Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:34

"din le ved ikke engang den har været sur det var kun dig og mig som så det ingen anden" sagde han roligt "lad mig gætte en eller anden voldtog dig som en hilsen" han så på leen "det er et meget kraftfuldt levende våben du har" sagde han respektfuldt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 2 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 14:41

Hun lo "Ikke voldtog. Straffet, og min le.. Skal vi sige er ikke min. Tilhøre kun 'Ham' den hjælper mig, med at føre sjæle på mit sted" sagde hun og så på ham "Mangakyou eller hvad det hed. Var det ikke det..? Dine øjne.." mumlede hun og tænkte sig om. Hun ventede på noget. En lang snor var omkring hendes hals, mindede lidt om en slange. Hun lukkede øjnene, og snorren strammede og strammede om hendes hals, entil den forsvandt. En dyb ar kunne ses på hendes hals. Hun åbnede øjnene *Han var sgu da træt* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 14:54

Hun mærkede lidt på aret og så mod leen. Den blev væk *Self, det er jo min le det går ud over end mig* tænkte hun og talte lidt "Den femogtyvende gang jeg bliver straffet, kun på denne måned" mumlede hun for sig selv og lavede en håndbeværgelse og strejfede sin hals, det healede langtsom. Hun betragte Itachi lidt, for at se hvad han lavede.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:15

Han lavede nogle tegn på række tiger, slange, abe, hest, orne og tiger igen efterfulgt af en ring han lavede med sine fingre som han pladserede foran sin mund hvorefter han pustede en kæmpe ildkugle kom fra ham direkte imod hende med stor fart mens han forsvandt om ved siden af hende hvorefter han lavede nogle flere tegn slange, drage, hare, tiger derefter pustede han helt normalt og ild kom fra hans mund som en drages han forsvandt igen og kom frem på den anden side hende hvor han lavede endnu flere tegn Orne, hund, fugl, Abe, Ram og en slange kom frem og styrtede mod hende derefter forsvandt han om bag hende hvor han lavede flere tegn abe, drage, rotte, fugl, okse, slange, hund, tiger, abe hvorefter han udstrakte hans arm der kom lyn i hans hånd hvorefter han styrtede mod hende med armen udstrakt mod hendes ryg alt ville ramme præcis samtidigt hun ville ikke kunne undgå det

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 16:08

"Åh" mumlede hun træt og gabte. Der kom en eksplosion. Men da røgen var væk, var Ting chan væk. Kun en sort ring var på jorden, hvor hun havde siddet. En kæmpe lyn slog ligened mod den sorte ring, som Itachi nu havde været inde, fordi han skulle ramme hendes ryg. Hun kom op jorden og betragte sit værk, imens hun holdte sig om aret på hendes hals. "bissetricks" mumlede hun og så sit lyn, dens blå farve. Hun nikkede og lynet ramte ikke ringen aligvele, men blev til støvregn.

//sorry men skulle noget. Men er tilbage//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:14

Itachi havde undgået lynet hurtigt og var nu bag hende igen han havde stadig lynet i hånden denne gang ramte han og lynet fløj lige igennem hendes ryg og ud på den anden side af hende mens han tog fat i hendes skulder ved at tage en kniv og stikke den hele vejen igennem hendes skulder som et lille håndtag

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 16:20

Hun spiste og betragte dette blodig øjeblik. "Avs, hvis jeg havde blivet der, havde jeg nok sagt av.. Men Uhm du kan aldrig blive hurtigere end mig. Jeg er ret god til at lave fælder" sagde hun glad og spiste sin china box. For under Itachi og denne anden ting chan, var der den sorte ring. Pludselig over dem blev det støvregn "Jubii det regner" smaskede hun og betragte hvordan regnen spiste denne anden ting chan.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:24

Itachi forsvandt roligt og var nu hvor han havde siddet "jeg har ikke engang brugt min fulde fart" sagde han roligt og lukkede øjnene for at meditere igen mens han bare fik mere og mere kræft og kræften kunne næsten ses som røg over ham eller en slags blå lys

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 16:27

Hun bøvsede lidt og pakkede china boxen sammen "Du bruger bisse trick, ligesom en tryllekunstner. Brug dog din kræfter.. Måske lidt jutsu men ikke bissetrick, jeg må hele tiden overleve de bissetick med mine egne" mumlede hun og raslede stille sin pose og sååå trist ud. Der var ike mange mønter i den mere.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:48

"hvad er der galt" spurgte han roligt da han så på hendes triste ansigt "og hvad mener du med bissetricks og hvad ved du om jutsu'er" spurgte han gennemtrængene på hendes ord og hendes være måde lige nu mens han så på hende med tegnet tiger med sine hænder og tænkte på hans sjove dog frække kombi som han ikke havde brugt på nogen endnu

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 16:58

Hun så på ham.... Igennem en trished "Jeg kender din klan. Uchiha klanen, jeg var en af dem som fødte deres sjæle. Jeg syntes bare du, du føler dig.. Ej glemt det. Du er jo sådan som du er" sagde hun og rystede og betragte ham. "Jeg kommer selv fra en ninja klan og kender den berømte klan Uchiha som bruger jutsu'er. Men i min klan bruger vi magi.. Kraften fra naturen" forklarede hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:05

han så roligt på hende "fortæl nærmere over hvad du mener med hvad jeg føler mig som" sagde han roligt og så fortsat på hende mens han fortsat samlede Chakra fra hele sin krop til sit tegn hans hænder begyndte roligt at lyse mens han fortsat så på hende tænkende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 17:08

Hun så den anden vej og mumlede nogle bande ord på halv kinesisk og vietnamesiks. Men opgav det, det var hende som lige skulle sige det emne "Jeg tror din svaghed er at være den svage. Du kæmper jo med dig selv. Du kæmpede med at forberede din Sharigan, men hvorfor..? Hvorfor kæmper du imod dig selv. Du er som en fugl i et bur" mulmede hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:20

han så fortsat på hende "jeg kæmper med mig selv fordi det træner mig og min jutsuer" sagde han roligt "desuden kan jeg allerede Mangekyou Sharingan det højeste" han så fortsat på hende

//krea mis-.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 17:23

//skal spise kommer og svare igen ^^//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:33

//ok^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 18:22

Hun så på ham og nikkede "Men, hvis du har noget det, hvorfor kæmper du så vidre.. Du er stærk nu, men dit indre styrke er bare... Ja, du bruger den ikke tit. Mest det med dine øjne" mumlede hun og så ned.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:27

han rejste sig op og hoppede ned fra taget og landede perfekt men med sådan en fart at der kom en slags bund halløjsa hvor han landede han så rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 10 Aug 2010 - 18:39

Hun betragted et han lavede "nogen vil opdager den der" mumlede hun og ventede. Hvad havde han tænkt sig..? Slå hende ihjel eller bare noget andet. Hun tænkte sig om, det hun havde sagt, hvorfor sagde hun nu det..? Hun burde da ikke være bekymret hos en ninja som dræbte sin egen klan.. Alle kendte den ninja, ja selv i hele Asien.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 10:50

Itachi så op på hende "du er ikke en værdig modstander" sagde han koldt og begyndte at gå igennem gyden "gemmer sig bag ting som din le og tør ikke hånd til hånd" han smilede ondt og vidste hun ikke kunne se det han gik bare roligt videre igennem gyderne

//undskyld at jeg sådan pludselig loggede igår min far tig mit internet-.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 11 Aug 2010 - 16:03

Hun lo lidt "Hvor er min le henne..?? Idiot, jeg kastede min le til mit sted, så den ikke farret mod dig. Og hvem kalder du en værdig modstander. DU har ikke engang slået mig ihjel, nok fordi du ikke kan hva..! Der er dig som bruger bissetick med dine øjne og ilusion" fnøs hun og så håndligt på ham. Pludselig fik hun en mørkt skygge igennems hendes gyldne brune øjne og snusede. "Arbejdet kalder" mumlede hun og rejste sig op og sprang ned af taget og lande som en fjer på gyden og susede som en lyn på den smale gyde. En dreng stod der, imens blodet gled ned langs hans side. Nogen havde skydt ham. Hun gemte sig bag en væg og betragte drengen *Sorry le, denne gang bruger jeg ikke dit hjælp, til det* tænkte hun og skulle til at gå hen til drengen.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:27

Itachi stod allerede lige foran drengen "riposa in pace" hviskede han og skar hovedet af drengen mens han så mod retningen af hvor skuddet var kommet fra "bandekrig flere døde og denne uskyldige død bare sådan uden videre det skal de få betalt" han tog sin katana frem og gik langsomt ud på gaden der gik ikke 2 sekunder så stod en masse og sigtede på ham med Uzi'er magnums og 9mm'er hele vejen rundt om ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 11 Aug 2010 - 16:38

Hun så på drengen og sukkede "Behøves han at være voldelig..?" mumlede hun og så på drengen udenhoved. En lysende kugle ramte hende og svævede forvirret rundt "Så så, lille fyr, kom med mig. Det er et dejligt sted at hvile" Sagde hun og rakte hånden. Den lysende kugle lande blidt på hendes håndflade, og et lilla lys aura svøb sig omkring den hvide kugle. Så var kugle væk. Hun lukke øjnene og smilede "Godt.. Makker, du fandt sjælen" mumlede hun glad og så mod Itachi og sukkede og satte sig ned.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 19:53

Itachi stod stille hvorefter han råbte "Fireball" og pustede en ildkugle fløj ud og afsted mod nogen af dem mens andre skød efter ham men i samme øjeblik var han væk og lige bag en af dem "chidori" han slog manden med lyn hvorefter han faldt om med et hul igennem sig lige ved hjertet de skød efter ham igen men han var væk igen nu var han oppe i luften og kastede kunai'er mod næsten alle der var en enkel tilbage som sigtede på ham men rystede svagt "løb" sagde Itachi koldt og manden begyndte at løbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum