Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//
"Du misforstod mig søde.. Var en joke.. Vil sku ikke rode rundt i andres forhold.." Han kiggede over på Kajika. "Ogås selvom kvinden i nettop det forhold er noget af det smukkeste man finer." Han grinede igen, og lavede et hårdt sving hvor bilen gled langt med siden fremad, og kørte ned af den næste vej.
"Og ja. Bor i en lejlighed på hotelet. Heh. Gad ikke til at købe en lejlighed, da jeg vidste at jeg ikke ville bruge specielt meget tid der. Hvis du ved hvad jeg mener..." Han grinede igen, og drrønede igennem en lyskorg med høj fart, hvor der ikke var nogen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Prøver at holde det i fortiden.. Nogen gange bruger jeg stofferne og alcoholen til at glemme.. Det virker nogen gangne." han rystede lidt på skuldrene og grinede igen. Han kiggede op af hotelet og grinede lidt.
"Kun på femte.. Havde overvejet og se om ikke jeg kunne komme højre. Meeen nu var jeg lige blevet inlogeret så godt.. Som du nok kommer til at se." Han grinede let igen og bremsede foran døren ind til hotelet.
"Sådan." han slukkede for anlæget og steg ud af bilen. Han gav nøglen til en af tjenerende og ventede på Kajika ved skydedørene indtil hotelet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du gør mig så dejlig populær søde..." Han rystede på hovedet og fulgte med ind i elevatoren, trykkede på knapen til femte og vente sig så han stod med siden til Kajika og kiggede på hende.
"Har du? Hvordan er det deroppe? Lyst flot og elegant?" Han grinede lidt igen. "Kunne forestille mig de der suiter var liidt for meget af det til min smag. Men hvad ved jeg.. Hvordan var de?" Spurgte han, og smilede bredt til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gør jeg skam også, gør jeg skam også." Han fulgte efter hende ud af elevatoren og gik hen imod værelset.
"Boet her? Neej det har jeg ikke, vi var på ferie her dengang de gamle døde.. Vi boede i Danmark.. Dyre kvater i København hvis du kender til landet... Gjorde jeg jo så ikke efter jeg kom ud af anstalten. Da solgte jeg palæet, bilerne, bortset fra min selvfølgelig, og alle deres aktier i forskellige selskaber.. Fik jeg så nok penge til at tage hertil, og leve på renterne." Han grinede lidt, og nåede frem til døren ind til hans hotelværelse. Han låste den op og gik ind i det sorte lokale.
Han havde skiftet gardiner ud med sorte, sengetøj ud med sort, med et stort rødt pentagram. Han tændte lyset som var et dæmpet rødt. Selvom at det var lavet dyster så alt pænt plaseret og i orden ud. Erick gik hen til et rundt bord. Han tog nøglen til lejlighede, en lille metal bøtte, hans sølv halskæde og armbånd og hans mp3 og lagde dem i en fin linje med lige meget mellemrum imellem hver.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er desværde perfectionist, ja.. Noget jeg fik fra min far af.. Lidt træt af det, må jeg indrømme..." Han grinede lidt, og kom op på hans albuer, og kiggede over på Kajika igen.
"Satanist? Haha nej overhovedet ikke. Er ateist.. Tror sku ikke på der er hverken det ene eller andede.. Hvorfor ville der være Vampyrer hvis gud fandtes, og hvorfor engle hvis satan gjorde? Meh holder mig fra religion.. Jeg kan bare godt lide tegnet. Meget decorativt.." Han grinede lidt igen.
"Haha og sex room, er nok det sidste jeg ville kalde det. Men ved det godt, er bare bedre tilpads når det er dystert.. " Smilede han og lagde sig ned igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øh. Hvordan kom du ind på det?" Han grinede venligt, og blev ved med at kigge på hende. Han rystede så lidt på skuldrene og kiggede rundt.
"Er ikke så slemt når man har vendet sig til det. Kommer ligesom af sigselv.. Og hvis det er kan du da tage et kik på mine tegninger hvis det tænder dig så meget at få sådan et billede. Ved ikke om min stil passer til hvad du vil have." Han rakte ind under sin seng, og tog en halvtyk mappe frem, og smed den hen til Kajika. På forsiden var der en tegning af en pige som kiggede over skulderen. Hun havde vinger, hvor den ene var fine hvide englevinger, og den anden var knækket på midten, halvforkuldet, mange af fjerende var faldet af, og resten var beskidte. Alle billederne deri havde flotte tegninger af mennesker, som ikke var abstracte, men hvert fjerde billed var chaotisc med død, ødelæggelse eller bare udstrålede vrede.
"Var ikke så meget at lave på anstalten.. Så otte-ni år hvor man ikke lavede så meget andet end at tegne, så bliver man god til det.." Han smilte og lænede sig ned igen, og lukkede øjnende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Søde, at tænde på en ting er også et slang for bare at kunne lide det.. Gættede ikke ligefrem på at det var for at tænde dig..." Han grinede lidt og stopped eda hun udbredte sine vinger, og han flyttede sit hoved tilbage hurtigt. Ha kiggede op på vingerne meget forblyffet, og smilte så bredt.
"Kinda.. Ha.. Kunne næsten lingne man brugte inspiration fra dig... Ha.. Havde faktisk tænkt mig at få den der tatovere over taljen på min ryg.. Men kunne ikke rigtig se hvor den hvide side af mig var, så droppede jeg. Heh.." Han pegede på tegningen af den halve engel, og satte sig så op, og prikkede ganske blid på hendes ene ving, og betragtede den lettere fasineret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øhh... What the fuck... Er.. Hvad, tre år siden jeg tegnede den tegning.. Vidste ikke engang engle eksisterede dengang, da slet ikke dig.. Det er.. Ret freaky..." Han sadte sig op og kiggede fra tegningen til Kajika, og rystede så en smule på hovedet.
"Øhm.. Kan egentligt skræmmende.. Jeg.. Tegnede den der som en falden engel som det jeg følte at jeg var dengang.. Lad os.. Da hoppe det ikke går dig.. Some hende.. Ville være syndt at.. Se dig end sådan.." Pigen på biledets ansigt var deprimeret, og Erick havde tegnet det til at være meget dystert. Han så en smule forviret ud, men rystede det af hovedet og smilede igen.
"Tilfælde..." Sagde han forsikrende til sigselv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gude smuk som nu?" Han smilte bredt og løftede sit ene øjnbryn kækt. Han grinede så lidt igen. "Han var ikke helt så meget som mig hvis han strakte så meget efter sex.. Er ikke hvad et forhold går ud på, hvis det kommer til mig.." Han rystede en smule på skuldrene. "Sex kan man sku egentligt altid få.. Måske ikke lige med de bedste eller pæneste piger eller drenge, men muligheden er der altid.. Et forhold er mere end det... Og nu blabre jeg.. Ha.. Men tak fordi du kan lide tegningerne.. Tegnede meget i min tid i anstalten.. Også før for den sagds skyld.. Har altid været en hobbie.. Men Graffity er den ekstra tand federe.. At stå der og vide største delen af ens omgivelser formegentligt ikke bryder sig om hvad du laver.. At man er alene med det.. Der føler jeg mig hjemme.." Han grinte lidt imens han bare blabrede løs. Han kiggede så på Kajika. Hvad laver du egentlig? Altså.. Sådan.. Job eller hobbi?" Spurgte han, og strakte ryggen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Meeh.. Gider ikke alt ræset der ville komme ved at skulle til at publisere billederne og sådan.. Og jeg tegner for det meste for at få ting ud af hovedet.. Samme med når jeg skriver.. Det er de eneste rolige ting jeg stadigt foetager mig.. Resten handler bare om at skulle gå stærkt og være sjovt.. Helst farligt.." Han grinede lidt og rystede skuldrene. "Det er bare.. Min lille ting. Hvis du forstår." Han smilede til hende og lod sit hoved falde ned på sengen, så han kiggede op på loftet. "Ikke fordi jeg ikke bryder mig om din ide, jeg kunne bare ikke forestille migselv som kunstner.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis der er nogen af dem du specielt kan lide kan du da tage dem med hvis det er.. De ligger alligevel bare under sengen og tiltrækker støv." Han grined elidt og fik sig rejst op fra sengen. Han kløede sig over tatoveringen på hans isse, og sukkede lidt.
"Er egentligt længe siden at jeg har tegnet.. Kunne være jeg skulle få tegnet i morgenæ.. Holde en pause fra festerne.. Ha.. Bliver sku ikke nemt." Han grinede og smildte bredt. "Ja okay, så igen, har trods alt lige smidt alle mine piller væk, så pff har ikke rigtigt noget at feste med alligevel..." Han rystede hovede og gik ud på badeværelset. "Var der noget du kunne tænke dig Kajika? Noget at drikke måske?" Råbte han i det han tændte for håndvasken og begyndte at skylde hans hår.
//Smutter jeg sku i seng inden jeg falder om.. Jeg svarer lige så snart jeg kan.. Cheers//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øhh jo.. Vil jeg da.. Gerne.. Hvis at du gerne vil have det.." Han grinede lidt højre i det han gik ud i køkkenet. "Og så ville der også være lidt forandring, frem for mine andre billeder.. Da jeg tvivler på at jeg kan få dig til at se trist ud?" Han kiggede ind på Kajika med et bredt smil, og rystede så hovedet i at han åbnede køleskabet. "Vil jeg heller ikke have, ville sku være synd at få det smuke ansigt til at se trist ud.." Han rumsterede lidt rundt i køleskabet og tog et skridt tilbage med en cola og en øl i hånden. "Har ikke rigtigt noget man kunne lave sandwich med.. har kun en masse nem kedligt mad, som ikke rigtigt er vær at spise overhovedet." Han grinede lidt og lukkede køleskabet med albuen i det han gik forbi og tilbage ind i stuen. Han tilbød Kajika colaen med et smil. "Jeg vil lade dig om at besteme hvordan du vil stå.. Eneste jeg ville spørge om, var om ik jeg måtte få dine vinger med.. Er så smukke, og det kan være med til at skabe liv i en tegning." Han smilede og nikkede imod hendes vinger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hmm. Tøjet gør ikke så meget.. Da tejner jeg dig bare med hvad du har på, og så ændre jeg bare detaljerne." Han smilede og hentød Kajika til at komme op og stå foran vinduerne, ved siden af Boomboxen som han stillede på gulvet.
Gæst- Gæst
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» Godmorgen (Kajika Privat.)
» Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham