Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fast or not? - Cricker
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Fast or not? - Cricker
Det var vel også godt på den måde. De nærmede sig træet og Asma slap taget om ham, mens hun så på ham med strålende øjne. Hun hjalp ham med at sidde, så han kunne læne sig tilbage imod træet, hende selv satte sig ved siden af ham, mens hun betragtede ham i stilhed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun klappede i sine hænder mens hun grinte. ”Det er jeg glad for at hører lille ven”
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hans ene tåre gled, lod en sin anden pegefinger tørre det, mens hun betragtede det stille. Sikke et liv han måtte have haft. Asma lag mærke til at han var færdig med at tale, da han stillede hende et spørgsmål eller, noget i den stil. Hun rystede stille på hovedet, mens hun aede hans ene kind. ”Bare rolig, hvis du sigter efter din mål, vil du ramme den uanset hvad du skal igennem. Se på mig, jeg er endt her på grund af min mål, og jeg kæmper stadig, jeg er ikke bange for døden og ham Kharzil, ham klare du en dag. Tro mig” Asma smilede stille til ham, mens hun blinkede med det ene øje. Hun kendte til følelsen af at miste sine forældre alt for godt, eller miste dem man holdte af..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Srry har krea svigt -.-//
Gæst- Gæst
//Naaaah.. pyt, jeg er også ude og bunde nu >.<//
Gæst- Gæst
//hehe det går nok xD//
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille mens hun langsom genvandt sit alvorlige udtryk. Hun rettede sig op, strakte sig kort mens hun lavede en lille lyd med sine knogler som om de var ved at hive sig ud af led. Hun så lidt på Circker inden hun vendte blikket imod himlen. ”Altså, hele mit liv har jeg prøvet på at finde en hvis person. Ledt alle vegne og alle steder jeg nu måtte komme til” Asma holdte allerede en lille pause. Hun rakte sit blik roligt imod Circker. ”Jeg havde kendt denne person siden jeg var en hel lille menneske barn der bare troede at verden var en ren sted uden hemmeligheder. Jeg opdagede så, at der faktisk fandtes væsner så som.. vampyr. Men denne person var kommet til at betyde mig for mig, og da jeg en dag forsvandt og jeg aldrig så denne person mere, fik jeg nærmest psykose” Asma lo stille, mens hun rørte sig på panden. ”Men efter lange år fandt jeg personen i en skov. Her stod personen så med sine vampyr venner, og prøvede at rede en pige eller noget. Det tåger stadig” Asma træk vejret ind, mens hun gav et nik fra sig. ”Kort sagt, personen kunne ikke huske mig, og jeg var sådan.. total smadret. Jeg var glad for at se personen, men på den anden side, personen kunne ikke huske mig” Asma smilede stort. ”Og resten kan du lige så godt gætte dig til. For du ligner en der ville sove” Asma prikkede Circker på kinden, mens hun rakte tunge. Sørgmodigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Asma lag hovedet på skrå, og smilede kækt. Hun lo så om man må sige, efter han gav hende den der drille tone og sin kilden. Asma betragtede ham stille, mens hun tænkte på, at han egentlig ikke havde fået meget at vide. Hun omtalte jo alle ordene som om det hele hemmeligt, det var det jo ikke.. så på den anden side, hvorfor skulle han egentlig vide så meget om hende? Hun var jo ikke interessant, hun var jo bare en engel.. ikke mere. Engle skulle ikke have opmærksomhed. Hun lag hovedet og så lidt på Cricker. Han var egentlig et dejligt væsen, han var rolig og fik hende til at smile hele tiden. Når han smilede så smilede hun, og når han var ked af det, ja, så var hun ude af den. Asma smilede kort for sig selv, og træk sig væk fra sin lille drømmeverden.
”Jamen du kan da sove her” hun pegede på jorden, og satte sig ned. ”Der er både en flot udsigt, og jeg skal nok passe på dig Cricker” hun smilede mildt, mens hun stille rakte ud efter hans hånd, bare for at fortælle ham at han skulle side ned, eller lægge sig og slappe af. Han var trods alt såret, og det var egentlig ret underligt at han stadig kunne snakke med hende, uden den mindste smerte i blandt deres samtale. Ja, som hun havde tænkt. Cricker var vel et.. vidunder? Han var i det mindste ikke den irriterende person, som uafbrudt talte, eller slet ikke sagde noget. Han var en total blanding af det hele. Rart på en måde. ”Bare sov, jeg går ingen steder”
Gæst- Gæst
Han kiggede igen på sin vinge, men kun lige hurtigt, hvorefter han kiggede på hende igen. Han kunne sagtens mærke at det gjorde ondt, men på grund af hans barkhuds passive evne så kunne han som sådan ikke mærke det, ellers så bed han det baer i sig, for at hun ikke skulle blive bekymret, han vidste godt nogenlunde hvordan hun var når hun var bekymret, det var hun jo da de mødtes, og hun skulle ikke tænke på det synes han. "Nej jeg ved det godt, men det er da træls for dig at jeg skal ligge og sove og du bare kan sidde der og kigge er det ikke?" Han kiggede på hende og smilede.
Gæst- Gæst
Asma følte det her en smule akavet. Hun havde helt seriøst regnet med at Cricker havde forladt hende fra lang tid siden. Hun lukkede kort sine øjne, mens hun ledte efter søvnen. Hun kunne ligeså godt hvile selv.. ”Så kan vi begge bare hvile Cricker” sagde hun med et og lag sag helt på jorden. Hun lo, mens hun lag sine hænder over sit ansigt.
Gæst- Gæst
Side 3 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» Sat fast ((Lucas R. K. Connelly))
» The slave //Cricker//
» Fyraften.. (Cricker)
» Lummert //Cricker//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus