hendes underlæbe, dog ikke så den blødte, og hev i den lidt.
Gæst- Gæst
"Holde dig fra mig?" hun smilte kærligt til Belafont og lagde en hånd helt blidt på hans kind. "Det er snarere mig, der knapt nok kan holde mig fra dig..." hun blinkede en ekstra gang til Belafont med et smil der kunne smelte...
Hun kiggede fokuseret på Belafont, da han bed hende i læben.
Gæst- Gæst
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» det endelige opgør mellem 2 brødre og lejemorder (Zero,killer-man og Zann's venner burde nok læse dette)
» The stars in the sky - Belafont
» Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
» Rolig aften - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage