Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det Endelige teaterstykke //Belafont//

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 Empty Sv: Det Endelige teaterstykke //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 14:42

Belafont smilede, og kiggede Robin ind i øjnende.
"Førhen plejede jeg at følge principet, at intet vare forevigt.. Så jeg nød hvad jeg havde, imens jeg havde det.. Så længe jeg er der til at sørge for det, vil du var for evigt.. Men derfor vil jeg stadigt nyde, at jeg endelig har noget, som kan vare ved." Sagde han med et smil, som bredte sig til et stort et. Han grinede lidt, og holdt sit ansigt helt tæt ved Robins, og kiggede hende i øjnende.
"Skal jeg lade være.. Med at nyde hvad jeg har?" Spurgte han med det samme brede smil, og kiggede fra hendes øjne, til hendes læber kort, og så tilbage i hendes øjne. Deres ansigter var meget få centimeter fra hindanden, og deres læber rørtes næsten, men også kun næsten.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Det Endelige teaterstykke //Belafont// - Page 6 Empty Sv: Det Endelige teaterstykke //Belafont//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 15:37

Robin fugtede langsomt sine læber. Hun sank en klump og kunne ikke lade være med at smile - endnu en gang.
"Jeg vil gerne have at du nyder, hvad du har nu ..." sagde hun stille, blikket mod Belafont's, "mere, end du gør nu." Robins smil vigede ikke og det samme gjorde hendes blik heller.
Det var utroligt, som Belafont betragtede sig selv som døden. Men denne form for død, kunne jo få Robin til at smile helt op til øjnene, og det var jo konstant! Hun kunne virkelig ikke undvære døden, hendes død... og det havde samtidig været en, der havde reddet hende fra det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:38

Belafont smilede bredt, og kyssede Robins læber intenst igen, uden at vente.
"Mere, end jeg gør nu?" Han smilte lidt lumskt, og holdt meget blidt fast i Robins underlæbe, og trak lidt tilbage inden han slap, og kiggede så ind i hendes øjne.
"Hvordan ville du foreslå, at jeg gjorde det? Elskede?" Han blev ved med at smile bredt, og kigge op på Robin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 10:53

Robin bed sig diskret i læben, efter Belafont havde gjort det.
"Hm.." hun blinkede en enkelt gang til ham, "du ved godt hvad jeg mener..." hun lo og så stadig ned på Belafont, som lå 'under' hende. Hun ventede lidt på, om Belafont kunne forstå hvad hun mente, men ellers, var det lige meget...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 11:13

Belafont smalede øjnende lidt, og satte sig op på hans albuer, så hans ansigt var lidt højere. Han kyssede så Robins læber kærligt igen, men satte sig langsomt op, og derved skubede Robin lidt tilbage så hun også var strakt ud. Robins hoved var nu lidt højere end Belafonts. Han slap hendes læber, og kyssede hendes hage, så hendes hals, og siden af hendes hals. Han lagde en hånd blidt på hendes lår, og strøg kærlig hånden lidtop, inden han tog et blidt men fast greb, samtidigt med at han langsomt sank sine, nu let udvoksede tænder i hendes hals. han drak meget langsomt, og blev ved med at køre hans hånd på hendes lår langsomt op og ned. Han lagde sin anden hånd på Robins kind, og aede hende kærligt med en finger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 11:53

Robin lagde sig tilbsge på sofaen, så hun var helt strakt, da belafont bed hende. Hun kom med en lille tilfreds lyd fra hende, da hun mærkede Belafont's greb og bid i hende.
"Jeg er kun din..." hviskede hun helt stille og nød Belafont's hånd mod hendes kind, endnu en gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 12:10

Belafont smilede bredt, og blev ved med at bide i et stykke tid. Han strøg stadigt kærligt sin hånd over hendes lår. Han strøg hånden op af hendes lår, og op på hendes mave, hvor han strøg den ned på siden af hendes talje. Han holdt sigselv oppe med sin anden arm, imens han stadigt bed. Han slap så langsomt hendes hals, og slikkede blidt det resterende blod væk. Han kyssede såret indetil at det lukkede, imens hans anden hånd ved siden af hendes hovede, og strøg den kærlig ned af hendes arm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 12:34

Robin mærkede hvordan Belafont's bid slap, og mærkede straks efter, at såret healede.
"Du elsker virkelig at bide mig, huh?" Robin lo og bed sig lidt nervøøst i læben. de var utrolig tæt på hinanden og hun havde på den ene eller anden måde, svært ved at holde sig fra ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:43

*Belafont smilede bredt og løftede hovedet op over Robins, og havde det meget tæt ved hendes, og deres læber var kun få milimeter fra hindanen.
"Jeg nyder at bide dig.. Ja.. Men det jeg nyder mest.." Han kyssede meget blødt hendes læber kort. "Er at røre dig med mine læber." Sagde han stille, og kyssede hende mege tkort igen, med dybt forelskede øjne. Han kyssede hendes hage, og så hendes hals. Han tog et blidt greb om Robins lår igen, og lysnede det igen, imens hans anden hånd tog fat i Robins hånd, og flettede sine fingre imellem hendes. Han løftede hendes hånd op ved siden af Robins hoved, og fortsatte med at kysse hendes hals med korte bløde kys.
"Bryder du dig ikke om det? Mine bid?" Spurgte han med et stort smil, imens han kyssede hendes hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 19:25

Robin lagde blidt armene omkring Belafont, tvang ham næsten ned til sig. Hendes øjne lyste af lidenskab og lykke... Hun kunne ikke lade være med at komme med en lille sød latter, da Belafont spurgte hende, ang. hans bid...
"Jeg kan godt lide det." sagde hun, undrede sig over, hvor Belafont kunne have fået det indtryk fra, at hun ikke kunne lide det.."Jeg kan nu bedst lide når du bider mig, når.." Robin måtte lige tage sig sammen, da Belafont kyssede hende langs hendes hals, "... jeg har jaget."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:33

Belafont smilede og kyssede op til hendes hage, og kyssede hendes mund igen.
"Kan jeg godt forstå min elskede.. jeg vil prøve at holde mig fra dig, indtil du har fået det blod du skal have frem over.." Sagde han med en blid latter, og kyssede kort et par gange på læberne igen. "Men det må du endeligt ikke tro er næmt..." Sagde han med et lumskt smil, og bed drilende hendes underlæbe, dog ikke så den blødte, og hev i den lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:41

Robin lo.
"Holde dig fra mig?" hun smilte kærligt til Belafont og lagde en hånd helt blidt på hans kind. "Det er snarere mig, der knapt nok kan holde mig fra dig..." hun blinkede en ekstra gang til Belafont med et smil der kunne smelte...
Hun kiggede fokuseret på Belafont, da han bed hende i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum