Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Det Endelige teaterstykke //Belafont//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Det Endelige teaterstykke //Belafont//
"Jeg holder vist ligeså meget af ham, som han gør af mig - hvis ikke mig." Robin kiggede hen mod Belafont og grinte igen.
"Jeg kan bare have det her på, det er fint."
Gæst- Gæst
"Nej nej skal nok finde en.. Skal bare lige finde en der ville passe, og ville da heller ikke gøre noget at den var pæn." han grinede og lød som om han fandt noget. han kom gående ind med en halvfin balkjole også fra den samme tidsalder som resten af husets decorering. Den var hvid og guld farvet, og var lavet itl både at være praktisk at bevæge sig i, og være fin. Belafont rækkede den ud til Robin med et smil. Kai viftede glad med halen.
*Se?* Var tydeligt på Kai at hun gerne ville have haft sådan en kjole på i lang tid.
Gæst- Gæst
"Aldrig." hun lo stille og prøvede at smile. "Jeg vil hjælpe Kai og hvis jeg overhovedet skal, så er det nødt til at blive nu eller efter, at jeg har jaget."
Gæst- Gæst
"Okay... Hvad så? Hvad skal vi gøre?" Belafont var ikke så glad for at Kai var nervøs, og forstod ikke helt hvorfor, og blev ved med at kigge på Robin. "Er det farligt?" Han så betænksom ud, men stadig ikke afværgene fra ideen.
Gæst- Gæst
"Jeg skal bruge noget at sidde på. Og et tæppe." Robin kiggede på Belafont med et smil.
Gæst- Gæst
"Tak Kai." Han kunne meget bedre lide det når man ikke kunne læse hindanens tanker. Så kiggede han på Robin og nikkede. han hentede en stol, og et tæppe. Han strakte tæppet ud på gulvet, og satte stolen ovenpå.
"Sådan?" Spurgte han med et smile. Kai så på en smule nervøs, og holdte tanke skjoldet oppe.
Gæst- Gæst
"Kai," sagde Robin stille, "sæt dig på stolen, så er du sød." Robin kiggede ned på Kai og hendes fingre rystede en anelse. Det skulle gå hurtigt, ellers ville Belafont kunne kigge ind i hendes sind.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Robin fik sine vinger frem - strakte dem. Hun kiggede mod Belafont og tillod ham kigge i hendes blik, fik indblik i hvor farligt det var for hende - lige før hun satte hænderne på Kai's hals og begyndte ændringen.
Gæst- Gæst
"Damn it! Hvad laver du Robin! jeg så det godt i dine øjne, det er jo MEGET farligere end du sagde! Garh! Og det var derfor at du lukkede for min tanke læsning..." Sagde han vredt og pegede på Kai. Han kiggede på Robin igen. han gik frem og tilbage, tydeligvis meget vred, og bandede på fransk igen. Han kiggede så på Robin. "Jeg tør ikke stoppe det, men urrgh.... R.. Robin.. V.. Vær forsigtig.. Du kan.. Lige våge på at dø..." Belafont var nu meget, meget nervøs i stedet for vred. Hans sorte kolde øjne var blevet mere grålige og tomme for farve, og han kiggede fra Robin til Kai og så tilbage. "Hvorfor.. Hvorfor tog du chancen?" Han stod helt fortabt og vidste slet ikke hvad han skulle gøre.
Gæst- Gæst
Prøvende, rettede hun sit blik mod Kai. Hendes hale havde forsvundet, og hun var blevet ... normal igen.
Robin fjernede sine hænder fra fra Kai's skuldre, som tog tæppet om sig, da Robin sank sammen på gulvet. Hun lå og gispede, skreg en enkelt gang og lod sit blik hvile i loftet. Hun levede, hun fik Kai tilbage. Robin's evner var i sandheden blevet stærke.
Robin's læber formede sig til et smil og havde ikke været overrasket over Belafont's reaktion. Hun satte sit liv på højkant for at gøre ham et tjeneste. Og for at vise, at hun elskede ham.
Gæst- Gæst
"Drik det... Kan godt være at du overlevede, men jeg tager ikke chancen... Dem er der blevet taget nok af i aften!" Han vresede stadigt lidt, og så stadig en kende sur ud. Kai kiggede fra Belafont til Robin, og prøvede at sige noget, men havde tydeligvis problemer med det.
Gæst- Gæst
"Der går nogle dage, før du bliver hel. Du skal hav noget blod." det sagde hun mens Belafont skar hul på sig selv.
"... J-jeg vil ikke h-have det.." sagde hun, tømt for energi, "hold om mig." hviskede hun, med sørgmodige øjne. Hun kiggede på Belafont, havde svært ved at fokusere ordenligt og holde sig fra Belafont's blod.
Gæst- Gæst
"Jeg tager ikke chancen Robin.. Det må du forstå..." Han lænede en arm ned, og lagde om hende, og trak hende op til sig, men pressede næsten sit håndled imod Robins mund. "Drik... jeg ber dig.." Kiggede på hende med tiggende øjne. Kai, som var en lille pige, ikke på mere end elve, kiggede på Belafont, og da han ikke kiggede imod hende hoppede hun ud fra tæppet, tog hurtigt blodposen, og løb ind i klædeskabet. Belafont kiggede ikke efter hende det mindste, blev bare ved med at se bekymret på Robin.
Gæst- Gæst
"Jeg gjorde det for dig..." sagde hun, stadig med sin svage stemme. Hendes krop rystede af anstrengelse, men hun nægtede at indtage blodet.
*Det ville nok være det klogeste* tænkte Robin, men nægtede sig selv det.
Gæst- Gæst
"Robin.. Du bliver nød til at drikke noget... Mit er det du for mest ud af.. Tag nu imod det, jeg ber dig.. Kan ikke ta at se dig sådan her..." Han kiggede op og ned Robin, og trak hende tættere til sig, med begge arme kærlig omkring hende, og kiggede stadig i hendes øjne. Kai var igang med at finde sig en kjole, hvilket kunne høres der inde fra i det hun flyttede rundt på bøjler.
Gæst- Gæst
En lille knurren kom fra hende og typisk nok, også en tåre. Hun havde lige reddet en lille vampyr, der kunne leve sit liv nu, uden at skulle gå og bjæffe hele tiden.
Hun kiggede på Belafont ud af øjenkrogen.
*Du er vred...* sagde hun med en stille stemme og fjernede sine tænder fra hans håndled. Hun satte sig op og smed sig ind til Belafont's favn. Hun omfavnede ham, kyssede ham, knugede ham ind til sig, uden at det gik for vidt.
Gæst- Gæst
"Nej.. Nej, nej jeg er ikke vred Robin... Jeg var bange.. Bange for at miste dig..." Han strøg sin hånd ned af hendes hår igen og igen. Han lagde sin kind imod Robins kind, og sukkede igen. Kai kom langsomt ud fra skabet i en fin kjole. Hun kiggede hen på de andre, men blev lidt væk.
Gæst- Gæst
"Du må ikke gå fra mig..." hviskede hun.
Gæst- Gæst
"Kunne jeg aldrig finde på Robin.. Jeg elsker dig jo.. J.. Jeg er ked af at jeg råbte af dig, jeg blev bare så.. Frustreret over at jeg.. Ikke turde gøre noget... Og fordi jeg var bange.. Bange for at miste dig så tideligt... Du må aldrig gøre sådan noget igen Robin.. Jeg ber dig..." Han lød næsten tiggende da han snakkede. Han havde sine øjne lukket, og blev ved med at holde Robin tæt ind til kroppen.
Kai kiggede stadig ned på dem. Han smilede bredt ned på dem, og var glad for at se Belafont sådan. Hun havde ikke set ham så knyttet til en anden i lang tid. Hun lagde mærke til at hun stadig havde skjoldet oppe, som hun hurtigt lukkede for, så alle kunne læse hindanens tanker igen.
Gæst- Gæst
"Jeg ville ikke have gjort det, hvis jeg havde været sikker på, at jeg overlevede." hun lo en kort latter, og fjernede ikke sit blik fra Belafont.
"Du gjorde en tjeneste ved at redde mig - jeg gav dig blot en tjeneste igen." hun kiggede nu hen på Kai - den stakkels pige. At blive bidt som elleve-årig måtte være forfærdeligt. Hun havde jo intet nået at leve. Robin smilte til Kai og vendte så tilbage til Belafont.
"Jeg ..." hun bed sig nervøst i læben, "... elsker dig."
Gæst- Gæst
"Jeg elsker også dig Robin.. N.. Næste gang at.. Du vil gøre mig en.. Tjeneste så.. Så lad være med at.. At holde mig ude.. Vil helst.. Vide hvad der.. Sker så jeg kan være klar på.. At hjælpe dig." Han kørte en kærlig hånd igennem hendes hår, og sukkede let igen.
Kai fik sig taget sammen, og gik over ved siden af Robin og Belafont og knælede ned. Hun kiggede på Robin med hendes gule blanke øjne.
"T.. T. Tak.." Fik hun fremstammet, og smilede meget bredt, og genert. Belafont kiggede op på hende, og grinte lidt igen.
"K.. Kai.. Du er.. Jo digselv igen.. Tak Robin.. Du har gjordt hende den største tjeneste hun kunne have fået.. Og mig.. Er dig dybt taknemmelig.." Kai nikkede af hvad Belafont sagde.
Gæst- Gæst
"Det var så lidt." sagde Robin og så taknemmeligheden i Kai's øjne. "Benyt dig nu af det." hun grinte og tog Belafont's hånd.
Kai var smuk, som en vampyr nu var, hendes øjne var gule,hvilket overrasket Robin meget - hendes egne var jo helt røde.
"Du var ikke særlig gammel da du blev bidt, vel?" spurgte Robin og kiggede på Kai. Hun lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
"Jeg var.." Hun så ligefrem ikke ud til at kunne huske det, da hun så betænksom ud. "Elve. Tror jeg nok.." Sagde hun stille. Belafont smilede, og var tydeligvis glad for at se Kai i sin egen form igen.
Gæst- Gæst
Robin kiggede nysgerrigt på Kai - hun havde aldrig set så ung en vampyr før, selvom Robin selv havde været ude for en del, da hun lige var blevet Dødsengel.
"Jeg var femten, da jeg blev Dødsengel - jeg er jo ikke hel Vampyr, Kai." Robin lo en blid latter og kiggede så på Belafont. "Det kan være at det er derfor, at du er så glad for at bide mig. Jeg har jo engel blod i mine årer." det virkede egentlig ret logisk.
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» det endelige opgør mellem 2 brødre og lejemorder (Zero,killer-man og Zann's venner burde nok læse dette)
» The stars in the sky - Belafont
» Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
» Rolig aften - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage