Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket over teater - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket over teater - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket over teater - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket over teater - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket over teater - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket over teater - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket over teater - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket over teater - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket over teater - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket over teater - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket over teater

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mørket over teater - Page 4 Empty Sv: Mørket over teater

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:09

han smiler bare af det hun sagde, som om hun var i militær, han kigede idt underligt på det ar hun havde, "hvor har du få det ar fra" spurget han roligt mens han massage det nedste af hendes ryg, "godt du synes det, så det er noget jeg godt må lidt tit" sagde han roligt og smiler svagt, "nej det tror jeg nu ikke af jeg har, jeg er bare god til det, det er derfor du nyder det så meget" sagde han roligt og smiler svagt og massage lidt længe op på hendes ryg.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 9:21

"åh mit ar" sagde hun og lagde hovedet blidt på puden og smilede "Min far gav det " sagde hun og havde åbnede øjne, hun sukkede "Som skaf " sagde hun og lukkede øjne igen "Ja meget må du meget gerne gør tit" sagde hun og små grinte, hun nyd det og slappede af i hele kroppen "synes jeg du har, og ja nyder det rigtigt meget" sagde hun drømmende, hun var helt afslappet nu, hun gabt og var ved at falde i søvn "Mmmm meget dejligt, mmmmm" mumlede hun halv sovende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:28

"okay dum far du havde og hvorfor gab han dig det som skaf" spurget han og massage hendes skulderne blade, "okay det kun godt være af jeg gør så, hvis du spørger pæn" sagde han og smiler roligt, han massage hendes nakke hvorefter han begynde på hendes en arm hvorefter den anden arm, ja så var han færdig med af massage hende, "okay det synes jeg nu ikke og godt af du gør det" sagde han og sad sig ved hendes føder igen, "du skal ikke sove bare fordi du nyder det så meget" sagde han og strøg kort en finger op af hendes en fod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 9:33

"for ikke at høre efter" sagde hun og smilede i halv sovende "Vil du søde herre en anden gang massager mig" spurgte hun og gabet igen "mmmm" sagde hun da han var ved hendes nakkede, hun havde den blottet mens han massageende den "Har du, magiske hænder" hun var tæt på at falde i søvn men så gled han en figner over hendes fod "Hey" sagde hun og sad nu op og kiggede på ham og smilede venligt "Ik kilde, det snyd" sagde hun og havde ben op til sig og sad mod ham med kiggede på ham, da hun så hans blik begyndt hun at grinede "hvor uhøfligt af mig, at falde næsten i søvn, må de undskylde" sagde hun meget fint og høfligt, hun holdet en hånd for munden for ikke at grinede igen, men der kom grine lyd bag fra den
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:41

"okay mærkeligt af gør så noget så" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, "så måske en gang så nu hvor du spørge så sødt kan man næste ikke sige nej til" sagde han og små lo af hende og smiler svagt af hende, "nej det vil jeg ikke siger af jeg har" sagde han og kiggede roligt på hende, "nej det er det ike, når du næste sover" sagde han og kiggede kort på hende ind han kort lukke øjne, "ja det må man nok sige og så er du en da en rigmands datter" sagde han for sjov og kiggede rolgit på hende, han læner sig roligt ind over hende bare for af drille, " hvad er det som er så sjov" spurget han drille og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 9:47

"Tja, som sagt min familie er hård" sagde hun og smilede og små grinte "Mange tak herre" sagde hun og smilede blidt til ham "Vil glæde mig til det" hun lagde hovede på skrå og så spøgende på ham "Tja, som sagt jeg bliv forandre da jeg dødende" sagde hun og så han lagt sig ind over ham og hun flyttet normalt sin krop tilbage men han var stadig over hende "Såså, mener ikke du ser sjov ud" hun holdet sig for munden og grinte igen og lagde en hånd på hans kind "Bare at " hun grinede nu og kunne ikke se på ham "undskyld undskyld" sagde hun og vent hovedet til så hendes hans bliv blottet mens hun grinte, hun så kær ud på denne måde
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:53

"ja det må man da siger af den er" sagd ehan og kiggede roligt på hende, han smiler bare af det næste hun sagde og små lo af hende, "ja det gør man normal når man dødende" sagde han og smiler svagt, han lå ikke på hende man havde krop ind over hende stadig og kiggede lidt underligt på hende, "okay godt og bare at hvad" spurget han og kiggede på hende, han gjort ikke noget ved af hun lad hånd på hans kind og kiggede roligt på hende, "hvad undskylder du for" spurget han og kiggede roligt på hende og sat sig tilbage så han ikke længe var ind over hende, der kun han godt af fandet på af bid i på hals, så hun lå og blottet sig til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 9:57

Hun lå bare og grinede sødt "Ik noget , ik noget" sagde hun og holdet sig for munden, mens hun grinte, hun så mod vinduet og det var det som gjorder hun blottet sin hals, hun smilede mens hun grinte "Fordi jeg griner" huns stoppede og grinte vider "Griner og dit udtryk " sagde hun og vendt kun blikket mod ham, det var blidt og roligt, men tydeligt at se hun grinte stadig, selv i hendes øjne
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 10:06

"jo det er noget, jeg vil ved det, du kan bare ikke stopper i en sætning ud af fuld fører den" sagde han og smiler roligt, "okay og hvad var der med det" spurget han og kiggede roligt på hende, han rejse sig roligt op og går over til vindue og kiggede ned på by, det var så han plejer af ser det når han er ud af flyve, det var enligt et stykke tid side han havde være det, da han bare plejer af tager motorcykel eller går, han venter roligt på af hun vil svar ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 15:19

"Jo jeg kan" hun så over på ham og sætte sig op og smilede "jeg kan godt stoppe i en sætning" sagde hun drillende og rejst sig op og gik hentil ham "noget galt" spurgte hun og så roligte på ham, hendes blik var beroligende på en måde og hendes blid øjne hjælp til, hun lagde en hånd på sit vindue og så mod byen "den er smukt ik"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 19:37

"ja det du godt med det er ikke høftelig af gør for en rigmands datte" sagde han for af drillende igen, "nej det er der ikke, hvorfor skulle der være der" spurget han og kiggede roligt på hende, han smiler roligt af det næste hun sagde til ham, "jo det er den, jeg plejer af ser by så her når jeg flyver rundt over den" sagde han roligt og kiggede kort rundt ned i by, han smiler svagt og kiggede kort på hende, "har du enlig prøve af flyver ind over by" spurget han og kiggede rolilgt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 21:56

"Tja, det må du undskylde herre" sagde hun med en drillende tone og så på ham med sin blid øjne og vendt blikkede ud mod byen igen "Nej har jeg ikke, men det må være smuk syn" Sagde hun drømmende og grinte over sig selv, hun havde et blidt grin og lagde panden mod vinduet og vendt blikket mod ham "Man ved aldrig, du så bare ud til ikke ha det okay"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 22:05

"det er bare ikke iorden, du skal sige mig det eller skaf jeg dig" sagde han for sjov og smiler svagt, han smiler roligt af hende da hun svar ham på en drømmende måde igen, han skulle næste giv hende en fly tur bare for af hun kan oplever det, "okay men det er der ikke og vi du prøve af oplever by her op fra eller højer i nu" spurget han og kiggede roligt mod hende og smiler svagt, det kun enlig være sjov af flyve med en.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 22:13

"Skaffer" hun fik et chokket blik og så på ham med stor øjne "Men men" sagde hun og så mod byen med drømmende øjne "Se den byen , er den ikke smuk" hendes øjne var drømmende og så på ham med glitte øjne da han sagde havde vil lad hende se det på den måde "Må jeg" hun tog fat i hans hænder og smilede meget blidt "Virkeligt, vil jeg meget godt" hun så sød og uskyldig ud på denne måde, hun grinte
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 22:20

"roligt nu søde, jeg sagde det for sjov, jeg slå ikke på kvinder medmind de slå på mig første ud en grunde" sagde han og smiler roligt, "jo har bare set en der er smukker" sagde han og smiler svagt, "ja det må du godt, hvis du opføder dig pæn under hele tur så jeg ikke taber dig" sagde han roligt og gjort ikke noget ved af hun tog ham i hænder, "okay, så har et stor vindue som jeg kan kom ud af med vinger frem" spurget han og kiggede roligt på hende, han griner ikke af hende, så sjov synes han nu heller ikke af det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 22:28

"ved jeg , fik bare et chok" hun smilede sødt "Smukkere, hvad" spurgte hun og lagde hovede på skrå "det os lige meget" sagde hun og da han sagde vis du opfører dig pænt, opført hun sig et lille barn "Yes sir" sagde hun og smilede sødt og så mod en knap "Ja" sagde hun og fik hen til den og trykke, det stor vindue , bliv nu åbnede foran dem , det flydt eller væggen, hun grinte "Er det stort nok" spurgte hun, en bil kunne komme igennem det , hun grint og du kunne se da var noget få så du ikke faldt ned , hun gik hen til ham "så jeg klar" hun smilede sødt til ham og strålede
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 22:33

han nikke bare som svar på det første hun sagde og smiler svagt, han skulle lige til af åben mund ofr af svar på det næste da hun sagde af det kun være lige meget, han åben så ikke mund alligevel, "ja det er stor nok og hold nu godt fat selv om jeg også hold fat i dig må du heller også" sagde han og smiler roligt, han slog vinger ud, de er kul sort og var hver 2m i længe, "godt det er jeg også" sagde han og gik roligt over til hende og lad armene om hende, bagfra hende så hun så ned på by når han flyver i sted fro ham, "hold godt fat" sagde han og lod sig falde ud af vindue, ind han begynde stille og roligt af fly, han flød lidt længer op i luft og begynde så af flyver ind over by og viser hende den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 22:39

Ailince så på ham og smilede "du må godt sige det vis du vil, det er bare lige meget for mig enligt" sagde hun og smilede og holdt fast i ham, hun holdet godt fast så hun ikke faldt ned, måske lidt for hårdt, da han hoppede ud af vinduet små skrig hun og lukkede øjne hun følte hun faldt og holdet nu mere fast til ham, det var utroligt at denne lille skrøbelig pige var så stærk, man kunne mærke hendes hjerte slog hurtigt og det var tydeligt at aflæse det var svagere end et menneske normalt hjerte , hun mærkede vinden mod sit ansigt "Ahh hvor dejligt" sagde hun og slap lidt greb om ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 22:47

"det er også lige meget for mig, sagde bare af jeg havde" sagde han roligt og flød videre ind over by, han tog sig ikke af hendes grab på hans armene, så var han bare sikke på af han ikke taber hende, han kun mærkeligt hendes puls går hele af amok da hendes hjerte ikke var normal af et menneske af være, han sat fart lidt op med af flyver, så hun også fik prøve hvordan det er, "ja det er dejligt af være her op, man kan være i fred og slappe af" sagde han roligt og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 22:52

Hun åbnede øjne og så byen, den var smuk "Wooow" Sagde hun og strålede, men hun forbliv rolige i kroppen udover hendes hjerte, hun vendt ansigt mod ham og smilede meget blidt og kærligt "Tak" sagde hun og var meget taknemlig og mærkede han sætte farten op "Ahh det er så dejligt, kan forstå hvorfor du synes om det, jeg er lidt jaloux over det" Sagde hun og små grinte, men holde godt fast i ham og så mod byen, hendes øjne var drømmende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 22:57

han svar ikke på det første af hun sagde, "det er så lidt, har ikke selv være ud af flyver i lang tid, da jeg plejer af går eller tager min motorcykel" sagde han og smiler svagt, "okay godt og hvorfor er du det, bare fordi jeg har vinger til af kun flyver med" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han landen ind ved midt af by på en høj bakke hvor man kun ser hele ud til havet hvis det var godt varm, godt nok var det aften lige nu men man kun svagt ser havet, han stå stadig roligt bag hende og smiler svagt, "har du være her før" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 23:10

"Nemlig fordi du har smukke vinder" sagde hun og smilede sødt til ham og lagde sin fødder i græsset "Blødt" hun åbnede øjne og så havet "Woow hvor smukt" hun løb lidt frem og drejde rundt, hun så ud til at nyde det meget og stoppe elegant op , det kunne se hun var rigmænds datter på hendes bevægelser, hun så mod ham "Nej, og mange tak" Sagde hun og smilede lykkeligt over at havde set det
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 23:14

"okay de er bare kul sort ikke andet" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han gab slip på hende da hun løb frem efter, "ja det er her, det er smukker om dag når sol stå på" sagde han og kiggede roligt på hende, "det var så lidt, synes lige så godt af jge kun viser dig sted, nu hvor vi var ud af fly" sagde han roligt og gik roligt over til hende, "når skal vi kom videre eller vil du heller bliv her og nyder udsigte" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 23:18

"det er smukke i min øjne " hun smilede blidt til ham og grinte "Tak " sagde hun som et lille barn og krammende ham med hænder om hans nakke , hun smilede og flyttet hovedet tilbage "Op til dig" hun så på ham hendes øjne var drømmende, hun var ham meget taknemlig over at havde vidste dette til hende, så han måtte bestem nu, hun holdet stadig fast om hans nakke
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 23:23

"okay så tak for det" sagde han og smiler svagt, han smiler roligt og kiggede roligt ud på havet, der ud var det smuk og fredligt, "så lidt og flyver vi videre" sagde han og smiler svagt og krammer hende igen bare ikke om hendes nakke bare om hendes ryg, han tog hendes armene ned fra hans nakke da de skulle til af flyver videre, han vend hende roligt om og lad armene om hende og venter kort på af hun tog fat i ham, ind han flød op i luft, han viser hende resten af by ind han flyver tilbage til hende leglighed og landen i stue, hvor han trakker vinger ind i ryg så de ikke var i vej for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum