Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket over teater - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket over teater - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket over teater - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket over teater - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket over teater - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket over teater - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket over teater - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket over teater - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket over teater - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket over teater - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket over teater

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mørket over teater - Page 5 Empty Sv: Mørket over teater

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 23:31

Han smilede til ham og holdet godt fast i ham mens de flyv, hun havde stor øjne og smilede lykkeligt, hendes hjerte var faldt mere til ro nu, men slog stadig hurtigt, hun så mod ham og smilede venligt hun så ned på gadelyset og så de flyv tilbage, hun sukkede , hun vil flyve mere rundt og da de lagde i hendes lejlighed , drejede hun rundt og nejede elegant for ham "Mange tak" sagde hun og smilede sødt "Det var en oplevelse for livet" Sagde hun og lagde sig falde ned i sofaen hun lagde hånden mod sit hjerte og havde lukkede øjne, hun huskede hvad hun havde set, hun var nu igen sårbar , "hvordan kan jeg nogle siden betale for denne oplevelse" hun åbnede øjne og så blidt på ham, de var rolige og blide at se på de blå øjne hun havde
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 23:36

"så lidt og det er jge da glad for af du synes, så har jeg ikke spildet min tid på det" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, han gik med over og sat sig i den anden sofa overfor hende og kiggede kort på hende, "hvad har du a tilbud mig ud over dit blod" spurget han og kiggede roligt på hende, det var fint nok med hendes blod men nu skulle han lige ser hvad han ellers kun få af hende, han læner sig roligt tilbage i sofa og kiggede kort rundt ind han kiggede roligt på hende og venter på af hun savr ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 23:42

Hun rejste sig og havde en drillende tanke , hun lagt sig over ham og hviskede "Alt" hun sagde med en fræk tone i stemmende og flyttet sig tilbage med lukket øjne "Bare for sjovt" sagde hun og grinede og rakte tunge til ham, hun rejste sig op og begyndte at gå tilbage til den sofa hun havde siddet i før, mens hun grinte sødt og havde lukket øjne
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 23:47

"som om jeg hopper på den og det regn jeg også med af det var da du sagde det" sagd ehan og smiler roligt, han sat stadig bare stille og roligt og kiggede kortp åhende, "kom med nogen tilbud ud over dit blod" sagde han roligt og smiler svagt, han kun godt find på af drille hende igen jo det vil han sgu gør, "hvis du mener det vil du sikke og nyder det" sagde han bare for af drille hende igen fra før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 23:53

"Vidst jeg godt, du ikke gjoder, vil stadig prøvede" hun grinte og sætte sig på sofaen igen , hun så mod ham "Noget udover mit blod, hvad kan jeg ellers giv, min krop" hun tanke højt "Penge, mmmm" hun så mod ham og rødmede "VAAR" sagde hun og vendt hovedet til siden "Jeg er stadig jomfru, så hvor skulle jeg vide det fra" sagde hun og så på ham og grinte, hun rødmede ikke mere og så mod loft "Nogle ideer" sagde hun og vidste han ikke vil ha mere end hendes blod "Her" hun blottet sin hals i sjov, men vis han bid var det okay, hendes hud var som silke, blød og smuk
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 23:59

"okay man det gik bare ikke så godt" sagde han og kiggede kort på hende, "hvordan din krop og penge har jeg selv masser af sså det vil jeg ikke havde" sagde han og kiggede roligt, han rejse sig op og gik roligt over mod hende bare for af drille hende lidt mere, han læner sig roligt ond over hende og kiggede roligt på hende, "jeg ikke noget om du vil, jeg sagde af du sikke vil ig ja det har jeg fundet ud af" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, han smiler roligt af hun blottet sin hals for ham, "jeg tager bare noget af dit blod" sagde han ind han læner hoved ned mod hendes hals, han kysser hende svagt på hals ind han bider hende roligt ob blidt, og drikke lidt af hendes blod ind han gvier slip på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 0:04

"jeg ved det sagde det os i sjov" sagde hun i hun blottet sin hals for ham, da han bid forbliv hun rolige i kroppen, det gjorder ikke ondt, eller jo, men hun havde ventil sig til den smerte det gav så det gav en nydelse i sted, men den var ikke ret stor, hendes blod var sødt og gav meget energi, hun havde lukket øjne og smilede blidt og lod ham bide og sug så længende han ville, hendes hjerte slog lidt hurtigt men udover det virkede hendes krop som vis han ikke sugede, hendes puls var som hendes hjerte
Adriana
Adriana

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 0:06

*du kunne os smage i hendes blod han skulle virkede svagere end hun var
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 0:11

han bider roligt videre da hun ikke sagde noget til det, hendes blod smager enlig fint nok så det kun han godt gør lidt titer, efter et sstykke tid slap han hendes hals og slikke sig kort om mund få af for det sidste blod med, "hvad mener du enlig med din krop lige før" spurget han og kiggede roligt på hende, han læner sig stadig ind over hende da han ikke gab af sidder sig tilbage i sofa eller går over til den anden, han kun godt mærke på hendes puls af hun var vand til det da hun tog det næste hele roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 0:17

"hmm" sagde hun og tanke, hun var helt rolige og så på ham "ved jeg ikke" sagde hun og grinte "Sagde det mest i sjovt og tanket ikke over hvad jeg ment med min krop, så du kunne havde forstillet dig alt " sagde hun og smilede til ham og lagde hovedet på skrå, hun lagde hånden på sin hals og da hun flyttet den igen var der ikke bedemærker mere, hun tanke igen "Tjaa" sagde hun bare og så på ham , man kunne se hun tanket og var lige glad over han lå sådan over hende, hun virkede faktisk lige glad med sin krop "det vel op til dig hvad det betyde" hun smilede blidt
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 0:26

"okay det skal du måske pas på med, det kun være en person tror på det og så gjort det" sagde han og kiggede roligt på hende, "ja det kun jeg man det gjort jge bare ikke" sagde han og sat sig tilbage i sofa ved side af hende, "nej det kan det ikke være da det kan betyder flere ting ind bare en ting" sagde han og smiler svagt, han læner sig roligt tilbage i sofa og lukke øjne kort, måske skulle de ser af find et sted af han kun ligger og sove, "er det muligt af jeg kan bliver her og sove" spurget han efter en lille pause.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 0:32

"jeg ved" hun grinte "Men vidste os du ikke gjorder noget ved jeg sagde det" sagde hun og rejste sig "Ja, har et gæste rum" sagde hun og pegende mod en dør "du kan sov derinde" sagde hun og gik hen mod badeværelse døren "føle dig hjemme, går lige i bad" sagde hun og lukkede og låst døren efter sig hun fik sit tøj af og tændte for vandet, hun smilede og mærkede om det var okay, da det var gik hun inden under hun så op og det ramt hendes hovedet, hun havde lukket øjne og nyde det
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 0:36

"okay godt nok af du gjort det" sagde han og smiler svagt, "mange tak og kigged elige på det og skal jeg nok" sagd ehan og gik over til dør hvor han åben den og kiggede der ind, det var et fint nok gæst værelse ligner lidt hans der hjem, han gik over og sat sig i en sofa og lukke kort øjne ind han åben dem og kiggede ud af vindue, han sad bare stille og roligt og slappe af mens hn venter på af hun bliv færdig med af tager sig et bad, det kun godt tager lang tid for kvinder nogen gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 0:41

Ailince var igen med at vaske sit hår, hun nyd vandet løb ned gennem hendes hår, da det var ude stod hun lidt og slukkes så for vandet , det to hende kun 30 min i dag , hun tog fast i sin badekappe og tog den om sig da hendes krop var næsten tør, hun tørt hurtigt håret og lagde sit hår hæng til den ene side og gik ud i stue og så han stadig var der "Åhh du sidder stadig her, troede du var gået ind på gæste værelse" sagde hun og sætte sig i sofaen overfor ham og var i gang med at red sit hår, man kun første nu se hele hendes ansigt, fejlfriet og meget lys hud, hun havde ikke noget bedemærkede på hals efter han havde bidt hende, hun så mod ham med sin blid blå øjne "vil du ha et bad" spurgte hun ham så efter lang tid stilhed
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 0:46

han sad bare og venter på hun skulle bliv færdig, det tog godt nok lang tig for hende af tager et bad, han smiler roligt da hun kom ud der fra, "der har jge også være, det bruge jge ikke så lang tid på af ser det" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "ja det vil jeg gerne" svar han på det sidste hun sagde, han rejse sig roligt op og venter roligt på af hun gab han love, han gik der ud og lukke dør og låse den, ind han klæder sig af og tænder for vand, 7min efter, stod han og tør sig kort ind han tager sit tøj på og låse op og går over og sidder sig i sofa overfor hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 0:53

Da han kom tilbage så hun op ham , hun var blivet færdig med at red sit hår og havde sæt det op "Wow hurtigt" sagde hun og grinte, hun smilede blidt til ham , men gabet "Hvad klokken enligt" spurgte hun og så over på et ur "Ahh 5" sagde hun og sukkede "godt jeg har en fri dag i morgen" sagde hun og lagde sig tilbage i sofaen og lukkede øjne , hun var igen helt sårbar og blottet for været et angrib, hun havde da heldigvis undertøj på inden under sin kappe men det var os det, hendes lår var synligt og hun var faldt i søvn
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 0:58

"ja jeg behøver ikke så lang bad som dig" sagde han og smiler roligt, "det ved jeg ikke" sagde han og fandet sig iphone frem, "den er 5" sagde han og kiggede roligt på hende, han nikke bare som svar på af hun havde fri imorgen, han kiggede roligt på hende og kun mærke på hendes puls af hun var falder i søvn, han rejse sig roligt op og tog en arm om hendes ryg og så en om hendes ben, hvorefter han løft stille og roligt op, hvor han så bære hende ind på hendes sove værelse og ligger hende ned på hendes dyne og ligger dyne over hende, han strøg hende kort over hendes hår ind han rejse sig op og går ind på gæst værelse og klæder sig af ud pver bokseshort, dem behold han på, han ligger sig i seng og trækker dyne over sig og falder hurtig i søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 1:03

Hun holdet dyne indtil sig og mumlede nogle ord og smilede tak "Tak engel" sagde hun i søvne og sov nu dybt, hun så fredfyldt ud og meget behandlelige, der hang billede rundt i hendes værelse af en og en sort håret fyr, tydeligt at se han var vampyr, men de lignede et par som de holdt om hende anden, der var os et af hende og en anden som lå på hendes lår, de lignede et søskende par, og så en stor tøs gruppe hvor hun smilede, vis du kiggede efter kunne du se hun var vampyr på tøs gruppen men ikke de andre, hun mumlede igen i søvn
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 1:09

han stå kort og kiggede på hendes billede ind han selv gik ind og lad sig til af sove, han svar hende ikke da det kun være af han vække hende og det vil han ikke gør, han sove stille og roligt ud af drøm, det var ikke så tit af han gjort det, han våger tidligt næste morgen og lå bare og kiggede op på loft, han vil ikke stå op efter han kun høre hende eller tltfon ringer, han tænke kort over de billede hun havde ind på sit værelse, han havde ikke nogen billede af sig selv kun af anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 10:13

Ailince vågnede mens hun gabet hun så mod loftet "Ahh, hvordan er jeg kommet herinde" tænkte hun og sætte sig op i sengen og smilede "han må havde lagt mig herind" tanket hun snakkede lavt så man ikke hørte det og rejste sig op, hun tog sin morgenkappe om sig og gik hentil vinduet og kiggede ud "Smukt" sagde hun og så mod sit ur , kl. var 10, hun smilede og vendte sig nu ud mod stue og åbnede døren, hun prøvede at være stille
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 11:19

han lå stadig bare ind i seng og kiggede op på loftet, det var ikke spænde af ser på man der var ikke rigtig andet af kiggede på her ind, han kun ikke høre hende man han kun mærkeligt hendes puls, når så er hun stod op, så kan jge også godt stå op, han tog ben ud over seng kant og rejse sig og begynde af tager sit tøj på, efter han havde få sit tøj på åben han roligt dør ind til stue og smiler svagt, han køre kort en hånd gennem hår så det sidder normal, "godmorgen" sagde han roligt da han så hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 11:24

Ailince så mod ham "Åh godmorgen" sagde hun og grinte "sovet godt" spurgte hun og gik til sit køkken for at få noget at spise , hun tog noget brød og honning frem, hun begyndte at skær brødet og smøre derefter honning på, hun stod og nynnede "du skal vel ikke ha noget vel, altså morgenmad" sagde hun og vendt ansigt mod ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 11:28

"jo jeg har sove fint nok hvad med dig" spurget han og kiggede roligt på hende, han gik roligt over til hende og smiler svagt, "godt nok er jeg halv vampyr men jeg kan godt spise normal man som jeg også skal for af liv" sagde han og smiler roligt, han fat noget pålæg frem fra hendes køleskab og begynde så af smøre lidt mad til sig selv, hvorefter han stille pålæg ind i køleskab da han var færdig med det, "du var træt igår side du falde i søvn på sofa" sagde han og spise lidt af sin en mad han havde i hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 11:34

"jeg har sovet fint" sagde hun og tog maden i munden og sætte sig op på køkkenbordet , hun så på ham og grinte "må jeg havde været"sagde hun og smilede sødt og blidt på ham "Og tak for at ligge mig inden i min seng" sagde hun og tog en bid af sin maden, mens hun tænkt lidt "så du spiser os normalt mad" sagde hun med en drillende tone i stemmende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 11:46

han nikke bare som svar på det hun sagde og smiler svagt, "ja det må du" sagde han kort og spise resten af sin mad og tog den anden op i hånd, "det var så lidt, jeg lod dig behøve bad kåbe på da jge ikke vidste hvordan du vil tager det her til morgen" sagde han og kiggede roligt på hende og tog en bid af sig mad, "ja det gør jeg da, jeg kan også godt ligger det fra mig og spise dig hvis det er bedre" sagde han drillende igen og smiler roligt og tog en bid mere af sin mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum