Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:12

Erick smildte bredt og flickede igennem sangene imens han snakkede. Han fandt 'As I Lay Dying' med 'The Darkest Nights', og trykkede play. Han satte bilen i bakgear, og brølede ud af garagen på den lille vej, og sate den så i første gear og satte straks op i høj fart, og ud på en af de støre veje. Han grinede lidt og rystede hovedet.
"Du misforstod mig søde.. Var en joke.. Vil sku ikke rode rundt i andres forhold.." Han kiggede over på Kajika. "Ogås selvom kvinden i nettop det forhold er noget af det smukkeste man finer." Han grinede igen, og lavede et hårdt sving hvor bilen gled langt med siden fremad, og kørte ned af den næste vej.
"Og ja. Bor i en lejlighed på hotelet. Heh. Gad ikke til at købe en lejlighed, da jeg vidste at jeg ikke ville bruge specielt meget tid der. Hvis du ved hvad jeg mener..." Han grinede igen, og drrønede igennem en lyskorg med høj fart, hvor der ikke var nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:18

Kajika grinte og prikkede blidt til Erik og sagde"fjolle det vidste jeg godt" hun smilede kært og tænkte på barishan i mens de kørte og sagde"så du har haft et rigtig hårdt liv hva= Erik men vis det er så vil jeg altid være her for dig som en ven altid" hun smilede kært til ham og så mod vejen igen og grinte i det hun rødmede da han sagde at hun var noget af det fineste man kunne finde.."århh... tak tror jeg Erik hvor er du dog kær" hun så på ham med rødmen blidt læggende over kinderne og smilede"Ja det kan jeg godt se... så ville det jo blot være spild af penge og lejlighed hahah" hun roede sig lidt i håret og kunne se hotellet fra hvor de kørte nu og sagde"så hvor lanngt oppe af bor du"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:30

Han rystede en smule på skuldrene.
"Prøver at holde det i fortiden.. Nogen gange bruger jeg stofferne og alcoholen til at glemme.. Det virker nogen gangne." han rystede lidt på skuldrene og grinede igen. Han kiggede op af hotelet og grinede lidt.
"Kun på femte.. Havde overvejet og se om ikke jeg kunne komme højre. Meeen nu var jeg lige blevet inlogeret så godt.. Som du nok kommer til at se." Han grinede let igen og bremsede foran døren ind til hotelet.
"Sådan." han slukkede for anlæget og steg ud af bilen. Han gav nøglen til en af tjenerende og ventede på Kajika ved skydedørene indtil hotelet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:44

Kajika steg ud af bilen dog ikke med egen hjælp i det 3-4 fyre styrtede hen til hende for at åbne døren for hende, i det hun smilde kært og steg elegant ud og sagde"årh tak drenge det havde i ikke behøves" hun smilede kært og de stod blot og betragtede hende i det nogen af dem så misforstående på hende og troede at Erik var hende fyr??.... de så vredt på ham og nogen sendte onde blikke i det hun gik hen til Erik og gik med ham indenfor og sagdde"ved du hva??? jeg har faktisk boet på hotellet her helt øverst oppe men kun i en månede og så flyttet jeg ud" hun grinte kært og bed sig i underlæben og kiggede lidt undersøgende rundt i det hun fandt hen til elevatoren som altid og stillede sig der ind med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:55

Erick havde lagt mærke til blikkende. Han grinte og spillede med på deres fantasy, og lavede en hånlig gestus over skulderen da han fulgte ind med Kajika, hvor de alle bare stadig stod og vrissede surt. Han grinte højt og kiggede frem igen.
"Du gør mig så dejlig populær søde..." Han rystede på hovedet og fulgte med ind i elevatoren, trykkede på knapen til femte og vente sig så han stod med siden til Kajika og kiggede på hende.
"Har du? Hvordan er det deroppe? Lyst flot og elegant?" Han grinede lidt igen. "Kunne forestille mig de der suiter var liidt for meget af det til min smag. Men hvad ved jeg.. Hvordan var de?" Spurgte han, og smilede bredt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:05

Hun smilede kært og grinte i det hun sagde"Jamen det glæder mig da du hygger dig Erik" hun grinte igen meget sødt og kært i det hun stillede kiggede rundt og bed sig let i underlæben og betragtede knapperne og sagde"hmm hvordan der var der oppe, det var suiter til den bedste pris meget smukt og flotte lyse vægge ikke sandfarvet" hun så på elevatordørene da det sagde ding og smilede, i det hun trådte ud og så på Erik og sagde"så Erik..? du har boet her i Di morga før, og flyttede hvorhen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:18

Erick rystede hovedet igen med et smil.
"Gør jeg skam også, gør jeg skam også." Han fulgte efter hende ud af elevatoren og gik hen imod værelset.
"Boet her? Neej det har jeg ikke, vi var på ferie her dengang de gamle døde.. Vi boede i Danmark.. Dyre kvater i København hvis du kender til landet... Gjorde jeg jo så ikke efter jeg kom ud af anstalten. Da solgte jeg palæet, bilerne, bortset fra min selvfølgelig, og alle deres aktier i forskellige selskaber.. Fik jeg så nok penge til at tage hertil, og leve på renterne." Han grinede lidt, og nåede frem til døren ind til hans hotelværelse. Han låste den op og gik ind i det sorte lokale.
Han havde skiftet gardiner ud med sorte, sengetøj ud med sort, med et stort rødt pentagram. Han tændte lyset som var et dæmpet rødt. Selvom at det var lavet dyster så alt pænt plaseret og i orden ud. Erick gik hen til et rundt bord. Han tog nøglen til lejlighede, en lille metal bøtte, hans sølv halskæde og armbånd og hans mp3 og lagde dem i en fin linje med lige meget mellemrum imellem hver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:29

kajika så på ham lidt undrende og nikkede i det hun sagde"Hmmm jeg kan se du temmelig perfektionistisk angående dine tings belæggenhed og hmm jeg har skam været i danmark temmelig dejlig sted nogen gange" hun smilede kært og bed sig let i underlæben og kiggede så rundt og sagde"Så Erik er du satanisk siden du har et pentagram??? eller kan du blot li gamle tegn og sort som en hver anden sort fanatiker??" hun smilede kært og kiggede stille rundt i det hun trak en stol ud og satte sig på den og sagde"Dejligt endelig at være et sted hvor der ikke er så lyst hehe og lidt mærkeligt med den røde lampe minder meget om et brodel? ala sex rum" hun grinte og sagde"jeg driller blot"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:41

Erick grinede lidt og gik hen til sin seng. Han hoppede op, vendte rundt i luften og landede på ryggend, med hænderne på sit baghovede, ligeglad med sin Mohawk, da han nu er hjemme.
"Er desværde perfectionist, ja.. Noget jeg fik fra min far af.. Lidt træt af det, må jeg indrømme..." Han grinede lidt, og kom op på hans albuer, og kiggede over på Kajika igen.
"Satanist? Haha nej overhovedet ikke. Er ateist.. Tror sku ikke på der er hverken det ene eller andede.. Hvorfor ville der være Vampyrer hvis gud fandtes, og hvorfor engle hvis satan gjorde? Meh holder mig fra religion.. Jeg kan bare godt lide tegnet. Meget decorativt.." Han grinede lidt igen.
"Haha og sex room, er nok det sidste jeg ville kalde det. Men ved det godt, er bare bedre tilpads når det er dystert.. " Smilede han og lagde sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:47

hun smilede kært og sagde"ååårh jeg ville så gerne tegnes som man gjorde i romer tiden du ved hvor pigerne blot havde et lagn om sig og så kunne man se ngoet af lårene og den lange ryg et rigtig seksuelt smukt billede! årh det skulle barishan helt klart ha... dog har jeg endnu ikke fundet nogen der er god nok til at tegne sådan et billede af mig" hun grinte og så mod ham og sagde"Så du er helt perfektionisk der kan man bare se men regnede jeg os med efter som du gjorde dig så meget umage... men det må da være temmelig hårdt at være det, efter som alt skal være iorden" hun grinte let og smilede kært til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:58

Erick løftede et øjnbryn da hun nævnte det, og lagde sig op på albuerne, og kiggede på Kajika.
"Øh. Hvordan kom du ind på det?" Han grinede venligt, og blev ved med at kigge på hende. Han rystede så lidt på skuldrene og kiggede rundt.
"Er ikke så slemt når man har vendet sig til det. Kommer ligesom af sigselv.. Og hvis det er kan du da tage et kik på mine tegninger hvis det tænder dig så meget at få sådan et billede. Ved ikke om min stil passer til hvad du vil have." Han rakte ind under sin seng, og tog en halvtyk mappe frem, og smed den hen til Kajika. På forsiden var der en tegning af en pige som kiggede over skulderen. Hun havde vinger, hvor den ene var fine hvide englevinger, og den anden var knækket på midten, halvforkuldet, mange af fjerende var faldet af, og resten var beskidte. Alle billederne deri havde flotte tegninger af mennesker, som ikke var abstracte, men hvert fjerde billed var chaotisc med død, ødelæggelse eller bare udstrålede vrede.
"Var ikke så meget at lave på anstalten.. Så otte-ni år hvor man ikke lavede så meget andet end at tegne, så bliver man god til det.." Han smilte og lænede sig ned igen, og lukkede øjnende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:05

kajika grinte og satte sig hen i sengen til ham på kanten og så billederne igennem og sagde"ha ha Erik vis de tænder mig, jeg mente at jeg ville gerne tegnes så smukt og virkelig se min skønhed fra en anden side af og så gi tegningen til min elskede mand" hun smilede kært til Erik og prikkede ham på låret blidt og sagde"ikke at jeg ville ha sådan et for at blive tændt fjolle hahah" hun betragtede billederne i mapperne og sagde"Wauw hende her har næsten de samme vinger so mig" kajika trak lidt ned i hendes top bagved og sagde"se" hun lod sine 1 meter smukke dugnede smalle dog smukke hvide vinger komme frem... man kunne se at med dem kunne hun lave hurtige afvigelse manøvre fordi de var på størrelse med hende selv... og hun ville kunne lette fra jorden som en missil men aldrig flyve fra en med støre vinge fang kun vis hun fløj mellem træer..."Se det er næten de samme altså med den friske vinge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:11

Erick grinte lidt og rullede øjnende en smule.
"Søde, at tænde på en ting er også et slang for bare at kunne lide det.. Gættede ikke ligefrem på at det var for at tænde dig..." Han grinede lidt og stopped eda hun udbredte sine vinger, og han flyttede sit hoved tilbage hurtigt. Ha kiggede op på vingerne meget forblyffet, og smilte så bredt.
"Kinda.. Ha.. Kunne næsten lingne man brugte inspiration fra dig... Ha.. Havde faktisk tænkt mig at få den der tatovere over taljen på min ryg.. Men kunne ikke rigtig se hvor den hvide side af mig var, så droppede jeg. Heh.." Han pegede på tegningen af den halve engel, og satte sig så op, og prikkede ganske blid på hendes ene ving, og betragtede den lettere fasineret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:16

Kajika rødmede i det han blidt prikkede til hendes vinge foldede den sig blidt omme på ryggen i stedet for at være strækt bøjede den sig ind af og hun havde vingerne nu bagved sin ryg stadig meget synlige men utrolig smukt... kajika så på pigen og sagde"ved du hva??? du har faktisk ret... hun ligner mig..... meget!?" hun betragtede billedet og sagde"Hmmm vent lige" hun så på pigen og gik ud på badeværelset og kom tilbage med nedslået hår... hendes hår var ligeså langt som pigens og hendes krop ligeså.. hun så på pigen og satte sig som hende dog bare i det tøj hun nu havde på og gjorde med vingerne som pigen gjorde og rettet på håret så det var som pigens og så på Erik med blikket som hende og sagde"Hvad siger du nu.... ligner jeg hende??? undtagen den forkuldet vinge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:22

Erick smalede øjnende ind en smule og kiggede bedre efter, og spærede dem så op.
"Øhh... What the fuck... Er.. Hvad, tre år siden jeg tegnede den tegning.. Vidste ikke engang engle eksisterede dengang, da slet ikke dig.. Det er.. Ret freaky..." Han sadte sig op og kiggede fra tegningen til Kajika, og rystede så en smule på hovedet.
"Øhm.. Kan egentligt skræmmende.. Jeg.. Tegnede den der som en falden engel som det jeg følte at jeg var dengang.. Lad os.. Da hoppe det ikke går dig.. Some hende.. Ville være syndt at.. Se dig end sådan.." Pigen på biledets ansigt var deprimeret, og Erick havde tegnet det til at være meget dystert. Han så en smule forviret ud, men rystede det af hovedet og smilede igen.
"Tilfælde..." Sagde han forsikrende til sigselv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:28

hendes smil var stadig fremme og hun så på ham og kraglede hen på hans side og så på billedet og sagde"Da jeg var 14 år kom jeg sammen med en næsten som dig dog havde han bare sort hår og meget strit i det som et pindsvin meget læder og sort tøj, og han var os tegner dog var vi kun sammen i hvad??.... hmmm 1 månede før vi gik fra hinanden fordi han ville ha sex og jeg ville ikke og han respekteret det men han altså... jeg var jo en ren aspara og jeg var jo gude smuk så han ville så gerne og så endte vi med at bryde hinanden fordi han ikke skulle lide" hun sukkede blidt og sagde"Men selv om dine billeder er så makabre og det så er de smukke i mine øjne... virkelig smukke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:37

Erick smilede til hende da hun kom op til ham, og grinede lidt.
"Gude smuk som nu?" Han smilte bredt og løftede sit ene øjnbryn kækt. Han grinede så lidt igen. "Han var ikke helt så meget som mig hvis han strakte så meget efter sex.. Er ikke hvad et forhold går ud på, hvis det kommer til mig.." Han rystede en smule på skuldrene. "Sex kan man sku egentligt altid få.. Måske ikke lige med de bedste eller pæneste piger eller drenge, men muligheden er der altid.. Et forhold er mere end det... Og nu blabre jeg.. Ha.. Men tak fordi du kan lide tegningerne.. Tegnede meget i min tid i anstalten.. Også før for den sagds skyld.. Har altid været en hobbie.. Men Graffity er den ekstra tand federe.. At stå der og vide største delen af ens omgivelser formegentligt ikke bryder sig om hvad du laver.. At man er alene med det.. Der føler jeg mig hjemme.." Han grinte lidt imens han bare blabrede løs. Han kiggede så på Kajika. Hvad laver du egentlig? Altså.. Sådan.. Job eller hobbi?" Spurgte han, og strakte ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:43

Hun smilede og sagde"jeg var blot studerende for nogen måneder siden nu jeg eftersøgt og sådan er mit liv, shopping og stikke af fra politi og elver vagter og så sørger for jeg ikke bliver slået ihjel og så har jeg været sygepejerske jo og bartender men eller så jeg go til at spille klaver og danse ballet men alt andet det jeg dårlig til og nårh ja biler og opgraderinger og køring det lige mig" hun grinte og sagde"du er en virkelig god kunstner Erik du burde blive noget inde for det fordi du har din helt egen stil og den så er trist eller hva den er, er ligemeget blot at du har din helt egen stil gør dig allerede til en kunstner blot en ukendt en desværre fordi de er virkelig smukke" hun smilede kært og nikkede"ja forhold er specielle ikke blot sex og alt det der..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:51

Erick rystede lidt på skuldrende.
"Meeh.. Gider ikke alt ræset der ville komme ved at skulle til at publisere billederne og sådan.. Og jeg tegner for det meste for at få ting ud af hovedet.. Samme med når jeg skriver.. Det er de eneste rolige ting jeg stadigt foetager mig.. Resten handler bare om at skulle gå stærkt og være sjovt.. Helst farligt.." Han grinede lidt og rystede skuldrene. "Det er bare.. Min lille ting. Hvis du forstår." Han smilede til hende og lod sit hoved falde ned på sengen, så han kiggede op på loftet. "Ikke fordi jeg ikke bryder mig om din ide, jeg kunne bare ikke forestille migselv som kunstner.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:00

hun grinte og nussede ham blidt i håret i det hun rejste sig op og så ud af vinduet og sagde"Hmmm men jeg kunne godt forstille mig dig som kunstner, fordi du har dette der specielle europæiske look og din kunst er taget fra dit indre og de er så smukke" hun grinte let og sagde"men det helt fint med mig men jeg vil dog komme og besøge dig og tjekke om du har fået nye billeder ud fra dit hoved og ned på papir jeg syntes de er utrolig smukke" hun smilede kært og betragtede dem igen og sagde"meget kunstneriske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:08

Erick smilte og satte sig op igen.
"Hvis der er nogen af dem du specielt kan lide kan du da tage dem med hvis det er.. De ligger alligevel bare under sengen og tiltrækker støv." Han grined elidt og fik sig rejst op fra sengen. Han kløede sig over tatoveringen på hans isse, og sukkede lidt.
"Er egentligt længe siden at jeg har tegnet.. Kunne være jeg skulle få tegnet i morgenæ.. Holde en pause fra festerne.. Ha.. Bliver sku ikke nemt." Han grinede og smildte bredt. "Ja okay, så igen, har trods alt lige smidt alle mine piller væk, så pff har ikke rigtigt noget at feste med alligevel..." Han rystede hovede og gik ud på badeværelset. "Var der noget du kunne tænke dig Kajika? Noget at drikke måske?" Råbte han i det han tændte for håndvasken og begyndte at skylde hans hår.

//Smutter jeg sku i seng inden jeg falder om.. Jeg svarer lige så snart jeg kan.. Cheers//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:14

kajika så på billederne og råbte"Erik kunne du tænke dig.... kunne du tænke dig at tegne mig... altså ikke nøgen men blot tegne mig ???? Du bestemmer hvordan jeg skal se ud bare jeg ikke er nøgen så det fint med mig og at jeg ikke viser for meget" hun grinte og så på billedet af engle pigen og tænkte*hun ligner mig så meget og han er en virkelig god tegner måske han skulle tegne mig og jeg så posetiv så han kan umuligt gør det til et deprimerende billede og så vil han måske os se mere posetivt på flere ting bagefter=???* hun kiggede rundt og bed sig let i underlæben i det hun sagde"Hmm en cola eller et glas kold vand ville være dejligt eller en dejlig saftig sandwish" hun grinte og smilede kært i det hun lagde sig ned i hans seng dog med bene over kanten og så op mod hans loft med hovedet på skrå og roede lidt i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 12:32

Erick rejste sig fra sengen lige i det hun lagde sig og grinede lidt.
"Øhh jo.. Vil jeg da.. Gerne.. Hvis at du gerne vil have det.." Han grinede lidt højre i det han gik ud i køkkenet. "Og så ville der også være lidt forandring, frem for mine andre billeder.. Da jeg tvivler på at jeg kan få dig til at se trist ud?" Han kiggede ind på Kajika med et bredt smil, og rystede så hovedet i at han åbnede køleskabet. "Vil jeg heller ikke have, ville sku være synd at få det smuke ansigt til at se trist ud.." Han rumsterede lidt rundt i køleskabet og tog et skridt tilbage med en cola og en øl i hånden. "Har ikke rigtigt noget man kunne lave sandwich med.. har kun en masse nem kedligt mad, som ikke rigtigt er vær at spise overhovedet." Han grinede lidt og lukkede køleskabet med albuen i det han gik forbi og tilbage ind i stuen. Han tilbød Kajika colaen med et smil. "Jeg vil lade dig om at besteme hvordan du vil stå.. Eneste jeg ville spørge om, var om ik jeg måtte få dine vinger med.. Er så smukke, og det kan være med til at skabe liv i en tegning." Han smilede og nikkede imod hendes vinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 14:31

Kajika rødmede og tog i mod dåsen og sagde"jo det må du da gerne Erik og vis du vil kan jeg os hmm??? få ting til at svæve om mig så det ser mere magisk ud men hvad syntes du jeg skal bære???" hun betragtede ham lidt og tænke på hvad der ville være smukkest til billedet og sagde"Du er kunstneren så du skal beslutte min beklædning og du siger bare hvad det skal være fordi jeg kan bare ringe til en og så kommer det her op... jeg os ja kinda rig egenlig" hun rødmede igen og smilede kært og så rundt i det hun satte sig op og åbnede dåsen langsomt og tog en tår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 23:25

Erick smilte og nikkede. Han lagde en hånd på hans hage, og kørte fingrende ned af den som om han havde skæg og rodede i det, imens han kiggede omkring. Han gik baglænds hen til et skab imens han kiggede rundt. Han vente sig og åbnede skabet. Han tog en lille bunke papir ud. Var ikke almindeligt skrive papir, men lidt tykkere. Han tog et lille rundt itui, hvor der kun lige var plads til en blyant. Han gik så hen til det runde bord, lagde papiret i en fin bunke. Han åbnede Ituiet og tog en blyant ud. Blyant havde tykt bly, og havde en plastik dut på toppen for at skåne blyet. Så lagde han blyant til venstre for papiret og ituiet lige oven over, pænt lige. Han vente sig så og kiggede rundt igen. Han gik lidt frem og tilbage og så betænksom ud. Han så så ud somom et lys gik op for ham, og han gik hen ved siden af sengen og tog en stor boombox ud. Han smilede bredt og gik hen til bordet. Han tænte den og flickede igennem dens skærm og fandt en sang. 'Motivation' med 'Dope' blev valget og han havde det lige højt nok til at man stadig kunne snakke. Han kiggede så over på Kajika.
"Hmm. Tøjet gør ikke så meget.. Da tejner jeg dig bare med hvad du har på, og så ændre jeg bare detaljerne." Han smilede og hentød Kajika til at komme op og stå foran vinduerne, ved siden af Boomboxen som han stillede på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 3 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum