Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:09

Killer gik hen og satte sig på en stol ved siden af sengen for at se på hende og håbede ikke på det blev værre men ville tjekke hvad det var så han lukkede øjnene for at læse hendes tanker minder hemmeligheder men gik forbi alt det og gik direkte til hvad hun drømte

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 16:23

Hun drømte om da hun fandt ud af hendes kræfter. Da hun første gang førte en sjæl til hendes første Sted. Tårene blev til regn, som ramte hende. Hun så tomt ud. Foran hende var der et lig, hun sad lige ved siden af det. Pludselig mumlede hun noget *Du, du fortjener et sted.. Jeg jeg er ked af jeg ikke kunne hjælpe dig. Du var min bedste ven.. Hv hvil i fred* Hun lagde en hånd på drengens bryst. Pludselig gispede hun og så noget lysende kugle steg op. Samt noget sorte skygge som gik til angreb på hende *NEEEEEEEEJ* Råbte hun og lukkede øjnene

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:40

Killer kom frem foran hende og tog fat i hendes arm "så det tid til at vågne" sagde han og hev hende med til den rigtige verden igen og vækkede hende "det var spændene" sagde han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 16:45

Hun åbnede straks øjnene og men hendes blik var tomt. "Vågne..?" spurgte hun og lukkede øjnene lidt, før hun åbnede dem. Hendes gyldne brune øjne var lidt tåget "Hmm.. Hvor er jeg" mumlede hun og betragte stedet. Pludselig var hun helt vågent og gned sig i øjnene "Nå ja. Killer... Hvad er klokken.?" spurgte hun imens hun gned tårene væk, som var tæt på at komme.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 17:05

"du har kun sovet i 10 minutter men jeg så din drøm og tænkte jeg hellere måtte vække dig" sagde han og satte sig på sengen ved siden af hende med et roligt smil mens han fortsat så på hende "er du okay" spurgte han roligt og agede hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 17:14

Hun nikkede lidt og havde fået tørret tårene "Hmm den drøm har jeg ikke drøm om længe.. Det er faktisk langt tid siden jeg havde fået drømmen." Mumlede hun og ville altid huske den mørke skygge gå til angreb på hende. Det var det hun kom til at være den hun var. Ikke mere en ninja, men til en demon med en le.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 17:36

"jeg ville ønske du kunne blive normal" sagde han roligt mens han nussede hendes kind blidt mens han fortsat så på hende med et roligt smil før han rejste sig op og satte sig så på stolen for ikke at virke nærgående til hende eller sådan noget lignene

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 17:38

Hun så ned. "Ja.. bare jeg bare var en normalt Demon. Og trænede mig i god form, som en ninja.." mumlede hun sagten og så ned på gulvet. Hun blev tavs, hun lyttede lidt efter noget, imens hun snusede. Entet blod, betyd entet sårerede personer.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:09

"du kan jo altid træne ude for dine pligter" sagde han roligt med et smil mens han så på hende "jeg vil gerne træne dig" sagde han mens han så hende i øjnene med et roligt og glad smil ventende på hendes svar "jeg vil med glæde gøre det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 18:10

//Sorry, men skal lukke min bærbar.. Jeg er forkølet og skal være rask til i morgen ^^ sees//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:12

//ok^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 24 Aug 2010 - 15:50

Hun smilede "Tak.. Det vil jeg meget gerne. Mester..!" sagde hun men det sidste ord hun sagde var med en drilsk tone. Hun betragte lidt rummet igen "Har du altid boet her..?" spurgte hun og så på ham, med et spørgene blik.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:04

Han rystede på hovedet hvorefter han gik hen til våben skabet og åbnede det hvorefter han begyndte at lede i det han fandt en normal katana frem og kastede den hen til hende "metalet er magisk det vil aldrig kunne gå i stykker" sagde han roligt "men det går ud over dig selv vis du tror det betyder det kan beskytte dig mod alt det er lavet til at ikke kunne gå i stykker vis nogen magisk energi som normalt ville ødelægge sværdet rammer det er det din krop det går ud over" han smilede roligt "ellers er det et meget godt begynder sværd"

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 7 64

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 24 Aug 2010 - 17:33

Hun tænkte sig om og fik et dumt udtryk "Sværd..? Jeg troede vi skulle slåse, eller bare sådan noget. Men sværd.. Hold da op" Hun svingede lidt med sværdet og lavede nogle få bevægelser, men det virkede som om hun ikke følte sig i trygt ved sværdet "Så heller min le eller en kæp" sagde hun med et smil.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:52

"vi starter med pinde" sagde han roligt og rejste sig op og gik hen og tog 2 kæppe frem med samme længde og bugelse som sværdene før han kastede den ene hen til hende "lad oss komme igang" sagde han og sigtede op hende med pinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 17:12

Hun greb den og faldt ned... Hun lande på knæerne, men fik en drilsk udtryk. Hun bøjede hoved med en hurtigt fart og lavede en hurtigt kolbøtte og slog efter Killer's ben, så han ville falde. Hun svingede den i en voldsomt styrke, så det er klart, hvis hun ramte hans ben, ville han falde, hårdt ned.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:57

Killer smilede og hoppede hvorefter han lavede en salto og undgik hendes angreb men før den nåede langt satte han sin kæp ned i jorden så hendes kæp ramte hans dog havde han rigtig fat i sin kæp mens han så at hun ikke havde ordenligt fat så det ville gøre ondt på hendes hænder når hun ramte hans gren det gjorder det når det var forkert

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 26 Aug 2010 - 20:46

Hun ramte tros alt kæppen, men skubbede kæppen mod hans ben. Hun var ikke nem at nare. Hun ramte hans ene knæ hårdt, imens hun sprang på siden, for ikke at blive ramt og rejste sig hurtigt op og var klar til de næste slag. Hun havde et drilsk smil, men vidste ikke hvor hårdt hun ramte hans knæ.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 13:36

Killer landede roligt og så på hende med et blidt smil "av den der gjorder ondt" sagde han før han smadrede kæppen ned i jorden med spidsen først så hårdt og så kraftfuldt at den fløj op igen i 100 vis af stumper som han greb og kastede mod hende som små skarpe kaste nåle

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 27 Aug 2010 - 17:21

Hun bukkede undskylde "Undskyld" sagde hun, men da hun løftede hoved, så hun alle de stumpe træer. Hun unveg nogle af dem, men pludselig hang en nål fast på hendes tøj, og borede sig ind i væggen, så hun sad fast "Heeey" udbrød hun og skulle til at tage den op, da der kom ti mere og borede sig i hendes tøj, mod væggen. Hun var fanget, en enkel stumt snittede hende i halsen, så det blødte.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 8:46

"aldrig sænk dine guarder" sagde han hårdt og så på hende "du kan ikke stille dig op midt i en kamp og sige undskyld" han gik hen og hev hende fri samtidig med at han kastede hende hen at side på sengen med en rolig bevægelse mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 29 Aug 2010 - 19:08

Hun så ned "Ups.. det havde jeg glemt. Jeg er vidst nok bliver for blød.... Jeg tror jeg har glemt at træne mig" mumlede hun og så ned. Hun skammede sig virkelig "Måske, skulle jeg ikke hjælpe folk mere" hviskede hun dirrende. Hun vidste faktisk godt, at hun ikke skulle være for venlig. Men nu er hun det, og kan hun mon kæmpe vidre.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:53

"HEJ CHAN INGEN SELVMELIDENHED HER" råbte han og slog hende på armen med en ny kæp "du skal altid holde øje med din modstander man kan godt være sød vis man husker hvem det er man skal være sød mod ikke din fjende" sagde han roligt og gjorder klar til at slå hende igen denne gang lige mod hovede hvorefter han svang hele kroppen så det susede perfekt mod hendes tinding

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 1 Sep 2010 - 19:13

Hun løftede lyn hurtigt armen op og spændte til, kæppen ramte hendes arm og hun sparkede ham hårdt væk. Hun nikkede lidt "Ok.. Så siger vi det" mulmede hun og nussede lidt sin arm, der kom en blå bule frem. Imen stak hun foden på hendes kæp og kastede den og gren den og gik til angreb.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:37

Killer smilede roligt og nikkede som bevis på at han faktisk kunne li det hun gjorder og for at fremvise at det var godt træk dog ikke nok fordi han var helt rolig i det øjeblik kæppen var tæt på at ramme ham blokkerede han med sin egen kæp mens hun brugte begge hænder brugte han kun en hvorefter han hurtigt lavede nogle tegn med sin hånd og de begge forsvandt ud i hver sin ende af skoven hvorefter Killer gemte sig og ventede på hun kom det var endnu en træning i det fri med mere plads og større chance for at blive stukket ned vis man ikke var opmærksom

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum