Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:00

Nu syntes hun der var noget galt.. Hun forstod ikke noget om kærlighed, men hun kunne se han havde smerter fra det "Hmm.. Lad være med at synge de sange. De gøre dig bare kede af det.. Kærligheden gøre ondt, med mindre man kæmper for det" sagde hun stille og så meget alvorligt ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 5 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:13

killer sang videre "kærlighed gør ondt ja værre end nogen smerte jeg har prøvet derfor bliver jeg ved med den smerte" sagde han da sangen var slut og der kom en ny sang en engelsk sang in the end af linkin park den sang han osse til "It starts with
One thing I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
Keep that in mind I designed this rhyme
To explain in due time

All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away

It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Or wasted it all just to watch you go

I kept everything inside
And even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be
A memory of a time when

I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all

One thing, I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
Keep that in mind I designed this rhyme
To remind myself how

I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised

It got so far
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me in the end

You kept everything inside
And even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be
A memory of a time when

I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know

I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know

But in the end it doesn't even matter..."

https://www.youtube.com/watch?v=5AWbgkRpYwc&feature=related

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:21

Den sang kunne hun spille på klaver eller key board, men lige nu gad hun ikke se kæreste sorg, så hun lukkede musikken "Lad nu være med at gennem hule dit hjerte med pile, det gøre ondt at se på det og høre det. Tænkt dig om. Hvis du elsker personen, så sjæl dog hendes hjerte eller gøre hende forelsket" sagde hun bestemt.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:24

killer rejste sig op mens han så vred ud i ansigtet "tror du ikke jeg har prøvet det" spurgte han koldt "HVA!!" han tog sit sværd frem "hun kan ikke føle sig tryg ved en vampyr derfor elsker hun mig ikke" sagde han før han stak sværdet i jorden og faldt ned og sidde igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:34

Hun klørede sig i hoved for at tænke "Kan du da ikke prøve at forvandle dig.. Til et andet væsent..? Hmm nej det kan man vel ikke. Men du skal da ikke dø, det er da spild af dit liv" sagde hun og nikkede lidt og så sig om. Hvad kunne hun mon finde på. Men hun var jo trods alt 'Ingenting' så hun andede slet ikke hvad kærlighed var, så hun kunne slet ikke hjælpe.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:42

Killer rystede på hovedet før han tændte musikken igen denne gang var det en anden sang denne syntes han meget om og vis hun prøvede at slukke denne sang ville han dræbe hende med sit dommedags sværd som var kraftigt nok til at dræbe selv den stærkeste dæmon

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:46

Hun lyttede lidt og tænkte sig. "Hmm kan vi ikke gå til dj musik" sagde hun og så sig om og så på ham "Jeg er altså ikke en demon.. Jeg er en demon med en le, der er en stor forskel, og jeg er skam død. Eller rettere sagt noglelunde 'Døden'" sagde hun og rakte tunge.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:00

Killer tændte for noget andet musik der ikke virkede trist dog muntrede det ham ikke op mens han lukkede øjnene og tænkte sig om hvad han nu skulle gøre eller rettere lave fordi han kedede sig mens DJ Tiesto spillede Destination sunshine

https://www.youtube.com/watch?v=QIYNNAL_vYc&feature=search

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:07

Hun havde åben mund da hun hørte en dj sang. Hun bevæget sig lidt, imens hun sad ned. Hun fylgte musikken, men hun havde ikek så mange kræfte til at rejste sig op. Hun smilede lidt men tænkte sig om. En dj sang plejer da være i en diskotek eller sådan noget. Hun fnisede lidt imens hun lukkede øjnene og svajede til musiken.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:23

den næste sang begyndte og killer lyttede roligt

//krea svigt-.-

https://www.youtube.com/watch?v=FxDNpQAp__A&feature=search

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:27

Denne gang have hun svært ved at sidde stille. Det var tæt på at hun begynde at danse, men hun prøvede at beherske sig. Hun lyttede, og sangen var mega god. Hun kunne ikke lade være med at smile.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:46

Killer lukkede øjnene før han åbnede dem igen og så på hende roligt "dans vis du vil det genere mig ikke" sagde han roligt før han begyndte at læse igen koldt og prøvede at ignorere sangen fordi han ikke gad det lyse musik da sangen sluttede startede en anden som han nogenlunde kunne li

https://www.youtube.com/watch?v=z-sNDh-IpJM&feature=search

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:04

Hun lyttede til sangen og blev meget stille. Hun svajede skam til melodien, mest til bassen. Men ellers dansede hun ikke. Det ville jo være uhøfligt i hans hjem. Men hun kunne ikke styre sig.. Sangen var bare sådan en sang hvor man bare dansede, så pludselig stod hun op og dansede. Hun elskede bare at danse, i en diskotek det var bare så fedt. Sådan føltes det nu. Hun glemte helt hvor hun var.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:16

Killer lagde bogen væk og rejste sig op og gik hen til hende mens han så på hendes dans det var sexet det måtte han indrømme og hun var osse sådan smuk at se på og.. men før han kom videre slog han sig selv på kinden og så væk og gik hen og satte sig igen med bogen fremme og læste videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:24

Hun lavede nogle små danse trin, imens hun hoppede let. En asiater kunne skam også danse inde i en diskotek. Hun elskede bare diskotek, at drikke (hun bliver ikke let fuld) danse, og høre dj musik. Da sangen var færdig var hun fuld af energi "Fed musik" sagde hun og smilede glad, men fandt ud af hun var her hvor Killer boede. Hun så ned, hun var slet ikke i en diskotek. Hun så ud som om hun skammede sig.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:34

Killer smilede "ja det var irriterende at du dansede du må hellere gøre det godt igen" sagde han og vente sig mod hende "ved at have sex med mig" han smilede roligt før han lukkede bogen og lagde den væk og rettede blikket mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:39

Nu lynede hun med øjnene og så ham dybt i øjnene "Hvad.. Sex. Vent nu lige. Jeg tror ikke det går" sagde hun og så ned. Hun betragte ham lidt men vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun prøvede at holde hoved koldt, men hvad var han ude på. Selvfølgelig kunne hun gøre det, for hans skyld, men hvad med hende..?

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:41

"ja præcis" sagde han roligt og smilede mens han ventede roligt på at høre om hun ville gøre det eller ej "hvorfor tror du ikke det går" spurgte han roligt mens han langsomt rejste sig op og gik hen mod hende med rolige skridt mens han så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:48

"Fordi.. Så bliver det min første gang, med at jeg har dyrket sex med en" mumlede hun og betragte ham komme nærmere. Hun ved jo ikke en skid om kærlighed, men om sex var det samme. Hun trak vejret roligt ind og ud "Ok.. Jeg gøre det" mumlede hun så ned. Hun ville ellers dyrke sex, med en som hun elskede, hvis hun fandt kærligheden.

Mr. Ting

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:56

//skal spise kommer om lidt//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:39

Killer stoppede roligt foran hende "det gør intet du behøver ikke det generede mig ikke spor" sagde han før han gik tilbage og satte sig på sin stol med et roligt smil "jeg synes osse du skulle vente til du måske en dag finder kærligheden"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 18:57

Hun så på ham. Et smil kom frem og hun bukkede "Tak.. Killer san. Men har du da prøvet det før..?" spurgte hun nusgerrig og så på ham. *Han har ret, jeg må finde kærligheden, hvis jeg dog kan finde den* tænkte hun dumt og tænkte sig om. Men pludselig slog det hende ind *Hvad med Killer.. Han har jo fundet den, men personen ville ikke havde ham.* tæntke hun og mærkede en let medlidenhed.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:02

"hvad med mig" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende "og hvad har jeg prøvet før" spurgte han osse mens han roligt fortsat så på hende med et smil før han rettede blikket mod bogen og læste videre smilende over at hun tænkte på ham dog undrende over hvad hun mente

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 19:10

Hun lavede en bevægelse med hånden og sagde i en af kinesiske tale måde, som altid gik ud på gåder "Det jeg mente med om dig, var at du var en ensom fugl, som sidder i et bur, helt alene. Som ikke er fri, kan ikke flyve ud. Men når først du får chancen, møder du en anden fugl, og håber den fugl vil bygge rede sammen med dig. Og pludselig er du i buret igen, helt alene..." sagde hun i en gammel tone og smilede. "Killer.. Du er jo ensom" sagde hun og så ned, den følelse kendte hun godt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:15

Killer så fortsat på hende forstående på hvad hun mente dog uviden om hvor hun ville hen med det "jeg forstår og ja det er jeg men jeg forstår ikke hvor helvede du vil hen med det" sagde han roligt og så fortsat på hende med et roligt blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum