Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørkets Møde (Mika) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørkets Møde (Mika)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 16:44

Hun lod deres øjenkontakt vare ved i et stykke tid, "du facinere mig uendeligt Lazarus Chimera", hun smilte blidt og lod en iskold marmorhvid finger køre igennem hans hår, før hun blidt rystede på hovedet, "Han er beskyttet, af dem alle", hun hentyde til de folk som Lazarus ville have tingene fra, "Men dette er godt!", hun smilte opmuntrende, "Vi for det til at ligne at nogen er efter ham nu, og når han så er faldet til ro", hun smilte koldt, "når han tror han er i sikkerhed, så slår vi til, et snigangreb", hun nikkede, og satte hovedet forsigtigt på skrå, "Men du har faktsik allerede nøglen til at få Zane ned", hun grinte og så kort væk fra ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 16:50

Lazarus kiggede undrende på Mika og sagde med en nysgerrig stemme '' Hvad er det jeg har der kan besejre Zane? ''. Lazarus tænkte på alle de ting og allierede han havde men kunne ikke komme på hvad han kunne have der ville besejre Zane. Han vidste dog at de måtte slå til nu hvor Zane var syg. Lazarus vidste også at Barishan var den der vidste mest om Zane og Barishan var under Lazarus kommando så længe han havde hans kone. Problemet ville være Ma'lakel '' Jeg får en til at tage sig af Ma'lakel... Angelie og Zane er dem vi skal besejre... Men det bliver ikke svært... Jeg lader Kajika tage sig af Angelie så tager vi to os af Zane... Jeg lader min agent tage sig af Ma'lakel imens vi kæmper mod Zane ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 16:56

"Angelie er en af de mest værdigfulde brikker i dit spil", hun så alvorligt på ham, "Zane har fået følelser for hende, stærke følelser, og det samme med hende, kan du gøre hvad end du gjorde mod Barishan's kone, imod hende eller værre, så vil han også bukker under for dig", hun smilte, hvorfor gøre det rodet når man bare kunne lave et clean cut, tænkte hun og smilte sødt. Hun så undrende på ham, med sine mørkeviolette øjne, hun satte armene blidt overkors, "stoler du ikk på mig?", hendes stemme var let som blev den båret af vinden. Hun var sikker i sin sag, hvis de tog gik efter Zane, viste hun at de kunne ende i et slemt baghold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:02

Lazarus smilede ondt '' Jeg har allerede brugt Angelie til det jeg skulle... Hun har spillet sin rolle i mit spil... Jeg mangler bare Zane... Jeg vil have hans trone som en bonus... Jo jeg stoler på dig... Jeg ved du er enig med mig i at jeg ville være en meget bedre hersker over De Morga end Zane.. Dog er Zane stærk og jeg ønsker helst at du taget et hold og tager dig af ham... Jeg kæmper bedst fra skyggerne og lader mine håndlangere tage sig af mine fjender ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:14

Hun slap sit tag i ham og missede kort med øjne, hun så op og ned af ham, som havde han sagt noget forrygt, "Du kæmper bedst fra skyggerne?!", hendes stemme var skuffet dog hånene, hun smilte tomt og satte armene overkors, hun gik nogle skridt så hendes næsetip næsten rørte hans, "Jeg stoler på dig Lazarus, men bliv nu ikke til de slags mænd jeg hader, dem som Zane", Man kunne se hendes øjn næsten blive sorte, og de sorte tegn på hendes marmorhvide ben blive tydeligere, "jeg ved du er en puppetmaster, men den ide", hun sukkede og så ned på sine fødder, "måske", hun fnyste lavt og så imod himmlen før hun vendte sig væk, "måske bedragede skinnet mig, du ligner, snakker som den perfekte leder, det eneste jeg manglede var at se handling", hendes øjne gnistrede kort, "Handling, så jeg viste at når du skrev dit navn på vores lille kontrakt", hun så på ham over sin skulder, "så havde jeg gjort et fantastisk fund", hun sukkede og rystede stile på hovedet, hun håbede at han ville sige noget der ændrede det, noget der ikke fik ham til at ligne en kujon der gemte sig bag sine hjælpere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:22

Lazarus grinede og rystede på hovedet '' En sand Leder vælger sine kampe.. Jeg nægter at kæmpe imod en syg mand... Det ville skade mit rygte... Men kommer en person igennem mine folk og hen til mig... igennem alle mine linjer og står ansigt til ansigt med mig... Så vil det være en værdig kamp.. Ser du jeg gemmer mig så kun de bedste kan finde mig... Jeg gider ikke bruge tid eller kræfter på svæklinge hele tiden... Men hvis du virkelig tror det er sådan en kujon tænker... Ja så har jeg taget fejl af dig... Jeg gider ikke kæmpe mod de svage.. kun de stærkeste ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:30

Hun kunne ikke lade vær med at grine, "en sand leder, venter til den syge kan rejse sig, for både du og jeg ved at Zane er dig", hun pegede faretruende på ham, hvorfor var det hun blev så glad når hendes temprament kom frem, "en værdig modstander", hun foldede stile hænderne foran sit skød, med det altid blide smil, "Man skal aldrig sige nej til en kamp, uden at have omhyggeligt skannet sin modstander, hvis du ser at de er af stor kampkunst og magt, men bare har en periode af syge?", hun rystede på hovedet, "Hvad der er mere forkert er at slå til nu!", hun så på ham som om det overraskede hende at han ikke forstod, "hvor kujonagitgt vil det ikke virke, hvis vi sparker til en mand der allerede er nede?", hun var pludselig lige bag ham, hun lagde sine læber, få centimeter fra hans øre, "vil sejren ikke smage bedre, hvis du overvinder ham ansigt til ansigt, så du ved", hun klappede ham blidt på skuldrende, "at alt hvad der kom efter var velfortjent", hun små grinte, "nok er jeg en halv ikaros, halv dødsengel, men fairplay er noget jeg ikke vender ryggen Lazarus"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:38

Lazarus grinede og drejede sig hurtigt så han læber fra få centimeter fra hendes '' Hvis jeg ikke vidste bedre troede jeg du ville prøve at få mig dræbt... Ser du hvis en hund er syg dræber man den... man venter ikke med at dræbe den til den er rask... Hvis Zane ikke kan klare mine håndlangere var han ikke værd at kæmpe imod... dræber han derimod mine folk... Så jo så tager jeg selv kampen op mod ham... Fair play er ikke noget Zane har spillet efter... Jeg har hørt om ham og Barishans kamp... Reglerne skal være fair for alle... Zane bruger beskidte tricks... Så gør jeg også... Et øje for et øje... Sådan kæmper jeg... hvis min modstander er ærlig så er jeg også.. men snyder min modstander... så gør jeg det også ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:44

Hun så uskyldigt på ham, "ville jeg dræbe min egen facination? jeg føler mere at min facination er gået for langt, og nu prøver at ende mit liv", hun lagde et tryk på liv, da hun jo var død, op til flere gange, hun smilte let ved tanken, hun sukkede inviligt, "jeg kan forstå din taktik, men i mine øjne, selv hvis vedkomnde spillede beskidt, oven i købet hvis de gjorde det", hun så undrende på ham, "så ville sejren vare mere hånene og komplet, folk ville snakke om hvordan han kom ned med nakken selv med alle de beskidte kneb han brugte", hun så på ham som om det var lige til, men det var det jo også, hun smilte så, "Du skal jo også tænke dig om ikk Lazarus", hun gabte let, "ville jeg forslå dette hvis ikke jeg havde tiltro til at du ville kunne vinde?*", hun puffede drillende til ham, som for at sige ,hvor vover du at mistro mig, med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:50

Lazarus så ud til at overveje det * Zane er stærk... er det virkelig det værd... At kæmpe direkte imod Zane for at få Mika på min side... Er det chancen værd eller skal jeg bare angribe Zane sammen med Liger, Nifi, Barishan og Kajika... Er Mika virkelig det værd *. Lazarus fnøs '' Okay vi gør det på din måde... Men det bliver ikke mig der kæmper imod Zane men dig... Du er min forkæmper og det vil håne ham mere hvis folk vidste at jeg ikke engang behøves at dræbe ham men vik min general til det... Det ville håne ham mest... disuden er Zane ikke ham jeg ønsker at kæmpe imod... Den jeg ser som den stærkeste modstander er Barishan... Han besejrede Zane med tabte fordi han ville få et objekt væk... Han er den stærkeste her og mit mål... Men ikke før tronen er min ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:17

Hun smilte med et nik, men overvejde så kort, *er jeg ved at blive blødsøden? Zane fortjerner ikke bedre, og dog så gør jeg det bedre for ham?* , hun tog sig kort til hovedet, med et sarkastisk smil, "langt fra", hun viste ikke om han havde hørt hendes tanker, men svarede sig selv. Hun så, så måbende på ham og kunne ikke lade værd med at smille drillende, "holder du mere af de tåber end mig? åbenbart nok til at overveje at skrotte mig!?", man kunne høre forbløffelsen i Mika's stemme, hun var fix når det kom til tankelæsning, men havde ikke afsløret det for ham endnu, hun knyttede sine næver, "Tror du virkelig du kan klare dig uden mig?", hun gik helt tæt på ham, og trak ham stile i kraven, "Hvis ja, så vær min gæst, skal vi se hvor længe du holder?", hendes smil var lumskt, var han virkeligt dum nok til at vrage hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:52

// Lazarus er immune overfor tankelæsning står i hans profil... immune overfor psykiske angreb derfor også tankelæsning ^^ //

Lazarus smilede og kiggede direkte ind i øjnene på Mika '' Du har ikke bevist noget overfor mig i nu smukke Engel... Dræb Zane og jeg ved du er værd at holde på... Jeg vil selv dræbe den stærkeste her... Nemlig Barishan... Han er klog, stærk og vis... Det vil blive sjovt at dræbe ham... Men ikke før vi har taget os af Zane og tronen er min... Frem med kontrakten og lad os så få gjort det her... De Morga vil være vores smukke Engel ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:27

//DAMN! havde helt glemt det, er super imun overfor at læse andres profiler fuldt ud x3//

Mika satte armene overkors, siden hvornår var det blevet hende der skulle holdes på? Hun satte hovedet på skrå, "og hvordan har du bevidst dit værd overfor mig? inviligede jeg ikke selv i at hjælpe dig, min kære ven?", hun smilte blidt og gabte så stile, "jeg gør det når jeg for tid, når tiden er inde, du regner mig vel ikke for en der springer direkte i min egen grav?", hun smilte sarkastisk da døden langt fra skramte hende, og hun viste hun kunne komme tilbage igen, hvis det en dag skulle ske. Hun så op imod himmlen, "din plan er begyndt at forkomme mig en anelse ugennemtænkt? er der noget eller nogen der forhaster dig?", hun undrede sig over hvorfor han pludselig var så ivrig, at de næsten kunne virke dumdristigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:32

Lazarus grinede kort '' Du er klog smukke Engel... Ja der er ting der fremskyder mine planer.. Men før jeg har skrevet under og jeg er helt sikker på at du er på min side vil det forblive hemmeligt... Men jeg kan sige så meget at Zanes sygdom også har fremskudt min plan... Tro mig planen er helt gennemtænkt.. Jeg har en da Agenter hos Zane og på andre opgaver imens vi taler... Stol på min plan.. Når jeg har skrevet under vil du høre hele planen... Inden længe vil jeg styre dette sted og Zane vil ikke være andet end et minde om en svag leder der engang styrede dette land ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørkets Møde (Mika) - Page 4 Empty Sv: Mørkets Møde (Mika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum