Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:15

kajika så på hende og sagde"Neeeej hvorfor tog du min trøøøøje! den var så dejlig!!! du må ikke tag fluffy!!" hun grinte sødt og tog blidt bukserne af g sagde"tadaaa!!" hun grinte og kastede dem mod Erick der var et hjælpeløst offer for lille fulde! KAJIKA!!... hun grinte og tog sit blå lange hår ned foran brysterne og tog sin bh af og smed den langt væk og lukkede øjnene og lænte sig op af muren til bruseren mens håret dækkede for brysterne så man IKKE... kunne se dem. hun smilede men sad dog i sit silke undertøj i sort og nynnede blot en melodi i sin helt egen verden og sagde"traaa laaa laaa traaa la laaa en glad lille verden, dubbi dubbi, daaa daaa daa da" hun grinte og så på Erick og sagde"Hvad laver du??" hun kraglede stille næsten ud af det våde vand med den våde krop og alkoholden havde sit tag i hende... dog stoppede hun op og tog et håndklæde og legede med det som at tag det over hovedet da det var vådt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:27

Erick blev ved med at kigge væk, men da hun trådte ud sørgede han for at være klar hvis hun skulle falde. Han grinede og rystede hovedet.
"Jeg sørge for at du ikke kommer til skade lille Kajika... Og at du ikke går i seng med en trøje med bræk på.. Er forfærdeligt ubehageligt at vågne til den duft.. Kom.. Tid til at komme i seng søde..." Sagde han med et grin, og ledte Kajika ind til sengen, dog så vidt som muligt uden at røre hende. "Så.. Lig dig.. Og sov..." Han grinede og pegede på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:34

kajika lagde sig der halv våd og smilede og sagde"mit hår er vådt og nu din seng en vand seng hahah!! vand seng var den ikke god" hun rullede rundt og tog dynen op til sig og lukkede øjnene og sagde"Godnat fremmede tingest jeg vil sove i sin vand seng i nat fordi jeg er en vandpige" hun grinte og mente vand mand dog uden at sige mand... hun tog dynen op til sig og faldt i søvn.... hun lå der forsvarsløs og som en lille uskyldig pige, men dog uden nattøj.. hun lå og nød virkelig at kunne sove ......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:50

Erick grinede halvt af hendes joke, og rystede på hovedet. Han blev stående og kiggede på hende imens han ventede på at hun faldt i søvn. Da hun gjorde, sukkede han dybt, og lagde en hånd på hovedet. Han afværgede dog en smule da det stadigt gjorde ondt. Først nu lagde han mærke til at hans næse havde blødt, og han havde en rød streg ned af ansigtet. Han rystede hovedet, og fik sig gjordt ren. Han ringede efter roomservice, og fik hurtigt en op. Han gav hendes tøj og en smule af sit eget, som noget der hurtigt skulle være færdigt så det ville være klar til hende i morgen.. Erick gik så forbi sengen, men stoppede op og kiggede ned på hende. Hun var så fredelig igen.. Han smilte, og gik så hen til en stol, lod sig falde ned i den, lænede hovedet tilbage, og faldt i søvn, næsten med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:16

Kajika vågnede næste dag og satte sig op i det hun opdagede hun kun havde trusser skrig hun lidt højt og tog dynen om sig så den dækkede alt! andet end blot hendes hoved, og så mod Erick og sagde"Hvad er der sket, hvad skete der igår???" hun bed sig let i underlæben og roedet lidt med dynen for at dække sine tær der frøs lidt efter somd der var lidt køligt om morgen men ville blive sommer vejr senere hen med 22 gr.. hun betragtede Erick der lå for sig selv og sagde"Jeg kan intet huske og hvorfor har du et blåt øje og en flænge over hovedet bagved???" hun så lidt fra siden af og tænkte tilbage eller prøvede men kunne ikke, dog havde de ikke været seksuel aktive og Erick havde intet set ved hende... Kajika skulle til at åbne munden igen i det hun tog sig for munden i stedet og sagde"Åååårh jeg har det skidt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:33

Erick fløj op, og faldt ned fra hans stol, og rejste sig så meget hurtigt igen, og blinkede. Så kiggede han på Kajika, og sukkede, og satte sig igen.
"Damn.. Hvad er det for en måde at blive vækket på? Argh..." Han kløede sit baghovede, men stoppede hurtigt da det gjorde ondt. Han grinede lidt og rystede på hovedet, kiggede så halvforlegent op på Kajika.
"Ja.. Gav en drink, som jeg sagde jeg ville.. Skulle måske have nævnt det var noget af det stærkeste på kortet.. Er jeg sku ked af.. Men du kunne sku blive en hardcore party tøs.. Du kunne faktisk lide hvordan Absinth smagte.. Er sku ikke normalt" Sagde han og grinede imens han rejste sig. Han gik imod køkkenet imens han snakkede.
"Og hvad der er med mig kan vi snakke om senere, du skal have dig en pille, og noget mad.." Sagde han med et grin. Han kom ind igen med en bøtte med piller, og et glass vand. Han kastede bøtten til Kajika, og satte glasset på bordet. Han trykkede på en knap, med hvilken han bestilte et morgenmads bor. Han havde bestilingen på Speed Dial.. Så gik han ud af døren til gangen.
"Er tilbage om to sekunder" Sagde han med et smil. "Spis du nu en pile.. Og så er jeg tilbage"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 20:36

kajika så ned på pillerne og tog en ud, i det hun stille førte den op til munden, berørte tungen med den, og smagte dens hæslige smag, og fik den til sidst med hjælp fra sit eget spyt synket ned i halsen og gøs stille i det hun ikke kunne se Erick.. hun betragtede stedet med nogen lettere ædru øjne og bed sig let i underlæben og tænkte*Hmmm ja... der noget om det?* hun grinte og så stille hen mod døren Erick havde gået ud af og lagde sig ned under dynen igen helt så man ikke så hendes bare overkrop og betragtede stedets mørkhed...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 20:53

Lidt senere kom Erick ind af døren igen, med noget tøj i armende. Han gik hen til sengen hvor Kajika lå, og lagde det ved siden af hende. Det var alt hendes tøj hun havde haft på, og havde taget af, som var blevet vasket.
"Så var der noget tøj.. Så du ikke skal rende rundt i min lejlighed helt nøgen.. Tænk hvis din mand fandt ud af det..." Han grinte drilsk, og gik hen til det runde bor, hvor han lagde et kort, som han brugte til at betale med. Han nåde kun lige at læne sig op af bordet, inden det ringede på døren. Erick gik hen og åbnede, og en ung dreng kom ind. Han hilste på Erick med en Brofist, og han grinede lidt, og kørte den vogn han havde med, som havde et hvidt lagen over sig. Drengen så så Kajika, og spærede øjnende op. Erick skrev under på noget, og lagde lige mærke til drengen. Han grinede og slog ham blidt på brystet, og vinkede ham ud. Drengen nåde lige at sige. "Good catch...", hvor efter Erick grinede en enkelt gang, og lukkede døren foran drengen. Man kunne høre drengen gå grinende væk. Erick rystede på hovedet og kiggede ned på Kajika. Han fjernede det hvide lagn, og gik hen til bordet igen, og lagde lagnet pænt sammen. På den vogn drengen var kommet ind med var der: Æble og Appelsin Juice, Kakao, Røræg, Bacon, Cocktail pølser, Mælk og diverse morgenmads produkter. Erick gik ud i køkkenet, hentede to flade, to dybe og bestik til dem begge, og kom så tilbage.
"Så er der mad." Sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 22:17

Kajika tog sig til hovedet og sagde"Ja du har helt ret Erick vis der var sket noget mellem os ville jeg ende med at være helt alene og uden nogen form for sted at bo, ingen sex, ingen nussen, ingen kærlighed, blot alene og tom, Barishan er som min anden halvdel, den utrolig stærke og stolte meget ridderlige halvdel der os er royal som mig" hun grinte kært og bed sig let i underlæben og tog fat i sin bh og så undrende på tøjet og sagde"Erick er det her mit tøj???" hun så undrende på det men smilede og tnkte*ååårh det var vist det jeg havde på i by igår??* hun tog det så småt på under dynen, og tog den dejlige hoodie på og smilede kært og gik hen til ham og satte sig og gabte i det hun sagde"Hvad sagde fyren??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:11

Erick grinte og nikkede.
"Du brækkede dig ned over det i nat søde.. Blev nød til at blive vasket.. Du har nok også smadret mit dynebetræk, du tørede dig ikke efter du var i bad.." Han grinede og skubbede blidt til Kajika da hun kom over til ham. Erick lagde en af hver talerken foran Kajika, og begyndte at stille tingende på bordet.
"Er sku ked af det Kajika, tænkte ikke over at jeg skulle have spurgt dig om du drak tit.. Hehe.. Tog party drengen her jo bare som en selvfølge.." Han grinede, og lagde en hånd på Kajikas skulder. Han fjernede den igen, og heldte røræg, bacon og cocktail pølser op på sin tallerken, og begyndte at spise. Han spisede fint, med rat ryg, og uden at smaske. Han holdt bestikket rigtigt og pænt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:38

kajika betragtede Erick og drillede ham lidt med at rette på tingene foran ham så de ikke! stod som de skulle og det så lidt sjusket ud og grinte drilsk i det hun så rigtig uskyldig ud og sårbar vis han nu pludselig skulle blive sur fordi når han så stillede det tilbage gjorde hun det blot igen i mens hun spiste og nikkede til det han sagde og sagde"Jaaah det gik vist rigtig til for sig men jeg vidste du var en gentleman og der var en grund til mit tøj manglede du kunne aldrg finde på at voldtage en eller der i mod kysse hende vis hun var gift eller mod hendes vilje det er jeg glad for Erick" hun grinte kært og spiste lidt af madden igen og tog blidt faat i hans tallerken og rykkede den lidt fra ham blot for at drille lidt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:37

Erick rullede med øjnende, og blev ved med at prøve at rykke det tilbage. han grinede lidt, og rystede på hovedet.
"Er jeg glad for at du siger.. At du ville stole på mig sådan.. Der var andre der ikke havde den samme morale som mig.. Haha" Han grined eog pegede på sit blå øje med sin gaffel, inden han prøvede at tage noget af sin med, i det Kajika flyttede tallerkenen. Han sukkede, og kiggede på Kajika. Så satte han gaflen i hendes mad, og begyndte at spise fra hendes tallerken, imens han rykkede tættere på hende, og prøvede blidt at skubbe hende ned fra hendes stoi, imens han spiste hendes mad, som retaliering, imens han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:26

Kajika betragtede Erick og grinte i det hun smilede og tog hans tallerken væk igen og sagde"naaa na naaa na naaa! vis man ikke kan kæmpe for sin mad fortjener man intet hahah!" hun grinte og smilede kært i det hun jo mente det i dril og gjorde det tydeligt for Erick at se. hun opdagede pludselig at han prøvede at tag hendes og ikke nok med det men også skubbe hende ned så da hun tog sin tallerken til sig og skubbede til Erick med røven (hahah!) grinte hun og sagde"Ha" hun skubbede ham ned på guvlet og anede ikke om han ville hive hende med men vis han gjorde ville det ende med at maden røg ned over dem!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 2:17

Erick grinede og hev hende med, som jo så også gjorde at maden røg med. Men det grinede han også bare af, men fik et chock da det endte i at Kajika lanede lige ved siden af ham, meget tæt. Erick spærede øjnende op, og så extremt forlegen ud, og trak sig hurtigt væk, da han var kommet til at kigge hende i øjnende en tand for længe. Han kom på benene, og rystede på hovedet imens han grinede, og fik hurtigt fatningen tilbage. Han tog sin tallerken, gled den hen på den anden side af bordet end der hvor Kajika sad og tog sig en stol, og satte sig til at spise igen, og kiggede over på Kajika, med et smil.
"Så kan det måske være at man kan få noget mad, hm?" Sagde han og grinede lidt, og fortsatte så endelig med at spise. Han kiggede over på Kajika, imens han holdt sin gaffel på læben. "Hvad så.. Hvad tror du manden vil sige til håret? Og stilen, for den sags skyld?" Sagde han med et bredt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 2:23

kajika grinte i det hun mærkede hvordan manden ramte dem og lå deer og grinte mens hun stille vendte hovedet mod Erick og rødmede let i det han så, så længe i hendes blik, og det endte med de begge hurtigt rejste sig og så endte de os med at sidde overfor hinanden... kajika så lidt væk og roede sig i håret i det hun tænkte på barishan og savnede ham noget.... hun betragtede så Erick og smilede i det hun sagde"Ja det kan man nok og øøhhh jeg tror ikke han vil ku li det, han er jo en gammel ridder.... han vil sikkert hade det egenlig... han er mere til almindelig plan farver"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 3:37

Erick grinede lidt, og tog noget mere. Han strækte ryggen, og lagde en hån på sin pande, men fjernede den hurtigt da det gjorde ondt ved hans blå øje, og banede lavmelt, inden han kiggede over på Kajika igen med et smil.
"Nej så kunne jeg næsten ikke forestille mig at han ville kunne lide det.. Men altså sider vel på dit hovede.. Og hvis du kan lide det, kan han vel ikke rigtig sige noget, hm?" Sagde han og tog noget mere mad, og blev ved med at smile. "Og hvis han slet ikke kan se til overs med det, og du bukker under er det bare at sige til frisøren at du vil have det afbleget, eller sådan noget.. Så for det samme farve igen.. Næsten.. Tror jeg da.. Ved sku ikke hvordan det virker, haha, ved bare det er muligt" Sagde han og smilede. Han strakte sin skulder, så den gav et højt knæk og han sukkede lettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:15

Kajika nikkede stille og kørte gaflen rundt på tallerken og sagde"jeg savner barishan" hun bed sig let i underlæben og rødmede i det hun stille så op mod Erick og grinte da han begyndte at bande så småt og sagde"Du kan bare bande løs" hun grinte og tog endnu noget mad indenbords og så mod ham mens hun sad der fint og tyggede det med lukket mund.. hun så mod Erick igen efter noget tid og nikkede forstående"ja det kan jeg jo altid" hun sank maden helt og så lidt mod vinduerne og sagde"årh jeg har det stadig lettere skidt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 19:44

Erick smilte, og nikkede.
"Kan jeg godt forstå.. Hjælper sikkert ikke at du er spændt på hvad han siger til håret, hm?" Sagde han med hensyn til at hun savnede Barishan. Han pegede på hende med sin gaffel, og tyggede af munden inde han svarede. "Vi for dig da bare kørt hjemad, hvor det end er, når du føler at du er klar til det Kajika." Sagde han og smilede. Han grinede lidt omkring det med at bande, og nakkede et par gange. Han spiste videre, men kiggede stadigt på Kajika og nikkede en enkelt gang.
"Du fik for meget at drikke. Du var ligefrem på grænsen til at skulle til udpumpning... Så ville ikke være mærkeligt hvis du har det skidt helle dagen." Sagde han og grinede lidt mere..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 21:57

kajika rakte tunge af Erick rigtig børneagtig fornærmet og grinte i det hun tog endnu noget i munden og rødmede let og sagde"Øhmm.... så du så mig ikke vel altså da mit tøj skulle af og alt det???" hun betragtede ham og rødmede let i det hun slog sit smukke bølgende blå hår ud og mærkede hvordan det flagrede og rødmede let i det hun egenlig godt kunne li farven"Jeg tror jeg vil være ædru før jeg skal køres hjem til ham hahah og tak for hjælpen Erick" hun så rundt og smilede og sagde"Ej lægger dit tegne sæt stadig fremme" hun anede ikke om han havde tegnet før han gik i seng eller det blot lå der fra sidst??... hun rejste sig efter at ha spist færdig og gik elegant over til det.... hun havde lagt fredfyldt med det uskyldige dyne lagn kun på grund af varmen, over kroppen så lårene var let blottet den gang og armene var og skuldrene men dog ikke brysterne eller andet som underlivet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:11

Erick grinte, og nikkede.
"Jo, jo.. Så det helle.. Tog nogen billeder, og tegnede nogen tegninger af dig da du var nøgen... Nej selvfølgelig gjorde jeg ikke det, jeg kan opføre mig ordentligt.." Sagde han med en høj latter, det var tydeligt at det var for sjov, og for at drille, og spiste færdig. "Dit hår dækkede over dine former søde, bare rolig.. Kun dine lår som jeg så.. Og kun kort... Jeg magtede lige at kigge væk det meste af tiden. Bortset fra når jeg skulle sørge for at du ikke faldt.." Han grinede højt igen og rejste sig. Han tog hendes ting og hans ejne, og stillede tingende tilbage på vognen. Han kiggede efter Kajika, og grinte lidt. "Ja.. Jeg fik lige lysten til at tegne, da jeg ikke kunne sove.." Sagde han og skubbede vognen hen til døren, og ringede med speed dial.
Han havde tegnet en Engel, som igen lignede Kajika i ansigtet, som stod i en erotisc pose, med sine vinge folded ind foran sin overkrop, og underkrop, så man lige kunne se siden af hendes lår, og lidt af toppen af hendes bryster. Hun havde et forførede smil, og hentød med en udfodrende, udrakt arm, og sin pegefinger rakt ud, for at hentyde den der kigger imod hende.
Erick gik hen ved siden af Kajika og kiggede ned på tegningen, og så på Kajika. "Kan du lide den?" Han lavede et halvlumskt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:53

Hendes finger strøg blidt hen over bordet i det hun gik hen til papiret, hun betragtede det på afstand og grinte let i det hun sagde"tror jeg da os du gjorde Erick desuden er jeg jo ikke din type vel ???" hun smilede kært og bed sig let i underlæben og lod blidt blikket hvile på Erick igen og sagde"Erick??? betragtede du mig da jeg sov eller hva`???" hun så på ham temmelig nysgerrigt og sagde"men det var da godt du ikke... magtede haha at kigge men det var skam godt..."

Kajika betragtede hans smil og så på tegningen igen og sagde"Hun ligner jo mig på en prik..." hun tog blidt tegningens papir op i hånden og betragtede den og så hver en form og sagde"ligner mig på en prik...... fuldstændig som om det var mig" hun så på Ham og sagde"og den er ikke trist eller deprimeret eller masakreret men ja jeg er vild med den.... gid jeg var hende, så ville jeg være fulendt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:09

Erick grinte højt og rystede på hovedet.
"Jeg mente at jeg 'lige' magtede at lade være med at kigge.. Var sku da heller ikke nem, er jo ikke ligefrem fordi du er nem at modstå..." Han grinede med et vink fra et øjnebryn, og et lumskt smil. Han gik hen til sin seng, og fik lagner og dynbetræk pakket sammen. "Nej det gjorde jeg sandelig ikke Kajika, har jeg sku for meget respect for dig til at kunne.." Sagde han og smilede imens han arbejdede. Der blev banket på døren, og han gik hen for at åben den. Han kørte vognede ud til tjenere, og spurgte om han kunne have lagnerne med. Hvilket han kunne og han forlod stedet med dem.
"Jeg er glad for at du kan lide den.. Og selvfølgelig ligner den dig, jeg laver altid den samme engel.. Og hun lignede jo dig.. Hvilket stadigt skræmmer mig en smule..." Han grinede lidt igen. Han gik ud i køkkenet og tog et glass, som han fyldte med vand. Han gik hen i døråbningen, og tog en tår, imens han kiggede på Kajika. "Vil du have noget vand? Kunne måske hjælpe på hovedet." Sagde han og pegede med glasset imod hendes hoved, og tog en tår mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:14

kajika nikkede forstående og sagde"Hahah ikke nem at modstå det ved jeg nu ikke, altså jeg kan ikke se hvad de ser i mig alle de andre drenge der siger jeg er uimodståelig? eller jeg er virkelig tiltrækkende, der intet mere specielt over mig end alle andre tøser.... altså det jo ikke fordi jeg er en gudinde eller sådan noget i den storslået stil" hun så på Erick og bed sig let i underlæben og så på englen og sagde"Jeg vil være med det faktisk var mig.... jeg er 111 år rigtigt og tænk vis det var mig det der.... tænk vis jeg var hende du rander rundt og tegner hahah!!" hun grinte og smilede kært til Erick og sagde"Men uuuuh hvorfor står hun så erotisk ... hehe er det en man har drømt om??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:21

Erick lyftede et øjnebryn og grinede lidt. Han fjernede sig fra dørkarmen og gik hen til Kajika. Han pegede på tegningen.
"Første gang jeg tegne hende, var det for at samle en masse ting i et.. Charme, skønhed, lyst, kærlighed og så tabet af alt dette.. Det var den hvor hun havde en ødelagt vinge.. Grunden til at drenge finder dig uimodståelig, er at du har alle de ting.. Og hey, hvis det er du vil, kan jeg da navngive hende.." Sagde han med et smil og tømte glasset. "Kan da kalde hende Kajika fra nu af.. Så længe du ved der også vil komme dystre tegninger med hende, som der har været før." Forklarede han, og hentød ned imod sengen, hvor hans mappe lå under. "Jeg er ikke altid i lige godt humør.." Sagde han, stadigt med et smil, og gik tilbage imod køkkenet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:32

kajika grinte og sagde"hvor er du sjov <Erick men okay det må du vel gerne dog skal du ikke lægge og drømme eksotisk om mig hahah!!" hun prikkede til ham for sjov og tog et glas og tændte for vandet mens hun tænkte på det han havde sagt og rødmede let... hun havde os en gang mistede alt og hendes lyst til næsten at leve, dog ville hun aldrig kunne begå selvmord??"det iorden altså sådan er kunst følserne tager over og udtrykker sig og der intet at gøre???" hun grinte og tog nogen slurk af vandet og gik hen i sengen og lagde sig i det hun var helt væk næsten og træt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 6 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum