Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:20

kajika grinte håndligt af ham og så mod ham med det røde øje og det blå og sagde"HAHAH!!! kalde dig Herre aldrig i hele mit liv så heller tøs haha eller dronning fordi du lyder som en fisse fornem tøs" hun så stille væk fra ham og vidste ikke hvor alle de grimme ord kom fra men det røde øje gik væk og hun sagde hurtigt"undskyld det ikke med vilje jeg kan ikke styre det og du skal ike straffe mig og jeg ikke din fange jeg fri og kan gå når jeg vil" de var i Di morga´s skov nu og ikke langt fra byen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 23:23

// Må jeg lege med xD ? Så kan ejg goså få mødt Set

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:25

//For min skyld må du gerne ?? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:35

han gik roligt videre og hørt hvad hun havde af sige, "det kommer du til af fortyde af du ikke kan og sagde de ord" sagde han og kiggede kort på hende, "uhh nu kan bare lige pluslig ikke klare ting fordi man ikke kan styr sig anden side dum tøs" sagde han ond, han forsvande og kom frem foran hende midt i et sparke, han vil nok ram da han var midt i det da han kom frem og det var sat efter hendes hoved, han sparke igennem den her gang, han sagde det vil gør noget næste gang og bar eikke hvor, "binde hende til et træ og gør det rigtig for en gang skylde" sagde han og en af hans tjener gik over til et sotr træ og begynde af binde hende hele op af træ og binde så hun ikke kan få det op og ud af hendes række viger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:38

kajika skrig da han ramte hende landet hun mod jorden og sagde"stop det gør ondt!!!" hun så på dem og da de tog fat i hende spjætttede hun og sagde"hvorfor skal jeg bindes!!! hvad vil du med mig slip mig så!!! HJÆLP!!!!" hun så på ham og det ene af hendes øje blev rødt igen men hun nået lige at få det til at blive normal igen og var nu bundet op af træet på en delvis sexet måde, hun rødmede meget og så flovt væk fra set og sagde"slip mig fri hvad vil du med mig jeg har allerde din lænke om halsen" hun græd stille og så mod ham

//MÅ du godt malakel
først
Set så
mig ^^
så svare du til sidst ;P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 23:47

// OK mig nu, jeg gider sku ikke i seng alligevel!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:48

//ja det dig nu :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 23:59

Som om nogle havde lavet et dæmon tegn på jorden i al hemmelighed og chantet: I summon thee, tre gange kom der en søjle af blåt ild frem og en meget beroligende, men dog skræmmende stemme ville give genlyd i Kajika's hoved som om nogle hviskede det ind i øret til hende:

,, Stop med at være så forbandet ynkelig".

Stille formede der sig en person, en silhouette af en mand med strittende hår, grønne morderiske ulve øjne, og hvide skarpe tænder. Hans krop var dækket af en skorte med ærmer der var foldet op til albuerne, og inden under den var der blot det bare skind. På hele hans højre side var der tatoveret et snoret japansk mønster der udgjorde ordet: Vanquished (udslettet). Denne person, dette væsen der dukkede op var ingen ringere end den selv samme mand der havde gjort Kajika til et urent væsen.
Ilden blev som suget ind i mandens krop og Ma'lakel stod og rystede sin venstre hånd lidt. Hans øjne glimtede med en slags sadistisk glæde over at se det lille Dådyr bundet, hvorefter hans øjne retterede sig imod et væsen han ikke havde stødt på før:

,, Helvede er sku' en lille smule for meget disse dage.. Heh.."

Sagde han og sparkede derefter en af Set's tjenere for at få væsnet til at falde.

,, Tsk, hvorfor er det at folk er så opsatte på at få tjenere... når alt de gør er at være belastende, og tidskrævne.", hans øjne gled over på Kajika, og så tilbage på Set. ,, .. du leger med et væsen der ikke tilhøre dig, big boy, hvis du vil fortsætte med at torturere hende vil jeg have noget tilgengæld. "

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:08

"hvorfor skulle jeg, du kan bare lærer af høre efter" sagde han kort itl hende og kiggede kort på hende, han svar ikke da hun råber efter hjælp, han regn ikke med af der kom nogen, han kiggede kort på mand som kom frem og smiler lumsk i lidt tid, han tjener parrer hans sparke som ingenting, tjener kigger kort på Set, han ryste kort på nej og tjener lod ham være, "hvorfor skulle jeg høre efter en halv dæmon" sagde han kort og kiggede kort på ham, han sad roligt op af et træ og slappe af i krop, "det kan jeg da være ligeglad med, som du lige selv har sagde hvad skulle man bruge en tjener til, så du kan enlig være ligeglad med hende" sagde han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:13

kajika prøvede at vride sig løs og selv ikke Malakel havde set hendes store forvandling, hun betragtede dem begge og råbte stille" hey!!! jeg eksister altså her må jeg måske ikke få et ord indført og sige at jeg faktisk ikke tilhøre nogen af jer drenge!" hun kiggede lidt flovt væk fra dem og rødmede let uskyldigt over kinderne og rev det ene stykke af rebene over men havde stadig kæden om halsen, hun begyndte stille at forvandle sig igen og denne gang til den ultimative forvandling som Set havde set lige før med små horn i siden af hovedet, og de flagermus agtige sorte vinger med en klo for oven, og det mørke stramme korte læder tøj der knap nok dækkede hendes bryster og røv, man kunne os stille se det ene øje blive blod rødt og flammerne kom ved hendes arm og man så stille rebene springes, hun så mod dem og hendes krop var mere færdig udviklet nu og halen kom til sidst stille frem en lang smuk hale, Hun så på dem begge og sagde med en ond tone lege"jeg tilhøre ingen af jer bastater"

//Forvandling kan ses på profilen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 0:22

//Smutter nu ^__^.. så nat nat.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:25

// Så fortsætter vi bare ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:33

han svar ikke på det første hun sagde da han snakke med Malakel, han kiggede første over på hende da reber begynde af knæg, han rejse sig roligt op og gik over til hende ud af viser nogen tegn på af han var bange for det var han ikke, han gik tæt på hende og kiggede hende ond ind i hendes øjne, "uhh du tror nok af du er så sej eller hvad når du er forvandle" sagde han og små lo af hende, han tog sværd frem igen og prøve af slå hende i hoved med det, med den fald side og slå med den anden hånd, det hele gik ud på af slå hende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:37

Zane havde siddet i et træ og betragtet dem i et stykke tid, og han havde været lige ved at brække sig!
*Den unødige vold er ynkelig...* tænkte han vredt.
På trods af hans ondskab, var Zane imod den slags unødig vold. Derfor besluttede han at blande sig.
Han sprang ned fra træet og landede tungt i græsset. Hans æange, sorte kappe bølgede efter ham og faldt ned over hans ryg da han landede. Hans ansigt var gemt i en dyb hætte.
I den øjeblik Zane landede, sendte han en blå ildkugle ind mellem dem. Han rejste sig, og han sendte Set et blik så koldt som is og sagde: "Det er nok." med en stemme lige så kold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:47

hun så mod ham og sagde"nej jeg tror ikke jeg sej i denne her men hvem siger at jeg ike føler mig mere mægtig og ikke så sukker sød!" hun smilede ondt og så ham komme mod sig hun frygtede ham overhovedet ikke men på en eller anden måde vidste hun inden i at da han kom mod hende at det ville ende rigtig rigtig ! galt i det han slog ud efter hende, kajika skrig og så stille på ham i det hendes verden sortness og hun besvimede foran ham og ville ramme jorden vis ingen tog fat i hende, og hun havde stadig demon formen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:55

"okay godt for det er du ikke" sagde han og kiggede roligt på hende, han lad roligt en hånd på hendes hoved og mumlede nogen ting, han kaste en magi over hende som gjort af hun vil bliv i den dæmon form, han tog to kælder mere frem ud af den fri luft og binder hende hænder en om hver hånd, hvor han binder de kælder til træ og den om hals binder han også til træ, han sad sig over til træ igen og læner sig roligt op af det og skulle bare venter på af hun våger nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:59

//Jeg må bede dig om ikke at ignorere mig da jeg også er en del af spillet, Set //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:01

kajika vågnede stille og havde sine smukke uskyldige blå øjne nu og kunne ikke mere mærke vreden og tænkte*godt jeg ligner mig selv og er mig selv igen* hun så overrasket ud nu fordi nu kunne hun mærke halsen og skrig højt i det hun så ned af sig selv og så det helt hvide hår og skrig højt og sagde"Hvad!! er der sket!!! HVAD HAR DU GJORDT!!!" hun så på det meget stramme læder tøj der sad på hendes krop og viste meget af hendes krop endda, hun rødmede let og så mod ham stille og mærkede nu kæderne og sagde"slip mig fri..... hvad har du gjordt ved mig hvorfor er jeg ikke normal igen .... og hvorfor er jeg bundet så stramt i lænker" hun kiggede nervøst over på ham og prøvede at komme fri

//Zane det fordi han vil gerne ha emnet med mig alene
sorry ? kan vi ikke sige det skoven uden for Di morga og at
vis det er så skal du først komme senere Zane ellers dør plottet som Set har med
Kajika....//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:03

// Herre gud da! Undskyld men jeg blir sgu sur når jeg ser dårligt rollespil! Hvis man begynder på den slags rollespil så tæt på Terre, så vil Zane blande sig! Men fint, hav endelig jeres spil i fred... helt ærligt mand... //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:19

han kiggede roligt over på hende da hun våger, han griner kort man ond af hende da hun skrig, han rejse sig roligt op og kiggede kort på hende, han tjener var går ud af jage efter mad, da de også skulle havde noget af lever af, han at sig i knæ foran hend eog kiggede på hende, "jeg har kaste en magi over dig så du ikke kan forvandle dig tilabge, medmind jeg vil har det og det skal du gør dig fortjener til før jeg vil flej den fra dig, "fordi jeg bedre kan snakke meddig så her, i sted for af du ikke af bundet, "hvad har du af tyder af arbejde, som du kan find ud af" spurgte han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:25

kajika smilede lidt og sagde"Hmm dræbe dig kunne være min nye Hobbi!" hun spyttede ned foran ham vredt og prøvede at komme fri igen men gav op efter noget tid og sagde"Jeg...." hun så på ham og lod sig hænge i lænkerne og sagde stille opgivende"jeg er bartenderinde om aften, jeg er god til at forfør, jeg snug og listig, smedig så jeg kan bøje mig på mange måder hvilket er en fordel i kamp, jeg har kræfter fra en mægtig demon og uigennemtrængelig hud der kommer som den vil... så nogen gange kan selv du ikke skade mig uanset hvad men jeg bestemmer ikke selv over den evne" hun sukkede og så stille på ham med de blå blanke øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:35

"du kommer bare and lille pige barn" sagde han og kiggede kort ned på hendes spytte, "når det er måske noget jeg kan bruge, kan du få oplyser om allt i der du arbejde, og fortælle mig dem" sagde han og kiggede rolig tpåhende, han gab gerne af vide mere om det er verden som sagdet, han skulle find et bib en anden god gang, "de dag eller de tidspunkt hvor du arbejde på kan du få love til af være i de normal form og en halv time efter, men derefter er du som du er nu" sagde han og kiggede på hende, "har vi en aftale" spurget han efter en lang pause så hun havde tid til af tænker over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:39

Hun så på ham og sagde"nej det ikke okay! min.... min forlovede ved ikke jeg blevet halv demon han er het ild demon og det vil knuse hans hjerte at se mig som halv demon og endda i demon form du kan ikke gør dette mod mig eller mit vidunderlige bryllup jeg kan ikke ha kjole på med denne her hale" hun sukkede stille og sagde"jeg kender ingen der arbejder der og de arbejder der ikke samme tid som mig...." hun sukkede og sagde"de mennesker så vidt jeg ved er de kun mennesker og de bor alene nogen med deres kæreste og andre alene mere ved jeg ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:44

"det er ikke mit problem men dit, husk det, jeg gør det jeg har lyst til og gø live surt for andre, hvad har du af handle med om ting" spurget han og kiggede på hende, "så må du find ud af noget for af kun bliv dig selv igen eller om du så arbejde som min tjener er op til dig" sagde han kort og kiggede kort rundt, det var underlig på en måde af være ved et sted hvor der er træerne i sted for kæmp store øde marke, "håber få dig selv af du har nogen god ide på hvordan du kommer ud af det her eller arbejde som mon tjener og du behøver ikke af slå nogen ihjel, det har jeg dem til" sagde han og hentyder til de to han havde med sig som var ud af jage lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:48

kajika så på ham og nærmede sig hans ansigt og så ham direkte i øjnene nu og sagde stille med en forførende stemme fyldt med had til ham"og hvad vil du så..... bruge mig til som din personlige tjener vis jeg ikke skal slå ihjel eller noget.... og de lænker folk og alt det beskidte arbejde hvad vil du så bruge lille mig til" hun så stille på ham og sagde"Svar mig lige på alt det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 2 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum