Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 8 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig
Gæst- Gæst
scorpius hørte skriget. "lila bliv under bordet i hjørnet. jeg mener det. bliv der" han løb op ad trappen mod momijis kammer. sparkede døren ind og kiggede forskrækket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nå det er dig hva lille fisk" sagde den anden nedladene
"ja det er det lille flamme" i det samme tonefald. fra glasset på bordet kom de rnu et stort idspyd. det lignede det. men så man nærmere var den en stor lang tynd skopion med tusinde små skorpioner på. alle med spidse haler.
"du er blevet bedre kan jeg se. det plejede at tage dig flere sekunder at lave den"
selv rejste han fra sin hånd en stor økse der skinnede som et bål. der var en slags salamandere på den der med fråde om måden slog kæberne samme mod scorpius
"i lige måde" sagde scorpius. han kiggede over til momiji "flygt. nu. du har ikke en chance imod ham"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
scorpius trak hurtigt spydet ud "du burde vide man ikke vender ryggen mod en modstander. kære bror" han smilte grumt til ham. hans ansigt så helt anderledes ud. hans ansigt var delt over i halvt. der hvor munden skulle være var der en revne de rgik helt op til ørene. man kunne ikke se det var munden før han snakkede. hans sylespidse tænder der formede sig til et smil. hans øjne der ikke længere var blå men sort.
det næste sekund så den anden dreng også sådan ud. bare ondere. "dette rum er alt for lille. du vil vel ikke have at den lille pige nednunder kommer til skade når jeg vælter huset" han sprang ud. ikke gennem døren eller vinduet men muren.
det næste sekund var scorpiud efter ham. han havde stadig spydet i hånden. han stopepde ligefør hullet "bliv her. eller kæmp. du vælger selv. men jeg ve dikke om jeg kan hjælpe dig hvis han vinder"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han reagerede hurtigt. han hopepde til side svingede sin økse og fik næsten gjort scorpius hovedløs
scorpius svang spydet og fik væltet træet. sådan blev det ved. de stopepde op foran hindanden. begge to forpustet men deres ansigts udtryk vist at de ville blive ved til en af dem havde fællet den anden
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"har du ikke lært bedre lillebror. sagde du ikke selv at man ikke skal kigge væk fra modstanderen" han hævede igen sin økse og skulle til at slå igen
scorpius hopepde til siden da øksen skød nedad i en rasene fart. han prøvede at få sin arm tilbage men ilden fra salamanderne og øksen selv havde lukket så han ikke kunne. han blev nød til at kæmoe med en arm. og man kunne hurtigt se det var svært for ham selvom han snerede da øksen begravede sig i låret på ham sprang han videre og smed spydet i maven på hans bror.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
da scorpius havde kigget væk havde hans bror taget chancen. han slog til. øksen gin ned imellem skulderen og scorpiuses hals.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
efter at have gået væk fra scorpius hørte han en kraftanstrngelse. han kiggede bagud og det eneste han nåede at se var en skorpion hale der kom imod ham med tusinde andre.
scorpius havde ramt ham. den sad igennem hovedet på ham. han fik trukket sig hen. fik trukket hovedet af hans brors krop. det sad nu fast på hans spyd. han gik hen til de andre. snerede af dem og sagde "hvis i ikke kommer væk nu love rjeg jer for at i ville ønske i var i helved. men det tillader jeg ikke. hvis de er kommet til skade sørger jeg for at satan selv bliver misundelig på de tortur måder jeg bruger mod jer" han snerede af dem og de gik. da de var væk fladt scorpius om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
fulde falder fnuggene ned
Som stjernestøv
Og maler bøgeskoven hvid
Hold om mig
Det er så koldt her uden dig
Uden hinanden er vi ingenting
to snefnug der hvirvler i en vintervind
Men hvis vi står sammen i pagten
vil ingen kunne skille os ad
Kolde kys smelter mod min varme hud
Skynd dig nu inden tiden løber ud
Hold mig det er så koldt herudenfor
vil ingen kunne skille os ad"sang hun i perfekte toner
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 8 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» en nat på stranden Scorpius(privat)
» Afsted til vands og til frankrig(Ahngel=Privat)
» Ved søen om natten //Scorpius=Privat//
» Bare fem minutter mere...//Privat :: Scorpius//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham