Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:25

han smiler lumsk da hun sagde det om ham og kiggede ondt på hende, da hun kom op fra vandet smiler han bare ondt af hende for nu skulle hun få, han forsvandet og kom frem bag hende lyd af giver en lyd fra sig, han lad hurtig armene om hende og tog hende lidt hård om hendes bryster, "det lyder til af du ikke kan lide mig" sagde han og lod den en hånd køre ned af hendes krop, han hold godt fat om hende og vil være svært for hende af få ham væk fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:30

Kajika strøg stille håret væk igen i det to lokker kom frem ved vær side af hendes ansigt og gjorde så hun så ekstra godt ud, hun så stille rundt i det hun syntes at høre nogen forsvinde ved træerne i det hun mærkede det hårde greb skrig hun og strittede i mod meget!.... hun hørte hans stemme og hendes krop stivnede næsten i det hendes hjerte bankede hurtigt og hun mærkede hans hånd på sit bryst og gav et højt"Arghhh!!!" klage støn fra sig i det hun mærkede hans hånd gå ned af den våde krop og tog fat i hans hænder og prøvede at komme fri og sagde"Slip!!! mig din!! DIN DEMON!!!!.... Slip!!! Arrrgh!!" hun lukkede øjnene sammen og skrig mega højt så skingre skrig at det kunne høres hele vejen til hans lejr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:48

han lod hende skrig mens han tog videre på hende og mumlede noget så der ikke kom nogen lyd fra hende, han elsker af være ond mod andre især når de ikke høre efter hvad han siger, han tog lidt hårder om hendes en bryster og fik sin hånd fri fra hende og slå hende hård med fald hånd over hendes hånd ind han forsætte med af køre hånd ned af hende krop, "hvorfor skulle jeg slip dig, når du alligevel ikke høre efter hvad jeg sige til dig" sagde han kold og forsætte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:52

kajika prøvede at skrige men der kom ingen lyd hun prøvede at vride sig løs men uden held da han slog hende, skrig hun og tog hænderne til sig af chokket og så sig over skuldren mod ham med et uskyldigt blik og sukkede i det hun tænkte*Jeg ber dig .... stop jeg lover at høre efter jeg... jeg bare sur over du snakker demon sprog når du kigger mod mig som om.... du siger noget om mig til andre...* hun sukkede og mærkede hans hånd nærme sig et vis sted og hendes hale slog hårdt mod hans side så han ville fjerne hånden af forskrækkelse eller sveden smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:59

han bid hende på hendes øreflip og forsætte hånd ned af hendes køre, han kun godt mærke hendes hale man tog ikke hånd til sig eller noget andet, nu skulle hun bare mere staffes, hans hånd når det til hende privat sted og begynde af kæle hende kort ind han stikke to finger op i hende, da han kun ser af hun begynde af tænke, mumlede han noget så han kun hører hendes tanker, "nej så er regler ikke her, så du må tager din staf som den er" sagde han kold og forsætte og flytte hånd fra hendes en bryst over til den anden og tog lige så hård om det som det andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 21:03

Kajika bed sig i underlæben i det han ikke trak hånden til sig blev hun lettere nervøs over hvad han mund havde tænkt sig i det hun mærkede det skrig hun og hun brød faktisk hans besvægelse så oprevet var hun over han rørte hende der,"ARRRRGHHH!!! STOP!!!" hun lukkede øjnene og tænkte*NEJ! stop!!! jeg vil ikke jeg..... skal ikke straffes slip!!! mig dit Uhyre!!!* hun havde mærket det erotiske bid i øret og det han gjorde ved hende var printet ind i hendes hukommelse i det hun fik ham skubbet fra sig med sine demon kræfter og faldt udmattede nøgen til jorden på alle fire over at ha brugt alle sine kræfter på at skubbe ham fra sig.... hun så sig stille over skuldren med angst i blikket i det hun ville til at kragle over mod sit tøj hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 21:12

han forsætte indtil hun enlig fik skubbe ham væk fra hende, han tog nogen skrid tilbage og gik hurtig over hende og sat sig på hendes mave og kiggede ond ned på hende, hun lå på ryg så han havde alt det god op mod sig, "nej det vil jeg ikke og jeg er ligeglad med af du ikke vil, han lad begge hænder om hendes bryster og klem hård om dem, nu mangle han bare en tre ting til af længe ned, jo det har han jo, han tryllri en hale frem (en normal djævle hale) hvorefter han begynde af kæle hende længe ned med hans hale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 21:18

kajika så mod ham og skrig da han vendte sig om og prøvede at få ham af men kunne ikke hun var for svag... hun betragtede ham og prøvede at holde hans hænder væk så meget hun nu kunne men det hjalp ikke da han tog hårdt om brysterne på hende lukkede hun øjnene i og bed tænderne sammen og lagde hovedet på skrå for ikke at ha det mod ham og hadet hans berøringer de ville for evigt være i hendes minder.... Hun så på ham da hendes hale kunne mærke en anden hale nu og i det den rørte det private sted næsten nænsomt skrig hun og sagde"Stop!!!! stoooooop! jeg méner det dit!!! dit.... Stop så!!! jeg befaler dig at stoppe !!!" hun så vredt på ham og prøvede at fjerne hans hale med sin.... mens deres haler var i gang med nærmest at slås, eller vride sig om hinanden så hun ham i øjnene alvorligt og sagde"du ejer ikke mig eller min krop!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 21:25

"nej det ved jge da ikke" sagde han og forsætte med det, hun skulle ikke tror af hun kun få ham til af stop før han selv synes det, han tog bare lidt hårder om hendes bryster da hun prøve af få dem væk der fra, deres haler kamp let om af hans skulle væk man han fik dem mere til af kæle for hende, bare for af drikke hende ind nu mere, for nu kæle hun også lidt for sig selv, som hun nok ikke havde regn med af gør, "det ved jeg godt af jeg ikke gør man du bestemmer ikke over for mig og du skla havde din staf" sagde han og bid hende kort på hendes en bryst vote.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 9:52

Kajika betragtede Set i det han fik has med hendes hale. da han tog hårde på hende og mere seksuelt var det nok for hende hun skulle til at skrige af ham i det han bed hende i bryst vorten kunne hun ikke undgå af skrige"Arrrgh!!" hun bed tænderne sammen og prøvede at vride sig fri fra kaos dæmonen hun ellers havde arbejdet for. Hendes intense blik stirrede på ham da han nærmest brugte hende som en dukke for hans små lege og det fandt hun sig ikke i. Da han gav hende chancen og sad perfekt til det gav hun ham sådan en knyt næve lige i ansigtet at han umuligt kunne ha undgået den eller for den sags skyld ungået at mærke den bare lidt... Hun så vredt på ham og fik blå ild om sig og ville brænde ham så det rigtig sved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:18

han forsætte med af kæler det en og anden sted på hende og fik stadig hende selv til af kæle for sig selv, da hun slå ham undvig han ikke, da han alligevel ikke kan mærke smerte, han var jo kaos dæmon og han er føde til af gør liv sur for andre, da den blå ild kom frem på hende gab han slip med den en hånd om hendes bryst og tog hende om hals i sted for og begynde af klem, ild skal bruge ilt for af lever og da ild kom fra hende måtte han bare gør af hun ikke for noget ilt i krop, han klmmer mere og mere om hendes hals og kun godt find på af bliv videre indtil af hun besvimer af det, så vil han også har nemmer ved ting, man det vil være bedre hun kun husk så kun det være af hun opføler sig pæn overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:22

Kajika så på ham lige da hun havde slået ham gik det op for hende at han ikke kunne mærke smerte mere og at det bare prallede af ham. i det han tog fat i hendes hals skrig hun og lukkede øjnene i af smerten om sin spinkle hals mens hun kæmpede for at få hans hånd væk og trække vejret men han holdte så godt fast og for vært klem han gav jo mere skrig hun af smerte og jo mere fik hun det mærkeligt som om hun skulle besvime... til sidst slukkede hun sin flamme og slap hans hånd om halsen i det hun ikke havde flere kræfter... hun lå bare der nu og så på ham mens han klemte og klemt..... hun kunne ikke holde synet ud så hun lukkede blidt øjnene og bed tænderne sammen af smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:41

han bliv ved med af klem hende om hendes hals, han gab første slip om hendes hals da hun slukke den blå ild, han drejer i sin overkrop, hvorefter han tog fat i hendes hale og band den til hendes ben så, hvor han drej tilbage og tog fat om hendes bryster igen og kæler for dem, han ophælger magi på hende så hun kan tale igem, "har du så noget klog af sige nu og hvis du skrig gør jeg så af hun kun kan skrig og laver lyd resten af dit liv" spurget han og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:45

kajika så på ham meget nervøst da han begyndte at binde hendes hale til sit ben og prøvede at komme løs men han sad jo over hende så der var ikke særlig meget at gøre men hendes armen var jo frie men hun var alt for svag til at gør ham noget lige nu.. hun betragtede set i det han ophævede magien igen skulle hun lige til at skrige i det han sagde det sidste nikkede hun forstående og sagde"Jeg.... jeg har lært min lektie okay... bare gå af mig.... jeg ber dig gå af mig!" hun lukkede øjnene og prøvede at få sin hale fri men kunne ikke. hun betragtede stille set og sukkede i det hun så på ham skræmt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:50

"det var godt af du ikke skrig så behøver jeg ikke af tager din tunge fra dig" sagde han kort og kæler lidt videre for hendes privat sted med hale, "det er da godt af du har det man hvem sige af din staf er færdig, det er mig der bestemmer hvornår det er og ikke dig så nej jeg flytte mig ikke fra dig" sadge han kort og ond, han kæler lidt kraftig for hendes bryster og smiler ond, nu havde hun lært det det var godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:56

kajika lukkede øjnene og tænkte*nej!!! stop så stop!!! med det !!* hun bed sig i underlæben i det hun ville ha han stoppede med at kæle forneden fordi nu ville hun give igen som kuja havde sagt til hende ingen ejede hende hun ville altid være sin egen ejer men det hun ikke vidste var at Set var ikke bare en almindelig kaos demon men nok en af de værste hun havde mødt efter som han sikkert ikke ville lade hende slippe fra det hun ville gør denne gang, Hun tog sine hænder op i det hun sagde vredt"Du har ret det er dig der bestemmer over dig! selv, men det mig der bestemmer hvornår denne lille leg! er slut!!!" hun slog sine hænder ned mod jorden i det man kunne høre nogen grene knække kom der pludselig en mega stor træstamme mod Set og ramte ham direkte i maven så han røg 2 meter fra hende og over i et træ over for hende.. hun rejste sig hurtigt op og bandt sin hae op i det hun så mod Set og tog sig for munden helt overrasket og vidste at nu havde hun ikke flere magi kræfter, men hun måtte væk så hun satte i løb så hurtigt hun kunne og i hendes løb tog hun fat i sine shorts tog dem hurtigt på og fortsatte frem af bare løbende så hurtigt hun kunne uden at se sig tilbage!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:05

//må jeg være med?.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:27

"husk nu af jeg kan høre/læse din tanke begrunde af en af min anden magi" sagde han og kiggede ond ned på hende, "ja jeg bestemmer over mig selv og nej det er det ikke, det er også mig som bestemmer hvornår det er slut" sagde han og smiler ond, han gab slip på hende da han bliv ram af træstamme og flød to meter væk og ind i et træ, han skubbe stamme væk og var glad for af han healer så hurtig som han gør, han lod hende løbe da han alligevel bare vil fange hende igen, han forsvande i det blå og kom frem foran hende læner op af et træ, "du kommer ikke længe på den her måde" sagde han kort og lod hende løbe videre væk fra ham, han dukke op nogen gang foran hende og lod hende så løbe videre indtil hun har løbe sig selv træt, han kom frem foran hende og gik over til, hvorefter han tager fat i hende og løfte hende op af et træ.

//nej ikke lige det her emme//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:14

Kajika så ham komme frem og ændret med det samme retning i det hun for alt i verden ikke ville ha han fik fat i hende så hun troede ikke han var så klog at vide hun ændrede retning men for vær gang hun ændrede kurs eller tog en pause kom han frem... til sidst efter en halv time kunne hun ikke mere og da han kom frem igen mærkede hun det hårde bulede træ i sin ryg"Argh!!" hun lukkede øjnene hårdt i og bed tænderne sammen af smerten og sagde"jeg troede ikke sådan en lille larve som dig ville komme sig så hurtigt efter at få en helt træstamme mod sine riben!" hun så på ham nu helt opgivende og med åben mund stønnende efter vejret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:26

"når tror du nu heller ikke det, jeg er en kaos dæmon og jeg kan og ved hvordan man overlever i kamp forhold til andre i verden" sagde han og kiggede kort på sig bryst kassen, der var ikke et mærke efter træstamme, "du sagde for et stykke tid side af du havde lært det nu og nej det har du ikke kan jeg ser på dig, så må jeg bare staf dig igen" sagde han og smiler ond og lumsk samtid, han hiver hendes shot af og smid væk fra dem, "håber på du lærer det nu ellers er du dum" sagde han kort og kold, hvorefter han gik tæt på hende, han begynde roligt af åben sig bukser med den en hånd mens han hold hende op af træ med den anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:30

Kajika så vredt på ham i det hun prøvede at vride sig løs i det han tog hendes shorts af skrig hun og sagde"nej!!! stop!! det kan du ikke jeg vil ikke!! stop!!" hun lukkede øjnene sammen og skrig i det hun prøvede at skubbe ham væk og så ham stille knappe sine bukser op.. hun rystede stille i det han var ved det. hun ville flygte hun ville væk men kunne ikke han var for stærk. Hun skrig mega højt i det hun stak ham en lussing med den frie hånd og bed ham hårdt i armen i det hun lige kunne nå ham og flammerne viste sig igen på hendes krop og hun ville denne gang virkelig brænde ham op...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:36

han så godt og kun godt mærke af hun bider ham på arm man det gør ikke ondt på ham, lussing gjort heller ikke ondt på ham, han smiler bare ond og forsætte med af åben sin bukser, "hvad sagde jeg om af skrig, så nu tager jeg også din tunge medmind du er arbejdes vilje" sagde han kold og ondt og kiggede hende kort ind i øjne, han sad hende kort ind på jorden bare for af flytte hånd op til hendes hals og klem hård om den, hvor på han løfte hende igen og smiler ond af hende, han mumlede noget og ild havde en virke på ham, "har du noget klog af sige nu som du kan overhold" spurget han og gik lidt tæter på hende for af være klar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:41

kajika skrig og lukkede øjnene af smerte i det han havde om hendes hals kom en tåre ned af hendes kind. men hun tørte den hurtigt væk i det hun holdte fast i hans hånd og åbnede munden og stønnede efter vejret i det hun så mod ham sagde hun helt forkvalt"Sli... slip.... mig!!....... Arrrrghh" hun bed tænderne sammen igen og knorrede på en måde af ham i det hun slukkede sin ild igen og så mod hans bukser med angst i blikket og sagde"jeg lover at være ovenlig.... bare.... bare du stopper arghhh stop!!!" hun prøvede at bide ham i hånden i det hendes hale kom og prøvede at skubbe ham væk men da den ikke kunne det snoede den sig ind foran hendes private sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:51

han ryste bare på hoved af hende da hun sagde det første som om han vil det, "som om du kan overhold det og nej det vil jeg da ikke" sagde han og fik åben sig bukser, de falde kun lidt ned så der kom ikke noget til syn, når hvad skal han gør med den hale, binde den fat til hende et sted eller knæ noget af den over, det kun enlig være sjov man nej binde den nok, nu har han en hånd fri som han havde brugt før til bukser, han tog fat i hendes hale og binder den rigtig godt fat om hendes mave og køre kort hånd ned over hendes privat sted, han gik tæter på hende og trakke lidt ned i bukser, de stå for tæt på hinande til af hun kan ser noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:56

Kajika så på ham og prøvede at gør så hendes hale ikke blev fanget men da han tog den sagde hun stille"nej stop.... jeg skal nok være ovenlig herre jeg ber dig stop.... jeg vil ikke mere være ulydig... du ved jo godt du ikke vil ha mig så jeg ber dig stop.... jeg vil ikke stop.... nu herre" hun lukkede øjnene da han bandt halen om hendes mave. det var pinligt på en måde og på den anden side var det forfærdeligt og især da han rørte hende det private sted rystede hun over hele kroppen og bønfaldte ham"Stop.... nej!!! aaarg...... stop herre jeg ber dig stoooop!" hun så på hans ansigt og sagde"Jeg lover at være ovenlig jeg mener det jeg kan sagtens overholde det herre stop" hun prøvede at vride sig løs i det hun opgav og så stille på ham med dirrende øjne af skræk til om han virkelig ville gør det ved hende....?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 5 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum