Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:27

kajika betragtede stille Set i det hun rejste sig op og sagde"Hmmm vi har militær men de ville bare skyde efter dig og angribe dig" hun grinte stille med et smil og så mod ham i det hun roede sig stille i håret mens hun børstede sig tøj af fra snavset på jorden og betragtede demonen med lidt væmmelse og sagde"Desuden..... så du ikke mere skræmmende end min mester Malakel .... men jeg vil godt tjene dig vis du lover aldrig at rør mig igen" hun så stille på ham med bestemte øjne død alvorlig, og børstede lidt blade og skidt væk fra brysterne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:45

"okay ikke noget nær kamp, hvor de kedeligt, så må jeg vel bare klare dem med magi" sagde han kort og kiggede kort om på tjener, "okay det er jeg sgu ligeglad om jeg er eller ikke er, okay så, så skal du også love mig af du høre efter med det sammen og ikke gør noget andet, ellers kan det godt være jeg gør det alligevel eller noget andet" sagde han og kiggede på hende, han vend sig halv og snakke noget til hans tjener på deres hjem land sporg så hun ikke kan forstå det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:50

kajika lod stille sine armen krydse i mistroiskhed til hans falske løfte og nikkede stille men sagde dog" men jeg ikke helt som en tjener jeg har nemlig også et liv Set og det kun fordi du skal lære mig at styre min vrede men ligeså snart jeg har lært at styre min vrede så slutter vores kontakt husk det.... og han vi så begynde min træning??" hun kiggede stille på ham og var ikke i demon form

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:38

"det er jge ligeglad med af du har og det var ikke med i aftale af jge skulle det, aftale gik ud på af du er min tjener og jeg må ikke rør dig ikke noget med af lærer dig noget" sagde han og kiggede kort på hende, hans to tjener gik lidt efter han havde sagdet noget til dem, "jeg træner dig ikke, som sagde gik aftale ikke ud på det" sagde han og kiggede kort på hende, efter lidt tid kommer hans to tjener tilbage med deres ting, det var enlig kun dem som havde ting ag bære på, han havde ikke noget af bære på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:46

kajika så stille på ham og sagde"så vil jeg ikke tjene dig... hvorfor skulle jeg dog ellers ha en grund til at træne dig altså jeg kan sagtens holde dine hænder væk fra min elskede krop og så må en anden bare træne mig og du kan finde en anden tjener eller noget fordi jeg vil kun tjene mig selv så" hun smilede lidt og vendte ryggen til ham og hans tjenere, fordi troede han virkelig at hun var så bange for ham at hun gik med til at tjene ham for han ikke skulle rør hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:51

"vi kan godt laver aftale om hvis det er det, man du må vvælge med af bliv træner eller ikke af bliv rørt" sagde han og kiggede kort på hende, han er svært af handle med da han ikke giver ting væk gratis som når gør, "okay det er dit valge af du ikke vil det, man så har jeg ikke bruge for dig mere, kan jeg lige så godt bare slå dig ihjel" sagde han kort og gik mod hende, mens han trække sit sværd fra side som kom til syn lige så snart han tog fat om det, han gjortklare til af hug efter hende da hun havde har yg til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:55

kajika så stille mod ham og undvig og sagde"du skal være hurtigere til at slå mig vis det er og hmmmm fint så siger vi at du træner mig men jeg vil stadig ikke lade dig rør mig uanset hvad og vis du gør det slår jeg dig så du advaret" hun så undersøgende på ham da han stod der med sværet og rystede stille på hovedet i det hun så rundt lidt undersøgende og så mod tjenerne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:05

"okay så prøve af undvig det her" sagde han og hug så hurtig han kan man stopper slag lige ind hendes hals og skrap svagt hende på hals, "okay og hvis du gør det vil jeg bare slå igen eller noget andet" sagde han og tog sværd ned ved side igen hvor det forsvinde ud i den fri luft, tjener stod fint i bag grunde med deres ting og venter på hvad der skulle sket, om de skulle blande sig eller ikke, "din træner går igang når jeg vil har det og det er ikke nu" sagde han og nikke kort over mod tjener hvorefter han begynde af går og tjener går efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:11

kajika skrig da han skar blidt ved hendes hals og tog sig til den blødende hals og sagde"Av hvad skulle det til for..." hun så stille mod ham i det hun sagde"og du kan bare prøve på noget tro mig du fortryder det virkelig så jeg ligeglad hvor meget hersker du er men i mine øjne er du ikke en hersker bare en pervers magt gal .... lille dreng" hun vendte ryggen til ham stille og så rundt i det hun tænkte om hun skulle forvandle sig til demon så såret ville forsvinde, det var kun et lille snit sår,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:17

"du sagde af jeg skulle være hurtiger og det var jeg så for det miste hugger jeg ikke hoved af dig" sagde han kort og kiggede kort på hende, "ja ja så sige vi det og indtil videre af det du har prøve på har ikke haft en virklig på mig i nu og det kommer det nok heller ikke til" sagde han og tør noget af hendes blod væk fra hals og slikker det der efter det af sin finger, "du er for mig en lille piger som havde få alt som hun har peger på som lille og håber på en hvis måde af hun skal kun gør det" sagde han og kiggede kort på hende, han var klare hvis hun angreb ham eller noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:32

kajika så stille på ham og hun sukkede hun havde hørt det fra en før og virkede det virkelig så åbentlyst at hun var forkælet fra da hun var barn, hun så hans hånd komme mod hendes hals og blottede halsen for ham og lod ham fjerne blodet og slikke det af sin hånd, hun så på ham med blanke øjne og hviskede i hans øre"jeg håber du nød det fordi du får ikke din vilje med mig mere..." hun så på ham lidt alvorligt men fik et uskyldigt smil frem og sagde"men hvornår begynder træningen så??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 17:17

"det skal du nu ikke være sikke på og så godt smager det heller ikke, nok noget af det der smager dårligt" sagde han kort og kiggede kort på hende, han smiler lumsk og gik lidt videre, han skulle find et sted af henter alle sin dæmoner her til og så skal der også være plads til en store leder, "hvornår din træner begynde, den begynde lige så snart af du lærer af opføler dig pæn og ikke svar mig igen og bare gør hvad jge siger" sagde han og smiler ondt, de gik i et stykke tid ind de kommer til en store lysning, her kun han slå leder og henter sig andre dæmoner, han sagde kort noget til hans to tjener på deres sporg og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 17:32

kajika sukkede og efter som hun nærmest havde tabt alt selv sin forlovede der var død nu... så kunne hun ligeså godt lystre så det gjorde hun, hun nikkede sitlle og sagde"ja herre det skal jeg nok undskyld jeg har været ulydig" hun så ikke på ham men bukkede elegant som en rigtig tjener ville ha gjordt og så rundt og ventede på at få af vide af ham hvad hun skulle lave lige nu og her, hun så stille på sig selv og håbede virkelig ikke han ville ha hun blev den let påklædte demon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 12:02

"det er var bedre lille tjener, går over og hjælp min tjener med af slå nogen telter op til af begynde med" sagde han roligt og gik lidt væk fra dem, ind han kom fra ladt væk sagde han noget på deres sporg igen og smiler lumsk, hans en tjener nikke kort til ham og gab Kajika et meget store telt som hun kun sat op alene, han stod nok en halv km væk fra dem nu og begynde så af mumlede og bevæger armene og hænder, der begynde roligt af kom en sort kugle frem som vokser sig store og store og linger en slags port til sidste, han kiggede kort tilbage ind han gik ind i den, en halv time kom han tilbage med en hær af dæmoner bag sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 13:28

kajika så på dem og sagde"haha meget sjovt herre" hun forvandlede sig til demon i det hendes demon form var meget meget nemmer at håndtere mange ting på en gang og man kunne os bruge halen som hjælp heldigvis. Hun smilede i det han kom tilbage havde hun slået det store telt op og stod der i demon form foran dem alle og så undrende på dem i det hun lænte sig op af et træ og kørte blidt sin finger ned af den bare mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 19:48

han svar ikke på det hun sagde, en af hans tjener gab hende et telt mere af sidder op da hun var hurtig færdig med det gørste fik hun bare et som var 10 gange store, da hna kom ud af port med hær af dæmoner klapper han kort i hænder og de begynde af slå lejer op og andre forsvande ud i skov, han smiler tilfælder over det han lige havde sat igang, port forsvande bag ham og alle de andre dæmoner,, der var alle slags typer, fra stor til små, fra blå til rød og mange andre farver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:18

kajika betragtede demonerne med angst og tænkte*hvor hvad??!!! hvorfor er de kommet hvad vil han med dem måske skulle jeg stoppe dette her i stedet for at hjælpe det frem det er jo forfærdelig vis de kommer ud i hele verden og når jeg bliver halv engel igen altså vis jeg gør så går det jo galt !* hun sukkede dybt og betragtede Set da han klappede og så på demonerne der gik sine veje og satte endnu et telt op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 16:08

han kiggede roligt på hende da det så ud til af hun tænke kort, en af de ny dæmoner kom over til ham og hviskede ham noget i øre, Set griner kort af det og går så roligt over til hende, og kiggede på af hun arbejde, "hvorfor tænker du over så noget, så lang du opføler dig pæn og høre efter så overlever du nok" sagde han kot og kiggede kort på hende, ind han gik over til en af de ny dæmoner som sad for sig selv, han sagde noget kort til dæmon på deres sporg, hvorefter dæmon rejse sig og forsvinde ud i den fri luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 16:26

kajika så mod ham og sukkede i det han altid skulle være så hemlig over for hende hun hadet det utrolig meget men næææærh nej han skulle snakke demon sprog hun overvejede at spørge en af de andre demoner om han ville lære hende det efter som hun så vidste hvad de gik og sagde bagved hendes ryg

//Husk at skriv i bjergene= ved malakels emne og du skal svare efter Kilia ^^ og så svare malakel og så mig og så kilia og så dig igen ^^ og du burde nok læse nogen af emnerne igennem så du ved hvor de er nu og hvor langt de er nået//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 16:32

der kom ikke nogen dæmon den her gang og fortale ham hvad hun tænke ud over han også selv kun høre tanke hvis han gang, han skulle bare lige kaste en magi første så kun han, han gik over til nogen andre dæmoner som ikke laver noget og sidder dem igang for han kan ikke bruge dæmoner som er dovne, hvorefter han gik tilbage til hende og sidder sig roligt ned og hvor på der kom en stol frem som han sat sig på, han kiggede på af hun arbejde færdig og smiler lumsk.

//har lige svaret der ind//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 16:48

kajika blev endelig færdig til sidst og hendes demon form/guldagtig gudinde krop var indhyldet i sved, i det hun så mod Set og tørrede sveden af panden men det hjalp jo ikke på hendes krop så hun smilede lidt lumsk og sagde med blide ord da hun gik forbi ham"Jeg går mig lige en lille tur" hun grinte lidt lumsk og skyndte sig at løbe da hun kom få meter fra dem og løb hen til en smuk dejlig klar sø der var nær området der var træer rundt om med smukke grønne blade og søen var næsten gennemsigtig og helt blå var vandet smukt blå med sand nede i, man sank ikke ned i det og det samme galdt det med sandet det var blødt og ingen sten var i det, hun smilede stille og tog langsomt støvlerne af i det hun tog resten af tøjet af og gik stille ned i vandet og slog sine vinger ud og sagde stille"aaarh" hun havde kroppen mod et vandfald der var der, et stort og smukt fordigt et men det larmede dog ikke det havde behagelige liflige toner af brusende vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 17:02

"ja det gør du bare og nu ikke noget med af løbe din vej for find dig lige mget hvad" sagde han kort og kiggede kort på hende og lod hende går, han kiggede kort på en dæmon og så over på hende hvor hun ikke kun ser dem, dæmon forvandle sig om til luft og flød efter hende for af hold øje med hende, da hun begynde af tager tøj af flød dæmon til og fortale set det, hvorefter han halv løbe der over og sidder sig op i et træ hvor han kun ser hende og hun kun ikke ser ham der hvor han sad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 17:45

kajika gik stille ned i vandet elegant i det hun dykkede ned under vandet som en professionel svømmer og kom op som en hav gudinde med håret svang hun om på ryggen med en havfrue bevægelse(Som i ariel Når man kommer op af vandet og håret svinges fra ansigtet om bagved ryggen). Kajika smilede i det hun strøg med hænderne håret langsomt væk fra ansigtet det der faldt ned igen og smilede mens hun lagde sig stille om på ryggen lidt og nød vandet om sig, hendes blonde smukke hår spredte sig i vandet og gjorde så det lignede det flød på en å kande selv om der ingen var, hendes hale bevægede sig stille frem og tilbage i det hun stille lod sine hænder køre op af hendes side ved maven og stille hen til brysterne og lod dem blidt kærtegnes i det hun sørgede for hendes krop var godt vasket så sveden ikke var til at lugte og hun igen ville lugte godt, hun havde skam ikke opdagede at hendes Herre, Set holdte øje med hende fra træet og lagde sig stille om på ryggen i vandet og flød elegant med bene flettede og håret stille spredt ud til siderne og bløgende smuk og kroppen strakt og smuk. hun lukkede blidt øjnene og sagde stille"Ååååårhhh ja....."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:11

han sad roligt op i træ og hold øje med hende, det kun være sjov af går ned og hold hende med selvskab bare for af ser hvordan hun vil tager det, man han bliv lige der op i nu bare for af kiggede videre på hende og det omkring hende, han kun godt høre hende og kiggede bare videre ned på hende og på hvad hun laver, han vil første tager der ned når hun kommer op fra vand for der vil han nemmer kun drille hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 20:15

kajika nød vandet om sin krop og sagde"Dejligt endelig at slappe af væk fra ham den kontrollerende demon" hun smilede stille i det hun åbnede øjnene og svømmede ind mod den smukke kant i det hun hev sig op og stille strøg sit våde hår tilbage og mærkede sin nøgne krop stille dryppe og så efter sit tøj med et lille smil go spredte vingerne ud i det hun ville gør sig selv med vingernes plafren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 4 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum