Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Det Endelige teaterstykke //Belafont//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Det Endelige teaterstykke //Belafont//
"Det.. Hvad jeg lugtet.. Heh.." Hun rystede en smule, og blev ved med at fumle med håret. "Og det var ikke hr Belafont som bed mig, hvis.. Det er det du troede.. Han prøvede at stoppe det.. Men.. Lidt for sent.." Hun kiggede op på Belafont. Han sukkede dybt, og satte sig ned i sofane bag ham. Han lagde højre fod på hans venstre knæ, og så en smule trist ud. kai trippede hen til ham, og satte sig ned ved siden af hans ben på gulvet, som hun altid plejede da hun var i sin dyre form. Hun stoppede, da hun tydeligvis var udmattet, og Belafont sad og kiggede lidt tomt ud i ingenting i et stykke tid..
Gæst- Gæst
*Jeg elsker dig* hviskede hun i sine tanker, kun så Belafont kunne høre det - håbede hun på. Hun ville vente med at give ham den gode nyhed, til Kai havde svaret.
Gæst- Gæst
"Var en af min fars gode venner.. Troede vi.. Han dræbt min far, og ville så dræbe mig. Han nåede kun lige at bide mig inden Belafont stoppede ham i at dræne mig.. Hvilket jeg er glad for.. Kan godt være jeg skal leve et evigt liv i en krop som en elve årig, men er bedre end at dø som elveårigt.. Hvis.. Altså du spørge mig." Kai grinede lidt, og drejede rundt og betragtede hendes kjole. Belafont smilede og kørte kærligt en finger ned af Robins kind da han hørte hvad hun tænkte. Han så ikke ud til at blive tridst over historien.. Det var også bare endnu et mørkt minde for ham efterhånden. Belafont sad bare og kiggede på Robin med et bredt smil, tydeligvis langt væk i hans egne tanker.
Gæst- Gæst
Robin kiggede nu på Belafont, og prøvede at finde ud af, havad han tænkte på. Mørke minder var hun klar over, men andet? Robin smilte kærligt til Belafont og blinkede en enkelt gang til ham.
Gæst- Gæst
"Jeg er stadig en gammel mand i forholden til dig kære Robin.. Men du har set mere end de fleste andre selvom du er så ung.. Og det gør dig ikke en mindre dejlig kvinde." Sagde han med et smil og kørte kærlig en finger ned af hendes kind. Kai smilede af de to, og hoppede lidt rundt et par gange inden hun satte sig på den stol hun havde sittet på før, og kiggede rundt med sine store gule øjne. Belafont blev ved med at kigge på Robin med et smile, og et kærligt blik.
Gæst- Gæst
"Du ville kunne få mig til at komme til drømmeland - hvis jeg kunne sove." lo Robin og kiggede nu på Belafont. Hun gengældte hans kærlige blik og tog hans venstre hånd. Hun lagde blidt sin anden ovenpå og aede forsigtigt Belafont's fingre, en efter en.
Hun huskede nu, hvordan Belafont's hånd, plejede at være isnende kold, i forhold til hendes - før hun altså blev bidt. Men siden hun havde blevet bidt, virkede Belafont's hånd samme temperatur som hendes egen.
Gæst- Gæst
"Mine nerver er endelig faldet til ro igen min kære.. Du skræmte næsten liv.. Heh.. Komisk tanke.." Sagde han og trak venligt Robin op ved siden af ham, og kyssede hendes kind kærligt. "Jeg har som sagt aldrig været så bange i mange mange år.. Ikke engang da jeg frygtede for min egen eksistens.. Det nærmede sig slet ikke frygten af at miste dig Robin.. Du betyder meget for denne gamle mans døde hjerte.. Jeg elsker dig min kære.. Jeg vil ikke miste dig.." Sagde han med kun et halvt smil på læberne, og det var tydeligt at han mente hvert et ord. Kai sad og kiggede fra Belafont til Robin og så igen, og så helt lettet ud, med et bredt smil, imens hun rokkede let frem og tilbage i stolen.
Gæst- Gæst
"Gamel mands hjerte..." Robin flyttede lidt på sig, så hun sad med ansigtet lige mod Belafont's. "Du er for det første ikke gammel. Og for det andet, føler jeg det samme - og det ved du. Jeg vil kun have dig." Robin smilte, helt blidt og kærligt, uden at sige mere. Hun klemte Belafont's hånd og lyste af lykke.
"Jeg vil aldrig forlade dig. Jeg vil altid beskytte dig - og jeg vil altid elske dig."
Gæst- Gæst
"At beskytte mig vil ikke være nødvendigt min kære.. Din kærlighed er det eneste jeg lyster efter.. Så jeg ved at min kærlighed til dig, er gengælt.." Sagde han med et kærligt smil, og kyssede så Robins læber blødt og kærligt og gjorde det i lang tid. Han strøg en hånd op af hendes ryg, og lagde den på hendes baghovede, og strøg fingrende igennem hendes hår.
Gæst- Gæst
"Romantisk.." sagde hun stille, og ville ikke huskes på deres kamp mod spøgelserne, som så medførte, at hun blev bidt.
"Jeg vil beskytte dig, om du vil det eller ej," lo Robin stille, under deres kys. Hun rykkede sig meget tættere på ham, lagde armene omkring hans hals og sprang ud i et lidt mere ... voldsomt kys. Hendes fingre legede med Belafont's mørke hår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men hun blev ved med at kysse Belafont, og ønskede ikke at fjerne sine læber fra hans. Uden videre, viste sine vinger sig fra Robin's ryg - kun noget der sker for hende, når hun bliver meget følelsesmæssig. Hun måtte holde dem tæt sammen, for ikke at vælte et eller andet, da hendes vingefang var noget større end så mange andres - det var de blevet, da hun var blevet bidt.
Robin fortsatte med lade hendes fingre lege helt blidt med hans mørke hår og satte sig tættere ind til ham.
Gæst- Gæst
*Vi kysser jo bare min kære.. Og kan godt være lille Kai kun ligner en på elve, men hun er jo altså faktisk ældre end dig..* Tænkte Belafont tilbage. Kai grinede lidt og rullede hendes øjne.
*Kan altså godt høre jer... Lejebørn...* Kom Kais tanker ind i spillet. Belafont grinede lidt, men flyttede ikke sine læber. Han havde glemt at tænke på at hun kunne havde kunne snakke og høre igennem tanker i tohundrede år, og kunne høre tanker meget langt. Kai rejste sig, grinede og løb udenfor. Det regnede stadigt, men hun var ligeglad, og hoppede rundt og nød regnen på hendes hud.
Gæst- Gæst
"Kan godt være at hun er ældre end mig, men jeg ..." Robin lavede en tænkende grimasse, "... pokkers også. Jeg føler mig vildt lille, selvom jeg snart er tohundrede år." Robin lo og uden en tanke, mærkede hun sine læber mod Belafont's igen. Hun var som afhængig. Robin lo stille under kysset og satte sig blidt på Belafont's skød, så hun havde et ben på hver side af ham. Hendes vinger blafrede stille, med en lille hvislende og rolig lyd.
Gæst- Gæst
"Du er ikke lille Robin.. Langt derfra.. Og dine vinger er smukke..." Han kiggede på dem igen, og grinede lidt. "Nærmest fortrylende.." Sagde han med et bredt smil, og kiggede så ned på hende igen.
//Så.. Skal jeg på ferie.. Jeg svarer nok først igen på Fredag.. Det er jeg ked af :) Snakkes//
Gæst- Gæst
"Tak..." sagde hun stille, da han kommenterede dem. "De er blevet større, siden du bed mig." hun lo oglagde armene forsigtigt omkring Belafont. Hun krammede ham inderligt, og ville aldrig nogensinde give slip på ham. Hendes hoved hvilede let på Belafont's venstre skulder.
"Jeg vil aldrig nogensinde leve uden dig..." sagde hun og lod hendes vinger strække sig lidt. Det var hårdt at have dem væk i så lang tid af gangen - det havde engle jo normalt ikke.
//okay (: Super god ferie (: //
Gæst- Gæst
Belafont smilede og lagde armende omkring Robin, og kørte kærligt hans hænder op og ned af hendes ryg. Han kiggede på hendes vinger da de krammede, og bredte et lumskt smil, i det han kiggede op af hendes vingefang.
"De er også store.. Er ligeved at du ikke kan være i huset når de er udbredt." Han grinede lidt og sagde det da spidsen af hendes vinger ramte loftet da hun strakte dem ud. Han kiggede på hendes, og kyssede hendes kind.
"Hvorfor skulle du dog også leve uden mig nu?" Sagde han med et bredt smil.
Gæst- Gæst
Robin lo, da hun faktisk så, at hendes vinger lige præcist rørte loftet når hun strakte dem helt.
"Jeg kan jo flyve med mine vinger - jo større de er, jo lettere er det for mig at kunne flyve og bære en, hvis det skulle være nødvendigt." Robin lo og blev helt rolig, da Belafont aede hendes ryg.
"Ser du ... Jeg har været alene siden 1880'erne eller noget. Der har kun været én anden udenover dig og han prøvede at slå mig ihjel..." Robin rystede på hovedet. Hun havde forsvaret sig selv og det hele havde endt i et stort blodbad.
Gæst- Gæst
"SKulle nu ikke være nødvendigt, hvis det var mig du tænkte på.. Kan jo selv brede mine vinger." Sagde han med et smil, og lod sine hænder vile på hver side af hendes talje. "Virkelig? Kunne slet ikke forestille mig en grund til at ville skade dig.." Han smilede og pressede blidt sine fingre ind imod Robins talje, og kørte dem tilbage og op af hendes ryg, imens han nærmede hendes ansigt med sit, men uden at kysse hende, bare kigge ind i hendes øjne med det brede smil, og røre hendes næse kærligt med sin egen.
Gæst- Gæst
"Jeg var nødt til at forsvare mig, så jeg endte med at slå ham ihjel." Robin's stemme var kølig, køligere end nogensinde. Lige dét, havde hun ikke regnet med at tænke tilbage på, nogensinde igen...
Robin var blevet friet til allerede som 15-årig - ja, af denne fyr. De var utrolig forelskede, og hele den østlige del af London, kendte dem som parret, de der bare skulle blive sammen, indtil døden skilte dem ad. Men fremtiden ville noget andet. Robin sad hjemme alene en dag, da hendse forlovede kom ind af døren. Han var tre år ældre end hende, på det tidspunkt havde hun haft sin Døsengel titel og udødelighed i næsten to år, så forskellen på dem havde ikke en stor indflydelse. Men hendes forlovede havde drukket for meget, sammen med en hel flok af hans venner - der var i samme tilstand som han selv. Forloveren ville have hende med ned til sine venner, men Robin kunne godt se at det ikke var smart. Hun afslog, og ville hellere have ham hjemme. Og det var han ikke så tilfreds med. Han gik fuldstændig amok, og ... så sagde resten sig selv.
Robin trillede en tåre. Hendes øjne var nu blanke, knapt så røde nu, mere .. lilla'e, som de havde været altid, før Robin blev bidt. Men resultatet af hendes forsvar havde givet kæmpe politisag. Robin var flygtet fra gommens lejlighed og gemt sig. Hendes forældre tog sig ikke af det.
Gæst- Gæst
"Det er længe siden.. Robin.. Og jeg er ked af at du skulle igennem det.. Ligeså er jeg omkring tingende i stykket.. Du har set meget, selv på dit relativt korte tid som uddødelig.. Men alt det, gør dig ikke mindre en smuk kvinde.. Og det ændre ikke min brændene kærlighed til dig.. Og fortid, bliver til historie.. Og så til glemte legender.. Ved godt man siger at tiden ikke heler alle sår, og gør den heller ikke.. Men jeg vil gøre mit til at dine sorger bliver healet.. Og håber at jeg kan få dig til at nyde hvad du har nu.. I stedet for at sorge over hvad du har mistet.." Han kørte en finger over hendes kind og over hendes øre, for at ligge noget hår tilbgage, imens han snakkede, og sad med sit ansigt meget tæt på hendes.
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke ked af hvad jeg har mistet, hvis det er det du tror," sagde hun, helt stille, "jeg var så lykkelig dengang og det blev revet væk så hurtigt. Mine forældre ville ikke tage sig af det, de havde været imod forholdet fra starten af, så jeg søgte ly hos min bror. Han tog sig af min søster på det tidspunkt, fordi hun ikke ville være hos vores forældre ..." Robin var stille. "Det er derfor at jeg er ligeglad med, hvor de ligger henne - deres grav altså. Men min brors og søsters ... dem mistede jeg for real." Robin smilte tøvende, hendes yderste, sorte vingefjer bevægede sig helt stille. Robin fjernede ikke sit blik fra Belafont's og hun tog forsigtigt hans hånd.
Gæst- Gæst
"Det gør altid ondt at miste.. Om man selv er udødelig, levende eller være.. Jeg vil heller aldrig glemme dem jeg har mistet, og eg vil ikke engang prøve.. Deres minde lever vidre med min forbandelse.. Men mit hjerte komme vidre, og følger nu dig i stedet.. Så mine tanker og kærlighed er med dig.. Så er der kun minderne tilbage af dem.. Og sådan skal det være.." Sagde han en smule dystert, men smilede en smule ved de sidste ord, og strøg en hånd ned af Robins side, og kiggede tilbage med sine sorte øjne.
Gæst- Gæst
"Du har aldrig fortalt mig omkring din humanitet," sagde Robin, "eller din familie." Robin var nervøs for, at det, at Belafont ikke havde fortalt hende noget om det, ville betyde at han ikke ville eller ... at han syntes det var irrelevant?
Robin kiggede på Belafont, med et forsigtigt smil, "du behøver ikke at sige noget omkring det, hvis du ikke vil - det er helt okay.."
Gæst- Gæst
"Nej det har jeg ikke.. Da dengang er længe siden.. Men kan da fortælle, at jeg engang var en af de heldige.. Jeg havde et godt liv.. En fin familie. Havde de pebnge jeg skulle bruge. Var danseinstruktør på en fin danse skole, og skulle giftes.. Så blev jeg bidt.. Men familie dræbt pågrund af det jeg blev.. Og ja.. Var så det liv." Han virkede ikke specielt berørt over at snakke om det. Var længe siden, og noget han var afklarte med.
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» det endelige opgør mellem 2 brødre og lejemorder (Zero,killer-man og Zann's venner burde nok læse dette)
» The stars in the sky - Belafont
» Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
» Rolig aften - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage