Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 11:44

Erick løftede et øjnebryn, og grinede lavmelt, og rystede lidt på hovedet.
"Nej Kajika, det havde jeg så sandelig heller ikke tænkt mig.." Sagde han og grinede, og pegede imod tegningen. "Mine tegninger kommer fra mit sind, ikke mine drømme" Sagde han og rystede på hovedet. Han lagde mærke til at hun så træt ud, og flyttede sig så der var vej hen til sengen.
"Hvis du er træt søde, skal du bare gå hen og ligge dig igen.. Søvn er tit godt til at få det bedre." Sagde han med et smile. "Jeg finder bare lige noget nye lagn inden du gør, i så falde.." Sagde han med et smile, og så på Kajika for at finde ud af om hun ville i seng, eller finde på noget at tage sig til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:06

kajika lagde sig lidt i sengen og sagde"Jeg vil blot lægge her lidt og høre dig gå rundt og snakke og tegne og hvad der nu ellers er over dig Erick så..... erick hvor har du lært at tegne henne??+ eller er det blot en evne du har som kommer nogen gange...." hun betragtede Erick og bed sig let i underlæben og sagde"Erick hvad er din type??? egenlig i pigen og sådan og race og hvad der nu ellers er??? af.... ting man kan falde for?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 12:18

Erick smilte og nikkede. Han så en smule betænksom ud, omkring hvad han skulle tage sig til, imens han gik lidt frem og tilbage.
"Hmm jammen jeg lærte at tegne da jeg var ti, kan man vel sige.. Jeg fik nogen tegne kurser inden vi tog på ferie her i Di Morga, hvor jo mine forældre blev dræbt.. Og ja så havde jeg ni år på en anstalt til at udvikle migselv, kan man sige." Han grinede lidt, og gik hen til sit skab som han åbnede. Han begyndte at tage tøj ud af skabet, og langsomt tømme det.
"Hvad jeg falder for? Ja hmm.. Engang var jeg sku lige glad, dengang var det bare den pige som ville med ud på toilettet, eller tog mig med hjem bag efter festerne..." Han grinede og rystede hovedet. "Dengang man var ung og dum.. Ha.." Han begyndte at ligge tøjet han havde taget ud sammen, og ligge det fint tilbage på hylderne. "Nu skal der en del mere til.. Hun skal have charme og selvtilid.. Uden tvivl.. Så skal hun vide hvad hun vil, og vil have.. Uden at være en snob omkring det, gider ikke have en pige hvis næse jeg skal trække ned fra himlen vær gang jeg skal kysse hende..." Han grinede og kiggede på det tøj han havde lagt ind i et stykke tid, og fortsatte så. "Og så mest af alt må hun da også gerne være lidt vild.. Hvis du forstår?" Sagde han og kiggede over skulderene med et lumskt smile, som han så grinede af og bare smilede til Kajika. "Hvad med dig? Hvad faldt du for ved.. Barishan var det?" Spurgte han, og fortsatte med tøjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 23:09

Kajika grinte og bed sig let i underlæben i det hun betragtede Erick og nikkede"Hmmm så du har allerede været god til at tegne i en lille alder af de 10 år? ca..." hun så på ham lidt i det hun satte sig op i sengen og begyndte at snuse ind af... hun mærkede hvordan atmosfæren var i rummet og så mod Erick da han spurgte hende ind til hvad hun så i barishan. Hun rødmede let og strøg blidt håret til siden i det hun sagde"århhh jamen han er en blanding af alt godt og ondt, han er et vilddyr i sengen, og vis man driller ham eller tænder ham sensuelt så bliver han et udyr og tager en med magt og dominere mig til en vis grænse der ikke går overgevind.... og så den gode side er ridderlig og kunne aldrig finde på at slå nogen ihjel og han slår mig aldrig eller skader mig, dog kan han tage mig hårdt ja..... seksuelt men... han er ridderlig og ærlig og tilgivende og han er så respektabel... han er alt godt og næsten alt ondt... han er en vidunderlig fyr der aldrig skader mig aldrig... men han tager hvad han vil ha..." hun grinte og smilede og sagde"Det sådan jeg vil ha en fyr er og jeg fandt barishan og han var det...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 23:32

Erick lyftede et øjnbryn og kiggede over skulderen på Kajika, og grinede så lidt.
"Du kan virkelig godt lide, at gå ned i detaljer?" Spurgte han, med endnu et let grin, og et ryst på hovedet. Han lukkede skabet, og tog et skridt tilbage, før han vendte sig om, og gik hen til sengen, og bukkede sig ned, for at få noget ud neden under. "Men sandelig ikke fordi jeg vil bede dig om at lade være med at tage detaljer med... Sandelig ikke.." Sagde han da han rejste sig, og smilede til Kajika. Han havde samlet en kuffert op fra under sengen, og han gik nu over til det runde bor og åbnede den. Kuffertens inderside var lavet af tre, og det var lavet med en hylde i bunden, og med en masse billeder på toppen. Billederne så ud til at være familie billder. Med en mand som meget lignede Erick, en dame som lidt kunne lide englen på hans billeder, en lille pige på omkring 8, som godt kunne ligne en yngre udgave af englen og en støre dreng som lignede Erick på en prik. Erick kiggede på billederne kort, og smilte. Han åbnede så træhylden og tog noget papir ud, og lagde det på bordet imens han snakkede.
"Hvordan mødtes i to så?" Spurgte han og tog en blyant frem, og kiggede over på Kajika, inden han gik igang med at side og tegne, engang imellem kiggende op på Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 23:49

Hun rødmede let og bed sig i underlæben flovt over egenlig at gå så meget i detaljer og hun havde ingen gang rigtig opdaget det før nu, men nu ville hun nok holde det lidt tilbage for tiden, samt os fordi at Erick var det nok heller ikke så spændende at høre for, hvordan hendes fyr var og sådan i meget detaljeret detaljer.. hun så over mod Erick og nikkede lidt"Ja lidt måske jeg vidste egenlig ikke jeg gjorde det men tak erick nu ved jeg at jeg gør det ihihi så kan jeg os forhindre det" hun så på ham og grinte i det hun sagde"Nåååårh kan du da godt li at høre om detaljerne Erick" hun så på Erick mens hun sad der på sengen med blot Lagnet om sig og håret blidt læggende ned af sin skuldre, dog havde hun fået sin top på, den hang let over skuldren på hende. hun så på ham og sagde"Hmm jeg kendte ham i noget tid og vi var sammen som venner hjemme ved ham og han elskede dog at drille mig og.... og sådan nogen ting som at drille mig med hans vind, få mig ind under vand eller se i smug efter mig altså ikke når jeg var nøgen eller noget han er nu meget... hmm?? Gentleman agtig utrolig meget faktisk" hun grinte og sagde"men han ville ønske han kunne glemme alt om kamp og han havde en kone og så en dag reddet han mig... efter jeg havde lånt hans trøje.... jeg åbnede et skab og en skål røg ud, så sprang han hen og skubbet mig væk, fik hukommelses tab, så udgav jeg mig for at være hans forlovede og vi blev gift om aften så ville jeg tidligt om morgen ha anulleret det, men han vågnede før mig og du skulle ha set hvor lykkelig han var da han ikke vidste noget... som var alt i hans liv blot lykkeligt og lyst uden ondskab... men så senere hen på aften snakkede han med mig og han tog om mig og kyssede mig og ja.... vi blev sammen... dog gjorde jeg intet seksuelt eller noget med ham da han ikke havde sin hukommelse.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 0:06

Erick smilte imens han tegnede og kiggede op.
"Som i kærligheds historierne?" Sagde han med et smil, og grinte en enkelt gang, og kiggede ned på tegningen igen. "Lucky you.. Sådan noget sker sku ikke for mange mennesk.. Eller væsner, for den sags skyld, gætter jeg på?" Han grinede lidt, og fortsatte med at tegne. Han havde efterhånden tegnet få figure. En foroverbugget med hænderne på ansigtet, en i luften med en næven knyttet, og en foran den der hopper. De er alle sketches, så er stadigt svært at se hvad der sker. "Man kunne næsten ønske kærlighed og følelser var lige så nemt som så mange andre ting.. Som fx at slås.. Er kun to veje.. Den ene vinder du, den ander vinder de andre.. Følelser vil jeg ikke engang begynde at prøve at beskrive udvejen i.." Sagde han med et lille grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 0:11

Hun så på Erick og nikkede fuldt forstående"ja det er netop sådan jeg føler det, og følser er så kompliceret!.... jeg er blot så ked... hvordan det mund vil gå ja... det ? ved jeg ingen gang... jeg ville blot ønske jeg nogen gange kunne gemme mig... jeg skal nemlig snart i kamp og det skal barishan os og hvad vis en af os dør... eller hvad vis han dør eller der sker noget... jeg har jo næsten lige fået ham..." hun sukkede og så ud af vinduet i det hun rejste sig op og gik hen ved hans side og smilede... hun havde sine shorts på.. og top."Hvad tegner du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 0:21

Erick lagde hovedet lidt på skrå, og kiggede så over på Kajika.
"Kamp? Lyder slemt, er det noget jeg burde være bange for, eller på andre måder smutte fra byen i en tid?" Sagde han med et lavt grin, og fulgte hende med øjnende da hun kom over. Han kiggede ned på sin tegning igen, og grinte lidt.
"Tog bare noget inspiration fra i nat.." Han klikkede bagenden af sin blyant ned på åaåiret blidt, over den fjerde figur han havde fået sketched, som lå på jorden, og pegede op på de to som stod oprejst. Han kiggede på Kajika igen med et grin.
"Gæt hvem du er?" Sagde han, og grinte drillende, og kiggede ned på tegningen igen. Det var tydeligt at den der lå på jorden var den eneste pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 0:30

kajika betragtede ham og rystede på hovedet"så længe du intet væsen er og ikke er stærk nok til at hamle op mod en vampyr eler dæmon så nej så skal du ikke frygte noget... de angriber kun dem der er dem en trussel og piner alle de svage... men altså du ikke svag og du ikke stærker end en vampyr? så der er blot en mellem linje af dem der ikke aner uråd så bare rolig der sker dig intet og hmmm" hun kiggede ned på papiret igen og så på pigen og grinte i det hun sagde"jeg lige der" hun så på papiret og forsvandt nærmest.. hendes øjne var blot stive.. hun huskede hele natten og sagde"OMG! ville de voldtage mig!!!" hun krammede Erick hurtigt og i lang tid og sagde"tusind tak Erick fordi du reddet mig!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 0:46

Erick gispede lavt i det han fik et chock da hun krammede ham, og han røg lidt tilbage, næsten ned fra sin stol. Han grinede lidt, og lagde en descret hånd på hendes ryg, og klappede den en enkelt gang.
"Det var sku så lidt søde.. Du var min 'date' og jeg havde drukket dig under bordet.. Så var det mindste jeg kunne gøre, da være at beskytte dig.. Heh" Han grinede lidt. Han sank en klump, og kiggede ned på tegningen. "Og du så jo ud til at have det sjovt samtidigt.. Ved dog iiiikke helt hvem du heppede på.." Sagde han med et drilende girn, og kiggede på Kajika igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 1:00

Kajika så på ham undrende og sagde"ohhh... det var så vist en fejl altså at jeg ikke heppede på dig men jeg var vist temmelig fuld hva Erick" hun grinte og mærkede hvordan hun stille rødmede over kinderne over at holde for meget om ham og slap ham i det hun stille vendte sig om og ville gå op til køkkenet i det hun gled med foden hvor det havde været vådt efter som de havde veltede maden der ned med glassene der havde været vand i."WOW!" hun røg direkte om op røven og ryggen i det hun lå der stille, åbnede hun øjnene dog med hukommelsen intakt og sagde"Auv...? haha hvad skete der lige der... det føltes som en mega STOR sten at få i hovedet" hun satte sig op på røven og tog sig til kæben og så bagefter baghovedet i det hun grinte og sagde"Du burde ha et skilt der stod glatfare på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 1:12

Erick gispede i det han så Kajika falde, og rnte hen ved siden af hende. Han grinede lidt da hun satte sig op, og rystede på hovedet.
"Ja, hvis skyld var dog det, at det er glat, hm?" Spurgte han med et smil, og puffede drillende til Kajikas skulder, med den ene hånd. "Og hvad med at jeg bare fik det gjordt rent, og så tøret op i stedet?" Sagde han og grinede i det han begyndte at lede efter en klud en mop og en spand.
"Og ja du var vidst ret så fuld. Haha, men jeg blamede dig skam ikke for at heppe på os alde.." Han kiggede ud på hende. "Jeg vidste jo godt hvem du virkeligt heppede på." Sagde han med et smil og fortsatte. "Plus hvis du havde heppet på dem, havde det stadigt ikke stoppet mig i at smadre dem.. Man er fandme faldet low, hvis man kan overvejer sådan noget lort." Sagde han stille, og fortsatte med at finde tingende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 1:25

Kajika grinte i det hun listede hen mod Erick da hun havde fået rejst sig op og taklede ham i det han fik fat i moppen og grinte, mens hun lod et glas med vand blidt falde ned over hans ansigt og rullede så væk fra hans side og var flad af grin!!. Hun grinte helt vildt og rødmede let i det hun betragtede Erick og smilede kært"nååååh.... hvem er det nu der er helt våd og klumpset!" hun grinte og rejste sig med besvær fordi gulvet var helt glat!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 1:46

Erick fik et chock, og prøvede til at starte med, på at få Kajika væk, men da hun så heldte vand i hans hoved lukkede han bare øjnende, og begyndte at grine lavt. Han lyftede sig op på albuerne, og prøvede at puste en lang lok af hans hår væk fra hans ene øje, men måtte fjerne den med hånden, da den var driv våd.
"Ha ha... Funny... Møg unge.." Sagde han med et højt grin og kom op igen. Han begyndte at moppe det vand der var kommet på gulvet op, og gik så ind i stuen for at få det der var der væk.
Han fik tøret det helle op, og sukkede lavt, imens han kiggede rundt. Han tjekkede om der stadigt var glat, og nikke i det at han så der ikke var. Han gik ind og satte moppen på plads, og kom så tilbage. Han kiggede på Kajika og smilede.
"Du har da vidst fået det bedre, hm?" Sagde han med et smil, og grinte en enkelt gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 1:51

/skal logge... men er ikke på her til torsdag eller måske lidt... men kun meget lidt desværre ..sorry :D //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 7 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum