Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket over teater - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket over teater - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket over teater - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket over teater - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket over teater - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket over teater - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket over teater - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket over teater - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket over teater - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket over teater - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket over teater

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Mørket over teater - Page 7 Empty Sv: Mørket over teater

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:16

"okay takke og okay så kan vi også cam" sagde han roligt og smiler roligt, "det er jeg glad for af du siger" sagde han og smiler svagt, "nej det gør jeg ikke" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han kun godt ser af hun laver sjov med ham og kiggede roligt på hende, "du kan ikke hold masken i særligt lang tid" sagde han og kiggede hende roligt ind i øjne, nu skulle han bare venter på af hun begynde af griner eller noget andet, "skal jeg tilføj min e-mail på din e-mail eller skal jeg bare skriver den ned til dig" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 0:19

Da han var færdig med at snakke, var der en lang pause, man kunne se hendes ansigt begyndte at ændre sig og hun begyndte hun at grinede og pegende mod en bærbar som stod åbnede "Er logget op, du tilføjeler mig bare" hun grinte stadig og lagde hånden for munden , det var så længende hun kunne holde den maske oppe "Glæder mig du synes om det, nu hænger du på mig nemlig" sagde hun og begyndte at grinede igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:26

han nikke bare som svar på det hun sagde og rejse sig op og gik over til hendes bærbar pc og skrevet sin e-mail og gemt den på hendes, han kiggede roligt på hende og smiler vsgat af hende, "nej det gør jge nemlig ikke, for jeg kan bare lad være med af oplys dig om hvor jeg er her i verden, så det gør jge ikke" sagde han roligt og kiggede kort på hende, ind han gik over og sad sig i sofa hvor han sad før og kiggede kort på hende ind han læner sig tilbage i sofa, han lukke kort øjne ind han kort kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 0:46

hun stoppede med at grinede da han sagde han os bare kunne lad være "Ahh kan du ikke menige" sagde hun og hoppede næsten på ham men lagde kun armene om hans hals "Vil du så meget af med mig" Sagde hun drillende, men havde et blidt smil "Pleas husk at fortal mig det ik, jeg vil nemlig ikke af med dig" Sagde hun og grinte af sig selv, hun sagde det for at drillende ham , hun sagde det med en barnelig stemmende
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:53

"jo det kan jeg da" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "ja det vil jeg" sagde han drillende igen og smiler svagt til hende, "jo det skal jeg selvfølgeligt nok medmind det er med militær af jeg rejse et anden sted her eller er det lige meget" spurget han og kiggede roligt på hende, han små lo af hende da hun lyt som et lile barn, "du lyder som et lille barn" sagde han og lad roligt armene om hende da hun havde lad armene om hals på ham, "det kan også være af jeg skulle ser af kommer hjem af og få pakke og fundet ud af hvad jeg gør" sagde han og kiggede roligt ned på hnede, da han jo var højer ind hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 1:02

"så vis du ikke fortæller mig hvor du er, så er du i militæret " sagde hun med et sødt blik der spurgte om hun havde forstået det rigtigt "Nej ikke som et lille barn" sagde hun sur men holdte stadig om ham, hun smilede glad, men det forsvandt da han sagde han nok skulle til at gå "Nej du skal blive og lege med mig" Sagde hun som et lille barn, hun hoppede op på hans skød og så ned op ham med nogle blide , drillesyge øjne "nej frère skal blive ved mig" sagde hun barnligt, mest for at drillede
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:08

"ja det kan vi godt sige af jeg ikke gør hvis jeg er i militær" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, "jo som et lille barn" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det skal jeg ikke" sagde han og kiggede lidt underligt på hende, han tog lidt fat på hende da hun hopper op på ham da han stå op stadig og havde ikke sat sig ned, "nej det skal jeg ikke, jeg er en travle mand som ikke har tid til af lege med et lille barn" sagde han drillende for af drille igen, "jeg 34 nødt til af går, man du skriver bare så meget du har lyst til, jeg svar så hurtig jeg kan" sagde han og kiggede roligt på hende.

//skal jeg laver en ny hvor han er rejse//

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 1:14

Hun sætte sig sur ned i sofaen "AHhh Ni-san er slet ikke sjov" sagde hun og kiggede ned i sofaen "han vil slet ikke lege med mig mere" hun havde stadig den barnlig tone, men så nu op på ham med sine blide øjne og rakte tung "Bare i sjov" sagde hun og begyndte at grinede, hun var dygtigt til at spille skuespil, vis hun gav, hun så op på ham igen og smilede "Pas på dig selv ik, og skal nok skrive masser af gang" sagde hun og smilede "du ikke alene mere" sagde hun og rejste sig op og gik hen til bærbar og skrive en meget kort mail , der stod bare Ailince her :D så har du min mail , hun smilede og så på ham "Så har du min mail , så kan du os skrive til mig som du lyster" hun smilede til ham "Ik"

//gør du bare :D hehe.. svar en gang, men så smutter jeg få i dag :D//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:22

"nej det har jeg heller ikke sagdet af jeg var" sagde han roligt og vidste godt af hun laver sjov med ham, "nej det vil jeg nemlig ikke, foor er ikke noget lege barn ligesom dig" sagde han og smiler roligt af hende, "ja det vidste jeg godt af det var" sagde han og kiggede kort på hende, "det skal jeg nok og det må du også selv" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "nej det er jeg ikke og den havde jeg i for vej, jeg har sat min e-mail til af tilføj en ny e-mail, hvis en tilføjer min" sagde han og rakte svagt tunge af hende, han var lidt nørde når det var angår pc, "jo selvfølgeligt man går nu ses" sagde han roligt og vinker kort til hende ind han forsvande ud af dør.

//Out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: