Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:09

"så se det sådan her. du bliver nød til at finde et andet sted at være. sammen med lila. hele hendes familie er dræbt. og de vil sikkert sende flere for at der ikke er nogen. vidner. så. du bliver jo nød til det. i har ikke et sikkert sted at være jo?" han satte sig hen ved siden af og kiggede hende i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:19

hun kiggede på ham"vi har ikke andre steder at være og det har jeg det osse fint med"sagde hun, hun nussede Lila i håret, hun viste at Lila, vil blive ved med at sove når hun gjorde sådan, for det havde hun vænnet hende til, momiji var næsten som en mor for Lila, hun viste heller ikke hvad hun ellers skulle være for den lille pige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:23

"hører du efter. blic her og i bliver slået ihjel. du så selv hvor galt det gik sidste gang. hvad hvis jeg ikke havde været her hva?" han kiggede på hende. han var begyndt at blive lidt vred. mest af frygt for at de skulle komme til skade og dø.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:27

"jeg knytter mig ikke til nogle andre end Lila"sagde hun, hun holdte godt fat om Lila ikke for hårdt, hun kiggede på ham"du må prøve at forstå mig, jeg er blevet svigtet en gang, jeg vil ikke prøve det igen og den første var min storebror, det kan du vil godt forstå"sagde hun, hun håbede lidt på han kunne forstå det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:33

"jeg kan sagtens forstå det. hele min familie. alle mine venner. de er væk. ok. hør her" han tvang sin stemme til at lyde normal eftersom han va rkommet ind på et meget ømt emne "kom med mig. jeg forlader dig ikke. jeg sige rikke vi skal stikke og og skabe en familie eller noget lignene. men bo ved mig indtil det er sikkert at være alene med lila igen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:40

hun kiggede på Lila"kan du ikke bare passe på hende for mig?"spurgte hun, hun kiggede på ham, hun lagede Lila ned, hun gik hen til et skab, hun kiggede på ham"det her er mit skab og det er ikke helt normalt"sagde hun, hun åbnede det helt op"det er en våbenskab"sagde hun, det var fyldt med skyde våben, hun kiggede på det, hun kiggede så tilbage på ham"jeg er heller ikke nogle helt normal stuepige"sagde hun, hun lukkede skabet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 8:23

"nej det kan jeg godt se" han kiggede på skabet med et smil "men når du så har forsvaret dig ets tykke tid. løber du tør. eller også omber de jo bare huset eller sådan noget pis. hør her. jeg vil ikke se hverken dig eller lila komme til skade"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 21:51

"det er sandt jeg kan løbe tør ja, men jeg misser aldrig et skud"sagde hun og smed et avis udklip hen til ham, der stod som overskrift ' sindssyg skud massakre', hun smilede til ham"der var flere tusind modstandere og de blev alle kun ramt af et skud hver, hun tog og åbnede skabet igen og tog et stort gevær frem"se på billedet over det våben der blev brugt, det magen til det her og der er kun fremstillet et af den slags i hele verden og jeg tog det og beskyttede en masse mennesker, men dræbte osse en masse, men de var selv ude om det"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:03

"JEG ER PISSE LIGEGLAD JEG VILLE SE DIG KOMME TIL SKADE!" kom han til at råbe. han havde mistet tålmodigheden. normalt ville han have været ligeglad men efter det med familien hvor han havde været der og kunne beskytte dem ville han gøre alt i sin magt til at beskytte momiji og lila.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:07

hun stirrede på ham, hun tabte geværet, et held det ikke var ladt, hun gik lidt væk fra ham"jeg...jeg vil ikke knytte mig til andre end Lila prøv at få stå det, det er derfor du skal passe på hende indtil jeg har fundet et sikkert sted til hende og mig"sagde hun og gik om bag en lille skille væg, hun skiftede tøj, hun kom frem igen, hun havde nogle normale bukser og t-shit på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:09

han trak vejret lidt hurtigt og fik styr på sig selv "jeg siger jo heller ikke du skal binde dig. men gør mig den tjeneste. men hvis du har bestemt dig for at blive her indtil de giver op. så blive rjeg også" han så op på hende med et udtryk der viste at han mente det og han ikke var bange for hvad hun eller nogen ande ville gøre ved det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:12

hun tog hurtigt en pistol og skød igennem vinduet lige bag ham, hun ramte noget, hun kiggede på ham"du var ved at sige"sagde hun med et lille smil, hun havde ramt en som prøvede at komme ind, hun gik nedenunder, men inden hun gik nedenunder, kiggede hun på ham"pas på vinduet og hold venligst døren lukket, så Lila ikke kommer her ned, hun havde geværet med tusind vis af skud med sig ned, hun havde ladt det hurtigt, der lød en masse skud da hun kom ned, det var hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:15

han smilte "han mumlede et stykke tid før han hoppede ud af vinduet og sørgede for at han landede i træet. han gjorde kort process med dem der havde gemt sig i det og begyndte at gå mod resten bagfra. hvis man kiggede i ahven kunne man så spyd lignene tingester der var blevet kastet gennem hovedet på mennesker eller mennesker der var begyndt at koge eller direkte drukne i bobler af vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:18

hun så ham"din idiot!"råbte hun og løb op ovenpå, der var kommet nogle til Lila gennem hendes forældres soveværelse, hun skød dem og smed dem ud af vinduet, hun kiggede ned på ham"er du dum eller hvad, hvad tænkte du dog på, det er Lila de er efter!"råbte hun til ham, hun blev og beskyttede Lila, men hun blev ramt i benet, hun sagde ikke noget til det, hun var blevet skudt i benet, men hun blev stående op rejst og skød videre, hun fik til sidst dem alle sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:23

han havde glemt alt om det da han havde set lyset fra en rifeel mellem grnene. han skyndte sig ovenpå og så hvad der skete. han knækkede nakken på en af dem og den anden druknede han. han skyndte sig hen til vinduet. lavede en mur af is og det samme ved døren. smed momiji op på sengen. mumlede lidt og kuglen gik ud af hendes ben og såret var okay igen "undskyld. handlede før jeg tænkte" han vendte sig om mod lila der statig sov. han mumlede og lavede en stor is kuppel rundt om hende så hun hverken kunne se eller høre mere. satte sig ned og mumlede flere or i stor fart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:28

hun gav ham et slag i hovedet da han sagde at handlede før han tænkte"det tør siges og du ville ikke se mig eller Lila komme til skade, men din ubetænksomhed, gjorde så jeg blev skadet, men du rettede lidt op på det, men du skal huske det til næste gang"sagde hun lidt vredt, hun var vred på ham, hun havde givet ham besked på at blive hos Lila og beskytte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:35

"undskyld" han smilte til hende da han var færdig med at mumle. "bliv her lidt" sagde han og så blev han til vand. lidt efter kunne man høre en lyd af bølger. huset rystede lidt men ikke for meget. lidt efter kom han tilbage igen. denne gang igennem isen. han var en del af den før han var fri af den. han lagde sig på sengen drivvåd og forpustet "sådan. de kommer ikke det næste stykke tid. og lad være med at prøve at bryde igennem isen" han nåede lige at sige det før han faldt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:39

hun så på ham da han faldt i søvn"ej han er bare for meget"sagde hun til sig selv, men hun gjorde sig klar til hvis der nu skulle komme nogle, men hun stoppede op da hun hørte en stemme sige hendes navn, hun genkendte hurtigt stemmen"storebror?"sagde hun, hun kiggede rundt"ja Momiji det er mig jeg er bag ved døren"sagde stemmen som var hendes storebror, hun gik hen til døren som var dækket af is

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:43

han vågnede med et sæt da han hørte en fremmed stemme og noget der rørte ved isen. han havde sat sig i direkte forbindelse med isen så han kunne mærke den. han rejste sig op og så momiji gå hen mod døren "NEJ!" råbte han til hende og greb hende bagfra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:47

"slip mig, jeg vil snakke med min storebror"sagde hun, tåre løb ned af hendes kinder*han er i live*tænkte hun, noget smadrede døren og issen, det var hendes storebror, han smilede til hende, men hun viste ikke at det var falsk, hun troede bare at han var den som han altid var og havde været, hun kom fri og var på vej hen mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:51

han var ligeglad med følgerne. han vidste der var noget galt med det her. han råbte så højt han kunne. hans hud blev hvidt som is. han havde simpelthen lavede en mur af sig selv mellem dem. han vendte sit hoved mod momiji "se det nu. det er ikke din bror. du bliver nød til at tænke ordenligt" han vendte sig mod den anden person "kom et skridt nærmere og jeg lover dig for at selv satan bliver misundelig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:54

hun fik mange tåre i øjne, hun begyndte at græde, hun prøvede at tørre sine tåre væk, men de blev ved at komme


//sorry det er så kort ser Bleach:)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:59

//kan ikke nå at svare. skal logge. men så har du vel også tid i morgen til at skrive noget mere hvis du vil ;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:00

/okay^.^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:06

//sov godt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig - Page 4 Empty Sv: en helt normal dag på arbejde-Scorpius-privat~Frankrig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum