Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 18:21

Ting chan trippede lidt for at se kampen og nikkede, da den var slut. Hun begynde at klappede lidt "Kom så her. Hvil i fred, i slemme drenge" sagde hun mildt og pludselig steg nogle lyskugler op ad alle mændene og fløj mod hende. De lysende kugler havde også nogle sorte pletter. Hun nussede en af kugler som var mest hvid "Hmm fy fy, i må lære ikke at lave sådan noget, men nu er det forsent. Vil i afsted nu..?" spurgte hun dem. Næsten alle kugler faldt ned på den hårde jord og forsvandt, kun to var hos Ting chan "Ok, i skal havde fred, velkommen" hviskede hun og de lysende kugler forsvandt ind i en lilla lys.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Farlig nat ik Itachi..? [privat] - Page 3 Empty Sv: Farlig nat ik Itachi..? [privat]

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 19:26

Killer så hen på hende roligt og gik mod gyderne kort efter var han væk han sad nu på taget og rensede sine våben fra blod og sit tøj han sad kun i underbukser mens han rensede det med en børste med sæbe på mens han nynnede lidt en melodi

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 19:31

Hun tænkte sig om. Dette var jo en blodpøl, over alt.. Hun piftede lidt og pludselig kom hendes le frem i den blå luft "Du.. Kan du gøre rent her" spurgte hun og smilede imens hun nussede leen. Leen vibrede lidt, den var vred "Så så, vil du ikke gøre det for min skyld" Spurgte hun. Bag leen åbnede der en portal og masser af vand kom ud, og skyllede alt i gyden, hvor der havde været blod, imens hun svævede i luften og betragte vandet "Flot klaret" sagde hun og lavede en tommelfinger og fløj op til Itachi og lande på taget "Hvad er det for en melodi..? Og hvorfor slog du de mænd ihjel..?" spurgte hun mildt.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 19:33

"bland dig udenom mit arbejde" sagde han roligt og tog sin rustning videre "mit rigtige navn er ikke Itachi men Killer" han satte sit sværd i sin holder før han løb afsted og hoppede fra tag til tag kiggende efter nogen skadede i gyderne mens han bare løb videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 19:39

Hun sukkede. "Hans..? hvem klaret lige resterne" sukkede hun opgivet og fik en mørk skygge over sit øjne igen og snusede. Blod..? Igen.!? Hun så mod den modsatte retning og sprang ned fra taget og lande blødt og løb. En kvinde skreg om hjælp, imens en ung dreng, trak en kniv fra hende. Han så ikke sådan ud som at være flink, han gramsede imen på den stakkels damen, imens hun skreg af smerte, fordi han stak hende. Hun trådte frem og gik hen til drengen. Drengen så på hende og gik til angreb på hende. Hun unveg ham så han stød ind i muren, imens hun gik hen itl damen.

Mr. Ting

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 19:56

Hun så lidt på ham "Næste gang.. Ikke slå uskyldige menesker ihjel. Hun ville havde overlevet, men neeej" mumlede hun ironisk og så på damen. En sort lyn kom hurtigt hen til hende, og hun greb den, det var hendes le. "Hvil i fred, håber på du får det bedre der" sagde hun mildt og lavede en kors på damens bryst, en lysende kugle steg op og fylgte med leen "Jeg tror den vil følges med dig" sagde hun med et smil, men leen rystede *gøre hende nu glad..* tænkte hun og leen rykkede lidt og lavede en lilla aura, og forsvand med den lysende kugle.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 19:59

"nej hun ville ej" sagde han og hoppede ned og tog kniven fra den anden "det er en gammel rusten kniv det her hun havde allerede rust i årene hun ville dø inde for den næste måned på grund af rust forgiftning" han kastede kniven hen så den satte sig i væggen ved siden af hende "og i hele den måned ville hun have lidt smerte hver gang hun rørte sig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 20:07

Hun løftede hænderne op og virkede dumt "hvem tror du ikke jeg er..? Jeg kan sagten det pis, ikke kun med sjæle men også heale" mumlede hun og snusede lidt, hun gik lidt rundt om hjørne "Davs du..?" sagde hun og en yngre dreng gik tilangreb på hende, men hun holdte ham i en hånd "Du må være hans bror ikke..? Ja din bror var slemt, men det skal du vel ikke være..?" sagde hun mildt, men den lille dreng sparkede og bandede vildt "DU SLOG MIN BROR IHJEL" råbte han og hun sukkede "nej, desvære, jeg ville slet ikke slå ham ihjel, hvis det ikke var på grund af en" mumlede hun og løftede blikke mod Killer.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 20:33

killer stod stille lidt før han vente sig om og så på drengen roligt med et roligt blik "live or die sådan er livet bare" sagde han roligt før han gik forbi dem begge med et roligt koldt blik sat mod jorden mens han bare gik igennem gyderne han prøvede at få sig selv til at fare vild men ligemeget hvad så vidste han præcis hvor han var

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 20:42

Hun berolige drengen, og han græd. "SLÅ MIG FOR FANDEN IHJEL" råbte han og så på sin døde bror. Hun sukkede og så på ham med blide øjne "Sikker..?" spurgte hun, men uden hun vidste hvad han tænkte, trak han en kniv og stak sig selv i hjertet og boret den helt inde i hjertet "Hmm idiot" mumlede hun og drengen smilede, og rystede på hoved og faldt ned "Og jeg måtte ikke hjælpe tak.." mumlede hun trist og gik væk fra stedet. IDIOTER.!? sådan var hendes tanke, hvorfor slå ihjel, når man kunne finde en løsning. Hun tænkte på hvor killer var.. Var han bliver sur..?

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 20:47

Killer stoppede op i midten af alle gyderne og satte sig ned i et hjørne mens han krummede sig sammen med benene under hagen og armene om dem mens han tænkte sig om *hvorfor alt det uskyldige blod spild på ingenting* tænkte han roligt og trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 20:50

Hun snusede lidt efter Killer og gik langt før hun fandt ham. Hun så på ham og sukkede og satte sig ned "Du vidste at drengen vil begå selvmord ikke.?" spurgte hun og så ned. Hun hadet når folk begik det, hun kunne havde hjulpet dem. Men hvorfor gik Killer bare fra det hele.? Det var det der undrede hende mest

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 20:55

Killer så på hende "jeg kunne se det i hans øjne du ville heller ikke kunne stoppe ham i det" sagde han roligt "ligesom du ikke kan stoppe mig i at opsøge Zane og få ham til at dræbe mig en vampyr kan ikke begå selvmord fordi de er så svære at dræbe" han rejste sig op og så på hende lidt "jeg har ingen grund til at leve" han lukkede øjnene og hoppede op med et enkelt hop helt op på taget hvor han roligt landede

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 20:58

Hun tænkte sig om "Hold da op, begår selvmord. Det må jeg sige" mumlede hun og sprang selv op og fylgte ham "jeg vil ikke hjælpe dig, men jeg syntes at det er en dårlig ide.. Du har et helt liv foran dig. Hvad mangler du..? Du kan slå ihjel, uhm alt muligt, og nu siger du det pis..!?" sagde hun og så på ham. Nu blev hun forvirret

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:04

"ja jeg slår ihjel fordi det er det eneste jeg kan fordi jeg intet andet valg har det er live or die sådan har det været i mit liv sådan vil det altid være" sagde han roligt og stoppede op og vente blikket mod hende lidt før han vente sig om og begyndte at gå igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 21:07

Hun så på ham og skuldrede "Har du da en aftale med Døden... Det med Live or die, det lyder da til du har mødt ham..?" mumlede hun og så på ham. *Fulgen sidder vidst fast i buret* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:15

Killer stoppede op "for 5 år siden i mit gamle land slog jeg hele min kone og mine 2 børn ihjel samt min bedste ven" sagde han roligt "og ved du hvorfor? fordi de angreb min herre men kun en uge efter det var sket døde min herre og nu har jeg ingen at leve ved ingen overhovedet så kom jeg her til jeg blev forelsket i en Aspara men hvad sker der hun kan ikke li vampyrer så nu er det slut" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 21:18

Hun havde hoved på skrå "Aspara og en vampyr, smukt par. Score hende..? Er det ikke det mænd er bedst til" mumlede hun og tænkte på sit far.. Hvorfor, er det svært, livet er svært. *Du er ingenting.!* Hun nikkede lidt og ventede på ham svar.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:25

Killer så på dem "der er forskel på at score og at blive forelsket" sagde han roligt "at score er for sjov men at blive forelsket er svære fordi så skal man osse finde ud af om hun føler det samme" han så fortsat på hende lidt før han gik videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 21:28

Hun hadet det der.. Hun fattede jo ikke en dyt om det "Nå ja, det har du ret i" mumled ehun surt og satte sig ned og betragte ham gå "Men jeg forstår ikke..? Hvad er forelskelse..?" spurgte hun "Hvorfor skal man dø. Hvad drejer livet sig om. Mange dør, men på grund af mange ting" mumlede hun for sig selv.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:31

Killer rystede på hovedet og hoppede ned i gyderne han ville ikke tale mere om det han ville heller ikke høre mere om det så han valgte at gå væk og måske finde et nyt offer for hans klinge mens han bare gik rundt i gyderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 21:36

Hun sukkede og så op i himlen *Far, hvad skal det nu betyder* tænkte hun *Ingeting.. Du er og bliver ingenting, forstå ingenting, så kom igang med dit job* hun svajede lidt "Surt show" mumlede hun og kravlede hen til kanten af taget og så ned. Så mørkt nu. og stille

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:41

Killer fandt nogle hårdt sårede nogen det var tydeligt at manden ikke ville klare sig så han tog bare sit sværd og skar hans hovede af og fortsatte afsted imellem gaderne kiggende efter flere ofre han fandt en kvinde som sad ned hårdt sårede Killer bukkede sig ned "er du okay" spurgte han "mit barn det skal fødes men jeg er for svag" Killer hev hende op over skulderen og så mod himlen og mumlede nogle ord som et offer på bare 10 minutter mere liv til hende og ventede på dødens bedømmelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 13 Aug 2010 - 21:46

Hun svajede let til side og side "Død, det var sgu hurtigt. Hmm Nu har han fundet en dame.. Hmm stakkel hende" mumlede hun og stoppede med at svaje. Hun rejste sig op og løb hurtigt op på tagene og sprang fra tag til tag "Hvis han slår den dame ihjel, er han i hvert fald kold" mumlede hun surt.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum