Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket over teater - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket over teater - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket over teater - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket over teater - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket over teater - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket over teater - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket over teater - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket over teater - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket over teater - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket over teater - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket over teater

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mørket over teater - Page 3 Empty Sv: Mørket over teater

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 19:01

Hun smilede og nikkede "Så lidt" sagde hun og fik børstede det sidste synlig støv af og gik forbi ham hun lagde en hånd på hans skuldre "Kan man vel godt siger, ved det lyd mærkeligt" hun smilede og gik hen til bordet og tog en nyt stykke tøj i hånden og tog det op , hun så et hul og kunne se ham og begyndte at grinede *han så ret godt ud* tænkte hun og tog den ned og begyndte at sy igen "Tjaa, men blodet er os forskelligt når man taget blødt fra en som lad dig gøre det eller en man overfalder og gør det, vidste du godt det" sagde hun og smilede blidt til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 19:09

han smiler bare roligt af det første hun sagde og kiggede roligt på hende, "ja det kan man og ja det gør det" sagde han og kiggede roligt på hende og gik med over til bord og sat sig overfor hende og kiggede roligt på af hun sy, "ja det vidste jge godt af det er, har jge prøve nogen gang nu af jeg har få tilbud det af min veninde" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne ind han kiggede kort rundt, "hvad skal du så her efter når du få fri" spurget han og kiggede roligt på hende, nu når han ikke af smager hendes blod før hvor hun kom til af stikke hul med nål man nu har hun jo tilbud af han må bid hende så der kun han smager det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 19:16

"herefter" sagde hun spørgende og små grinte "Tjaa hjem" sagde hun og lagde hovedet på skrå "vil du med" spurgte hun og lyd sødt, den måde hun sagde det på, hun syede lige nu mens hun smilede til ham, men hun stræk sig ikke "Så behøver du vis ikke mit blod, når du kan få ændres " sagde hun med en drillende tone og så han var lidt interesseende i hendes blod nu , hun rystede på hovedet og smilede hun lagde en hånd for sin mund mens hun grinede, og man kunne se hendes udståledning nu den var meget blid
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 19:25

"okay og det vil jeg da gerne, hvis du vil af en halv vampyr med dig hjem, som kun find på af overfalde dig bare for af få dit blod" sagde han og smiler drille til hende, han kiggede roligt på hende ind han svar på det næste hujn sagde, "jo det gør jeg da, du kan ved sig husk det, af man ikke kan få få meget blod som vampyr" sagde han og smiler roligt og kiggede kort på hende, han griner kort af hende og smiler derefter svagt og kiggede roligt på hende, så bider han nok hende når de kom hjem til hende hvis hun giver ham love til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 19:30

"Tjaa du velkomme til at komme, har masser af plads afligevel" sagde hun og lagde den sidste tøj fra sig, den var som et nye igen , hun grinte "har jo selv tilbudet mit blod, så det vel okay" sagde hun og hang det op og smilede til ham blidt "Så jeg færdig for i dag" sagde hun og smilede, hun gik hen og tog sin jakke og vendt mod ham og tog den på "Det ved jeg, men man finde os ud af virket blod man helst vil ha, blod fra en som elsker dig" hun lukkede øjne "det er det bedste" hun grinede og så på ham "kommer du" hun havde slukket lyst og stod i døren nu
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 19:34

"okay så tager jge med dig hjem og drikke dit blod ud af overfalde dig" sagde han og små lo af det og gik mod hende, "ja det har du og okay det var ikke meget arbejde du havde" sagde han og smiler roligt selv om hun ikke kun ser det da hun havde slukke for lyse, "ja det gør jeg, er på vej" sagde han og gik mod ind og dukke op lige foran hende og smiler svagt, "skal vi går" spurget han og kiggede roligt på hende og gik forbi hende så hun kun kom til af lås dør efter dem, hvorefter han stille og roligt følge efter hende, da han ikke vidste hvor hun bor.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 19:37

hun grinte "åh du drømmer vis" sagde hun drillende om han vil drikke hendes blod når han kom med hende hjem, hun så på ham med et smil "har været på arbejde siden kl 10 i morgens , dette var overarbejde" sagde hun og grinte, hun låst døren efter dem "Vi skal gå lidt langt" sagde hun og begyndte at gå hen mod det rig område

//skal vi laver et emne ved lejligheden :D eller skriver vi vider her//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 19:41

"nej det gør jeg ikke, eller må jeg bare overfalde dig, for har jo ikke sagdet noget om hvornår jeg sidste fik noget blod" sagde han og smiler lumsk bare for af drikke hende, "når har du det, hvorfor gik du så rundt i mørke når du havde være på arbejde side i morges" spurget han go gik rolgit med hende, han nikke bare til det sidste hun sagde som svar, da han ikke havde noget af tilføj til det, "hvordan er det så af være menneske igen efter alt det du har oplever" spurget han og kiggede kort på hende.

//vi forsætte bare her//

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 19:50

"skulle hente noget" sagde hun og kiggede på ham "tja, ved jeg ikke hvornår sidste du fik" hun smilede blidt og pegnede "vi skal ned her" der var et kæmpe lejligheder byggning foran dem "derinde bor jeg" sagde hun og grinte "mærkeligt, er ikke helt vane mig til følelserne i nu, men ellers er det kun godt" sagde hun og smilede blidt og så mod ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 19:54

han nikke bare som svar på det første hun sagde det, "nej det gør du ikke, så det kan være af du lukke en halv vampyr ind som går amol senere på aften eller natten" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "okay jeg tror du bor et sted for dig selv og lidt vej til nabo" sagde han og gik bare videre efter hende, "okay du vander dig nok til det på et tidspunk" sagde han og hold dør til opgang de skulle ind i for af kom op til hendes leglighed, han smiler roligt og gik bare hende og kiggede kort på hendes røv da de gik op af trapperne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 20:02

De var kommet op på 1 sal, der var en elevator og hun gik hen til det og så på ham "du kiggede ikke lig på min røv vel" sagde hun drillende, og døren åbnede , hun gik ind og så på ham ved siden af ham , der stod en manden i elevatoren, "velkomme Malady Withson" sagde manden og døren lukkede det kørte op af, 2-3-4-5-6-7-8-9 , Ding, Dung sagde den og døren åbnede til en stor lejlighed, hvor på en dør stod kun hendes navn, hun gik ind og holdet døren, de var i en af de store luksus lejligheder, med de dyre møbler og dette var kun inden gang til hendes, med dyre malerier på væggen, hun lukkede døren efter ham og gik ind i hendes lille stue, lille stue, den var utrolig stor , men tv og lille bare, med flotte møbler og dyre malerier og tæpper over det hele, hun sætte sig i sofaen og grinte "hvad synes du så" der var et kæmpe vindue som man kunne se udsigt over næsten hele bygning
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 20:12

"nej det gjort jeg da ikke, hvorfor skulle jeg gør så noget, godt nok af jeg en mand man det betyder ikke af jge kiggede på ale kvinde" sagde han og kiggede roligt på hende og gik med ind i elevator, han kiggede kort på hende hvoreffter mand som hils på hende, han gik efter hende da den åben, han gik roligt ind i hende leglighed og kiggede kort rundt, han kun bor i noget det var meget dyre og store hvis han gab man han behøver ikke så meget plads til det af være på, "jo det er fint nok, ligner på en måde mit hus der hjem" sagde han go kiggede roligt på hende og gik over og sat sig i sofa overfor hende og kiggede svagt på hende, han kun enlig flyver her op hvis han gab og der var et vindue åben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 20:17

"du da velkomme til at komme ved alle tid, os gennem vinduet vis du vil, her er nok plads som du ser" hun sukkede og lagde sig ned på sofaen, hun lukkede øjne og grabt "Så siger vi du ikke kigge på mig " sagde hun og lagde en hånd gled igennem hendes hår, hun virkede afslappet og åbnede som hun lå der på sofaen "Tja det ikke mit valg at bo her eller at det ser sådan ud som det gøre" sagde hun og grabt igen , hun åbnede langsomt øjne og så mod loftet "her er ret så ensomt, så er her ikke tit"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 20:22

"okay det skal jeg nok husk, så bare husk af at har et vindue åben som jeg kan kommer ind i gennem" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han nikke bare til det næste hun sagde selvom hun nok ikke så det bare han gab ikke af sige ja eller noget andet på det, "okay du kan vil bare vælger af flytte her fra og find dig noget andet" sagde han og smiler roligt af hende, "det vil jeg gerne tror på af det er og er du træt" spurget han og kiggede roligt på hende, han rejse sig op og gik stille over til hende og sat sig ved hende føder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 20:28

hendes blik lagde sig på ham, det var blidt og rolige, hun rystede på hovedet "nej, som eneste datter af min forældre, skal jeg holdes øjne med, da jeg er kommende arving til deres slot" sagde hun med en utaknemlig tone, hun ønskede ikke rigdom og vil bare havde sin frihed, hendes ansigt var rolige og med et udståledning af omsorg, som hun lå der liggende hun faktisk en typiske rigmænds datter, sårbar, hjælpeløs og smuk, hun gabt igen "skal nok huske at lad den stå åbnede, lidt er jeg vel" sagde hun og så han sætte sig ved hendes fødderne, hun kunne os mærkede det men det var okay, hun lukkede igen øjne, hendes ansigt var blid stadig
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 20:36

"okay det vil jeg aldrig være hvis jeg få børn eller bare et barn, så må den eller de selv bestemme om de vil være rig eller fattig og behøve ikke af arv efter mig, da jge synes de selv skal arbejde si til penger" sagde han og læner sig tilbage i sofa, "takker for tror nu ikke af kun lukke mig ind, hvis jge kommer alene ind i elevator" sagde han roligt og smiler svagt, han smiler roligt så hun bare lå der og kun bare lige hold på hende og bid hende man han gjort det ikke, han prøve for sjov af kilder hende under den en fod for af ser om hun er griner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 20:42

"min familie har altid giftes sig mellem fætter og kusiner og ind i mellem og søster og bror" sagde hun og kiggede på ham med nogle som sagde hun bare vil væk fra sin familie, hun skiftede dem til nogle blide igen "en dag kommer det vel os til mig" sagde hun og så mod loftet , hun lukkede øjne igen og "Gør du...." hun stoppede med at sige noget midt i en sætning, hun begyndte at grinede "ikke kilde" sagde hun mens hun grinte, hun var rød på kinderne, hun rødmede ikke, men det kom altid når hun grinte, hun sætte sig op og så på ham "vær lige lidt sød ik" sagde hun og så ham i øjne, hendes var blå og blide, og små våde da hun lige havde grint
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 20:51

"okay nederen af de gør det og ja det ør det nok medmind du har fundet dig en som er rig nok til det" sagde han og smiler roligt til hende, han stopper lidt efter med af kilder hende da han gab vil høre hendes svar, da hun lyder lidt overrasket, "er jeg da også" sagde han drille og smiler svagt, han begynde stille og roligt af massage hendes føder, det må hun da kun lide, han smiler roligt til hende og massage videre og venter roligt på af hun svar ham da han gab vil vide hvad hun vil sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 20:59

hun mærkede han massagen hende fod og kiggede overaske på ham, men hun synes det var behandleligt og lod ham gøre det, hun grinte "så du vil gerne vide hvad vil sige" sagde hun og smilede "bare at , det gør du bare" sagde hun og det lyd ikke så spændende "ja om det så er okay nok, det skal være en fra den rigtigt familie, bla. bla. bla." sagde hun og lagde sig hårdt ned i sofaen, men da hun lå ned i den, havde hendes hår lagt sig over hendes bryst og dækket noget af hendes ansigt, men det man så var behandleligt og blidt, hun nyd han massage hendes føder, hun lukkede øjne og et kærligt smil kom frem på hendes ansigt "dejligt" sagde hun lidt drømmende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 21:04

"ja det vil jeg enligt gerne" sagde han og kiggede rolgit på hende og massage videre, han nikke bare til det næste hun sagde og siler svagt, "okay kender jge godt fra den gang jeg viser af jeg var rig" sagde han og smiler roligt og massage meget lidt hårder på hendes føder for af fp løser hendes muskel, han forsætte i et stykke tid ud af sige noget og smiler svagt af hende da hun sagde dejligt and går hans massage, "det er godt du synes om det, skal du så også har massage andre sted på krop nu hvor jeg er igang" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 21:10

hun havde stadig lukkede øjne , da han massagen hende, hun smilede blidt "så du kender til det, min familie er bare værre, selvom jeg har gennemgået alle de ting i mit liv, vil de ikke give slip på mig" sagde hun og mumlede nogle orde "ja det er dejligt" sagde hun og smilede venligt til ham "ja vis du gider, må du godt" sagde hun og smilede blide til ham, hun åbnede langsomt sine blå øjne og kiggede på ham, det var rolige og blide , hun flyttet noget af sit hår fra sit ansigt og lukkede igen øjne "ahh dejligt, det lang tid siden" sagde hun med en stemmen som næste lyd drømmende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 21:16

"ja det gør jeg alle for godt, derfor har jge ikke nogen kone fra den gang, jeg gab ikke i gannem alt det bare for af få en kone" sagde han roligt og smiler svagt af ham, "ja det godt af du synes det og jo det vil jeg gerne, hvor vil du gerne massage hen" spurget han og kiggede roligt på hende, han smiler svagt af hende så hun sagde ting på om hun drømmer, han smiler bare roligt af det sidste hun sagde, han stopper med af massage hendes føder så han kan begynde på et anden sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 21:22

hun lyd nu drømmende i stemmen, når hun snakkede, hun havde lukkede øjne og så meget tilpas ud, hun lignede en lady som lå og sov, sårbar, hjælpeløs og smuk, det tre orde man tak om fine kvinder, men hun virkede stadig anderledes ønskede at komme ud af det, men opført sig stadig som hende "har ikke nogle bestem steder" sagde hun og nyd massagen, hun smilede blidt "hmm godt" sagde hun hendes hud var meget blød
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 21:28

han smiler bare roligt af hende og nikke bare roligt som svar da hun svar på hvor han skulle massage hende, "okay så finder jeg bare på nogen steder" sagde han roligt og smiler, han begynde stille og roligt af massage hendes en ben ned fra og op efter og stopper ind han kommer for langt op af hendes lår hvorefter han begynde på hendes anden ben og stopper også der ind han når for langt op på hendes lår, "vil du være venligt af vendt dig om på mave så kan jeg massage videre" sagde han roligt og smiler roligt, så mangle han bare ryg og nakke og armene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 21:32

hun havde stadig lukke øjen "yes sir" sagde hun og grinede hun vendt sig langsom om hendes bevægelser var elegant , tydeligt at se hun var en rigmænds datter, hun havde et ar som var stor, det kunne se på hendes skuldre, og så ud til at gå hele verden ned af ryggen, hun var ellers fejlfri udover dette ar, hendes hud var blød og varm , hun lagde sin kind mod en pude og mumlede lyde som om det var dejligt "skønt " sagde hun så "du har magiske hænder" sagde hun med en drillende tone men på en drømmende måde
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum