Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:54

"nej det vil jeg ikke, så nogen har jeg ikke og jeg vil bruge dig til af find oplysening til mig og laver anden små ting for mig" sagde han og kiggede hende ind i øjne, han kiggede hende stadig ind i hendes øjne, "det har jge lige gjort, man tænker over det til af vi har spise færdig" sadge han og rejse sig op og lide efter kom de to tjener tilbage med kød, den en begynde af laver et bål som går hurtig med, han snakke med de to tjener på deres ejer sporg så hun ikke forstå det, efter en halv time er der mad og de begynde af spise man hun få ikke noget og hun kan alligevel ikke spise det ud hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:57

kajika vred sig og prøvede alt for at komme fri men kunne ikke, hun sukkede stille og kunne se på sin hale at den ikke kunne gør noget og græd stille nu og sagde"slip mig fri!!!.... jeg mener det gør mig normal vis min forlovede ser mig sådan her så dør jeg, vi bor sammen mig og ham vil du ikke nok slippe mig fri jeg ber dig virkelig slip mig fri" hun græd stille og så på ham og kunne ikke holde tårene tilbage mere næsten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:03

"okay som jeg sagde før det er ikke mit problem det er dit, man hvis jeg endeligt skulle hjælp dig, hvad får jeg så ud af det" spurget han og kiggede kort over på hende ind han spiser videre, "nu græder dæmon også der over, hun må nok heller få noget af tyk på" sagde han og tog noget af kød som de sad og spise, han smid de to stykke kød ned på mave af hende og band den en af kælder op så hun kun bruge den en hånd, "hvad har du selv af bud på" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:06

hun så stille væk og sagde"jeg har intet at byde på okay intet vis du tror jeg vil gi min krop så er den ikke din og heller ikke min sjæl selveste mig har intet at give andet end det arbejde du vil sætte mig til og forvandel mig så tilbage jeg ber dig .... be om kom nu jeg kan ikke holde denne her krop ud" hun så på kødet sukkende og spiste lidt af det men smed det så til siden og holdte tårene inde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:10

"okay og det regn jeg nu heller ikke med af du gjort og det lyder bare til af du vil være min tjener" sagde han og kiggede kort på hende, han tog kød og smid det over til de andre to tjener da hun alligevel kan spise det, "hvorfor kan du ikke det, den er da eller pæn" sadge han og tog hende på det en bryst og smiler lumsk, "okay jeg forvandle dig tilbage på en grunde når du arbejde under mig er du i den her form og når du ikke gør er du i din normal form" sadge han og tog hende stadig letter på hendes en bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:14

kajika så på ham og sagde"nej ! jeg hader denne forførende krop! den.... den indebær tæt siddende tøj og alt alt for lidt tøj! efter min mening" hun så stille på ham og vinden blæste forbi dem så det smukke lange hvide hår blæste med vindens retning, hun så på Set og da han tog hende på brystet Skrig hun af sine lungers fulde kræft og hendes hale kom og swippede ham væk efter han tog igen, hun så vredt på ham og sagde"det en aftale !.... men du rør mig ikke sådan en gang til og jeg skal" hendes krop kom de blå flammer rundt om igen og hun så hot og lækker ud men os utrolig farlig egenlig øjnene blev røde eller det ene gjorde, hun så på set og sagde"kun min forlovede rør min krop sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:21

"okay man det gør du hvis du skal arbejde under mig" sagde han og kiggede på hende, han tog kun et skrid tilbage da han bliv ram af hendes hale man han havde ikke nogen mærker efter det, han rejse sig op og binder hendes fri hånd til træ igen og gik over foran hende igen, han sat sig foran hende og kigede kort på hende, "okay og det skal jeg nok selv bestemmer om jeg gør, jeg kan også bare tager dig et ander sted" sagde han og kiggede på hende, da hendes blå ild kom frem på hende, laver han en sort flam i sig hånd som var meget mere farligt ind hendes, han felj magi fra hende så hun kun bliver normal igen, lige ind han rejse sig op klappe han hende hård på hendes inderlår en gang, hvor han rejse sig over går over og spiser videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:26

kajika så på ham med åbne øjne og frygtede ham lidt nu men han var stadig langt fra mere skræmmende end Malakel, men han avr dog tæt på, hun så stille på ham og sagde"Nej jeg bestemmer om du skal rør mig og det skal du ikke forstået!" hun så på ham og prøvede at få hånden til sig da han bandt den igen med lænken og da han slog hende på inderlåret skrig hun og lukkede øjnene og rødmede flovt i det hun blev sig selv igen men havde langt lyst hår i stedet for det korte hår han havde givet hende, hun så stille mod ham og havde igen kjolen på og sagde"gør det en gang til og jeg skal ....." hun vidste ikke hvad hun skule sige til ham denne gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:37

"nej det gør du nemlig ikke, det er dig som arbejde under mig og ikke omvendt så det kan godt være af du ike vil har det man ejg gør det nok alligevel" sagde han og kiggede på hende, han spise roligt videre og bliv færdig med af spise da hun begynde af snakke igen, han rejse sig op og gik over mod hende, "hvad vil du gør, lige nu kan du ikke gør noget ved det" sagde han og kiggede på hende, han gik lidt tæter på hende og sat sig ned i knæ og kiggede kort på hende, ind han lad begge hånder på hendes bryster, hun skulle ikke kommer her og bestemmer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:40

Kajika så på ham og sagde"jeg vil fjerne dig hurtigere end du aner!!!" hun var i sin normale form nu så hun havde ingen hale men hendes ben var frit sparkende, efter som de ikke var ilænker eller noget, da han kom hen og tog på begge slog det klik og hun sparkede ham hårdt direkte i maven og så bagefter i hovedet fra siden af og så mod ham med had i øjnene og sagde"dit svin..... jeg en forlovede ! pige du skal ikke rør mig igen" hun så vredt på ham og tjenerne havde rejst sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:46

"ja ja, man så kan jeg var hurtiger tilbage ind du ved" sagde han og kiggede kort på hende, han rør på røv man han slog sig stadig ikke, "det er jeg ligeglad med om du har, jeg tager på dem jeg vil" sagde han og slå hende med fald hånd med ryg første, han kiggede over på en af tjener og gab dem et nikke, de sat sig ned igen, han tog en kæld frem fra af den fri luft, hvorefter han begynde af binde hende føder fat og på en eller anden måde få sad den kæld fat til jorden så hun ikke kan løfte ben, han sad sig roligt på hendes ben, "hvad vil du nu gør lille pige" sagde han og kiggede kort på hende, han lod en hånd køre op af hendes lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:50

Hun skrig og prøvede at vride sig fri og så på ham og sagde"Nej stop du skal ikke tag på mig slip mig!! fri" hun så ham i øjnene og kunne ikke fatte han faktisk var nær Malakel nu, hans adfærd og måde at være over for hende, men han bandet ikke så meget, hun så på ham og sagde"Slip mig fri!!" hun så på ham og vidste at for han ikke kunne tag under kjolen skulle hun ha andet på så hun forvandlede sig stille til demon formen igen og så på ham vredt og begyndte at brænde og det var en smuk blå flamme og sagde"Stop! sagde jeg!, jeg ikke din! EGENDOM!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 2:59

"nej det giver jge enlig ikke af gør, du har fortjener det" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det giver jge ikke, og det har jge også sagdet engang til dig før" sagde han og forsøtte med af køre hånd op af hendes lår, han kiggede kort på hende da hun forvandle sif til sig dæmon forme, "nu gør det det næste kun nemmer for mig" sagde han og tog den fri hånd op til hendes bryst og tog let om det en af dem og hønd forsætte stadig bare op af hendes lår, han var klare til af fange hendes hale hvis hun prøver på noget med den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 3:03

Kajika så vredt på ham og sagde"stop!! arrrgh!!! nej slip mig ......" hun så på ham og hendes hale kom som en pisk nu for første gang mod ham temmelig hårdt direkte mod ansigtet og hun lukkede øjnene for at håbe den ramte ham så han slap hende, hun tænkte på Zann og at hun kun var hans og ingen skulle rør hende sådan, hun så på Set og sagde"Du et svin!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 3:10

"nej jeg vil ej" sagde han og kiggede på hende mens han forsætte med det, da hende prøve af ram ham med hendes hale tog han det ind den ram ham og binder rigtig godt ind i kæld og binder en lille kund på den til sidste, han lad hånd tilbage på hende bryst bare det andre det her gang, hans hånd på hendes lår flytte han ind på hendes inderlår så godt han nu kan og forsætte bare med af køre den op af mod hendes underliv, som der nok ikke vil går lang før den vil være det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 3:14

kajika så på ham og trak vejret hurtigere nu og prøvede at finde en løsning til at han kunne få hånden væk og før hun vidste af det sprang kæderne i det hun spredre sine vinger langt ud og kæderne sprang af varmen fra hendes flamme om kroppen og da hun kom op fik han sådan en højre direkte i kindbenet, (Knytnæve) hun så vredt på ham og sagde"slut! MED AT RØR VED MIG!" hun rejste sig vredt op og tog vingerne ind for der intet skulle ske dem og rejste sig helt op og så vredt på tjenerne og begyndte hurtigt at løbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 3:19

han bliv slå let væk af hende vinger, han rejse sig op og kiggede kort på hende, han nikke til tjener og de sat sig igen, "det bestemmer du stadig ikke" sagde han og løbe hurtig efter hende, han forsvande bag hende, han kom frem længer frem og sat et spyr til jorden så hun vil falde over den medmind hun hopper over den, okay nu skal han havde det sjov når han få fandet i hende igen, hvis hun falder over spyr er han klare til af sidder sig oven på hende, og så let er han heller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 3:22

kajika så det og sprang men hun fik lige ikke snuden af foden over så hun lander direkte ned på jorden hårdt og gav et klage støn fra sig i det hun piv lidt"aaavvv...." hunn så på Set nu som var foran hende og sagde"hør jeg er din tjener intet andet jeg lover dig at vis du ikke rør mig vil jeg skam godt være din tjener og udføre små gerninger for dig okay bare du ikke rør mig jeg har en forlovede og jeg elsker ham og kun ham må rør mig sådan forstået !" hun så alvorligt på ham og skulle til at rejse sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 3:29

han små lo af hende og smid spyr væk hvor det så forsvande, han vend hende roligt om så hun lå på ryg, hvorefter han saiider sig på hendes bord og kiggede ned på hende, "han er dæmon og du er halv dæmon, i eller han burdet vide af dæmon ikke binder til en, han går fra kvinde til kvinde som han har lyst til og prøve af forklare nogen ting, "det vil du sikke man hvor længe var det så på af du gør det" spurget han og kiggede ned på hende, han gab ellers gerne af lvaer noget sjov med hende man det tyder på af han ikke må det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 14:45

kajika så stille på ham og opgav stille og sagde"Sådan..... sådan var han os en gang men da han bukstavelig talt stødte ind i mig der ændrede alt sig og han forelskede sig for første gang i 15 år.... igen, i mig og ja som du kan se på min finger er jeg hans forlovede og omvendt" hun strakte stille sin arm og så på sin smukke ring og sagde"Men lad mig gætte sådan er du sikkert ..." hun kiggede stille på ham og hendes hale bevægede sig stille frem og tilbage ved siden, den var lang og meget meget... stram som en læder pisk næsten, hun betratgede set og sagde"hvorfor er jeg så spændende at angribe?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 21:07

"okay så er der noget galt med ham side han gør det nu og du skulle har føles af du ikke var noget værd når du er ved en andre dæmon når du kun er halv selv" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort på hendes ring på finger og lo kort af hende, han viser hende sin 10 finger og der sad en ring på hver en af dem, "det er ikke min forlover næ nej, de kan hver deres ting" sagde han og smiler ondt, "det er altid sjov af jage folk eller andre væsen og du bloiver ved med af flytte fra mig så gør du det bare sjover for mig" sagde han og kiggede ne d på hende, han sad stadig på hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 21:13

Kajika så stille på ham og skubbede ham af med et ondt smil og sagde"Ups" hun havde brugt alt sin kraft på at skubbe ham væk og kunne næsten heller ikke få vejret i det at han havde været så svær at fjerne i bare et ovenligt skub, hun rødmede let og sagde"du så sjov du er .... men du skal ikke regne med jeg gir mig bare fordi du er så høj og hellig" hun grinte lidt men så dog utrolig uskyldig ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 21:20

han rejse sig roligt op efter han havde tager et skrid tilbage og kiggede ned på hende, han lo kort af hende og kiggede ond ned på hende, "jeg er ikke hellig, jeg er forbander og bliver min ejer død en dag" sagde han og kiggede kort på hende, han sat en fod på hendes mave og lad lidt vægt på den, "hvad kan din forlover så find ud af angår oplyser til mig, han skal selvfølgeligt ikke vide af du siger dem videre ellers kan jeg ikke bruge dig mere som tjener" sagde han og kiggede kort på hende, han to tjener kom roligt går over til dem og stopper fem meter fra dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 21:28

hun tog sig til hans ben og sagde"Arrgh fjern det ben dit.... dit dyr!!! og han kan ikke bruges til noget fordi han er aldrig hjemme og når han endelig er.... så.... så kommer der ikke særlig meegt snak ud af det og vi skal snart giftes og han kender ikke flere end mig og ingen på denne jord er spændende at rode i det bare forhold de har med andre eller arbejde og du kan bare tag hen og se stederne de arbejder" hun kiggede lidt ondt på Set og fik hans fod væk og rejste sig i det hun ikke havde demon form mere nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:22

"hvorfor skulle jeg dog det" sagde han og kiggede ned på hende, "okay lyder til af det her er et meget kedeligt sted i lever" sagde han og kiggede kort på hende, han flytte sig fod fra hendes mave og sat den ned på jorden, "i har slet ikke noget militær her på jorden eller er det hele bare et stor happy land i llever i" spurget han og kiggede kort på hende, han var ligeglad med om hun var i dæmon forme eller ikke, det var op til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 3 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum