Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sin nye kone (Zelia=privat)

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 8 Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:00

Zelia smilte til ham og kærtegnede hans kind. "Jeg elsker dig Killer..." hviskede hun og trak hans hoved op til hendes og kyssede ham. Hun lagde hænderne om bag hans hoved og killede ham i nakken. Hun lo stille. "jeg håber det virker..." hviskede hun og krammede ham. "Nu har du fået hvad du ville have..." sagde hun med et smil. "Og jeg får hvad jeg vil have..." sluttede hun af.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:05

Han smilede roligt "snart bliver vi en stor god familie" sagde han roligt mens han så på hende " snart er vi en stor lykkelig familie med en datter eller søn" hviskede han roligt mens han så hende i øjnene og hviskede "jeg elsker osse dig min egen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:20

Zelia så ned. "søn eller datter?" hviskede hun og lagde en hånd på hendes mave. "Hvad håber du på?" spurgte hun og så op på ham.

//kresvigt.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:22

Han tog hendes hånd "datter for så bliver hun sikkert lige så smuk som dig" hviskede han roligt mens han nussede hendes hånd blidt og smilede stort "hvad skal hun hedde vis hun bliver en datter" spurgte han roligt "og hvad med vis det bliver en han?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:27

Zelia så slet ikke på ham. Hun kiggede ned på hendes lille bitte mave. "Hmmm... det ved jeg ikke... Jeg ved ikke hvad jeg ønsker det skal være... jeg ved ikke hvad den skal hedde..." sagde hun og nussede hendes mave. "Hvad siger du? kom med nogle bud til både dreng og pige." sagde hun uden at se op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:45

Han smilede før han gled ned af hende og kyssede hendes mave blidt og kærligt "hvad med lucas til dreng" spurgte han roligt mens han kyssede hendes mave videre kærligt "og Liz til vis det bliver en pige" han smilede roligt før han så op på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:54

Zelia smilte lidt. "Isobel..." hviskede hun og så op på ham. "Lucas... hmm..." hun kærtegnede hans kind og smilte stille. "Nu hed dine gamle børn vel ikke Lucas eller Liz?" spurgte hun og grinte stille. Hun stoppede hurtigt med at grine da hun var bange for at hun havde såret ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 19:59

Han smilede roligt "nej" hviskede han roligt "de hed sebastian kristoffer og josephine" sagde han smilende han var hos hende de skulle have et barn intet kunne ødelægge hans humør selv ikke engang vis de prøvede med vilje mens han fortsatte med at kysse hendes mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:01

//Lidt hjælp! bliver hun 'menneske' i den tid eller hvad? altså med søvn, rigtig og sådan?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:02

//barnet? nej hun dør i fødslen og skal forvandles til vampyr af barnets far

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:02

//Jeg mente Zelia... i den tid hun er gravid...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:03

//nej hun forbliver vampyr hun kan blive udmattet ja og brække sig og så videre men ikke sove osv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:08

//Okay...//

Zelia smilte til ham. Hun kørte hovedt i cirkler på halsen et par gange og så ned på ham "Min nakke gør ondt..." sagde hun og trak på skulderne. Hun trak hans ansigt hen til hendes men kyssede ham ikke, hun lagde bare panden mod hans og smilte stille. Hun lukkede øjne og sukkede dybt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:22

"skal du have lidt massage" spurgte han roligt mens han ventede på at hun svarede ham mens han nussede hendes mave roligt og ventede på at hun endelig svarede ham mens han så hende i øjnene før han nussede hendes nakke med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:30

Zelia vente ryggen til ham så hun kunne. Hun smilte stille og lagde en hånd på hendes mave. Hun smilte lidt og nød at ligge der, og vide at man snart ville gå rundt med et nyt liv. Pludselig slog det hende. "Killer... vi kan jo ikke ligefrem gå til lægen for at få at vide hvilket køn den er, og hvordan det går med den... og hvad når jeg skal føde... hvad hvis det går galt?" hun lød skræmt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:37

Han lagde sig ind til hendes ryg og lagde en arm om hende og nussede hendes mave "rolig skat det er meningen det skal gå galt det er meningen barnet skal dø jeg skal jo forvandle det dit æg er jo dødt så det vil barnet osse være når det fødes"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:41

"jeg ved det, jeg ved det... Det bare... normalt at bekymre sig om sådan noget..." sagde hun og vendte sig om mod ham. Hun lukkede øjne og prøvede at fokusere. "Det vil tage halvt så lang tid som normalt... det vil så sige at om bare få dage vil man kunne skimte en bule" hviskede hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:46

Han smilede roligt mens han så hende i øjnene "præcis" hviskede han roligt med et smil "vi kan godt prøve igen vis du vil være helt sikker på at blive gravid" sagde han roligt mest for at få dækkede sine egne lyster helt så det ikke steg ham til hovedet forløbigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:52

Zelia grinte og puffede drillende til ham. "Slow down cowboy." sagde hun og lod fingrene glide ned over hans bryst. Hun kyssede hans skulder og smilte stille. Hun kiggede op på ham og ind i hans øjne. "jeg kunne li det okay, men det betyder ikke op til flere gange om dagen" hun smilte stille og kyssede ham på kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 20:59

Han smilede roligt "bare denne ene gang" hviskede han roligt mens han nussede hendes kind blidt før han lagde sig over hende hvorefter han langsomt kyssede hende ned af kroppen ned mod hendes underliv smilende "please" hviskede han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 21:03

Zelia lo men rystede på hovedt. Hun tog fat i hans skuldre og trak hans ansigt mod hendes. "ikke i dag... snart... men jeg... det er svært at forklare" hviskede hun stille med et smil. Hun nussede hans skuldre og kyssede ham stille på halsen. "Jeg ved du har skjult din længsel... både for mig og dig selv... det forståeligt... Men jeg er træt..." hun krammede ham stille og lagde sig på siden så han lå ved siden af hende i stedet for overpå hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 8:13

Han smilede og lagde sin nøgne krop ind til hendes nøgne ryg mens han lagde en arm om hendes mave og nussede hendes mave blidt "det okay skat" hviskede han roligt med et smil "hvil godt min elskede" hviskede han før han selv lukkede øjnene og slappede helt af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:46

Zelia sukkede stille og lukkede øjne. Hun trykkede sig op imod ham og smilte stille. Hun tog den hånd han havde lagt på hendes mave og flettede sine egne ind i hans. Hun gav hans hånd et klem og trak den op til hendes mund. Hun kyssede hans håndryg og lagde hans hånd på hendes kind. "Jeg elsker dig Killer... Og jeg vil aldrig gå fra dig, så længe du ikke går fra mig... Og jeg glæder mig til at føde vores barn." sgde hun stille og vendte hovedt mod hans og kyssede hans kind for derefter at lade som om hun sov, da hun havde brug for hvile.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:58

Han smilede roligt og lagde begge arme om hende så hun kunne trykke sig ind mod ham mens han smilede og nussede hende roligt "elsker osse dig min vidunderlige kone" hviskede han mens han smilede stort og nussede hende videre glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 20:17

//Kan vi ikke sige der er gået lidt tid? kan nemlig ikke finde på noget xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum