Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Give me a hug - Reldus //Privat//

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 Empty Sv: Give me a hug - Reldus //Privat//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 23:24

"ja..." Reldus sukkede kort, han lagde sit ned på sine fødder og åndede dybt ind. Han så nu op igen, hans udtryk var koldt og ligegladt "foretrækker du mig sådan?" spurgte han koldt og følelsesløst.
"Du vil måske have at jeg ignorere alle mine egne følelser og glemmer at leve det andet liv jeg har fået" Hans stemme lød næsten hånende nu...
"sådan vil du vel ikke have at jeg skal lyde... Vil du vel?" spurgte han med sine normale venlige stemme...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Give me a hug - Reldus //Privat// - Page 5 Empty Sv: Give me a hug - Reldus //Privat//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 23:28

Asma klappede på en måde sine læber sammen. Hun så på Reldus, et ret sørgmodigt udtryk faktisk. Hun bøjede sig ned, mens hun sukkede. ”Ja Reldus, sådan vil jeg have at du skal lyde” Asmas stemme havde tydeligvis ændret sig. Mere roligt og stille. ”Sådan er vi vel. Jeg har altid vært sådan, selv dengang jeg ikke var en engel. Spærrede mig selv inde, og lod min vrede går ud over mig selv. Der kom du så, som et lys og skinnede ind” Asma rettede sig op og så på Reldus. ”Det var dig der lærte mig det faktisk”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 23:34

"at være ligeglad? Det er ikke nødvendigvis en god ting at kunne..." sukkede han og rystede på hoved "du kan da ikke mene at jeg kom ind og lærte dig hvordan du skulle ignorere alle dine følelser og problemer" forsatte han og rystede endnu en gang kort på hoved...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:55

Asma træk på skulderne. “Jo faktisk. Jeg ved det lyder underligt, men sådan er det” hun besvarede hans sidste spørgsmål, og det var fair nok. Hun kløede sig lidt på sit ildrøde hår, mens et smil formede sig på hendes læber. ”Altså man må kæmpe imod modvinden Reldus, ellers ender man bare det samme sted man er i forvejen” Asma så ned på sine fødder, mens hun smilte stille for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:09

"Det vil jeg så godt tro på at jeg lærte dig..." sukkede Reldus kort og så på Mixy, han troede skam godt på at han havde lært andre at opføre sig anderledes.
Reldus stod bare og kiggede på Mixy, han var tavs, han havde ikke flere spørgsmål og han vidste heller ikke hvad mere han skulle snakke om...

//undskyld den lange tid... mit krea var lidt nede... Og det er heller ikke helt klart endnu...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:40

Asma smilede anerkendende og nikkede stille. Hun lag sin vægt til det ene ben, mens hendes hår rykkede hastigt med. Rødt. Det var hendes kendemærke nu, ikke sort som det ellers plejede at være. Hun kunne faktisk ikke få sig selv til at tro at hun var sådan.. en pige dengang. Hun lo stille, da hun mærkede den dumme frustration brede sig. Stilhed, det hun for det meste frygtede skulle ske for to engle. ”Når men..” hun stoppede op, mens hun tænkte sig om. ”.. ellers har du det godt?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:55

"jo..." mumlede han kort "I betrækning af at jeg er død" sukkede han, hans stemme viste klar sarkasme.
"og dig...?" spurgte han tilbage, Han smilte kort til Mixy. "Ingen problemer? Eller gemmer du bare dine følelser?" spurgte han, smilet på hans læber forvandlede sig til et dumt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:58

Asma lo stille, men det var ikke til at hører. Hun kvalte nemlig sit grin, ved at sætte hånden for munden. Hun så ned, da hendes ansigtsfarve havde skiftet til rødt. Hun havde åbenbart holdt vejret ind. Typisk. Han sidste bemærkning fik hende til at smile ligeså dumt tilbage. ”Jeg gemmer masser. Men jeg er stolt, jeg har det super efter min død. Ret underligt” hun spidsede sine læber. ”Jeg kan faktisk ikke mærke forskel udover at jeg har vinger, også ikke mere”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:02

Reldus grinte kort af hendes fortolkning af døden "det er sikkert ret normalt..." sagde han og kiggede undrene op imod himmelen
"men det er selfølgelig ikke mig man skal spørge om den slags..." sukkede han kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:18

Asmas smil forsvandt stille hen. Hen imod mørket som nu ville gemme det væk i sine kolde arme. Asma strakte sig kort, mens hun langsom mærkede den stille indre kulde fra regnen. Hun var gennemblødt, sådan var det nu og nu da hun tænkte over det var det faktisk sjovt. Hun havde mødt Ahngel på en regnvejrs dag, og regn passede ham virkelig. ”Det skal nok komme” sagde hun stille, som et underligt svar på hans spørgsmål. Asma lag hovedet let op skrå, og begyndte stille at lege med sine røde totter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:24

//jeg logger nu ses//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:24

//Ja vi ses//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 17:02

"ja... du har nok ret..." sukkede han kort. Reldus så lidt nervøst rundt omkring "så... skal vi gå en lille tur?" spurgte han usikkert, han havde dog fået rettet sit blik på et sted, han kigge på Mixy...
"så hvad siger du?" spurgte han, denne gang lidt mere sikker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 20:09

Asma nikkede smilende til Reldus, mens hendes hår med et legede med vinden, eller mon det var omvendt? Asma lod sin hånd lægge sig nakken, bare for at afkøle sig selv en anelse. Hun kom stille i tanke om hende som Reldus åbenbart ikke kunne huske. Asma kendte hende ikke fuldt ud, men hun var da en sød pige. Asma nikkede hurtigt til Reldus igen. ”Ja, lad os gå” sagde hun ikke havde svaret på hans første bemærkning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum