Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Give me a hug - Reldus //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Give me a hug - Reldus //Privat//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Reldus vendte hoved op imod himlen, selvom han fik regnen lige i ansigtet blev han ved at kigge op imod himmelen. "Sig mig Mixy... Tror du på magiske væsner? På at der findes væsner der vil gøre alt for at redde dig, og andre hvis eneste ønske er at dræbbe?" spurgte Reldus uden at fjerne blikket fra himmelen, nu ville han være sikker, kendte denne pige til væsnerne, eller var hun måske selv et? Hvis det var det sidste håbede han dog at hun også havde været det for 10 år siden...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Reldus sukkede kort da hun tilføjede det sidste "så du har altså oplevet døden..." mumlede han trist for sig selv mens han ventede på svar på hans første spørgsmål...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han vendte hurtigt sit hoved op mod Mixy igen og smilte nu venligt til hende "selv blev jeg en engel, eftersom at det ikke var min tur til at dø, eller... det var ihvertfald det jeg fik at vide" forklarede han og så op imod himmelen "og stadig har jeg ingen minder fra mit levende liv, altså udover mit fornavn, et par grønne øjne... og så den aften med dig som jeg lige har fået tilbage..." forsatte han uden at fjerne blikket fra himmelen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jo... jeg ved godt at jeg kan regne med dig Mixy, havde du ikke ville hjælpe mig var du jo smuttet for længst" sagde han sarkastisk og smilte glad...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Reldus så ligeså Nysgerrigt og forvirret på Mixy som hans stemme havde lydt. "Selv har jeg jo ikke sagt noget" tilføjede han forundret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men... hvor bor du ellers?" spurgte Reldus tilfældigtste da han ikke kunne se det andet emne komme nogen vejne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I øjeblikket bor jeg hos en familie med en anden engel, hans kone og deres tretten børn..." Reldus så underligt på Mixy før han tilføjede en sidste ting "ja tretten..." Han smilte dumt efter hans lille tilføjelse.
Men ellers har jeg gået hjemløs rundt i et par år, fået ly hos forskellige mennesker..." Reldus sukkede kort mens han nu igen vente hans ansigt op imod himmelen "men aldrig endnu har jeg følt mig hjemme" forsatte han trist, han smilte dog...
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Asmamix Tors 26 Aug 2010 - 22:48, rettet 1 gang (Reason for editing : Jeg er awesome til at stave -__-")
Gæst- Gæst
"jeg ved det, men jeg ved også at jeg aldrig finder mit gamle hjem igen, jeg ved at jeg ikke har noget at gøre i Frankrig hvis jeg vil finde ud af noget om mit gamle liv, trods alt så kender du kun den del af mit liv som du selv var med i, hvilket jeg, som jeg har fortået det, ikke tror var særlig meget ud af de tyve år mit liv varede, før hvad der nu en skete skete" Forklarede han, han smilte pludselig venligt til Mixy "og alligevel kan jeg ikke få mig selv til at rejse videre" tilføjede han og fik øjenkontakt med Mixy...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvad er der?" spurgte han kort og nysgerrigt.
"du ved jo du kan stole på mig" tilføjede han og smilte endnu en gang til Mixy.
Gæst- Gæst
//Smutter snart, så hvis det tager lang tid, at jeg ikke svare er det nok fordi jeg er smuttet//
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» På Stranden//Reldus=privat//
» en elever i natten-Privat Reldus
» Never give in. //Noah=privat//
» Give to the needy. //Privat - Davy//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus