Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Give me a hug - Reldus //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Give me a hug - Reldus //Privat//
Han så nu et stykke papir, der stod en masse ord skriblet ned på det, og ordene var gennem det hele blevet til en sang... håndskriften var dog utydelig, og hans udsyn var meget sløret denne gang...
Reldus rystede kort på hoved og så dybt ind i Mixy's øjne "du mener vel ikke..." startede han, han ville dog ikke slutte sætningen da han var bange for svaret...
Gæst- Gæst
Hun var ret forvirret lige nu, men hun smilede ikke. ”Altså jo jeg mener at jeg elsker dig hvis det er det?” hun var ret forvirret, mens hun så på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kom igen i tanke om sit seneste flashback, og der var et spørgsmål der brændte inde i ham...
Det var lige før at man allerede kunne se hans nysgerrigehed snige sig frem på hans ansigt. Dog ville han ikke rigtig spørge da han syntes at spørgsmålet var lidt dumt...
Gæst- Gæst
Hun bed sig kort på læben, mens hendes blik søgte hans. Nej, Asma havde aldrig betragtet noget sådan, slet ikke. Kærlighed var bare et ord. Ikke andet..
Gæst- Gæst
"tror du egentlig også på rumvæsner?" spurgte Reldus kort og tilfældigt mens han kikkede på stjernerne.
Gæst- Gæst
Hans sidste bemærkning fik hende til at smile. ”Både ja og ned. Når du siger det på den måde, så ved jeg det faktisk ikke? Men om der er noget deroppe i rummet, så er mit svar ve ja” sagde Asma og så nu også på himlen. ”Tror du da på dem?”
Gæst- Gæst
Pludselig åbnede hans øjne stort da niget lige var gået op for ham, han havde lige husket noget fra sit liv "jeg kan åbenbart huske mere end jeg troede" mumlede han overrakset og stirrede på Mixy...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"vi var vel ikke i et rigtigt forhold dengang vi var levende, var vi?" spurgte han nysgerrigt, han fjernede nu blidt hendes hånd fra hans kind da det føltes underligt at hun gjorde det samtidig med at han spurgte hende om det spørgsmål...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvad er der du leder efter?" spurgte han kort og nysgerrigt mens han så på Mixy
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
For det første at de to personer tilfældigvis støtte ind i hinanden, efter en barndom som bedste venner... Eller det at de begge var blevet til engle? eller måske enda det at de skulle mødes på en regndag hvilket var det dage han bedst kunne lige, og at det jo var derfor at han kom til at kunne huske hende til at starte med...
"hvordan underligt?" gentog han med den samme nysgerrige stemme...
//jeg skal lige ned og have kage, vi kan forsætte da jeg kommer tilbage...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han råbte ikke af Mixy, han råbte ud til ingenting, ud til natten, ud til hvad det end var der havde valgt han han skulle bruge al evighed på at leve et ligegyldigt liv...
Gæst- Gæst
//Smutter snart//
Gæst- Gæst
"hvorfor skulle det ændre noget hvad jeg var blevet til?" spurgte Reldus hendes ord havde fået ham lidt ned på jorden igen, men dog ikke helt...
"jeg er ve, den samme person om jeg så er en dværg, en engel, en elver eller måske enda en vampyr!" han blev altid lidt irriteret da folk talte som om han kun kunne være rar mod folk fordi han var en engel...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"se som en engel? Hvad er det at 'se som en engel'?" forsatte han spørgene...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» På Stranden//Reldus=privat//
» en elever i natten-Privat Reldus
» Never give in. //Noah=privat//
» Give to the needy. //Privat - Davy//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift