Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:24

"Jeg forstår det godt, jeg har ikke selv haft mareridt der var så slemme, men jeg ved godt at det kan være meget slemt" Sagde han og kiggede på hende med et smil. Han havde før haft venner der have slemme mareridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 16:23

hun så på ham. "Det pinligt" sukkede hun og så ned. hun var meget flov over at hun havde skreget og grædt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:59

Han smilede til hende. "Nej det går nok" Sagde Cricker og kiggede på hende. "Det behøves du ikke at tænke på, jeg har set mange personer græde, og jeg har selv gjort det før" Forklarede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:42

hun så på ham og smilede lidt. *jeg er en være dumpap* tænkte hun og rystede på hoved. hendes fletning gik op, så hendes hår dækkede hendes ansigt. *så jeg skjult* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 8:07

Han kunne ikke lade være med at grine en smule da hendes hår pludselig dækkede ansigtet. Han fjernede det fra øjnene så han kunne se hende bedre. Hun var blevet noget stille. "Hvad tænker du på siden at du rystede på hovedet for at få den til at gå op?" Spurgte han efter lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:09

at jeg er en dumpap" sagde hun og lå håret bag øret. *jeg er en mega dumpap* tænkte hun. hun bed sig lidt i læben, og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:13

"hvorfor er du em dumpap?" spurgte han med et forvirret udtryk i ansigtet, det var ikke lige det han tænkte, men okay da. "Jeg synes ikke at du er en dumpap" Sagde han med et smil, og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:17

fordi jeg skreg over en drøm" sagde hun og redte sit hår med sine fingre. hun flettede håret, og holdt fast i et hårbånd med munden, imens hun flettede håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:36

Han smilede til hende. "Altså som jeg sagde før, så skal du ikke tænke på det, det er der jo mange der gør" Sagde han og kiggede på hende imens at hun satte hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:38

hun så på ham, hun bed stadig i sit hårbånd. hun tog det og bandt det drilsk om hans hals og tog så et sort bånd og bandt det i håret. hun grinede over det. "så har du noget af mit" grinede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:46

Han rystede stille på hovedet og tog det af imens at han smilede til hende. "Ja, men jeg har jo dig lige det" Sagde han så og lagde det foran hende. Han kiggede ud af vinduet. "Jeg går ikke ud fra at du kan sove igen?" Spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:47

gabriella smilede. men man kunne let se trætheden. "tror jeg... ik..." sagde hun og faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:51

Han grinede lidt. "Det var hurtigt" Sagde han stille og rejste sig op uden for meget larm. Han gik ind i stuen igen, så han ikke vækkede hende. Den her gang stod døren dog åben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 11:54

hun sov meget tungt, og med et smil på læben. hun drømte sødt, og hun drømte om cricker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 11:59

Cricker gik rundt ude i stuen, han vidste ikke helt hvad han skulle lave. Lige nu der ventede han bare på at det blev morgen så hun vågnede, men han kunne jo også bare lægge sig til at sove. Han kiggede hurtigt ind til Gabriella for at se hvordan det gik, hun så ud til at sove meget tungt. Han smilede og satte sig ind på sofaen og strakte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:09

hun vågnede og strakte sig. hun rejste sig og gik ud i køkkenet og lavede en kande te. hun gabte lidt og løsnede sit hår så det bølgede ned af hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:14

Cricker kiggede efter hende uden at sige noget da hun gik ud i køkkenet. Han gik ud til hende. "Sov du godt?" Spurgte han og smilede til hende. Hun så da ud til stadig at være træt, men det er man vel når man vågner. Han stod og smilede til hende imens at han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:32

ja jeg har sovet godt" smilede hun og skænkede te op i en kop og gav ham den. hun skænkede også op til sig selv og drak af sin kop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:34

Cricker nikkede af hende som tak for at hun gad at hælde op til ham. "Nå, hvad har du tå tænkt dig at vi skal lave i dag?" Spurgte han og smilede til hende. Det var længe siden at der havde været nogen her for at overnatte, men han var nu glad nok for at hun var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:40

se området.... og dræbe en varulv" sagde hun. hun sagde det sidste bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:41

Han kiggede på hnede med et hævet øjenbryn. "En varulv? Hvorfor dog det?" Spurgte han og gik lidt tættere på hende, han kunne godt mærke at der var et eller andet galt, men han ville ikke spørge ind til det. Han vidste heller ikke hvad han ellers skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 12:44

en varulv dræbte mine forældre" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 9:02

Cricker kiggede på hende, og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige. Han kløede sig i nakken. "Det er jeg ked af at høre Gabriella" fik han da sagt til sidst. Han gik hen til hende. "Jeg mistede også mine forældre" Sagde han med et lidt sørgeligt udtryk i ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 19:26

det gør mig ondt cricker" sagde hun. hun ville heller trøste ham, end at minde sig selv om sit tab

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 1 Dec 2010 - 8:11

Han smilede til hende. "Det skal du ikke, det går nok eftersom at jeg har fået min hævn" Sagde han og trak på skuldrene. Det var ved at være en del år siden, men Cricker har da fået hævn på den ild dæmon der slog hans forældre ihjel. Det var bare ikke noget han snakkede om så meget, da det var så mange år siden og et overstået kapitel i hans liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 5 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum