Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:33

han halv løbe efter da hun rejse sig op og løbe længer ind i skov, han gab ikke af bruge krafter på af løber hurtiger ind hende, da hun falde og skring smiler han kort man ondt af hende, "jeg er stadig ligeglad med om du siger af du ikke vil man det er mig som bestemmer her, du har de mulighed her og før, han sad en fod ind under hende side og vender hende så hun ligger på ryg, du duer ikke til noget eller gør du" sagde han og kiggede kort på hende, han sad sig i knæ et lille stykke fra hende så hun ikke kan når ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:36

kajika sukkede og sagde"så!! hellere ha omgang med alle andre end dig ! og så slippe for at se dig resten af mit liv!!! dit dit!! stygge!! dyr" hun satte sig op og tog sig til maven i dét hun havde det mærkeligt og grinte og sagde"desuden er det bare synd for dig ! at jeg ikke vil være din slave!!! hva" hun rejste sig stille op mens faldt ned i knæ igen og sagde"ha ! så hvem af dine små dæmon ting skal jeg igennem for at starte og slippe for at se dig resten af mit liv!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:48

"okay det er så iorden af du siger det man hvis jeg find ud af du ikke har gjort med dem alle sammen find jge dig oh så bliver du min slaver eller tjener" sagde han og kiggede ned på hende, "nej det er det nu ikke, for så behøver jeg ikke af bruge tid på et lille lort barn" sagde han kort og på hende, hun kun ikke stå op så hun kan heller ikke går, de forsvinde og kommer frem i lejer, han råber noget ud i lejer og alle dæmoner kommer frem fra små til store dæmoner, "alle dem som er i min hær og det er 5000 som jeg har med her til så du få travler og hårdt bliver det også" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han går der fra, så hun kan begynde på det.

//da de forsvinde og kommer frem igen få hun en føles at rejse gennem tid og rum//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:51

Kajika skrig i det hun sagde"hvad hvor??" hun bed sig i underlæben da hun hørte hvor mange der var og sagde"nej.... jeg kan ikke fint så jeg... så jeg din tjener men ikke slave dit svin!" hun rejste sig op og kunne svagt se lidt nu men hun kunne ikke se så mege som hun plejede fordi hendes syn stadig var påvirket af slaget han havde givet hende hvilken havde taget hårdt på hende. hun så på ham stille og sagde"hvad er din befaling herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:57

han stopper op og vendt sig roligt om og gab hende en lussing med hånd ryg, "du skal snakke pæn til mig og det hedder herre og ikke noget andet medmind du få det af vide af mig" sagde han kort pg kiggede ond på hende, han råber noget igen som hun ikke forstå, dæmoner af går væk der fra da han havde råbet noget, "tager hjem og find oplysning til mig kan bruge alle oplys lige nu man senere få du nogen som er svære.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 14:00

Hun sukkede i det hun ga et skrig fra sig da han sloog hende og sagde"ja herre" hun rejste sig op helt forslået og gik hjem og ledte efter oplysninger på hotel værelset, hun gik ud i bad og tændte vandet med tøj på og lagde sig under det og piv stille i det hun ikke ville lede nu hun ville bare slappe af og nyde han ikke var nær hende eller rørte hendes krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 15:06

han sat de forskellig dæmoner i arbejde og gik tilbage tilbage til sit telt og begynde af ligger planen så godt han nu kun da han ikke kalder jorden, han læse også lidt på sin magi i bog, næste dag begynde han af undersøger jorden for af ser hvordan den ser ud og hvor de forskellig byer ligger hen, det bruger han så de næste mange dag på af rejse rundt på jorden og ser hvordan den ser ud og hvordan folk bor og lever alt så noget.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 8 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum