Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Give me a hug - Reldus //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Give me a hug - Reldus //Privat//
"så du er sådan lidt skør?" spurgte han drillende mens han så på Asma *skal jeg virkelig kalde dig Sarah?* spurgte han telepatisk, altså inde i Asma's hoved og ikke med stemmebåndene.
Mens han så på Asma og hendes våde hår og ansigt, kom der pludselig et billede frem i hans hoved, billedet viste en ung pige, hun lignede Asma meget men havde dog sort hår istedet for hendes røde, denne pige havde også vådt hår, hendes ansigts udtryk var lidt surt, og som det sidste kunne han høre en drillende latter i baggrunden...
Reldus havde stået med helt blanke øjne i et stykke tid nu, hans mund var en lille smule åben...
//bare for en sikkerheds skyld... det mentale billede et af hans forsvundne minder, og er en af de gange for Reldus hældte vand ud over dig på PS//
Gæst- Gæst
Asma grinte, mens gav et gisp fra sig med et. Hun kunne høre ham. Hun holdte sig selv på armen, mens hun smilede. ”Nej. Bare kald mig Asma” sagde hun, som om navnet brændte i munden. Hun kløede sig på håret, mens hans blik var rettet imod hende. Hun kunne seriøst ikke forstå Reldus, men sådan var det. Han var nu engang sig selv, dybest set. Hun lo stille. ”Jeg er Asma Reldus” sagde hun, som om det ville hjælpe, at hun sagde det engang til.
//Hehe.. ok//
Gæst- Gæst
hans minde var stadig i gang, og han kunne høre hvordan den yngre Asma skældte ham ud for at have hældt vand ud over hende... han hørte et plask i baggrunden og kunne se at hun begyndte at grine lavt.
"jeg skulle ladrig have glemt dig..." mumlede Reldus igen, en lille tåre gled ud af hans ene øje...
//skal logge ses//
Gæst- Gæst
//Hey! Du forklare mig ikke :O Hvad er der med Ahngel.. -.-’//
Gæst- Gæst
du skrev at du så på Ahngel, men Ahngel er ikke med i emnet, der er kun mig og dig/Reldus og Asma//
Reldus's øjne var stadig blanke "jeg tror på dig nu..." mumlede han, det var svært at høre det eftersom at det var lidt utydeligt...
Reldus blev ved med at se på hvordan den yngre Asma og den yngre ham talte og grinte sammen, han nåede at høre et sidste ord før at det hele blev sort...
Reldus rystede pludselig på hoved hans øjne skiftede også igen, han fandt dog sig selv mit i et kram med Asma, hans barndomsven "Asma... nej Mixy" hviskede han stillede og krammede igen...
"nu kan jeg huske dig!" sagde han og smilte glad til hans gamle ven... "men jeg har dog kun et minde, og det er..." han stoppede "jeg ved ikke hvor det er, men et er sendt, eller meget tidligt, og du er gennemblødt... samtidig kan jeg høre migselv grine drillende i baggrunden..." forklarede han glad.
"Jeg har fundet mit første minde på hvem jeg egentlig er!" grinte han glad "og desuden, hvorfro var dit hår sort dengang?" spurgte han pludselig og løftede en lille tot af Mixy's røde hår...
Sidst rettet af Reldus Tirs 10 Aug 2010 - 21:16, rettet 1 gang (Reason for editing : glemte at skrive RP svaret før jeg postede... *facepalm*)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men jeg kan huske nok! Jeg kan kun huske den ene aften, men dog kan jeg huske dig, jeg kan huske dig af alle mine venner! min bedste ven..." fortalte han glad "men dog har jeg det som om der er en lille ting der mangler, et lille komponent de der bare ikke passer" tilføjede han og så på hende. "er der sket noget mellem os som jeg måske har ønsket at glemme som barn?" spurgte han nysgerrigt og så på hende med sit nysgerrige blik...
Gæst- Gæst
Hun smilede bare anerkende i hans ord, men så igen. Komponent? Han manglede stadig en del, det var hun udmærke klar over. Hans sidste bemærkning fik hendes smil til at dale ned. Nu da han ikke kunne huske alle minder, var det vel en fordel. ”Ikke af det jeg ved” løj hun. Hendes stemme lød aldrig rolig når hun løj, men hun håbede da på at Reldus ikke kunne kende forskel.
Gæst- Gæst
"men... gjorde jeg dig altid våd?" spurgte Reldus hurtigt, hans ansigtsudtryk skiftede meget hurtigt til forbavset da han tænkte over hvad han havde sagt, han rødmede lidt og så ned i jorden *det lød så forkert* tænkte han pinligt, dog på grund af hans manglende tilstedeværelse kom han til at sende sine tanker videre ind i Mixy's sind...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"undskyld... det er lidt svært at lade være... jeg har jo aldrig før havt en chance for at tale med nogen om min fortid før..." sukkede han undskyldene
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"så hvis jeg bare skal spørge... så hvorfor var det så mig der fik kælenavnet for din yndlings fugl og ikke en af dine andre venner?" spurgte han nysgerrigt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"for jeg er ikke glad for løgne" tilføjede han drillende og smilte nu venligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"desuden... du er vel ikke forkølet vel?" spurgte han lige efter at Mixy hostede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nu jeg tænker over det... hvordan var det egentlig vi blev venner?" spurgte Reldus, bare denne gang var det et alvorligt spørgsmål...
//vil lige sige at udseendet er ændret lidt eftersom at jeg ikke måtte bruge den rigtige figur fra DN Angel kaldet Dark(hvilket er den person der er på mit billede) derfor har jeg redigeret det så hans hår er lidt mere... blåt, så fra nu af er hans hår altså blåt istedet for.//
Gæst- Gæst
//Så har vi da det på det rene//
Gæst- Gæst
//undskyld tiden... jeg var lige nede og spise mens du svarede...//
Gæst- Gæst
//Ja..//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst