Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket over teater - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket over teater - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket over teater - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket over teater - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket over teater - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket over teater - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket over teater - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket over teater - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket over teater - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket over teater - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket over teater

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mørket over teater - Page 2 Empty Sv: Mørket over teater

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 20:31

"ja det kan jeg ser af det er" sagde han roligt og kiggee kort på hende ind han kort kiggede rundt, "så ikke noget, jeg kom bare med et bud med hvorfor du altid mødet dem ikke andet, jeg har ikke noget imod af du er det" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "jeg synes du skal venter til det rigtig" sagde han roligt og kiggede på hende, han sagde ikke mere for hun sy igen, så vil han ikke forstyre hende mens hun arbejde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 20:35

hun snakkede til ham mens hun sy "Kan godt snakke mens jeg syer" sagde hun og stoppede og så op på ham med et blidt smil "Gør jeg os" hun grinede og så ned på kjolen igen og begyndte langsomt at sy, hun havde nogle elegant bevægelser, mens hun syede, det var tydeligt at se hun var en rigmænds datter lige nu, og så hendes blid udskyldig blik, gøre hende , kær at se på, hun tænkt lidt "Så hvad kan du finde ud af " spurgte hun mest for at skifte emnet væk fra hun var jomfru, hun synes det var lidt pinligt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 20:57

han nikke bare som svar på det hun sagde selvom hun nok ikke så det da hun sad og sy, og ja det fandet han ud af at hun godt kun, han smiler svagt af hende, man skulle tror af hun ikke havde lavet andet i sit liv ud over af sy og spise mad og drukke vand og går i skole, "hvad jeg kan find ud af, kropper og våben og kamp sport" sagde han roligt og kiggede kort på hende, det var hele fint med ham af hun skifter emme fra hun var jomfru da det sikke var pinligt for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 21:14

"så du er meget aktiv" sagde hun og smilede mod tøjet "Tjaa det er nok der omkring det jeg har lavet" hun svarede på hans tanke, hun smilet til ham og grinte "Sorry, var ikke meningen" hun stak sig da hun ikke kiggede på hvad hun lave, "Aww" sagde hun og så på sin figner hun blodet lidt, hun så på blodet og sukkede "Typiske mig" sagde hun og skulle til at tag figner i munden,
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 21:24

"nej det er jge nu ikke, styrke og svømmer træner hver dag, eller arbejde jeg ikke så tit medmind jeg selv gerne vil" sagde han rolgit og smiler roligt, "det går nok så længe du ikke bliver vved med det" sagde han roligt, "hvad laver du nu" spurget han og rejse sig stille op og gik over til hende og sat sig ned i knæ ved side af hende, "du blod jo og bare roligt jeg går ikke amok af så lidt" sagde han og smiler savgt, der var en grunde til af han ikke snakke til hende før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 21:29

hun så ned på ham "stopper blødning" sagde hun og tog figner i munden , ikke særligt fint, men det hjælp hurtigt , hun mumlede noget med sin figner i munden og tog den ud "Ved jeg , skal prøve at lad være, er helt rolige " hun tog den i munden igen og smilede til ham, selv hendes øjne var blide og blå, de sad på hans ansigt *hvor han køn* hun opdaget det første nu med kastede tanken væk,
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 10:41

"det var nu ikke det jeg spurget til, for det kan jeg godt ser søde" sagde han og smiler svagt, han rejse sig op lidt efter og gik over og sat sig på stol igen og kiggede kort på hende ind han kort lukke øjne, "okay godt, vil gerne har min tanker for mig selv" sagde han og smiler roligt, han sad bare og smiler svagt af hun sad med en finger i mund fordi hun bløder lidt, "lige på det punkt med af prutte finger i mund tror jeg ikke af en rigmans datte gjort så noget" sagde han for sjov da han selv var rig og havde være det i rigtig mange år.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 12:55

hun tog figner ud og så på den, den var holdet op med at blod nu, hun slikkede sig om munden, og kiggede på ham "Når dine tanker, det glemmer jeg nogle gang, jeg høre det som om folk snakker dem, vis de ikke taler til sig selv" forklar hun og grint, men hvor kunne en normalt menneske for tankelæsning fra, "Skal nok prøve okay" og så ned på tøjte og begyndte at sy igen "Tja, hvor mange rigmænd datter ser du som arbejder" sagde hun og svarede ham igen men på en høflig måde
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 14:09

"okay det er nok bare noget du skal træner, så kan du nok lærer af styre det" sagde ahan og smiler roligt, han nikke bare og smiler roligt til hende og kiggede roligt på af hun sy, "en del enlig, bare ikke lige så noget her arbejde keder jeg ikke nogen ud over dig, man ellers kender jeg rigmands datter som arbejde" sagde han roligt og smiler svagt, "hvad siger din forældre enlig til af du arbejde med så noget hvis de ved det" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 14:13

Ailince stoppede helt op , som om hendes hænder bliv stiv "og det vil du ikke vide" sagde hun og smilede til ham og grinte "vis de var i live" sagde hun og så på tøjet "såh de siger ikke noget til det vel" sagde hun og kiggede på ham med et smil, men man kunne godt se hun havde forstil sig hendes far sige noget til hende af hun arbejd med sådan noget "Han vil nok sige noget med en fin malady skal ikke lave tjene arbejde " sagde hun og træk på skuldre
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:03

han liggede lidt underligt på hende da hun sagde det første, "jo det vil jeg enlig gerne, nu hvor du sige det på den måde" sagde han og kiggede roligt på hende, han nikke bare som svar på det næste hun sagde og smiler svagt til hende, "nej det gør de ikke" sagde han kort og kiggede roligt på hende, han små lo af hende og kiggede kort på hende ind han roligt rejse sig op og gik roligt rundt og kiggede på det forskellig tøj, "ja det ved han sikke" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 16:07

"slog mig og lås mig inden i kælder " sagde hun som hans svar på hvad hun ikke vil fortælle , hun grinte sødt, "Tjaa, min malady hed forsvandt lidt da jeg bliv forvandlet til en vampyr, bliv dræbt , bliv spøgelse og så menneske igen " sagde hun syede vider, hun så lidt op på ham med så tilbage til tøjet "det er din størrelse vis, vis du vil prøve det" sagde hun og hentyd til at de han så på, det var mande tøj fra skuespillet, men hun forvente ikke han tog det på
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:12

"okay det er noget af en dum far du havde" sagde han og kiggede roligt på hende, "det vil jeg godt tror på, jeg miste mit god humør hvor jeg død første gang og bliv til en dødsengle, var jeg normal sur man det hjalp lidt af bliv halv vampyr" sagde han og små lo af sig selv, han kiggede lidt under lidt på hende da hun sagde af det var hvis hans størrelse, han tog et af dem ned, det var pirat tøj, "hvad synes du" spurget han for sjov og hold tøj ind foran sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 16:17

hun lagde nåle og vendt sig om og smilede og grinte "den er da lige dig, meget frækt" sagde hun med en drillende tone "tjaa.. er vel glad for jeg slipper for blod trøsten " sagde hun og smilede og rejste sig hun lagde den på bordet og tog et vampyr kostume frem og lagde det op af ham for at drille, mennesker var meget overdrama ved udseende ved andre væsner "den passer bedre" det var for et tidligere skuespil , hun lagde hovedet på skrå "nej, pirat tøj er mere dig, hvad du meget sur" sagde hun og kunne ikke forstille sig det
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:29

han griner sig lidt da hun griner af ham, "okay, så kun det var jeg skulle købe så noget her og det kan jeg godt være ud pirat tøj" sagde han og sagde det sidste for af drille igen, "ja det vil jeg godt tror på, det er mærkeligt af skulle havde blod for af lever videre" sagde han og kiggede roligt på hende og hæger pirat tøj tilbage, han smiler kort af hendes da hun tog noget vampyr tøj ud foran ham, "ja det var jeg og er det stadig nogen gang og jeg behøve ikke af har vampyr tøj på for af være det, jeg kan godt bid dig i hals under det tøj" sagde han for sjov det sidste af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 16:34

Hun så op på ham "Jeg ved det, men kunne se sjovt ud, vis virkelige vampyr gik med det tøj som mennesker forstiller sig" hun grinede og vendte ryggen mod ham for at hængt det tøjet op, hun vendt sig rundt hurtigt, så hendes hår flyv til siden og hendes ansigt kunne se helt nu meget kort, det var meget lyst og utroligt smukt, håret faldt til ro igen, "Tjaa, er bare selv glad for jeg ikke skal mere" sagde hun og smilede venligt til ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:40

"ja det kun det godt, det med lang jakke liger ting, det kan jge godt går med til, jeg har en lang læder jakke" sagde han og smiler roligt og kiggede kort på hende, han kiggede roligt videre på tøj og tog et andet ned og kiggede roligt på det, "det her er et gammel militær tøj, det bruge de ikke mere" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "kan jeg godt forstå af du er, hvor længe var du vampyr" spurget han og kiggede roligt på hende, han havde stadig militær tøj i hånd, lidt efter hænger han det tilbage og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 16:47

"Ikke længende , bliv bidet da jeg var 11 og døde som 16 " sagde hun og så på det tøj han havde taget frem "Ja den bruger vi ikke mere" sagde hun og grinte og tog noget af det tøj hun havde syet , hun hang det op ved siden af noget som bliv brugt nu "så ikke lange, tænkt, kan man ikke bide uden at gør den modsætte vampyr og person stadig overlever, få det gjorder jeg " spurgte hun og smilede
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:52

"nej okay det var ikke lang tid du var det, jeg har ikke være det i et år i nu så du har oplevet af være vampyr i længe tid ind mig" sagde han og småt lo af det, "okay kan jeg godt forstå man hvorfor hænger det så her og vi i har noget ny" spurget han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "nej det var det ikke og jo det kan man godt eller jeg kan godt, jeg kan ikke gør andre til vampyr og overlever et bid fra en vampyr, det kan du godt, for det gjort jeg" sagde han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 17:02

HUn bliv lidt forvirret over alle de spørgsmål og svar , men som rigmænds datter klar hun det fint "fordi skuespiller ønsker det" sagde hun og smilede til ham "og så skal jeg bare søger for noget forsvinder være gang jeg hænger noget nyt op, sådan er det med ham, det noget med at kvinder er vilde med det" sagde hun og grinte søde, hun så på ham "Så du kan os, de andre vampyr jeg har mødt kan ikke , andet man ikke kan forvandle mig" sagde hun og grinte "tror jeg" hun tænkt "det os lidt lige meget enligt" sagde hun og grinte over hun snakkede til sig selv foran en anden
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 17:08

"okay eller bruge han det til når han går i by til de kvinde som godt kan lige mænd i uinform" sagde han for sjov og smiler svagt, "ja det gør jeg, man nu var jge også dødsengle og fødet til af kamp og bliv sår" sagde han og smiler roligt, han kiggede videre og fandet ike rigtig noget mere ud over det han havde haft fandet i, han svar ikke på det sidste da hun mere snakke med sig selv om det, han smiler svagt af hende o snig sig ind bag hende og gik lyd løs bag hende, "jeg kan godt prøve hvis du vil havde det" hviskede han ved hendes øre bare for af drille hende lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 17:12

hun stod og kiggede på et kostume om fra en nytid skuespil, det gav et chok igennem sa han stod bag hende og hviskede det, hun vendt sig om "Ahh ikke så en god ide" sagde hun og faldt over en noget og sad ned på gulvet, hun grinede "Hovsa, du gav mig et chok" hendes hjerte slog vildt hurtigt, og vis man lyttet efter kunne man høre det var svagere end normal menneske, det var skad for at blevet normalt menneske, et svag hjerte, hun så op på ham "Sorry, kom bare bag på mig du sagde det selvom det var for sjovt"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 18:29

"nej det havde jge heller ikke regn med af du vil synes" sagde han roligt og kun mærke på hendes puls af det var opper af køre over han havde giver hende et chok, "det må du undskylde kun bare ikke lad være, lad mig hjælp dig op af stå" sage han og kiggede roligt på hende o rakte hånd ned til hende og smiler svagt, "det gør ikke noget, man ved aldrig rigtig hvor man har mig her og hvad jeg kan find på af ting" sagde han og smiler svagt og hjalp hende op af stå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 28 Apr 2010 - 18:34

hun tog i mod hans hånd, og hendes hud var blød og varm "Det okay, kom bare bag på mig" sagde hun og grinte da hun stod op, hun slap hans hånd og børstede lidt støv af sig og smilede til ham "men du må godt bid, på en ting, jeg ikke bliver vampyr" sagde hun , da hun havde været vampyr, var hun blevet vantil at blevet bidet, selvom hun vidste hendes blod var anderledes nu, svagere og sødt, nemlig menneskeligt, hun smilede til ham "Og husk det er tilbud som står vid lige" at en menneske tilbud sit blod, var modigt , hun smilede og tænkte *jeg forventer ikke han gør det lige nu, men måske en gang i fremtiden, har han brug for noget* hendes blod gav mere enerig, da hun havde et svagt hjerte, hjerte var faldt til ro
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 18:43

"okay godt nok og det var nu også det der var mener med det" sagde han og smiler svagt, han kiggede roligt op og ned af hende ud hun kun ser det på ham, da hun stå og børstede støv af sig da han gjort det, hun var enlig en pæn kvinde, "okay jamen tak og det bliver du ikke" sagde han og kiggede roligt på hende, og synes det var lidt mærkeligt af hun tilbud ham det, de havde kun lige mødet hinande, "ja det skal jeg nok husk og tak for af du vil ligger blod til hvis man kan kalde det for det" sagde han og smiler roligt og kiggede roligt på hende, han kun mærke på hendes puls af hun var falde til roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum