Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 23:41

hendes blik var fokuseret og hun holdte øje med ham i det han smukt lagde papierne på det runde bord og lagde blyanten smukt og alt andet som det skulle være, hun hørte musikken og gjorde sig klar til at overraske ham ved at virkelig stråle nuttet og skønhed samt sexappeal... hun smilede og så på Erik og rødmede let i det hun aldrig havde været model til sådan noget her???... hun gik forsigtigt derhen og stillede sig som han nu gav hende instrukser til og hun stod ikke blot stift og da han endelig var færdig med at sige hvordan hun skulle stå, smilede hun og slog blidt vingerne ud fra ryggen og sagde"Sådan der er dine vinger" hun placeret vingerne som han sagde hun skulle og gjorde sig klar til at stå stille i nok flere timer men hun ville kunne holde til det..."Er dette her fint nok??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 23:48

Erick lagde hovedet lidt på skrå. Og så den anden vej, og frem og tilbage et par gange. Han smilte bredt af hendes intiativ, og gik hen ved siden af hende.
"Kan jeg få dig til at..." Han hoppede op og tog meget blidt fat i hendes vinge og trak den ene af dem lidt ned. "Holde dem sådan? Eller er det anstrængende?" Spurgte han og smilede i det han tog fat i det runde bor, og trak det væk fra vinduet og hen foran Kajika med lidt afstand. Han stillede sig så ved siden of bordet.
"Og så ha den ene arm ned af siden, og hånden lidt ud. Sådan her." Han lagde sin ene arm ned af siden, meget afslappet, og holdt sin hånd lidt ud fra kroppen, med håndfladen opad. "Og hvis du så kan, få Boxen til at svæve ved din side, i nærheden af hånden?" Sagde han med et motiveret ansigts udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 0:11

Hun grinte kært og sagde"jamen dog hr kunstner/instruktør det kan jeg da godt" hun gjorde som han sagde og fik den til at svæve perfekt og sagde"Sådan her, behager det dig Erik" hun smilede kært og bed sig let i underlæben i det hun betragtede ham med et kært blik og stod så der som han havde sagt og holdte stadig det smukke afslappede blik fast... mens hun ventede på at han begyndte og glædet sig allerede til at se det han havde tegnet....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 0:23

Erick nikkede og satte sig ned på en stol foran papirene på bordet. Han tog en fjernbetjening frem og trykkede på et par knapper. Det fik Boomboxen til at spille 'Bitter Pill' med 'Mötley Crüe'. Han samlede så blyanten op og svingede den imellem fingerne og satte den på papiret og kiggede op på Kajika. Og så begyndte han at tegne. Hans strøg var hurtige og rug, og han kiggede kun op på Kajika en sjælend gang imellem.
Efter en halv times tid samlede han papiret op og holdt det med ryggen imod Kajika og tog et kort øjeblik til at observere det, ved siden af Kajika, og så lagde han det på bordet. Han drejede sin blyant og brugte hviskelæderet i et stykke tid, og begyndte at tegne igen. Et kvater senere samlede han det op igen. Tjekkede, og lagde det så ned igen og kiggede på det imens han snakkede og hviskede.
"Du kan bare slappe af nu." Sagde han og holdt en den hånd han ikke tegnede med, imens han fortsat hviskede ud.
Han havde tegnet et grovt omrids af Kajika, og fanget hendes pose perfect, og det rette størelses perspectiv. Han kiggede på det, rettede lidt og rejste sig så og gik ind i et andet rum med et bredt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 0:36

kajika så efter ham og tænkte*sikke et smil han fik på sine læber og hvad skal han dog med papiret jeg vil se.... jeg vil så gerne se det!!! det er uret færdigt !! ååårh* hun grinte og sagde"må jeg ikke se Erik!?" hun gik stille efter ham og vidste ikke om han havde taget det med, men hun regnede med at han havde taget det med sig... og hvorfor han så havde anede hun ikke men hun var ved at dø efter at se det!!... og være i nu om hvad han havde gjordt ved hende givet hende noget sexet tøj på eller hvad han havde gjordt... hun flugte efter ham og sagde"erik har du papiret??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 0:44

Ericklagde mærke til at hun fulgte efter ham, og rystede hovedet, og pegede hen på bordet.
"Nej, nej det ligger der.. Skulle bare hente... Det her" Sagde han og tog et læred ud, med et A3 papir på. Han stilede det ved siden af det runde bord, og tikkede hans blyant imod hans tænder.
På papiret havde han indtilvidre kun tegne et perfect rids af hendes stilling, øjne, former, vinger, boomboxen, afstande og størelsesforhold. Og nu begyndte han at tegne på det støre A3 papir, med meget langsommere strøg, imens han smilede.
"En som dig fortjener et ordentligt størelsesforhold." Sagde han med et smil, og fortsatte med at tegne. Prossecen på dette ville tage meget lingere tid. "Du kan bare se hvad der er af musik på Boxen, og hvad der er i køleskabet.. Hvis der er noget du vil have.. Dette vil tage lang tid." Sagde han imens han kiggede koncentreret på papiret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 1:25

kajika gik tilbage til bordet og betreagtede det i det hun blot stod der og kiggede på det temmelig undersøgende og bed sig så let i underlæben og sagde"hhmmmm okay så jeg skal blot vente på det bliver færdig" hun vente og vente indtil hun faktisk kom til at falde i søvn i hans seng indtil han ville vække hende og sige hendes billede var færdigt... hun glædet sig så meget at hun var helt væk i sin egen drømme veren få sekunder før han blev færdig vågnede hun og sagde meget kært"Er det færdigt nu??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 1:36

Erick smilte bredt og tog et par skridt tilbage og observerede det. Han kiggede på Kajika og nikkede.
"Yup.." Han hentød til hende at hun skulle komme hen og kigge. Han krysede hans arme, og lagde enden af hans blyant på hans læber imens han betragtede billedet.
Det var tegned med meget perfectionistiske strejer og ned til en hver detalje. Han havde tegnet hende en sort top, som var flådset i bunden og nåede kun til et stykke over hendes talje, og der var en meget lille revne på tværs, lige imellem brysterne. Så havde hun sorte shorts som kun gik meget kort ned af lårende, enden af det højre bukseben var flodset, og der var en revne i det venstre. Hun havde støvler på, som ikke var specielt høje, og var sorte, og ikke spundet. Boomboxens højtaler var tegnet så det lignede de var i bevægelse, og der var tegnet ringe ud fra den som skulle forestille lydbølger. Han havde ikke ændret på hendes ansigtsudtryk.
Erick kiggede på Kajika med et smil.
"Håber at du kan lide stilen" Han kiggede tilbage på tegningen og så ganske tilfreds ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 1:45

kajika over krammede Erik og sagde"kæft jeg ser lækker! UD!!" hun grinte kært og krammede ham blidt ind til sig og sagde"tusinder tusinder takker Erik du er den bedste !! uuuh jeg fik en ide!! efter som det ikke er aften i nu vil du så ikke med ud og handle lidt ind til tøj? sådan noget som dit altså sådan noget som du syntes jeg ville se cool ud i!!" hun grinte kært og sagde"jeg vild med tøjet jeg ligner en rigtig heavy metaler tøs eller en der har været oppe at slås eller blot en som dig Erik og ved du hva" hun smilede kært og sagde"jeg os atheist dog ikke i stil men jeg tror ikke på noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 1:52

Erick grinede en smule overrasket over krammet, og blev helt lamslået et kort øjeblik, og smilte så bredt, og strøg en hånd over hendes ryg venligt, og nikkede så.
"Haha det kan vi da godt.. Men altså jeg kender ikke rigtig nogen forretninge rher i omegnen, da jeg jo er helt ny i byen. Så altså så længe at du hviser mig rundt. Heh.." Han tog papiret han havde tegnet på og bar det hen i skabet hvor det blev lagt imellem to stykke beskyttende plastik. Han smilte så og gik ud på badeværelset.
"Men det er på en betængelse søde.." Sagde han og tog et stykke tid inden han fuldente sin sætning. Man kunne høre en spreydåse blive brugt der ude, og han kom tilbage med en blankt farvet rød Mohawk, sat perfect op som før han skyllede det. "Jeg gir." Sagde han med et smil, og samlede sine ting op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 1:58

Hun rødmede og grinte i det hun sagde med en kær stemme"det er helt iorden det er en aftale og jeg skal nok vise dig rundt og kom jeg kender den perfekte forretning den har alt fra heavy metal musik til tøj til bands trøjer til ja alt!!" hun grinte og trak ham med udenfor døren og da den var låst trak hun ham med hen til elevatoren og sagde"vi kan sagtens gå der hen her fra vis det er iorden" hun smilede kært og sagde"dit hår sidder altså virkelig flot Erik hvordan får du det sat sådan siden det er så langt??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:04

Erick grinede og slog sin næse blidt med en finger to gange.
"Det kræver finesse... Haha nej det kræver bare en masse endten husplast eller bare voks.. Jeg bruger noget jeg selv producerede tilbage i Danmark.. Har stadig ingridienserne, kan lave mere når jeg nu engang lyster.." Sagde han med et smil. Han jonglerede en smule med sin lighter og nikkede. "Gå er fint med mig. Og nice.. Normalt går jeg i improviseret metal tøj.. Tager noget andre stilarter bruger, gør det sort, og river det lidt stykker.. Som min skjorte." Sagde han og hentød til de afrevne ærmers socket.
De forlod elevatoren og kom ud på gaden, hvor han kiggede på Kajika og ventede på at hun viste vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:13

kajika begyndte at gå og tog Erik i hånden og sagde"kom" hun begyndte at løbe og få sekunder var de foran den og kajika pegede der ind i mens hun stille prøvede at få vejret og grinte lidt imellem og sagde"undskyld jeg blot så spændt så det kunne ikke gå langsommer" hun gik ind efter nogen minutter og så rundt og så på alt tøjet der var alt mellem himmel og jord af goth, emo, heavy metal, atheist, satanist, kult, alt!!... hun smilede og sagde"årh!! hvor fedt okay ! Erik du finder tøjet og jeg gør mig blot klar dog vil jeg os se efter ting men blot find nogen du gerne vil se på mig noget som dit eller vildere" hun smilede kært og så rundt... manden der arbejdede der kiggede på kajika og fordi hun lignede lidt en almindelig dullet tøs lidt så var hun ingen interesse for ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:26

Erick havde ikke nået at blive specielt forpustet af turen, og smilede, og ventede på Kajika, og fulgte hende så ind. Han lagde hovedet lidt på skrå og smilede bredt af foretningens indhold.
"Damn.. Er ikke nemt at finde forretninger som den her... Har sku alt i den her by." Han grinede og gik lidt rundt med hænderne i lommen. Der stod en anden dreng med en halvt så høj Mohawk som Ericks, som lagde mærke til ham. Han gik over til ham, og de snakkede omkring et eller andet som Kajika var for længt væk til at høre. Erick klappede drengen på skulderen og kiggede vidre i det drengen smuttede vidre sin egen vej. Erick fandt en t-shirt for bandet Dope, med deres albumnavn skrevet i rødt, skråt over den. Han smilede og tog den med i en størelse han gættede ville side stramt på Kajika. Han ledede vidre og fandt et par sorte shorts, lidt hen af det han havde fantaseret sig til på tegningen. Han tog dem med også og gik hen til Kajika.
"Kan du se om du kan passe det? Så kigger jeg vidre imens." Han smilede bredt og tilbød det han havde fundet indtil vidre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:31

kajika tog i mod det med et smil og sagde"jaaaah!!! Dope band tshirt! det for fedt og ja denne forretning har nærmest alt" kajika gik ind i prøve rummet og så på sig selv og tænkte*Wauw... det kommer til at sidde strammer end mit normale tøj men here we go!* hun tog det på og kunne godt passe det men det var stramt og slim på hendes krop.. hun mærkede hvordan hun tog det på og rødmede i det hun stille åbnede for gardinerne og stod der med uglede smukt hår og katte ligende markerede kindbens ansigt og smilede frækt i det hun grinte og sagde"hey! Erik hvad syntes du???" hun poseret rigtig rock happy agtigt og ham fyren der ejet butikken der var ved de 20 år over begloede hende sygt meget nu og man kunne bare se han længdes efter at hun var hans.... Hun rødmede og sagde"Er det for meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:38

Erick kiggede forbi den stand han var bag ved og smilte bredt. Han kiggede på ejeren, og pegede på Kajika.
"Vi køber det der.." Sagde han og kiggede tilbage på Kajika. "Hop lige ind og tag det af igen, skal lige... Fin poleres.." Sagde han med et bredt grin og gik ind bag standen igen, men kom tilbage et sekund efter, og kiggede på hende igen. "Altså.. Tøjet.. Ikke dig..." Han grinte sarkastisk med et bredt, og gik tilbage bag standen. "Nødvendigvis..." Grinte han igen. Han fandt et tyndt pik armbånd med lillefingerlange pikke, og et halsbånd med lige lange pikke. Han overvejede halsbåndet lidt, og rystede på skuldrene og smed det væk igen. Han så, så nogen støvler og råbte. "Hvad størelse sko bruger du?!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:45

Kajika rødmede let i det hun tog det af bagved gardinet og kom ud med det med sit normale tøj på og gav Erik det og sagde"Hmmm sødt halsbånd har haft et bare i hvidt og uden pikke" hun grinte let og så på ham i det hun stille kom mod ham og sagde"38 why??" hun grinte og bed sig let i underlæben og så på støvlerne oog sagde"Wauw" hun så på armbåndet og rødmede i det hun smilede kært og bed sig let i underlæben igen og sagde"så hvordan så tøjet ellers ud til mig??" hun så på ham og kiggede lidt rundt og fandt en rigtig dejlig hoodie!... i grå, dog swetter stof og den havde lange ærmer der blev kaldt spænde trøje ærmer fordi de dækkede hænderne og så havde den en halv stor hætte og var lidt stor til hende lidt løft ved maven var den.. hun smilede og sagde"årh! den må jeg ha den er bare for kær!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 2:55

Erick kiggede igennem støvlerne og tog så et par i den rigtige st'relse og kiggede på sælgeren. "Køber dem her også" Sagde han med et smil, og kiggede på Kajika. "Smuk som altid.. Bare med en del bedre stil... Men er jo så bare min smag." Sagde han med et bredt smil. Han kiggede på hoodien, og kiggede så over på sælgeren. Han grinede og rystede på hovedet, og det samme gjorde Erick, og kiggede ned på støvlerne igen. Han fik revet det meste af snørebåndene ud ned af støvlen så der kun var noget tilbage lige over foden. Han gav dem så til Kajika med et smil. Han tog så imod det gamle tøj, og tog en lille kniv frem fra sin skjortes inderlomme. Han skar nogen meget små flænser i bunden af det ene bukseben af shortsne, og et langt hul ned af ryggen på t-shirten, og flåsede så bunden lidt også. Han kiggede på det, og smilede så til Kajika.
"Sådan.. Så er det i hvert fald et sæt.. Hmm.. Jeg finder på noget til den der Hoodie..." Sagde han og vente tilbage til forretningen. "Du kunne jo prøve det sæt imens.. Se om tøjet kunne tage ændringerne.." Sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 3:00

Kajika rødmede og tænkte*Så afklædt har jeg aldrig været før!* kajika prikkede til Erik og sagde"nu river du ikke i min første hoodie vel??? eller swetter hoodie fordi den er såååå dejlig og en grå farve som aske nærmest og så smul og lange fluffede stramme ærmer og stram foroven og fluffede forneden" hun grinte og prøvede tøjet igen i det hun kom ud igen med tøjet på lidt flov kunne man se over kinderne men hun så fucking drøn godt ud... hendes kurver fremhævedes virkelig denne gang og hun lignede ikke den uskyldige lille pige mere!... hun lignede en sex osende hot street girl tøs !... hun så på fyrene og sagde"hvad syntes i??" hun poserede foran Erik og chefen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 3:15

Erick grinede og rystede hovedet.
"Skal jeg nok lade være med, hoodies er bedst intacte" Han smilede og så efte rhende imens hun løb ind. Han kiggede vidre og fandt et par lange sorte cowboybukser. Han fandt nogen i samme størelse som shortsne, og kiggede på sælgeren som bare nikkede. Erick tog kniven frem, og skar it par rævner i bukserne. Ikke store, bare små og discrete, og i det kom Kajika ud. Han kiggede op på hende, og smildte bredt. Sælgeren stirede på Kajika, og kunne slet ikke få øjnende væk.
"Damn.. Ligner slet ikke en lille uskyldig pige mer... Velkommen til street miljøet" Sagde han med et bredt smil og bed sin underløbe en smule og kiggede op og ned af Kajika, inen han tvang sigselv til ikke at glo, og kiggede over på sælgeren som blev ved med at stire. Erick kastede det par bukser han havde skåret i, i hovedet på ham. "Skal ha dem der også... Har du aldrig lært man ikke må glo?" Han grinede og rakte hoodien ud til Kajika. "Selvom det kan være svært attage øjnende fra hende." Sagde han, stadig med et bredt kækt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 15:17

kajika smilede gad og sagde"hey jeg tror i står lige ved at overbe glo mig hahah" hun blinkede til dem begge efter som hun lige havde hørt det med at beglo hende og hun havde jo os set hvordan de tjekkede hende ud.. hun tog i mod sin hoodie og sagde"mmmmh min dejlige hoodie" hun grinte og tog den på og sagde"Syntes du ikke den er sød!" hun grinte og når hun krammede sig selv med den på så gik ærmerne om hende og faldt så ned så de hang ved hver side.. hun så på Erik og sagde"Er der mere vi skal se efter???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 15:22

Erick grinede og smildte bredt og kiggede ned af hende. Han rystede så på skuldrene med et smil.
"Kommer helt an på dig søde, er dig som handler, ik?" Han grinede og kiggede rundt. Han fik så øje på et lidt bredere pik armbånd som han gik hen og kiggede på. Pikkene var en tand længere end den han havde givet til Kajika, og han prøvede den på den arm han ikke havde sølvarmbåndet. Han rystede så let på hovedet, og smed det tilbage på plads, og kiggede over på Kajika. "Hvad syntes du? Skal vi finde mere, eller har du hvad du vil have? Kunne jo også gøre noget ved dit hår hvis du ville fuldene det.. Altså bare farve, ik.." Sagde han med et smil og kiggede på hendes hår, med hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 16:09

Kajika rødmede og så på sit hår og sagde"det har været blonde lige siden jeg.... lige siden jeg døde??? blev det blonde... hvilken farve ville du da gerne ha det blev så??" hun betragtede Erik og betragtede sit hår temmelig undrende mens butiks ejeren kiggede på dem begge med et smil... kajika stod der i sit største dilemma... hun havde altid været blonde???... hvilken farve ville Erik gerne ha det skulle være i?.... *Hmm? der er rød, pink, orange, blå, sort, brun, grøn?, violet os kaldt lilla??.... hvilken farve ville han se mit hår var i....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 17:23

Erick kiggede på hende med et smil og holdt armende lidt op.
"Hey er dit hår søde.. Hvis du elsker det blond, forbliver det da det.. Men hvis du skulle have det sidste kick imod at være en hot street chick med sexapeal, skal håret også være mere rå.. Blond er smukt.. Men ikke rå.. Hmm.. Jeg tænker lidt henaf forsangeren fra *The Agonist' Alissa White-Gluz.. Hmm.. Sårt med en stor lok af det pink eller lilla.. Eller en blanding af de to.. Eller også i det helle taget pink, og så måske med nogen få sorte eller mørkelilla streger.. For at give det lille ekstra drive.." Sagde han imens han studerede hendes hår lidt, og forestillede sig Alissas farver, i Kajikas lange flotte hår, og smilte så bredt. Sælgeren grinede, og tog et album cover frem, tog manualen ud og fandt et billede af Alissa White-Gluz // http://www.katehizis.com/news/images5/Alissa_White-Gluz2.jpg // Og Erick nikkede. "Lidt hen af det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 22:20

kajika mærkede skrækken og sagde i mens hun holdte ved sit smukke blonde naturlige hvide hår"jeg ved nu ikke Erik jeg aner ikke om det vil klæ mig vi kan prøve at farve mit hår vis det er okay" hun betragtede farverne inden i hovedet og sagde"er du sikker på det vil klæ mig???.... hva vis det kommer til at se hæsligt ud og skal jeg os ha klippet hår så eller noget" hun betragtede Erik og gik hen til kassen og sagde"vis jeg skal ha farvet hår skal en professionel gør det og du skal med mig Erik og ha farvet hår os!" hun grinte og bed sig let i underlæben og huskede på pigen .... med det sort lilla hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// - Page 4 Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum