Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:48

Hun betragtede Erik og sagde"Sig mig tager du stoffer! ERIK!! det jo mega farligt du kan dø af det og især fordi du er menneske!?" hun betragtede erik lidt og sukkede i det hun bed sig i underlæben og var nervøs for vis han skulle komme til skae og hvad der var være!?..."Erik er du på stoffer nu fordi så burde du nok holde ind" hun kiggede lidt på ham og tog fat i selen blidt og mærkede den lidt skære ind i brystet på hende selv i det hun hørte en helikopter og tænkte*Shit?!* hun kiggede ud af vinduet og sagde"Erik strømerne er efter os"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:59

Erick grinte lidt.
"Ja jeg tager stoffer, men ikke så meget når jeg skal ud og skate. Tog her til formiddag, tror ikke at det påvirker mig mere.." Han fortsatte, og kiggede over på hende.
"Rolig nu, er ikke så påvirket lig n..." Han kiggede hurtigt ud af vinduet og op på helikopteren.
"Fuuuck..." Han satte sig ind igen, og kiggede rundt. Han kiggede bag ud for at se om der var nogen biler efter ham endnu, hvilket der ikke var. Han åbnede så et lille rum i midten af bilen, og samlede en masse små poser med piller op, og smed ud af det åbne vindue, alt imens han banede højlydt. Derefter sad han og holdt godt fast i rattet, og så betænktsom ud. Han kiggede så på Kajika spørgene.
"Skal vi stoppe, eller fortsætte?" Spurgte han, og lod det op til hende at vælge. Han virkede ikke påvirket mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:05

Kajika så på ham med åben mund og sagde"Erik er du sindsyg nu jagter de os da helt klart!!!" man kunne høre politibiler der var på vej, kajika kendte alle byens små veje og genveje. hun så på Erik og sagde"Må jeg køre din bil, ja eller nej Erik du kender ikke vejene og vil ikke kunne reager hurtigt nok til at dreje af når jeg siger til.... Eller vi kunne os sige du styre farten jeg Styre rettet!!" hun så politibiler komme efter dem nu og dem i helikopteren sagde i mikrofonen at de skulle holde ind til siden og overgi sig.. Hun så hvordan der stille kom en vej, en skov vej og så vejen de var på i det hun lænte sig over Erik og styrede direkte hen til skov vejen og sagde"Speederen i bund!!! ERIK!" hun vidste at vis hun blev fanget så var hun som serveret på et fad til Zane...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:12

Erick så meget nervøs ud omkring at overlade sin bil til en anden. Hans hjerte begyndte at bænke hæktisks da hun overtog rettet, og han trampede speederen i bund som hun sagde.
"Fuck jeg håber du ved hvad du gør... Fuck at der komme ridser, kan jeg sagtens betale, men damn hvis den bliver totalt... Den er det eneste jeg stadig har tilbage fra de gamle, så kør for helvede ordentligt... Ikke pænt.. Men ordentligt!" Råbte han og kiggede over skulderen. "Og hvad jeg laver? Ja jeg smider mine stoffer ud, så vi ikke ville komme i fængsel for 'det' hvis vi bliver stoppet!" Han overlader rattet til Kajika, og holder sig til speederene, men er stadig klar til at tage over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:19

Kajika satte sig der hvor Erik var og sagde"undskyld blot bliv siddende det er ikke ment seksuelt på nogen måde det her men jeg skal virkelig!!! væk fra dem okay og da du smed stofferne ud kunne helikopteren jo se det, kan du ikke lidt se det=??... altså der ryger nogen piller ud af en efterfulgt alt for hurtigt kørende bil!?" hun grinte lidt og kørte igennem skoven i det der lå et træ foran på vejen så hun på træet og slap rettet med hænderne hurtigt og lavede en skubbe agtig bevægelse til den ene side og træet fløj imellem de andre træer og vejen var nu helt fri.. hun så rundt og sagde"Tag over og kør 4 kilometer her ned af skift så til 100 i Speed og drej til højre og så køre du 2 kilometer og drejer til venstre og ind i en garage" Kajika tog sin telefon og snakkede med nogen i det hun smed telefonen ned i bunden af bilen og kraglede halvt ud af vinduet og så mod helikopteren , i det hendes hår blev helt kridt hvidt, og hendes hud begyndte at lyse nogen steder... Der kom ar agtig lysende røde tegn frem på hendes krop og man kunne mærke hvordan luften om dem blev elektrisk i det hendes hænder lyste og hun så mod helikopteren og fik dens hale til at krølle sammen og skrig i det hun fokuseret på træerne om dem og fik 4 træer til at vældte ned over hinanden foran vejen så Bilerne der var efter dem var nød til at stoppe drastisk!... og helikopteren styrtede det sted de var, lige i det, de drejede!!...

Hun kraglede tilbage og tog sele på i det hun blidt srøg håret tilbage og sagde"Kør ind der!" hun pegede på en garage ved et noget nedlagt kvater, gammel gyde og folk der var i nærheden... garagen var åben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:27

Erick gispede lidt da hun hoppede over på ham. Han sad med sine hænder som han slet ikke vidste hvad han skulle gøre ved, lidt fra hende. han fik en lettere kuldegysning, og rystede hovedet med et lavt grin. Han så træet og var lige ved at begynde at råbe da det blev smidt væk, og løftede så et øjnbryn.
"What the f.." Han overtog så hurtigt da hun sagde det. Han gjorde som huhn sagde, lavede et skarpt sving til højre. Han hørte hvad der skete derude, og begyndte at grine højt. han kørte over en sten der var lidt støre end de andre, som gjorde at bilen hoppede imens hun stadig var ude af vinduet. Han tog hurtigt fat i hendes shorts så hun ikke faldt ud. Han grinte et meget kort sekund af situationen, tog så sin hånd til sig. Han drejede skarpt ind i garagen, og bremsede hård op, så den lanede perfect der inde. Han sukkede let, men hoppede ud af bilen, og kiggede bag dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:44

Kajika lå halvt ude af bilen, med bene inde i bilen og overkroppen ude af vinduet... hun lå blot der og åndede lettet op i det hun rødmede da hun så Erik gå ud af bilen og tænkte på da han havde taget fat i hendes shorts og sagde"øhmmm tak Erik fordi du holdte mig tilbage fra at falde..." hun bed sig let i underlæben og tog fat i håndtaget ude fra og åbnede bildøren stadig hængende ud af vinduet og hun vejede jo ingen ting knap 2 kilo... hun betragtede erik og lod sig glide stille ned på jorden og lå blot der helt forpustede over at bruge sine evner og sagde"jeg tror jeg har fået nok tur for i dag" hun rettede på sine shorts der viste det meste af hendes gstreng dog over hofterne kun... og så på Erik og rettet på sit tøj så det sad ovenligt og sagde"Din bil er vild... og den helikopter var virkelig svær at stoppe"...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:51

Erick smilte af hende, og nikkede.
"Was my Pleasure..." Sagde han med et drilskt ansigtsudtryk. Han kiggede ikke væk da hun rettede tøjet, og tog sigselv i at glo, og rystede hurtigt hovedet, og hostede en enkelt gang, og kiggede på bilen.
"Jaa den kan sit kram.. Men den flytter ikke træer fra vejen, og for helicopter til at styrte... Hvad fuck var det? Ja jeg gætter på at det var dig, men fuck.. Nice lavet..." Sagde han en smule overrasket og med et bredt smil. "Hvad er det du kan? Hvad er det du bruger?" Spurgte han interesseret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:56

Hun så mod Erik og rødmede i det hun rejste sig op og satte sig på bilsædet helt udmattet og lod bene være let spredte så hun kunne ha sine albuer på bene og strøg håret bagud og så mod ham med et lidt smigerende smil og sagde"så det syntes du? jamen jeg er telekineser haha du ved kan alt angående telekinese og så kan jeg heale og telekinese kan blot mere end at skubbe ting væk, beskytte sig eller stoppe folk, man kan knuse ting med det og alt muligt andet??? og så min healing går til mig selv og vis andre kommer til skade og så har jeg ellers ikke andet end mine vinger???" hun grinte kært og så lidt på Erik og sagde"såååå er der noget du kan ud over at køre bil for vildt... kan du kamp sport eller blot sport eller sådan nogen ting?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:05

Erick rystede smildte og var gået om på den samme side af bilen som Kajika, og havde hænderne i lommen. Han så lidt betænktsom ud inden han svarede.
"Hmm altså man kan vel sige alt det der er cliche som 'Streetbølle' som nogen ville kalde mig.. Er god til at tegne med en spreydåse og sakte.. Og ja jeg var langdistance løber dengang jeg var ung.. Har holdt mine ben i træning per natur, så er stadig lidt god til at løbe..." Han kiggede ned på Kajika igen. "Men ikke noget halvt så cool som de ting du kan. Ha." Grinede han let og kiggede ned af hende et kort øjeblik før han begyndte at gå lidt rundt i circler. Han tog en zipo lighter op af lommen, og flickede den rundt imellem hans fingre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:24

hun smilede og sagde"Kom lad os komme oven på og få noget mad..." hun åbnede en dør og så rundt i det hun fandt en sofa og lagde sig der og sagde"Ååårh dejligt at lægge ned og man for en tur og jeg ved nu ikke om mine evner er så cool" hun smilede kært og rejste sig med et hop og gik hen til køleskabet og sagde"Har du lyst til noget??? forresten her boede jeg før jeg fik alle pengene fra min farmand og du ved flyttede op til et mega dyrt hus men nu jheg eftersøgt ja så jeg nød til at leve lidt mere primitivt" hun grinte let og sagde"jeg skal alligevel snart flytte sammen med min fyr" hun smilede kært og kiggede rundt og sagde"Noget der behager dig? af mad eller noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:32

Erick grinede og fulgte bare efter. Han kiggede rundt der hvor de var kommet ind og smilede.
"Minder mig lidt om mit hjem på anstalten.. No offence selvfølgelig." Sagde han og grinte lidt. Han kiggede så på Kajika, med et øjnbryn lyftet.
"Såå jeg gætter på at det er ham der herskeren af.. Di.. Morga, what ever, som har eftersøgt dig? Ha, fuck et svin.. Voldtog dig og eftersøger dig for at afvise ham bagefter..." Han rystede hovedet, og satte sig ned med et træt suk. Han kiggede over skulderen på Kajika, og rystede hovedet.
"Nej tak. Spiser for det meste ikke så meget.. Har fået mit for i dag." Han smildte, og kiggede ned af sigselv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:53

Hun betragtede ham med et bestemt nik i det hun stille rejste sig op og gik hen til køleskabet med et undersøgende blik og betragtede dens indhold og sagde"Hmm der kan man bare se!?" hun grinte og sagde"Men ja det var ham der sætte dusør på mig og altså sådan er det vel med fleste at vis en mand ikke får hans vilje så vil han gør alt for at endten straffe tøsen få sin hævn eller gr noget andet" hun grinte og så mod Erik og sagde"Hmmm jeg har en seng der inde du kan bare gå ind og snuppe en lur, jeg sover bare på sofaen og SHit!" hun kiggede ned på sig selv i det hun dryppede af dåse sodavand og sagde"man! det typisk haha" hun grinte og sagde"årh nu lugter jeg af cola"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:59

Erick rystede hovedet igen og grinte lidt.
"Ha.. Normalt vil man vel altid have hvad man ikke kan få.. jeg plejere bare at tage det.. Men ikke når det kommer til pige." Han skæver halt over skulderen imod Kajika, men kigger ikke på hende, og griner lidt. "Er jeg sku for generet til." Han jonglerede lidt med sin Zipo lighter. "Og nej tak.. Sover bare hvor jeg sider. Tvivler på jeg overhovedet kan rejse mig igen." Han grinte lidt højt og lænede hovedet tilbage, men kiggede hurtigt over skulderen da hun råbte shit. Han kiggede ned af hende, og kunne ikke stoppe sigselv fra at grine højt, og kigge væk igen med et ryst på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:45

kajika tog en klud uden at tænke på det begyndte hun at tørre sig ned fra skuldren og ned mod brystet i det hun sagde"oh! shit undskyld Erik jeg smutter lige i bad" hun rødmede og grinte i det hun sagde"lad som om du hjemme og det altid godt du ikke gør det, dog vil en hver pige og tro mig når jeg siger det en hver pige ville elske en fyr der taget hvad han vil ha os vis det er os piger fordi vi elsker disse fyre der ved hvad de vil ha, der ikke er bange for at vise det, der pirre en helt ind til knoglerne og en som dog os kan være romantisk og dejlig nusse pusse mod os dog os forstående men os farlig og spændende" hun grinte og gik ud på badeværelset og sagde"Eller det er sådan nogen fyre jeg falder for, sådan en der blot tager det han vil ha, som vis man var på vej til at gå tager han fat i en og blidt skubber en op af væggen og ser en intenst i øjnene og pirre en med hvisken i øret dirty og naughty ord og så smelter man helt... ingen seksuelle berøringer behøves at være med.... det ville blot være irriterende, fordi fyren skal lægge op men pigen skal altid! altid! tag det sidste skridt ved mindre hun hentyder til fyren blidt skal begynde og så skal han blot kysse hende uden at være for sensuel...som lidenskabelige kys slikke på halsen?, lovebites... hmm nussen på maven og let blid berøring i buksekanten" hun grinte og låste ud til badeværelset og tændte vandet og sagde"så Erik har du nogen i tankerne da??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:52

Erick havde sidtet med udspærede øjne under helle Kajikas meget lange sætning og bare lydtet til hvert ord. Han sad et sykke tid og var fuldstændig still, og brød så ud i en lave latter, og rystede hovedet, og kiggede hen imod den lukkede dør.
"Damn, du er godt nok åben omkring det emne, var? Haha" Han lænede sig ned igen, og lagde sin venstre fod op på det højre knæ. "Ha nej, kan man ikke ligefrem sige.. Skal noget specielt til hvis jeg skulle falde for en pige.. har været en rod førhen, og hoppede glædeligt på en hvilkensomhelst pige med langt blødt hår curvede former, og en god bag.. Men det var dengang man var dreng.. Nu skal der sku noget mere til.. Og jeg er sku nok for ligeglad med mit eget liv til at jeg ville være noget for nogen. Ha" Han snakkede højt så det kunne høres der ude fra. Han tændte og slukkede sin lighter, og flickede den imellem fingrende, kastede den op, og greb den igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:00

Kajika kom gående forbi ham da låsen blidt sagde klik og gik der med håndklædet om sig dog ikke så noget kunne ses og med sine shorts og top i hånden og sagde"Hmm der kan man se men Erik du burde passe bedre på dog er jeg glad for vi mødtes det var dejligt med et adrenalin rus" hun grinte sødt og gik ind i sove værelset og skiftede til et par nye shorts i sort og en top i sort... hun kom gående ud og havde os en tynd cardigan i hvid på som stoppede ved brysterne og så på Erik med et smil og gik i bare tær hen til sofaen og satte sig på kanten og sagde"Men det da godt du ikke er sådan mere... jeg mener os at vis man finder den rette så burde man gør sådan... så burde man tag hende med storm og ikke vente"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:05

Erick så ikke op, men sad og lejede med sin lighter og så betænksom ud da hun gik forbi. Da hun kom over til sofaen kiggede han dog op med et smil.
"Heh.. Passe mere på.. Gider jeg sku ikke." Han kiggede på lighteren og følger den med øjnende, i det han kaster den op, og lejer med den imellem sine fingre. "Når man ikke har respect for ens eget liv, kan man ikke tage sig af en familie. Og er ikke ligefrem fordi mit liv er så meget at råbe hurra for.." Sagde han med et lille grin, og kastede Lighteren op i luften igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:24

Hun så på Erik og nikkede i det hun stille lod sin hånd fange lighteren dog ikke med hænderne men med hendes evne i det hun så mod Erik og sagde"Hmmm jamen Erik? hvorfor gør sådan noget ved dit liv, altså før eller siden vil du vel møde en du holder af dog ved jeg ikke om det bliver let at få hende eller ham nu ved jeg jo ikke hvad du er til men jeg har dog mødt mange og jeg selv en af dem der havde svært ved at finde en men jeg faktisk gift nu" hun grinte og sagde"i en temmelig ung alder desværre men min mand er stadig dejlig og du kan os sagtens finde en Erik"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 19:05

Han kiggede lidt forundret på lighteren, og gættede så på at det var hende og kiggede på hende. Han sukkede let, og kiggede ind imod en væg.
"Det er svære end man tror søde.. At glemme noget som helst er glemt. Og hvis man stadig skriger hver gang man prøver at sove, hvor man ikke besvimer pågrund af en overdosis eller at få en koger som efterslag af stofferne.. Bare fordi man husker det øjeblik.. Og lige meget hvor hård man nu engang lejer.." Han bevægede langsomt sin hånd op til lighteren, og samlede sine fingre omkring den blidt. "Er man stadig den lille dreng der sad og gemte sig i klædeskabet." Hans mine var pludselig blevet den store tak mere trist, og han lod hånden falde fra lighteren og lod den svæve der. Han kiggede op på Kajika, og smilte så et tydeligvis falkst smil igen.
"Jeg er trodsalt 'mentalt syg' og 'delutional'. Som lægerne sagde." Han kiggede så ned i jorden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:22

Hun rystede på hovedet af Erik og gjorde så lighteren faldt ned i hans skød blidt og ddså stille rundt i lejligheden og sagde"skal vi smutte her fra?? jeg tror ikke der er flere politi efter os mere" hun bed sig let i underlæben og mærkede egenlig ikke at hun kom til at lave et lille bitte hul, så blodet begyndte så småt at rande ned af hendes læbe.. hun så på gulvet da hun hørte et dryp men dog så hun ikke blodet var fra sin læbe.. så hun rejste sig og gik neden under og mærkede noget på hagen og strøg det væk*arhhh blod!?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:31

Erick sad stadig og havde lidt ondt af sigselv, og diskuterede emd sin egen hjerne, inden han rystede hovedet, samlede lighteren op, og rejste sig, og fulgte efter Kajika nedenunder. Han løftede øjnbrynet da han lagde mærke til at hun blødede.
"Øhh.. Hvad har du lavet? Jeg kigger væk og er deprimeret i et øjeblik, og så er du kommet til skade... Tsk, tsk." Sagde han og rystede hovedet og grinede højlydt. "Jammen jo, hvor skal vi tage hen så?" han grinede og åbnede døren til bilen, og lejede rundt med sin lighter igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:44

Hun sagde"jeg bed vist for hårdt men bare rolig det er vist stoppet nu???.. hehe det nu man skulle ha sin fyr til at slikke det væk fra læben! årh hvor ville det bare være frækt! og dejligt!" hun grinte og så på Erik i det hun bed sig lidt igen i læben og satte sig ind i bilen efter at ha åbnet og sagde"Hmm hvor bor du egenlig fordi vi kunne tag hjem til dig og så kunne vi snakke lidt og bare rolig jeg finder selv hjem, jeg flyver jo blot" hun grinte og smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:51

Erick smilede kækt.
"Kunne vel altid finde en replacement..." Han grinede højt for at hvise at det var en joke, og satte sig så ind i bilen, og tænede for anlæget.
"Og hjem til mig? Jeg bor bare på hotelet i Terre.. Men passer mig fint." Han smilede bredt og satte nøglen i, klaskede koblingen ned, og tænte for bæstet så den brølede som før. Han smilede bredt og nød tydeligvis lyden, og han grinede og trykkede anlægets display ud, og kiggede på Kajika
"Hvad vil du hører? Så længe det er metal, har jeg det formegentligt." Han grinede lidt, og tog sine handsker frem og trak på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:59

Hun grinte og sagde"så skal vi da helt klart høre Spice girls hahah ej jeg driller... hmm??? det ved jeg egenlig ikke hvad med As i lay dying? de rigtig gode og er metal" hun smilede og regnede ikke helt med at han kendte til dem, det gjorde de fleste ikke men kajika var dog temmelig cyber girl så hun havde tjekket de aller nyeste band ud såvel som de ældste... hun smilede kært og sagde"ahahah den joke var faktisk god, men jeg tror aldrig nogen sinde barishan og mig vil du ved,..... bryde op, han har bare noget der er så vildt over sig og så er han alligevel ridderlig og galant som godt og ondt i ham.... og jeg tror vel det der hans charme er..." hun så på Erik og sagde"så du bor på hotel hygge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 2 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum