Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 22:58

Erick smilte bredt og grinte lidt imens han nikkede.
"Selvfølgelig søde.. Hvis det er kan vi også skaffe noget farve som kan vaskes ud af håret igen.. For at teste og se hvad der ville passe.. Men personligt er jeg sikker på at det ville klæde dig, stilen i det helle taget passer dig perfect.. Er ikke noget federe end en engle med en badass still." Sagde han med et bredt smil, og gik hen til kassen sammen med hende. Han tog sin pung frem og kiggede på sælgeren.
"Toogtyve hundrede? For det hele? Damn... DU har skaffet dig en fast kunde, var sku billigt for sådan et sæt." Erick grinede og tog to tusindkronssedler frem og lagde dem på disken, og tog så sit kort frem, og fik betalt resten med det. Han kiggede så på sælgeren.
"Nogen frisør du ville forestille? En med specielle inden for vores still?" Sælgeren nikkede og pejede imod venstre fra udgangen af butikken. Erick smilte og nikkede, og kiggede på Kajika med et smil. "Hvad skal jeg så farve mit? Ved jeg lade dig om at bestemme.." Sagde han, stadig med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 23:22

Hun rødmede og tog sig blidt til håret og så lettere flovt på Erik og sagde"Såååå du bestemmer min farve men jeg bestemmer din farve og du skal ha regnbue farvet hår" hun smilede og sagde"du ved forskellige farvet hår vis det er iorden???? lidt rødt så blåt så grøn så lilla så pink blot ikke i den række følge og så sort i hver ende som foran sort og bagved sort og så skal du ha lavet din mohawk til en spike! fordi ellers kan man ikke så godt ha delt det i de farver, men er det iorden Erik???" hun bed sig nervøst i underlæben og sagde"hvad med mørke blå det kunne os se fedt ud og så haha grønne kontakt linser" hun grinte og bed sig let i underlæben og gik indenfor til frisøren og så mod Erik og sagde"Men du bestemmer helt!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 23:48

Erick grinede og rystede en smule på hovedet.
"Haha.. Regnbuefarvet? Jamen jo, så længe du ikke kalder det, det.. Ideen om at rende runt med en regnbue på hovedet pire mig ikke ligefrem." Han grinede og fulgte hende ind.
"Hm.. Jammen cool.. Spike har jeg haft en gang, så passer mig fint.. Og hvis jeg skal have contactlinser skal de også have et tegnet pentagram i.. Kunne se cool ud.. Haha.." Han grinede og kiggede rundt igen imens han snakkede. "Så skal du også have dit farvet Pink med få lilla og mørke blå striber. Måske en bunke af vær farve striber sådan omkring midten af håret..." Sagde han og kiggede på hendes store hår igen. Han smildte bredt og nikkede. "Så ville du sku være en rigtig street tøs.." Han grinede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 0:40

Kajika betragtede med blide øjne Erik og sagde"er du nu sikker altså vis der kommer for mange farver ender det med at se smelter sammen og så ser alt bare forkert ud og det skal jo ikke ske med mit hår når det er første gang det bliver farvet efter som jeg fik blonde hår da jeg døde" hun bed sig let i underlæben og betragtede farve valgene og sukkede let i det hun var temmelig bange men klar til at få faret hår...

//husk skal ku finde billede til håret//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 13:35

//Som sagt tror jeg godt jeg kan redigere i billedet og lave de farver i hendes hår, i næsten samtlige billeder du giver mig, så længe det er tegnet.. :) //

Erick så betænktsom ud, or rystede en smule på skuldrene.
"Jeg mente heller ikke at der skulle mange lilla og mørkeblå striber.. Hmm måske bare sådan her." Sagde han og lagde ginrende omkring en lille lok af hendes hår, som rendte ned af siden ved hendes ansigt. Noget af det forreste hår. "Men altså Kajika det er dit hår søde, er helt op til digselv.. Siger bare at pink i det mindste ville passe perfect til dig." Han smilte bredt og kiggede op den ene a frisørende som stod og ventede, som havde den samme stil som ham, bare med det foreste spike af hans spikede Mohawk gled ned af hans ansigt ved siden af hans øje. Frisøren nikkede med et smil, og Erick sendte gestusen tilbage, og rystede en smule på hovedet, og kiggede tilbage på farve valget. "Elsker den her by.." Hviskede han, stadig med et bredt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:03

kajika så på ham og sagde"jamen?! Øhm.... så gør hvad du vil men pas nu på okay jeg vil dog helst ha lyse farver men jeg tror jeg overlever blot for denne stund" hun rødmede og så på Erik i det hun bed sig let i underlæben og så stille rundt og sukkede let i det hun skulle ha det blonde hår ødelagt men var dog klar til at tag konsekvenserne... hun satte sig i stlen og var klar til at få farvet håret... hun sad der og så stille fra side til side og betragtede frisøren komme hen til sig og lukkede øjnene hun turde ikke at se..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:09

Erick gik forbi Kajika inden frisørende kom hen, og lagde en rolig hånd på hendes ene skulder, og ruskede hende venligt.
"Rolig nu søde, dit hår skal nok blive sidene.. Og du vil stadig være smuk.. Tro mig." Sagde han med et smil, og rørte hendes kind med en finger, inden han kiggede på den dreng han havde nikket til tidligere, og gik hen til hans stol, og bestilte det hår han skulle have. Han kiggede over på Kajika, og grinte venligt over hendes nervøsitet, og satte sig til rette, imens frtsøren gik igang med hans hår.

Frisørende fik efter godt en times tid farvet Kajikas hår, og ganske lidt senere Ericks. Erick kiggede på Kajika. "Hvad så? Nervøs for at se resultatet?" Sagde han med et bredt smil, inden de fik taget de dækkene plastik hatte af, som man har på imens farven sætter ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:18

Kajika så mod Erik og mærkede fyren køre sin finger blidt hen af hendes kind så hun rødmede i stor grad, selv om hun var gift var hun flov i nærheden af drenge selv sin mand, fordi hun var lidt ala sky for drenge og især sex!.. hun så på Erik lidt og mærkede de begyndte med hendes hår og prøvede at tag det stille og roligt.. hun mærkede da de endelig var færdig og så på erik og sagde"Jeg ikke helt klar..... jeg ved ikke om det bliver flovt eller noget jo og hvordan det ender med at se ud??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:27

Erick smilte og rystede en smule på hovedet.
"Rolig nu Kajika.. Skal nok gå.. Og dit hår var blond, så det kan vel bare blive afb.. Bleget? Eller sådan noget.. Ved ikke engang helt hvordan det virker, men de kan i hvert fald få din gamle hår farve tilbage.. Bare rolig.. Hvis at du ikke kan lide det, så bliver det bare ændret tilbage.. Men prøv det nu.. Bare for en enkelt nat?" Sagde han med et smil. Han rejste sig for at gå hen til de stole man sider i og for vasket håret, og fik fjernet plastik hatten, og de begyndte at vaske håret. "Jeg skal nok følge rundt med dig.. Er jo ikke ligefrem fordi at mit hår er specielt 'almindeligt'" Sagde han med et bredt smil, og grinte så lidt, og lod dem vaske videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 2:00

Kajika nikkede forstående og betragtede Erik i det de begyndte at vaske farven ud og hun så ned på farven og stivnede stille i det hun tænkte*hmm vil dette forandre noget andet end mit udseende??* hun bed sig let i underlæben og betragtede så hvordan de fyntørrede hendes hår og glattet det i det hun rigtig lagde mærke til farven og rødmede og så på Erik og sagde"hvad.... hvad syntes du erik??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 2:09

Erick kiggede på Kajikas hår, og et smil bredte sig over hans læber.
"Som jeg havde regnet med.. Virkelig cool... Og i det at dit hår er så langt, giver det bare endnu mere street cret, da det ikke er helt normalt set.. Det er fedt Kajika, det syntes jeg virkelig, det burde du ikke være ked af." Sagde han og blev ved med at smile, var tydeligt at han mente det.
De tørede hans hår, og begyndte så at sidite det op. Det havde fået en sort stribe til den første spike, og til den sidste spike. Resten var en blanding af rødt, lille, mørke blå, pink og mørke grøn. Han smilede bredt og nikkede et par gange da han studerede det. Han grinede og rystede hovedet.
"Var aldrig noget jeg ville have fundet på selv.. Men er faktisk cool nok..." Sagde han og grinede lidt og kiggede over på Kajika igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 2:24

kajika rejste sig op i den store dejlige smukke hoodie og betragtede hendes nye lange hår og sagde"kan du li farven" hun kiggede selv på farven med øjnene stille hen over hårlokkerne.. hun betragtede dens nye farve og sagde"gad vide om min mand ville kunne li det" hun bed sig let i underlæben og kørte fingerne igennem det og betragtede sig selv med den nye farve og smilede til Erik"det klær dig virkelig Erik du ligner en rigtig ! steg" hun grinte kært og gik stille hen til manden og sagde"Tak fordi du hjalp" hun gav ham hånden og sagde"det første gang jeg har fået farvet hår"


//hvilken farve var det nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 2:47

Erick grinede af at blive kaldt en steg og rystede let hovedet. Han gav ham som havde taget sig af hans hår en brofist og et nik, og gik så hen til Kajika, og kiggede på håret.
"Damn ja..Gør dig til en rigtig street babe.. Den længte er altså virkeligt fed til hårfarven, ser man sku aldrig på gaden." Sagde han og kørte en hånd ned af hendes hår, dog uden at røre andet end hendes hår. Han lyftede lidt op i det og grinede så, med en nik.
"Helt klart Kajika, det passer der perfect.. Og hvis nu din man ikke kan lide det, er det jo nemt nok at få tilbage som det var.. Men nu må vi se.. Jeg elsker det, ser sku fedt ud..." Sagde han og blev ved med at smile til Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 1:40

Hun rødmede og berørte blidt sit hår og så på Erik da han rørte hendes hår og grinte og sagde"Jeg bider ikke men min mand gør hahah men Erik ??? hvad så med mit hår??+ går det ud eller bliver det forevigt i mit hår det her og hva for nogen farver har i dog brugt" lyset gjorde så hun ikke rigtig kunne se de mange farve nuancer de havde brugt så hun havde brug for lidt mere response fra den der havde givet hende det i om det var blå sort eller blot sort og så pink eller lilla striber hun havde eller hvad der var sket... sådan helt og havd farven hed...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 1:37

Erick grinede lidt, og rystede en smule på hovedet, af at hun virkede så nervøs.
"Kajika det han fjernes.. Ved ikke hvordan det gøres, men jeg ved at det kan blive blond som det var før igen.. Intet problem.. Ikke fordi jeg syntes det skulle.. Det er fucking fedt til dig..." Sagde han med betragtende øjne, kiggede op og ned af Kajika. "Damn, hvis du gider at joine mig, så giver jeg en drink, du skulle virkelig tage og komme en tur ud i natte miljøet i det look der... Du ville få nogen heelt andre reactioner.. Tro mig" Han nikkede et par gange, og smilte bredt, i det han kiggede ned af Kajika. Han kiggede hende så i øjnende igen. "Hvad siger du? Vil du med ud og feste?" Spurgte han med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 1:44

Hun rødmede let i det han betragtede hende så mange gange og bed sig let i underlæben og sagde"øøøøhm!? det kan vil vel godt og jeg ved nu ikke om jeg vil ha folk lægger mærke til mig altså jeg får allerede alt for meget opmærksomhed og jeg vil nødig virke som en der er helt vild efter at få opmørksomhed, men det kan vi vel godt vis du altså vil Erick" hun bed sig let i underlæben igen og gik stille hen til ham og grinte i det hun gik med ham ud af døren og så undrende rundt og sagde"så hvor skal vi hen" Senere kom de til en natklub der var stor og kajika så rundt og betragtede alle folkene der gloede på hende"Erick jeg ikke så sikker ..... angående hvor vidt vi burde være her??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 1:51

Erick grinede og gik ind i natkluben, og vente sig og kiggede på Kajika, og ignorerede de mange mennesker som også kiggede på ham, hans Mohawk, hans tatoveringer, og hans halvslidte jakkesætsbukser og skjorte.
"Hvorfor dog ikke? Det eneste jeg kunne se der var i vejen med stedet var nok mussiken.. Lidt for popet for min smag.." Han grinede og kiggede hen imod baren, og tilbage på Kajika. "Lad os da i det mindste få os en drink?" Sagde han med et smil, og førte hende hen til baren. Han smilte bredt da han så igennem kortet, og nikkede med et lumskt smil. "Haha to grønne Fe'er..." Bestilte han med et bredt, lumskt smil, og lænede sig op a baren med ryggen, og kiggede ud over folkende. Der var mange som kiggede hen imod ham og Kajika, men da han kiggede på dem, kiggede de fleste væk. Han grinte lidt af hans effect på dem, og kiggede på Kajika med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:11

hendes tunge strøg over hendes læber og alle betragtede hende mens hun stod der og betragtede denne drink som Erick havde bestilt hende, men hva pokker hun kunne vel godt holde til at drikke blot dette ene glas det var jo ikke som om hun blot blev så fuld hun ikke anede hvem hun var eller hvad hun var eller hvem nogen var for den sagsskyld eller ville glemme alt om hvad der skete og var sket i aften og måske ende i mega store problemer!... Hun tog om glasset og lod dens væske blidt glide ned forbi de snukke pinke læber og strøg det blålige hår bagud og drak med Erick og sagde"Mmmh det smager godt!" hun nikkede og så mod Erick og han var jo edel og ville da aldrig tag chancen og prøve på noget... men Barishan ville ikke acceptere vis der skete noget, nok ingen gang selv vis hun var fuld!... hun tog glad efter glas og betragtede Erick og sagde"sååååå iiik.... mer...me!...mere!? jeg helt væk" hun så rundt og alt stod skråt for hende indtil hun gik ned i knæ og sagde"Okaaa... jeg ska..skal hjem af nu???"hun anede ikke hvor hun boede og Erick anede heller ikke hvor hun boede jo??....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:22

Erick drak med Kajika, og nikkede. Han kiggede på hende, og kom først nu til at tænke på om hun tit drak.. Ellers slog en grøn fe jo altså ret h... Nå.. Var hun i hvert fald ikke. Erick reagerede hurtigt, og greb fat i Kajika inden hun faldt. Han grinede og rystede en smule på hovedet. han lagde en arm bag hendes talje, og holdt hende oppe. Et par mennesker grinede lidt, da de havde fulgt Kajika helle vejen, og vidste hun kun havde fået det ene glass. Erick kiggede hen imod dem, og smallede øjnende en smule. De 3 drenge rystede hovedet, og kiggede væk imens de stadigt grinede. Erick kiggede så på Kajika med et smil.
"Det er nok en god ide søde.." Sagde han med et smil, og rystede hovedet lidt, imens han hjalp hende ud. De tre drenge fulgte efter, men havde Erick ikke set.

De var kommet lidt væk fra stede og var gået ind af en gyde. Erick holdt Stadigt Kajika oppe, og sørgede for at holde hnde vågen.. Indtil vidre. Nu kunne han så høre nogen bag dem. Han kiggede bag sig et sekund for sent, og en dreng kom flyvende og slog ham hårdt i hovedet. Erick tumlede fremad, og kunne ikke holde fast i Kajika, som to andre drenge tog fat i. Erick rystede hovedet, og kiggede så vredt på den anden dreng. Drengen grinede hånlidt. Erick snerrede lidt af ham, rev sin halskæde af halsen, og svingede den imod drengen. Han rammede ham i hovedet, som gjorde at drengen røg til siden. Så sparkede Erick drengen i skridtet, og slog ham igen i nakken. Han løsnede sit armbånd, og løb så efter drengende som have Kajika. Han hoppede op og slog den ene i hovedet med en hånd, som han havde spændt sit armbånd til knoerne, som gjorde at drengen blev nød til at bakke væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:30

Kajika så på Erick og grinte i det hun smilede kært og sagde"Taaaaaaaaaaak .... det meeee...get sødt af dig at følge lille bitte mig hjem af, men jeg aner ikke hahahahhaha!! hvor jeg bor??? ved du egenlig det fremmede tingest" hun grinte og så på Erick temmelig over fuld og bed sig let i undelræben og mærkede hvordan hun faldte mod jorden da erick fik en på hovedet, indtil nogen fyre rev i hende og slæbte hende med sig.. Hun så mod dem undrende og bed i en af deres arme og sagde"Sliiiiip mig du aner ikke hvor jeg.... jeg hihihi! hahahaha" hun grinte helt vildt og havde simpelthen mistede alt virkeligheds sands... hendes tøj var stadig nogen lunde i intakt dog var det aldrig det fra starten efter som Erick havde lavet lidt ændringer i tøjet.. hun smilede og bed igen i en af drengenes arme indtil hun ramte jorden og så Erick slåsse med dem og heppede på dem alle og prøvede at holde øjnene åbnet indtil hun stille lukkede dem og ville være væk i nogen minutter max.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:39

Erick fik et kort glimt af Kajika der lå på jorden, og egentlig så ud til at hygge sig, og grinede så højt, to sekunder inden han fik en på hovedet af den han ikke havde slået endnu. Han tumlede tilbage, men kom hurtigt frem igen, og smadrede sin pande imod drengens. På den rigtige måde.. Som gjorde at drengen faldt til jorden, og Erick blev stående. Erick kiggede over skulderen på ham som han havde slået i hovedet som var ved at rejse sig igen. Erick gik hen til ham, tog fat i hans trøje, og slog ham på siden af hovedet igen. Drengen ville tage et skridt tilbage men Erick havde stadigt fat i ham. Erick gav ham et knæ i maven, skubbede ham ind i en væg, og sparkede ham i hovedet. Hans vrede kunne ikke beskrives, over folk med tanker som de havde haft. Han spyttede på jorden ved siden af ham, og vendte sig. Den dreng han havde nikket en skalle var på vej op, men fik også er spark i hovedet, så han gik i jorden også. Erick knækkede sin nakke en enkelt gang, og kiggede så på Kajika. Han smilte og grinede lidt, og gik hen til hende, og knælede ned foran hende, og tilbød hende en hånd.
"Jeg ved heller ikke hvor du bor søde.. Men jeg har en seng du kan låne for en nat." Sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:45

kajika tog blidt fat i Ericks hånd og tog om ham og sagde"jaaaah!!! jeg får et lift hjem med øhm???" hun berørte hans hår og trykkede det flat som en lille tøs og grinte i det hun sagde"uuuuh fluffy hår!!" hun grinte og bed ham let i øreflippen og lagde sig så over hans skuldre med hovedet og lukkede øjnene og gabte og sagde"maaaan! jeg træt.... hey??? hvad er der galt med de andre??? er festen allerede slut.... hvorfor skal de ikke med??? hvem er de egenlig hahah" hun pegede på en af dem og sagde"hahaha! du bløder" hun prikkede Erick på panden og smilede i det de var nær der hjemme hoppede kajika af Erick og satte sig på røven og så vendte hun sig om på maven og gik på alle fire ben og brækkede sig stort!.. hun fik det ned af sig selv og var nød til at KOMME I BAD!... hun så rundt oog på Erick og gik med ham og så rundt i hans hus og sagde"Uuuuuh spændende... øøøhm? skal jeg ikke vaskes! HAHA " hun lukkede øjjene og lagde sig midt på gulvet og lå blot der... --var det mund Ericks mening? at gøre hende fuld... Havde han lumske tanker om kajika nu når hun var sådan en street tøs som der var lige hans type?..... hvad ville der dog ske... det anede kajika ikke... men noget var lidt unormalt og dog!?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 2:53

Erick grinte lidt da han bar afsted me Kajika og hun nævnede at en af dem blødte.
"Ja.. Festen er slut.. Du har vidst fået så hatten passer, hm?" Erick grinte og rystede hovedet.
Erick lod hende brække sig, da han vidste det var nødvendigt. Han rystede blot hovedet, og hjalp hende op igen.
Da de var kommet ind til ham, låste han døren og lagde nøglen fint på bordet. Han kiggede ned på Kajika og rystede hovedet. han gik hen ved siden af Kajika, og kiggede ned på hende.
"Kajika? Kajika kan du rejse dig? Haha kan du tage et bad? Du kunne godt trænge til det." Sagde han med et grin. Han vidste godt at hun formegentligt ikke kunne, men ville stadigt lige spørge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:01

Kajika grinte og så på Erick og viftede med armene foran hans hoved med siden mod jorden og lå blot der og med lukkede øjne og mumlede"Ja en dejlig sutsko.... uuuhhhh skumfiduser !!...." hun grinte helt vildt pludseligt og sagde"Nej jeeeeeeg! ikke nøgen hr!? betjent men de er da vist" hun grinte og pegede ud i luften og sagde"Hahah nøgen tingest" hun bed sig lert i underlæben og gik mod badeværelset og trykkede på vandet og gik ind under bruseren med tøj på og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:10

Erick grinte lidt, og fulgte med Kajika, og sørgede for at hun ikke skulle falde. Da hun var gået ind med tøj på sukkede, og rystede igen lidt på hovedet med kun et halvt smil.
"Håber for.. Fuck sake du husker jeg gjorde det her for dit bedste..." Hviskede han. Han gik hen til hende i badet, og fik, med megen kamp da træjen var våd, og Kajika var formegentligt ikke helt enig, trukket hendes trøje af. Der var bræk på, og den skulle til vask. Han lagde den i vaskekurven, og kiggede om der var andet af hendes tøj der var bræk på. Han blev ved med at tvinge sine øjne fra at glo på Kajika, og han magtede faktisk at undgå det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 5 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum