Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny jorden (Kajika) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny jorden (Kajika)

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:19

kajika så på ham i det han fjernet sig og tog fat i teltets vægge og sagde"Hvad!! hvor er døren hvad har du lavet....!!! luk mig ud vi havde en aftale jeg ikke din slave jeg intet jeg heller ikke din mad! jeg har .... jeg har en mester slip mig så ud!!!" hun hev og sled i teltets vægge og især der hvor døren havde været før og gik stille ned i knæ og tog den ene hånd p foran ansigtet og sagde"slip mig nu bare løs jeg ber dig..... slip mig fri!!! jeg har intet at byde på andet end mig selv og det vil jeg ingen gang gi dig!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 12:57

"du komer første ud når vi har snakke sammen om hvad jeg skal gør af dig" sagde han kort og kiggede kort på hende, han smiler ondt af hende og gik over til sin store stol og tog et sværd som lå op af stol, han vend sig om mod hende og kiggede kort på hende, "jeg vil sgu heller ikke har din krop, den betyder ikke noget for mig, lille tøs som ikke dure til noget" sagde han og kiggede ned på hende, "hvis jeg lad dig liv hvad kan jeg så forventer af få ud af det" spurget han og kiggede på hende og lad den anden hånd på sværd så han er klar til af træk det, hans arua vokser stille og roligt frem, en rigtig ond kaos arua og der kom også en fra sværd han hold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 13:48

kajika så nervøs ud nu og gik stille bagud og stod op af det lukkede telts indgang og rystede stille i det hun ikke anede hvad hun skulle handle med, hun sukkede stille og sagde"Hvad vil du ha af mig nævn en pris mere kan jeg ikke gør... jeg har intet aat byde på og du ikke min herre mere du! skal lade!!! mig gå!!! okay... jeg ingen slave!!!! jeg .... jeg et frit væsen og jeg har allerede en mester og han er så meget bedre end sådan en fuckt up kaos demon! som dig!!" hun tog sig for munden og gik ned i knæ og tænkte*NEJ!!! neeeeej Møg !!! DEMON SIDE i mig prøver at tirre ham til kamp... hvad har jeg gang! i*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 16:20

han lo kort af hende og gik lidt tæter på hende og begynde roligt af træk sværd, jo mere af sværd som kom fra af dens skade jo flere dæmoner kun man høre som gik væk fra telt, de vidste godt hvilke sværd han har fat i og alle som var under ham er bange for det, for det er sværd over kaos, da han har trukke hele sværd var der en svagt mørke arua om det, "jeg har sagdet det engang før til dig, find oplysninger til mig, svær er det ikke" sagde han og kiggede kold ned på hende, "jeg er sgu ligeglad med af du har en mester, han kan bare kom an hvis han tør og ikke før jeg har fundet ud af hvad jge vil med dig" sagde han ond og kold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 16:41

Kajika rasede da hun hørte det angående Ma´lakel og sprang på Set hurtigere end han ville nå at opfange og stak ham sådan en med knytnæven i ansigtet og var ligeglad om han bar sværd han skulle ikke true hendes mester!! det skulle ingen andre end hende selv!! vis det var !... Kajika betragtede Set i det hun tænkte sig lidt ekstra om og bed sig nervøs i underlæben i dette vredes udbrud var på grund af demonen der var forbundet med sin mester og os fordi at hun vidste at dette måske alligevel ikke havde været den bedste ide ever...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:17

han drej hoved lidt da hun slog ham i hoved, han smiler ondt af hende da hun stadig skulle prøve af spiller så stor over for ham, han hug hurtig ud efter hende og stop hugger lige ind han rammer hendes hals, "du få nogen time til af tænke over det, om du ved tjener mig eller ikke" sagde han kort og slå hende rigtig hård i hoved for af slå hende ud, han sat sværd tilbage i skade og lad det på plads, han kaste første en magi på hende som gjort af han kun ser hvor hun var og laver hvis han vil, og så kaste han en andre som vil giver i hende meget uhyggeligt og skræmme mareridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:34

kajika skrig da sværdet kom og så mod ham i det hans ord bre nærmest blev til tjære i hendes sind og sagde"JEG! vil aldrig tjene dig ! jeg ber dig Set lad mig gå!! lad mig slippe for denne totur jeg er kongelig!! du kan ikke behandle mig sådan her!!" da hun blev slået gik hun direkte ud og lå bare der yndefuldt på jorden helt stille som en drømmende skønhed ville og få timer efter vågnede hun og så på Set som det første der var foran hende og skrig mens hun kraglede bagud og sagde"lad mig være!! OKAY!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 23:11

han sat sig på sin stol og begynde af læse i sin store big med magi, han lukke bog lige lidt ind hun våger, han gik ned til hende og sad sig i knæ foran hende, "kongelig betyder ikke noget, kun af de er lidt mere find i det man de kan ikke pas på sig selv" sagde han kort og kiggede på hende ind han rejse sig op, "nej jeg vil ej, kun hvis du finder oplysning til mig og opføler dig pæn når du er her" sagde han og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 23:14

Kajika rejste sig hurtigt op i det hun skulle til at give ham hans livs lussing og sagde"jeg!! kan sagtens klare mig selv haha!! jeg ikke som alle andre konelig vis du tror det vores familie bliver trænet fra barn til kamp selv kvinderne!" hun betragtede ham og sagde"Hmm.... jeg ikke din slave eller noget til dig forstået"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:43

"det kan du sikke bare ikke her og jo du er som alle andre kongelig som tror af de kan noget man ikke kan alligevel, kender typer alle for godt og du er en af dem" sagde han og parre hendes lussing, hvis hun mener af hun kun klare ham så skulle han lad hende prøve for hun vil ikke kun klare det, "okay du kan kæ mod mig og hvis du vinder er du ikke og hvis jeg vinder er du min slaver/tjener" sagde han og smiler ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 0:06

kajika smilte i det hun sagde"fint det helt iorden med mig bare kom an!" hun grinte ondt i det hun stadig var dæmon der jo. hun forvandlede sig til sin dæmon form og betragtede ham med blide øjne i det hun gik til angreb på ham og fik fat i hans arm vred den oom og sparkede ham i røven så han røg mod teltets indgang og grinte, mens hun stille fandt en dolk frem og gik hen mod ham med et ond smil over læberne og sagde"Klar til at bløde lidt slave"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 9:47

"det har jeg også tænke mig af gør" sagde han og gjort sig klare til kamp, han røg over mod telt indgang eller der hvor den havde være, han griner kort ond af hende og gik så til angreb på hende, han var ligeglad med af hun har en dolk, måtte han bare afvæg hende, han sparke hård mid hendes knæ og tog ud efter hende arm for af avæg hende for dolk og nu hvor han har fat i hendes arm kun han lige så godt præve af brække den som nok bliver nem med han stærke medmind hun få arm væk i tid, hvis hun fik den til sig i tid vil han skubbe hård til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 11:40

Kajika skrig i det hun tog armen til sig og vendte sig hurtigt om med sådan en bevægelse at vis han sparkede hende ville han ikke kunne nå det før!.. Kniven ramte ham direkte på halsen hårdt men den gik ikke ind men den lavede dog et meget smukt snitte mønster, over halsen som havde han prøvet at dræbe sig selv en kort stund. Kajika kom til at tabe dolken da hun havde snittet ham fordi hun havde så stor fart på den bare røg og sagde"JEG VIL ALDRIG!!! Være Slave for sådan! en voldtægts forbryder som dig!! om du så gjorde det af lyst eller af straf!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 11:51

han bliver ram af kniv og ingen man vil kun når af ser det var det væk, "det er jge ligeglad med af du siger, det mig som bestemmer her og ikke dig lille pige barn" sagde han kort og ondt og slog to gang ud efter hende og sparke to gang hurtigt efter hende mellem slager så hun kun vil hold øje med slage eller sparke var op til hende da han slå hård og sparke hård, efter det var han klar til af parrer fra hende og måske tager et eller andet tager på hende for af lås hende så han nemmer kun kom til af bruge hænder eller knæ og måske hoved hvis det skulle være til af tæv hende med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 11:54

Kajika undveg og gik direkte til nærkamp i det hun sprang på ham så hurtigt og hårdt som en tiger ville ha sprunget på sit bytte med klørene ude, og borede sine dæmon vinger ind i hans ryg og før hun vidste af det var de ude af teltet og trillede en halv meter igennem skoven(Som i løvernes kong 1 vis du har set den). Kajika smilte og slap ham i det hun sagde"ups! var det for meget for din! besvægelse den kunne jo heller ikke holde evigt og det var heller ikke igennem indgangen" hendes vinger havde skåret mest hul og så det at de var kommet med sådan en fart havde de nået ud af hullet.. kajika slog ham sådan med en knytnæve mod ansigtet hun prøvede chancen mens hun var over ham, og håbede han ikke nået at stoppe hendes knytnæve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:04

han fik parrer hendes vinger så de ikke gik ind i ryg på ham og trillede ud af telt og lidt ud i skov, det gjort nu ikke noget for ham, så har han bare mere plads af kaste hende rundt på hvis det var det, han tager fat i hendes hånd da hun vil slå ham og bøler hendes hånd tilbage og prøver af brænde håndled på hende, mens han rulle kort rundt så han er øvste og sidder sig på hende med hans mange kg (200kg), han slå ud efter hendes hoved med den fri hånd og han slå igennem ikke noget man kan ser på ham af han gør, men man kan mærke det når han gør det, han rejse sig op efter han har prøve på af ram hendes hoved, hvor han tager fat om hendes håndled (den hånd han har haft fat hele tid) og sving hende mod et træ med fuld stærke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:09

kajika skrig i det hun mærkede sin hånd brænde og nået lige af afværge hans knytnæve men mærkede dog suset og prøvede at få ham væk men kunne ikke, og i det han tog fat i hende og smadrede hende mod træet skrig hun et overdøvende skrig i det alle dæmonerne kom og så på og grinte lidt af set dem der næsten var så mægtig som ham og råbte"NÅ! har du en ULYDIG! SLAVE HVA!!!" hun så på ham og grinte i det hun prøvede at komme op igen men kunne ikke rigtig og sagde"jeg gir ikke op intet kan få mig til at stoppe" hun rejste sig langsomt op og sprang på ham igen så hans røg ind i et træ fordi hun brugte sine vingers vind styrke til at skubbe med os

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:20

han smiler ondt da han kun mærke og høre af hendes håndled brænde, og han svar ikke på hvad de andre dæmoner sagde og kiggede kun kort på dem ind han kiggede på hende igen, "det burdet du gør ind du få så mange tæv" sagde han og skuille lige til af undveg hende da han bliv ram af hende og fly ind i et træ, han nikke hende en skalde og sat så en fod på hendes mave og skubbe så til for af få hende lidt væk, hvorefter han prøve af få fat i hende mens han er klare til af ungveg eller parrer noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:24

Kajika skrig da han slog hende en skalde gik det galt... kajika skrig i det hun gik ned i knæ efter hans fod havde skubbede hende væk og tog sig for hovedet og rejste sig stille op, og sagde"nej! .... jeg hvad ... hvorfor er der mørkt" Set havde ramt et bestemt sted ved hendes hoved så han havde gjordt hende midlertidigt blind, i få uger. hun så rundt eller prøvede men kunne ikke se noget, så hun lyttede efter ham og sagde"Set ! bare kom an" hun håbede for alt i verden der kom en af hendes venner og reddet hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:33

han gik lydløs rundt om hende som man gør i en rigtig kamp og han svar ikke på det hun sagde da han var ligeglad eller var hun ud på af snyd ham, han smiler basre ondt af hende da hun sagde af han bare skulle kom an, han gik lydløs over til hende og hop op og drejer rundt samtid for af laver et cirker sparke mod hendes hoved, han kun ser af hun ikke kun ser noget da det så ud til af hun stod og lytte og bevæger sig heller ikke rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:39

kajika dukkede i det hun kom ud af balance og landede på bene og bed sig i underlæben og sagde"Jeg gir ikke op jeg ingens ! jeg ingen! slave om du så voldtog mig her! så ville det ikke spille nogen rolle!! jeg !!.... jeg kan ikke rokkes ! jeg har ikke nogen herre!!! forstået ! set" hun kraglede hurtigt væk der fra hun havde høret svipset fra vinden der blev brudt, og nu begyndte dæmonerne de store at råbe han skulle tag hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:47

han lander på ben da hun falde lige ind han ram hende, det gør nu heller ikke så meget han kan tæv hende på så mange andre måde, han gik over til hende og tog fat i hendes en fod og løfte hende op i luft i rakte arm så hun ikke kan når ud over det en ben, hvis hun prøve på det ved han også bare gør noget ved ben, han er fuld selvste ligeglad hvad der sket med dem, han svinge hende ind i et træ og har staidg fat i hendes fod, han svinge hende nogen gang ind i træere ind han smid hende på jorden og kiggede ned på hende for af ser om hun stadig kan kæmp eller hvad hun siger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:54

kajika hostede blod op og prøvede at rejste sig men kunne ikke, hun prøvede at lytte hvor han var og sagde"hvorfor vil du ha mig som slave set hvorfor.... jeg forstår det ikke jeg intet ved som slave jeg mister snart mine dæmon kræfter og så jeg engel og aspara i stedet for aspara og dæmon" hun hostede blod op og kunne ikke rejse sig, hun kørte fingerne rundt i jorden og sagde"jeg kan ikke kæmpe mere men jeg vil heller ikke være slave"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:07

"hvorfor jeg vil det, jo du kender system her på den her jorden så du kan nemmer find ud ting om den ind jeg kan lige nu og jeg er ligeglad med alle det du har sagdet før, for det kan jeg også bruge for et blødet punkt er alt det der såres mest, han laver en hånd besvæger som gør de andre dæmoner går lidt væk fra ham, "du må du eller død. eller kom en omgang gennem alle dæmoner her i lejer og det har du hvis ikke" sagde han ondt og kiggede kort ned på hende, (hun har nok kun ser 200-500 dæmoner) "men det er op til dig hvad du vil helst" sagde han indt og venter på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:12

Kajika rejste sig langsomt op og hostede mere blod op og sagde"jeg vil aldrig være offer igen og jeg.... jeg vil ikke være din slave" hun hoppede nærmest forbi ham nu i det hun løb og brugte sin telekinese som øjne så hun undveg vær en gren og træ, hun løb så hurtigt hun kunne selv da en gren tog fat i hendes trøje og rev den af hende, hun løb bare videre utrolig fart på og hun kunne mærke hendes hånd svie og hendes ben gi efter for smerten fra træet hun var blevet hammeret ind i, hun huskede da han voldtog hende og gøs i det hun landet ned på alle fire og gav et skrig fra sig og var helt smadret hun kunne ikke mere.... hun var helt færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny jorden (Kajika) - Page 7 Empty Sv: ny jorden (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum