Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) Empty ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:22

Sted: Helvede
Tid: ukend ( halv ni)
Dato: ukend (31)
Vejr: utroligt varm
Omgivelser: Set og hans to tjener og en masser andre dæmoner

Set og hans to tjener kom ud af den fri luft, de havde rejse gennmer rumer for af kun kom her til jorden, han var i sig menneske form og det var hans to tjener også, de andre dæmoner som var i nærehed af dem kiggede underligt på dem og andre griner af dem, så nogen menneske vil aldrig overlever særligt lang tid her ned og hvis de var død skulle det bare fanger og aflader til nogen, de gik roligt rundt og kiggede sig roligt omkring, han havde aldrig være her for men han kun godt lide sted, hans to tjener kun på en måde godt virke som nogen body grude da de var høj og stor bygge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:29

kajika kom stille gående der ned, det var en lang vej hun gik på der var ødelagt biler og huse kunne hun se, hun kunne høre nogen i nærheden og nogen under jordne, hun gøs men hun gik her for at finde ud af om hun virkelig var blevet en ægte halv demon hun var jo Aspara og halv demon, nu men før alt dette skete var hun en engel og hun var stadig en af de mest reneste mest uskyldig skabninger på jorden og hendes skridt kunne høres fordi hun gik i stiletter(Højhælet) sorte og i en helt hvid smuk kjole der lige gik ned under hendes bagdel, hun havde håret sat op i en fletning der hang om skuldren smukt og kiggede stille rundt med de himmel blå øjne og tænkte*Det forfærdeligt her nede!!!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:39

de andre dæmoner griner stadig over ham og hans tjener, han fik nok af dem og kiggede kort over på en af dem, hvor den en af tjner var over ved en af dæmon og løfte ham op, tjener havde hånd om hans hals og klem meget om hals, før sek efter klem han hoved af krop og dæmon falde død til jorden, blod sejl roligt ud af krop ud på jorden, tjener var ved side af ham igen lige efter han havde klem hoved af dæmon, nu griner de andre dæmoner ikke mere af ham eller hans tjener og de kiggede heller ikke underligt på dem, han sat sig roligt ned og ind han når særligt lang med af sid sig ned kom en stol frem som han så sat sig på, han to tjener stod ved side af ham, en på hver side af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:45

kajika hørte skriget fra demonen og løb der hen af , hun lignede en engel/Aspara på en prik det smukkeste væsen på jorden da hun kom løbende hun lignede slet ikke en demon men hun lugtede heller ikke af engel men det kunne man umuligt lugte alligevel fordi der var så mange demoner her, hun betragtede stille demonen der lå død og tog sig til munden og havde lyst til at skrige, hendes øjne viste frygt og hun var helt ude af sig selv, da hun var kommet løbende havde alle set på hende overrasket og sulten efter hende fordi hun lignede en engel/Aspara på en prik, et så uskyldigt væsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:54

han kiggede kort rundt og kun ser af dæmoner ikke synes af det var sjov mere, hans tjener var næste for meget veltræner og ham selv var han pæn og fint veltræner man han kun nem tæv dem alene, han kiggede kort rundt igen og kun ser af dæmoner kiggede overrasket på noget man hvad, han kiggede på en af hans tjener som ikke havde gjort noget i nu, *find det de ser overrasket på* sagde han ind i hoved på af hans tjener, tjener forsvandet ud i den fri luft og kom frem nogen min bag Kajika, han tog fat i hende og kom frem foran Set, "bukker for herre" sagde tjener ond og kiggede ond på hende, "hvad er det her for et sted" spurget han og kiggede på hende, hans øjne viser ingenting ingen føles overhoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:58

kajika kiggede stille mod dem i det tjeneren tog fat i hende skrig hun uskyldigt og prøvede at komme fri og så på deres herre da hun endte foran ham og så ham direkte i øjnene og rødmede let i alt sin flovhed over at ha fået øjenkontakt med en hun slet ikke kendte og sagde stille"nej jeg vil ikke bukke" hun betragtede ham stille og hun stod der helt uskyldigt og hendes hår var sat op så man kunne ikke se hendes rigtig uskyldige udseende, hun spredte stille bene for bedre at kunne stå fast og stod forførende og smuk i alt sin pragt mens formerne sagtens kunne ses og hun var en sand fryd for øjet, hun prøvede at hive sine hænder til sig og trædte hans tjener over tærene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:08

"bukke sagde jeg" halv råbet tjener af hende og kiggede staidg ondt på hende, han gjort ikke noget da hun trædte ham over tærene da han havde metal stølver på, Set rejse sig op og kiggede på tjener og smiler lumsk, "vær dog søde mod pige barn" sagde han og det lydt til af han mener det, man det gjort han slet ikke, og det fandet hun nok ud af om lidt, han slå hende på kind med en fald hånd med hånd ryg første så det gør mere ondt, "bukker man så" sagde han ned værdi til hende og tog om hendes hage og øfte hende hoved lidt og kiggede hende ind i hendes øjne, "knæer for mig eller du vil død" sagde han og mener det selvom det ikke var tegn på noget spm helst fra ham, han gab slip på hende og gik over og sat sig ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:12

kajika smilede stille og sagde"ja vær sød mod mig jeg faktisk Delvis kongelig!!!" hun så på Set da han nærmede sig og stivnede stille i det han kom nær hende og da han strakte hånden ud fik hun store øjne og de viste angst og nervøsitet over hvad han mund fandt på nu, og da hun mærkede slaget skrig hun højt og hendes hoved var vendt ned mod jorden nu, da han stille tog blidt fat ved hagen så han kunne se hende i øjnene, rødmede hun uskyldigt og tårene trillede stille ned af hendes kind og det var under hendes værdighed at bukke for ham at gå ned i knæ og bukke over for ham det ville hun ikke gør, da han gik tilbage igen så hun stille på ham og sagde"jeg kan ikke bukke for dig ..... uden at vide dit navn og hvorfor jeg skal og din tjener skal os slippe" sagde hun med en helt uskyldig tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:23

"fuck de kongelig, hvad kan de som vi ikke kan, ingenting, bare fordi de bliver fødet til en højer rack ind os anden betyder det ikke af de kan noget" sagde han og spytte ned på jorden, han havde slå rigtig mange kongelig ihjel for sjov og for kring skylde, han smiler lumsk da hun skrig og de anden dæmoner vil kom og hjælp man de kom ikke lang før den første af dem død af hans anden tjener, "hvad skal du bruge mit navn til nu hvor jeg er alligevel din død" halv spurget han og kiggede over på de andre dæmoner, de tør ikke og kom af hjælp hende, han løfte den en finger og hans tjener gab slip på hende, tjener stod stadig bag hende til af slå hende ned og hals hug hende eller noget hele tre ved man aldrig nogen det er ham som er herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:27

kajika så på ham og sagde"jeg ikke bange for dig uanset hvad du prøver på.... jeg.... jeg frygter kun en her i livet og ham.... ham vil jeg igen gang nævne" hendes øjne dirrede af angst og skræk til denne person hun tænkte på(Malakel) og hun rystede stille. da Tjeneren gav slip på hende så hun stille hen på Set og så på begge tjenerne og sagde stille til Set" Mit navn er Kajika thé volkan og jeg er aldrig nogen som helst!.... fange derfor siger jeg farvel" hun slog sine vinger ud og man kunne se de kuld sorte vinger nu og fornemme hun havde lidt demon i sig men man kunne sagtens se hun overstrålede alle de kvindelige demoner der fandtes og engle så hun havde været en blanding, men nu var hun Aspara/Demon, hun satte af fra jorden som et lyn og fløj hurtigt væk der fra dem og det med at de forsvandt og kom frem et andet sted havde hun set ved sin forlovede en ægte demon os Zann bang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:36

"okay det må jeg heller få laver om på" sagde han ond og kiggede på hende, "hvad skal jeg bruge dit navn til" spurget han og kiggede på hende, "du kommer ikke lang med det" sagde han og løfte hånd til af tjener skulle bliv der, tjener stopper i sig bevæges og bliv stå hvor han var, Set forsvande og kom frem bag hende med et sværd i den en hånd og hug hård og huritg ned mod hendes en vinger og slog derefter ud efter hendes hoved, han slog ikke så hård af hun vil går ud af det, han forsvandet igen og kom frem ved side af hende, efter hun havde ram jorden, "gør du det så nu eller" spurget han og løfte hånd mod den af hendes vinger han havde hugget af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:41

Kajika skrig og rejste sig stille op og så mod set og faldt ned på knæ og kiggede stille mod ham, og så vred ud nu, hun så på sin skadet vinge der stille helede helt ud igen der var en ny og man kunne se hendes vrede, hun bed sig selv i underlæben og tænkte*NEJ! jeg vil ikke .... nej stop ikke hans gener igen jeg ikke ond stop!* hun så stille op mod Set, hun var nede på alle 4 og bukkede stille for ham i det hun ikke havde kræfter til at fortsætte og hendes hoved gjorde ondt men hun frygtede ham ikke, han var bare endnu en af dem der kun kunne slå ihjel og ikke lave planer eller plots med en, hun så stille mod ham og sagde"Nu har jeg bukket kan jeg så gå ..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:47

"uhh nogen tanker et pige barn som dig har" sagde han, han elsker af køre rundt med folk, han kun læse tanke på en person af gang, en magi han havde lært den gang han var barn, "nej det må du sgu ikke" sagde han og kiggede ond på hende, han skud en ild kugle af og brænde det af hendes vinger han havde hugger af, "næste du ikke høre efter hugger jeg din vinger af så du ikke kan healer den igen" sagde han og kiggede ned på hende, der skulle bare bruges ild så vil man ikke kun healer det, "nu skal du så fortælle mig hvor jeg er hen på jorden" sagde han og kiggede kort på hende, hans tjener kom lidt efter over til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:55

kajika grinte stille og sagde"Ild er det ikke lidt dumt at bruge mod en ild demon der kan tåle ild" hun grinte håndligt af ham men stoppede efter noget tid og sukkede og sagde"du er i det land der hedder DI morga eller rettere i helvede nu men denne by du er i her er DI morga bare helveds udgave" hun kiggede stille på ham og så på sin vinge med et smil og det forsvandt efter noget tid, det var den gode ting ved at være halv ild demon men desværre var det ikke en gave hun besad helt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:01

"nej det er det ikke, og det er and på hvilke slags ild man bruge mod en ild dæmon" sagde han og kiggede kort på hende, "okay, det er godt nok en lille by så, er der større byer ind den her hvis bliver det kedeligt" sagde han kort og kiggede på hende, han tog sværd ned i side hvor det forsvinde ud i den fri luft, "hvordan kommer med så op her fra eller skal jeg første slå de andre dæmoner ihjel" spurget han og kiggede på hende, han vidste som sagdet ingenting om det her jorden man det skulle han nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:12

hun sagde"Du tager bare porten op igen ved at kaste dig ned i noget vand??, men altså jo det er der ,der er andre lande asien og ja eropa og alt andet jeg kunne blive ved?? hmmm men hvor ville du da gerne hen af??" hun kiggede stille på ham og rødmede let i det hun rejste sig op igen og slog hurtigt sine vinger ind og betragtede ham, mens hun prøvede at gå stille væk fra ham i smug og håbede ikke at tjenerne opdagede hende fordi hvad ville han dog med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:21

"og hvor er den porten så hen" spurget han og kiggede på hende, "hvor jeg vil her, op her fra, lige meget hvor jeg kommer her" sagde han kort og kiggede kort på hende, han forsvande og kom frem foran hende mens hans en tjener tog fat i hendes armene og løfte hende så hun ikke kan når jorden, han ryste svagt på hoved af hende, "hvorfor tror folk altid af de kan snig sig væk fra mig" sagde han og kiggede i ondt ind i hendes øjne, han gik roligt om bag hende og tog fat i hendes smukker hår og tog en dagger frem og skrap hendes hår af op ved hendes nakke, hvor han sat den på plads og den forsvandet også, han løfte hendes hår op foran hende så hun kun ser det, 2 sek efter hun havde set det brænde det op i en sort flam fra hans hånd, han gik hele tæt op af hende, "næste gang gør det ondt hvis du prøve på noget og jeg lover ikke hvor" hviskede han i hendes øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:26

kajika så på håret og stivnede helt hun skrig ikke hun sagde intet hun kunne bare se håret stille forsvinde for sine øjne det lange smukke hår der havde groet i flere år... hun fik en tåre ned af kinden og vidste af ingen kort håret pige havde en chance i en verden fyldt med smukke lang håret skønheden og da han stille hviskede i hendes øre at næste gang ville det gør ondt og det kunne være hvor som helst kunne hun ikke ladee vær med at græde og kom fri fra manden og gik stille ned i knæ med tåre og sagde"Nej!!!!" hun græd og græd, i det hun stille så ned mod jorden og kunne mærke luften bagved håret og sagde"jeg..... skal nok vise det der er en port til vær verdens del" hun græd og rejste sig stille op og pegede mod en vej og sagde" vis det den vej kan du komme op ved Di morga og sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:39

han smiler bare ond da un begynde af græde og hun sagde nej, så kun hun bare af hørt efter fra starte af, han griner ondt, man fedt føles af jorden gik under når man hørt han ond griner, "okay godt af høre men du viser vej og går første i gennem de forskellig ting så du ikke lyver over for mig" sagde han og tog en lang jern kæle frem ud af den fri luft, hans en tjener tog den en ende og tog den om hals på hende så hun højers kun kom 5m væk fra ham, "så går vi lille pige barn" sagde han og gik roligt bag hende, de andre dæmoner halv løbe væk fra dem hvor de kom går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:45

kajika så vredt på ham og sagde"det skal du få Betalt din!!! BASTARD!!! Krydster gadehund!!! Det hår var alt min energi i alt mit livs kraft og skønhed!! du har røvet det meste af mit liv nu!!" hun så vredt på ham og man så stille forandringerne i det hendes vinger kom frem og man kunne se det ikke var engle vinger nu men flager muse vinger, hun fik i stedet for en kjole stramme sorte jeans korte på og en meget lille top, og horn for oven, og hendes hår blev langt igen og helt hvid mens hendes ene øje blev blod rødt, hun stod foran ham nu og en lang hale kom frem, hun så vredt på ham og sagde"Ingen skal!!!" hun så ned af sig selv og fik kæden om halsen og skrig i det kæden vejede meget og så på ham stille og blev sig selv igen men havde denne gang langt hår igen, hun så stille på ham og sagde"undskyld..... jeg kan ikke styre vreden i nu..." hun begyndte stille at gå de 5 meter fra ham for at være væk fra ham lidt (Demon skikkelsen kan ses på profilen)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:53

"ja ja den er god med dig, som om du nogen sen kommer til af rør mig mere ind jeg vil har" sagde han, han kiggede bare på hende da hun forvandle sig som om det var noget, "uhhhh så i det, pige barn kan forvandle sig hahah hvor letterlig" sagde han og begynde roligt af går, han svar ikke på det hun sagde under hendes forvandle, "lille barn, det er du nød til af laver i den her verden, kun de stærke overlever og jeg kan måske bruge dig alligevel" sagde han og kiggede kort på hende, "tænker over det her, du arbejde for mig i de dæmon form og jeg hjælp dig med af styr din vreden" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 22:57

kajika fik stille et rødt øje og sagde"aldrig!!! jeg skal ikke ha sådan en Styg mester som dig Du intet mere vær end Malakel !!! han er min mester vis der overhovedet er nogen ... at arbejde for dig ville være under min værdighed!!!" hun bed sig blidt i underlæben og kunne mærke den tunge lænke og knep en tåre og prøvede at holde demonen i hende tilbage men de var i demon verden og det var hårdt for hende over for ham at holde demonen i sig tilbage, hun så virkelig smuk og hot ud som demon virkelig! men hun kunne ikke styre sin demon form så det kom til at se mere klodset ud end elegant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:02

"okay så lærer du nok heller aldrig af styr din anden side" sagde han og gik roligt videre, nu må de da snart være der, han vil ser deres verden, hvor letterlig den nu kan være, "det vil det sikke man du vil sikke heller lever ind af død" sagde han efter en lille pause, er det så nu han viser en af sin dæmon form, nej det gab han ikke af smide sig tid på og det kun hun også være ligeglad med, "hvad laver en lille pige barn som dig her ned hvor dæmon høre til og du er tyder af ser af du ikke er fødet halv dæmon" sagde han kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:08

hun sukkede dybt og sagde"nej min.... min skaber er Malakel den ondeste på jorden og mest perverse person jeg har mødt.... dræbte min engle side... så her er jeg halv Aspara og halv demon, jeg regnede med at vis jeg tog her ned kunne jeg lære noget fra de andre demoner alle andre end netop dig.... du er modbydelig og jeg kan.... jeg kan ikke lide dig og kender ingen gang dit navn eller ved hvad jeg skal kalde dig??" hun kiggede stille på ham og sukkede i det de endelig var der fik hun porten åbnede og gik stille igennem og kom ud på den anden side i en skov nær byen Terra

//Skal vi skifte emne til byen eller skoven eller bare blive her over???//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:16

"det er jeg sgu ligeglad med, kan bare tager det fra din sjæle som gør af han ejer dig, hvis det er det jeg vil gør" sagde han og kiggede kort på hende, "det er jeg ligeglad med af du synes om mig, jeg straf dig bare hvis jeg ikke vil høre på det og jeg lover stadig ikke hvor det kommer til af gør ond her på dig" sagde han og kiggede roligt på hende, "du kan kalder mig for herre som alle andre" sagde han og hans en tjener også havde sagdet, han gik gennem porten og kiggede roligt rundt.

//vi emmer bare videre her//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum