Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:04

"okay jeg tror dig og derfor få du love til af behøve din tunge så du kan snakke med andre når du få love af mig hvis du er i nærhed af mig" sagde han og kiggede kort rundt, "det kan godt være af jeg ikke vil har dig man staf dig det er noget hele andte og det skal du for det du har gjort" sagde han og trakke lidt mere ned i bukser, hans bukser rør ned til knæ, "okay godt du kan hold det, så behøver jeg ikke af staf dig mere her efter" sagde han og kiggede ond og kold på hende, han flytte hånd fra hendes hals til hendes røv da det var nemmer af løft hende så med den en hånd, den fri hånd lad han ned mellem hendes ben og kæle for hende da han ikke vil op i en tør en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:10

da han sagde det stivnede kajika og vidste ikke hvad hun dog skulle gør eller skrige... hun var helt stille til at han tog hende under røven rødmede hun let og var så flov og pinlig berørt at hun kunne skrige i det hun så på ham og han begyndte at rør der nede igen meget så hun på ham alvorligt og uskyldigt"nej!! stop så !! herre!!! det slut nu.... stop lad mig gå jeg vil ikke ha dig ind i mig!!!" hun lukkede øjnene og gjorde alt for ikke at blive våd og som agt blev hun det heller ikke, hun smilede ondt til ham denne gang og grinte meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:16

"det bestemmer du ikke og det har du heller ikke i nu" sagde han og kiggede ond på hende, da hun ikke bliver våd af hans kæle, stikek han to finger op i hende og kæle hende lidt vildt for hendes g-punkt da det vil hun nok har det svært ved af modstå, så forsætte han bare med af kæle for hende mens han kiggede ond på hende, han begynde småt og af kæle for hendes røv med den anden hånd og begynde så af slike og små bid på hendes bryster bare for af gør det svar for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:23

Kajika gav et stønne skrig fra sig da han gjorde det og prøvede virkelig at komme fri i det han blev mere vild i det blev hun os mere vild i det efter som hun ville fri... hun så på ham og skrig"Nej!! åååårh stop!!! ..... ååårhh... stop!! herre jeg mener det stooooop...." hun stønnede stille i det han ramte g-punktet meget blev hun stille mere og mere våd i det, hun frygtede for hans skraf mod hende... hun måtte finde ud af at komme fri inden det var for sent... hun så stille på hans ansigt i det hun bed sig i underlæben fik hun skubbet hans hånd ud af sig og stak ham endnu en lussing i det han ikke kunne holde hendes arme... hun så vredt på ham og sagde"så det nok!" hun var vred nu for alvor.. hun slog ham hårdt på kroppen med knyttede hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:32

han svar ikke på det hun sagde og han gab enlig heller ikke af svar på det sammen hele tid, han slap hendes bryst da hun begynde af bliv våd og han smiler ondt og kold til hende, han fik slå sig hånd ud af hende og fik derefter en lussing af hende, han smiler kort af hende og slå hende så med en knyttede hånd for første gang på hende, "nej det er ej" sagde han kort og stødt hård op i hende og lod hende bare slå på ham, han det alligevel ikke gør ondt på ham, han begynde af halv hurtig tempo i hende og smiler ondt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:37

kajika skrig da hun mærkede næven mod sig, i det den ramte ved hendes mund "Ariiiii!" hun lukkede munden stille i det han stødte hårdt op i hende åbnede hun sine øjne helt stort åbent var de nu og hun gav et støn fra sig"ÅRH!" hun så bare direkte ud i det blå... ingen gang på ham hun havde åben mund i det han ramte op i hende og blodet dryppede stille ned fra hendes mund fra slaget ned af hendes hage og dryppede blidt ned på brystet af hende i det hun intet sagde eller åbnede munden, hendes negle borede ned i hans skulder så der gik hul af presset mod hans skuldre... fra neglene, og hun kunne bare mærke stødene op i hende fra en helt fremmedes lem... hun kunne intet sige ikke rør sig hun var helt i chok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:44

han sagde ikke noget da han ikke behøve af sige noget til hende nu, han sat fart lidt op efter lidt tid og tog hende til bund, han smiler forsætte bare ondt og kold som han jo er, da blod begynde af løbe ned af hendes hage og så ned på bryst, slikke han det væk fra hende bryst og venter så et stykke tid ind han slikke igen, han gjort ikke noget ved hendes neglene da han godt kun mærke dem igennem sin hud man smerte var der bare ikke, han sat fart op igen og tog hende også lidt hårdere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:50

kajika mærkede træet i sin ryg og efter noget tid da han havde slikket blodet væk kom hun til sig selv og mærkede den komme helt i bund"Argh!!! STOP!!! STOP!!! ARGHHHH!!!!! STOP SÅ!!!" hun skrig nu og tårene begyndte stille at løbe nu i det hun ikke vilde og blodet løb stille ned igen men hun tørte det væk nu og så på ham i det hun jo ikke kunne hele ville det være meget være for hende vis der skete noget med hendes hud... hun skrig højt"Årh! stop..... nej!!! jeg vil ikke stop..!!" hun lukkede øjnene i, og prøvede at skubbe ham væk med hænderne i det hun havde fået lidt kræfter igen kunne hun mærke han satte tempoet op og ville bare ha ham ud af sig hun skrig i det rebet fra hendes hale gik op og den ramte ham på brystkassen og hun stak ham endnu en direkte i hans øjenbryn så han blødte... hun sparkede ham væk så hun kom fri fra ham og faldt til jorden hårdt, og tog sig til maven i det hun klagede over smerten og så mod set og sagde"dit !!!.... Dit ! Svin jeg forlovede...." hun lukkede øjnene i, i det hun kunne mærke blodet rande ned af hendes smukke silkebløde læber... og betragtede ham stille... hun tog hurtigt sine shorts hen til sig men vidste det ikke hjalp at flygte men i stedet burgte hun sin telekinese til at skabe sig et slags skjold ud af grene om sig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:03

"nej det vil jeg bestemmer ikke, ikke før du har lært af det, lidt efter han havde få sår over det en øje var sår væk som som det slet ikke havde være der, han bliv sparke væk og lad på røv, han rejse sig op og tog bukser på og gik roligt over til hende og kiggede ned på de mange grene, han smiler ondt og åben den en hånd hvor han har en stor ild flam, ham giner ondt og kold og begynde så af sat ild til grene som begynde af brænde meget hurtig, da han kan få fat i hende tager han hende ved hår og trække hende ud af grene, han binde hendes armene og hale sammen og løfte hendes op af et træ igen bare med ryg mod ham, så hun vil ikke rigtig kun ram ham hvis hun vil sparke ham væk fra sig, han åben sig bukser igen og trakke dem ned til knæ igen og tager hård op i hende igen og begynde i det tempo han havde før hun spaske ham væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:07

kajika sad bagved grene og holdte dem sammen med sin telekinese og græd i det hun stille strøg tårene væk og rystede over alt på ryggen og sagde"jeg ber dig stop..." hun bed sig i læben mens hun lukkede øjnene og kunne høre ham gå hen mod hende i det han satte ild til grene skrig hun og prøvede at slukke det , men da han trak hende ud i håret skrig hun og sparkede og slog med armene og græd.... Hun kunne mærke hans hårde greb og sagde"NEJ!!! stop!!" hun mærkede trænets bark igen op af brysterne denne gang óg sagde stille"argh..." hun bed sig i læben da hun mærkede ham komme ind igen skrig hun højt og sagde"gå ! UD AF MIG!!!" hun mærkede barken op af kroppen mens han kom ind i hende igen og igen og hun kunne intet gør for at stoppe ham denne gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:16

"skal jeg nok gør når jeg er færdig" sagde han kold mod hendes øre, han sat fart op og tager hende hele til bund igen, han lad hænder på hendes bryster og begynde af kæle for dem og for af hold hende op af træ imens, han flytte hende lidt tilbage mod ham så hun ikke ramer træ lige så meget og han havde nemmer ved af kom længer op i hende, han sat fart op ogen og tog hende også hårdere den her gang, "så opføler du dig pænt frem over og høre efter hvad jeg sige" sadge han mod hendes øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:24

kajika begyndte at stønne meget nu i det hendes krop nød det ... nød hun det overhovedet ikke, hun ville bare flygte fra ham han blev vildere kunne hun mærke og hans hænder om hendes bryster ville for evigt minde hende om grebet om hende.... og hans måde at være på ordene i hendes øre de hårde slag mod hendes krop og hans p** langt oppe i hende det blev for meget alt var ved at sortne og hun trak ikke vejret ovenligt i det hun stønnede for meget.... hun skrig da han kom hårde op"ArrrgH!!! ÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHH!!! stop ååårh!!! stop.... Jeg lover jeg ikke er ulydig mere stop jeg ber dig stop.... jeg kan ikke holde til det argh!!! jeg lover at lystre nu....." hun græd mere nu men uden at sige noget men tårene randte ned og hendes verden sortnede stille i det hun var ved at besvime nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:31

han svar ikke på det hun sagde da han enlig var ligeglad med hende, han forsætte i lang tid indtil hende krop gab, første der trakke han sig ud af hende og lod hende falde til jorden, han tog sin bukser på og smid hendes shot i hoved på hende, han kun hold til meget mere i nu man det kun hendes krop ikke, nu skulle han bare venter på af hun våger så de kan kommer tilbage til lejer, han binder hende op imens han og forsvinde kort og kommer frem igen lidt efter med resten af hendes tøj og lidt vand til sig selv mens han venter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:35

Kajika vågnede efter noget tid og mærkede det stivnede blod i hendes mundvig og hostede det stille op i det hun tørte sig om munden med en rystende hånd så hun på sit tøj og klagede over hendes side der havde ramt ned i jorden først på rødderne fra grene... hun betragtede stille sig tøj og rystede i det tårene kom igen og hun tog blidt sit tøj på og turde ikke se andre steder hen end ned i jorden de minder der nu sad i hendes hoved de ting set havde gjordt... hun så på sine håndled der var kun røde mærker efter rebene men ingen sår eller noget.. hun tørte sine tåre væk og rejste sig stille op helt smadret og kunne høre han sad nær hende... hun så ikke på ham men sagde stille"jeg.... jeg går tilbage til lejren Herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:43

han sad roligt op af et træ og venter på af hun våger, han havde drukke vand da hun våger, han smiler kort af hende og rejse sig lyd løs op og kiggede på hende, "nej vi går tilbage til lejren og så kan du begynde dit arbejde" sagde han og gik bag hende, så han kun grib fat i hende hvis hun prøver på noget som hun havde hele dag man bare ud held, en halv time senere kom de tilbage til lejren og der var rigtig mange telt og ind nu flere dæmoner og tjener/slaver, han snakke noget på deres sporg og gik over til det der nu skulle ligner et køkken, "så kan du går igang med af laver mad til os alle sammen med de andre" sagde han og gik væk fra hende, lidt efter kom der 7 andre og de begynde med det sammen af laver mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:47

kajika var den eneste af dem alle der ikke var så meget lydig... set ville egenlig blive til grin i dæmon verden og diminsionerne vis de fandt ud af han havde en kvindelig slave der ikke ville lystre ham ovenligt.. Kajika så på dem alle med dirrende skræk i øjnene og gik stille hen og hjalp i det hun stille sagde"hvorfor.... lystre i dem så meget hvorfor prøver i ikke at stikke af??" hun så stille hen på dem i det hun tænkte på det set havde gjordt ved hende og lukkede øjnene hårdt i og tænkte*NEJ!!! det skete ikke det bare en drøm!! intet andet!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 16:01

slaver arbejde hurtig og nem da de vidste hvor ting var hen, de svar hende ikke med det sammen da de enlig havde travle da de skulle laver mad til næste en mio dæmoner, den miste af dem som kun ligger et barn svar hende endelig efter lang tid, "fordi vi ikke tør, dem der prøve på det ender med af mis deres tunge eller dræbet og laver om til mad eller sex slaver" sagde hun og kiggede kort på hende ind hun begynde af arbejde igem med mad da dæmoner plejer af bliv sur når der ikke er mad til tid på border, selvom de ikke har bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 16:04

Kajika så på hende overraskende og lavede stille maden færdig med dem i det hun sagde"heldigvis skal vi ikke danse for dem eller strippe eller vise kunstre for dem for at se hvems slave der bedst" hun grinte og kunne lige forstille sig det og vis man ikke vandt eller de kunne li det blev man straffet det fik kajika til at gyse ned af ryggen eller vis de solgte slaver med hinanden som i et spil... men hun ville hellere ha en anden demon som herre end Set vis det var og han ville sikkert gå af med hene efter som hun intet specielt var efter som han flere tusind havde, de kom stille ud med maden og hun sagde til pigen"sådan så når de har spist så skal der bare ryddes op eller hva?? og så sover de vel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 16:12

"jo det kan vi godt kom ud for af vi skal det, det er and på hvem af dæmoner som skal hold øjne med os, sex kan det også godt ende med af det bliver og hvis det gør så er det bedst af går med til det for så er det hurtig overstår" sagde hun kort og går ud med mad og med det sammen kommer dæmoner for af tager noget mad mens det er varm, "ja så skal vi rydder op hen efter mad og nej de sove næste aldrig eller det må de ikke for herre" sagde hun og kiggede kort rundt, hun mener selvfølgeligt Set når hun sagde herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 16:19

kajika så stille på hende og sagde"Jeg intet sex dyr og .... og set får ikke den mulighed igen i hele hans liv aldrig nogen sinde skal jeg mærke ham i mig eller hans hænder over min krop jeg... jeg flygter i aften"hun sagde det så kun pigen kunne høre det og så på de glubske demoner og gik direkte forbi dem i det hun gik hen til et sted nær et træ i kanten af lejren hvor hun havde sit sove sted uden telt eller noget, hun ville ikke være nær set eller nogen og nogen af sets slaver sov ved ham troede hun da. det ville ikke undre hende vis nogen gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 11:07

"det har vi heller ikke sagdet af du skulle og flytte her fra vil kun være dum af prøve påaf, hende der over, hun har miste tunge og den en hånd fordi hun har prøve bare en gang på det" sagde hun og peger på en af de andre slaver, efter de havde få giver mad måske de af rydder, efter det giver de over til deres områder, da hun gik over for af sove for sig selv, kom en dæmon over og tog hende i hår og hiver hende over t il de andre slaver, hvor dæmon giver slip på hende og bølv svagt af hende og går lidt væk fra der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 11:17

kajika så på demonen der kom mod hende og skrig da han tog hende i håret og sparkede efter ham mens hun rev og skrig for at komme fri fra ham og endte op af en af de andre slaver i det hun betragtede dem så hun stille mod sets telt og nu var vreden inden i hende løs, hun gik direkte hen til sets telt og alle demonerne og slaverne gloede på hende som om hun var mærkelig eller bare ønskede højt at dø eller blive straffet i det hun trak teltet til siden og råbte af set"VORES AFTALE ER SLUT!!! jeg sagde jeg !!! gik med at være tjener ikke slave!! jeg skrider og du kan ikke stoppe mig jeg tilhøre dig ikke mere!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:07

"nej lad være med det" sagde en af de andre slaver for af prøve af overtale hende til af lad være med det, Set sad ind på sig store stol med en rigtig store bog og læse i den, han hørt hende ikke rigtig da han var optager af at læse i bog som indholder magi, "mester Set vil ikke forstyre når han læser" sagde en hæst person ud fra mørke, da Kajika skulle til af går stod Set foran hende og smiler kort, "vi har ikke rigtig få laver en aftale om noget som helst" sagde han og kiggede ned på hende da han var højer ind hende, han flyder hele telt indgang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:26

Kajika så vredt på ham i det hun stak ham en overdøvende lussing, der klingede og lavede ekko i hele lejren, og nu kom der mange demoner frem. Da de så set´s kind var glødende rød, Måbede nogen lidt og andre blev rasende.Men kajika var ligeglad hendes øjne raste over hans ord der var kommet ud af munden og pegede på ham med pege fingeren og sagde vredt"DU!!! din!!! jeg er ikke!!! JEG GENTAGER!!! ikke!!! DIN SLAVE!!!!, vi havde en slags aftale!!! og den er brudt hvilket vil sige jeg er en fri tøs, !!! og jeg skrider NU!!!" Hun så vredt på ham efter som han stod i døren og prøvede at gå til siden for at komme forbi men han stod i vejen... De fleste demoner kunne se noget af hans ansigt men ikke det meste.. Kajika tog vredt knyttede hænderne ned til vær side og sagde"FLYT! DIG SÅ!!! set eller jeg brænder dig! op"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:14

han flytte kun hoved meget lidt da hun gav ham en lussing og hans kind var rød i nogen sek ind den bliv normal farven igen, "nu er jeg venlig og slå ikke igen" sagde han kort og kiggede ned på hende, "du skal prøve af være slaver før jeg er sikke på af jge kan bruge dig som tjener og det tyder det på af jeg ikke kan" sagde han kort og kiggede over på person som stod i mørke, han løbe hurtig over til dem og forbi han da han gjort lidt plads til han kun kom forbi, han gik lidt længe ind i telt og mumlede noget hvor på telt lukke sig med magi, og hun vil ikke kun åben det før han vil havde det, "så nu kan jeg lige så godt slå dig ihjel og få laver mad på dig og du prøver bare på det" sagde han og kiggede kold på hende, "medmind du har noget af byd på som er dit liv værd" halv spurget han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 6 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum