Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:54

så er det derfor du har så mange så" sagde hun og lå sin blok. et langt mærke kunne ses i gabriellas nakke. da hun tog sit hår over på den ene skulder. hun så på ham. "Hvad har du mest kæmpet imod?" spurgte hun nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:02

"Ja det er det faktisk" Sagde han og smilede. "Hvad jeg har kæmpet mest imod?" Sagde han stille og så ud til at tænke lidt. "Det er nok enten... Vampyer eller varulve, jeg møder cirka lige mange af dem" Forklarede han imens at han stadig kiggede på hende. Jo det var en af de to racer, da det mest er dem der er ude i skoven om natten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:04

det eneste væsen ud over dig jeg har mødt var en varulv" sagde hun og gned sin nakke. hun rystede ved at huske dengang hun mødte den varulv. hun dækkede hurtigt sin nakke til, for at skjule mærket i sin nakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:06

"En varulv? Du blev vel ikke bidt eller noget gjorde du?" Spurgte han hende, eftersom at han nok havde set at hun havde taget sig til nakken, men han lod bare som om at han ikke gjorde. Han så dog lidt bekymret ud efter at han havde spurgt. Hvis hun var blevet bidt, så ville hun jo selv blive til en varulv på et tidspunkt, eller det sagde man da i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:09

jeg blev ikke bidt, bare krasset. varulven tog min familie fra mig" sagde hun. hun så ned og lod sit hår skjule hendes ansigt. hun ville skjule at hun græd. hun lå en hånd for sin mund, for at skjule sine hulk. men det var svært, for hun rystede når hun græd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:22

Han satte sig ned ved siden af hende og holdte en arm om hende. "Det er jeg ked af at høre" Sagde han. Han var så dårlig til at trøste andre, men han prøvede da i hvert fald så godt han nu kunne. Han kiggede på hende, stadig med sin arm om hende. "min familie blev også taget fra mig" Sagde han kort tid efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:28

hun tog fat i ham og græd ind mod ham. "Hvorfor skulle lige min lillesøster forsvinde, hun var så sød en pige" græd hun. "hvornår mistede du din familie?" sagde hun og forsøgte at lade være med at græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 21:53

Han krammede hende imens at hun snakkede og kiggede ned på hende. "Det er faktisk 100 år siden at de blev slået ihjel" Sagde han. "Men jeg har fået min hævn.. Den ilddæmon der dræbte dem er selv død nu" Fortsatte han imens at han kiggede på hende. Han forsøgte at trøste hende så godt han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 11:22

jeg fik også min hævn, jeg skød den varulv der tog min familie, men jeg mangler stadig min søster, jeg ved ikke engang om hun er okay, eller om hun overhoved er i live" sagde gabriella. hun var blevet træt af at græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:00

Han kiggede på hende endnu. "Du finder hende nok en dag. Det er jeg helt sikker på" Sagde han med et nik til sidst. Han var sikker på at hun nok skulle finde hendes søster i god behold en dag. "Hvis det er så skal jeg nok hjælpe med at lede" Sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:01

øh cricker.. jeg stødte på en pige for nogle dage siden, hun sagde at hun kendte dig, at i havde fløjet sammen" sagde gabriella og så på ham. "Kender du en pige med navn mirale" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:12

Cricker kiggede på hende og nikkede "Ja, jeg kender hende, hun er en af mine gode venner. Så du mødte hende altså?" Sagde han og smilede. Der kunne man bare se, så Mirale havde vidst fundet flere venner. Han var meget glad på hende vegne. "Hvad synes du så om hende?" Spurgte Cricker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:14

hun virker meget flink. hun viste mig en grotte, hvor du vist havde haft slået hoved i, det sagde hun hverfald" sagde gabriella, og små grinede. hun så glad på cricker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:18

Cricker grinede lidt og tog sig til panden. "Ja, det gjorde jeg, lige med panden først, men der er da heldigvis intet derinde der kan tage skade" Cricker grinede og kiggede på Gabriella. "Så hun viste altså også dig det sted var? Hvad synes du om det?" Spurgte han og kiggede på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:22

så ikke ret meget, da jeg donkede hoved ind i det samme som dig, og blev slået bevistløs, da jeg kom til mig selv var vi ude igen" sagd ehun og gned sin pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:23

Han grinede igen. "Du er lige så klodset som jeg er " Sagde han og strakte sig lidt. Han kiggede ud af vinduet. Det var mørkt. "Hmm gad vide hvad klokken egentlig er" Sagde han imens at han bare stirrede ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:25

hun så på sit ur. "Den er 22" sagde hun og gabte. hun så på ham. "Tak fordi du trøstede mig cricker" sagde hun og smilede. hun lænede sig ind imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:29

Han kiggede stadig ud af vinduet. "22 allerede?" Sagde han og strakte sig, han kiggede over på Gabriella. "Det var så lidt, jeg trøster da altid mine venner" Sagde han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:31

gabriella smilede træt, og med et faldt hun i søvn. hendes lilla hår dækkede hendes ansigt. hun var faldet i søvn ind imod cricker, og hun sov tungt og trygt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:34

Cricker smilede og tog fat i hende for at lægge hende ordentligt ned. Han gav hende dyne på og smilede. "Sov godt" Sagde han stille og gik derefter ud i stue for at slappe lidt af. Det havde været noget af en dag for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:35

gabriella sov meget tungt. hun var nemlig meget træ. men hun vendte og drejede sig. hun havde marridt. hun drømte at flere varulve angreb hende. hun drejde sig igen og skreg. hendes skrig vækkede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:39

Cricker hørte at hun skreg, og troede naturligvis at hun var blevet overfaldet eller sådan noget, så han kom ind på værelset, med sit sværd trukket og kiggede sig omkring. Da han så fandt udaf at der ikke var nogen satte han sværdet tilbage i skeden bagpå ryggen. "Hvad skete der?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:40

gabriella så rystende ned i sine hænder. "varulv...varulv..." stammede hun rystende. hun så bange på ham. hendes marrit havde virkelig skræmt hende. "drømte at flere hundred varulve angreb mig" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:49

Han satte sig ned ved siden af hende på sengekanten. "Det var bare et mareridt, bare rolig" Sagde han og kiggede på hende, imens at han prøvede at berolige hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:52

det er så ubehageligt at drømme det" sagde hun. *sikke en jeg er, jeg skriger over en dum drøm, hvad må han ikke tænke om mig* tænkte hun og lå en hånd mod sin pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 4 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum