Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:58

Han tog sin hånd op til kinden. Hun... Hun kyssede ham? det var længe siden at der var nogen der havde gjort det. Han kiggede på hende, men sagde ikke rigtig noget. Fordi han vidste ikke hvad han skulle sige. Han vidste heller ikke om han turde at gengælde. Han havde nu mest af alt bare lyst til at gå hen til hende, vende hende om og kysse hende. Han var også næsten sikker på at hun ville kunne lide det, men han turde bare ikke. Hvad nu hvis det ikke var ment på den måde som han håbede at det var?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:18

hun bed sig i læben og vendte sig mod ham. *nu gør jeg det* tænkte hun og kyssede ham på munden. hun håbede at han ville syntes om det, ellers var hun på spanden. hun elskede ham jo, selvom hun ikke turde sige det til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:52

Cricker så noget overrasket ud da hun kyssede ham. Han kiggede på hende og begyndte at smile, hvorefter at han tog sine arme omkring hende, og kyssede tilbage. Han havde faktisk lyst til det, og han havde ikke lyst til at stoppe. Ikke lige nu i hvert fald. Han ville bare ønske at han kunne have haft sagt det noget før, men sådan er Cricker jo. Meget genert, og indelukket, hvilket var en rimelig dårlig ting, når man tænker over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:44

hun lå sine arme om hans hals. hun bed sig i læben. "Jeg elsker dig cricker" sagde hun og rødmede. hun fatte ikek at hun sagde det så lige ud til ham. hun så ind i hans øjne, og lå så sit hoved mod hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:48

Han så overrasket ud. "G-gør du?" var det eneste han lige kunne få sagt. Han elskede også hende, og han fik endelig taget sig sammen til at sige det. "Jeg elsker også dig, men jeg var bare bange for at det var gået for hurtigt, men det kan jeg jo så se at det ikke var" Sagde han med et smil imens at han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:53

hun smilede. "Jeg blev forelsket i dig, da du dukkede op foran mig, men jeg var for gernert til at sige det før nu" sagde gabriella og rødmede meget mere. hun så på ham og smilede. hun var nemlig meget glad for ham, og det gjorde hende glad, at hun endelig havde fået fortalt ham hvad hun følte for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:55

"Men, hvordan kan det være? Altså jeg mener, du kendte mig jo slet ikke på det tidspunkt, og det er ikke meget du kender til mig nu" Sagde han lidt forvirret, men han skulle jo selvfølgelig ikke selv komme for godt i gang, han var jo også forelsket i hende, men spørgsmålet var om det kunne gå. Det kunne det sikkert nok, men der var jo kun en måde at finde ud af det på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:59

jeg har holdt øje med dig i et stykke tid" grinede hun. hun tog nogle billeder i sin taske og viste ham dem. det var ene af billeder af ham."se jeg har taget billeder af dig" sagde hun. *var det dumt at vise ham.. nejj* tænkte hun. hun så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:01

Han smilede og grinede lidt. "Der kan man bare se" Sagde han og kiggede på hende. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle sige. "Hvad siger du til at vi i første omgang lære hinanden lidt bedre at kende? Jeg ved at dem der er mig nærmest, tit kommer til skade" Sagde han og så på hende med et lidt mere trist udtryk. "Jeg kan rigtig godt lide dig, det kan jeg virkelig, men jeg syns måske vi skulle lære hinanden bedre at kende" Han tog hendes hånd og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:04

hun nikkede. "det er måske en god ide" sagde hun. hun så på ham og smilede glad. "cricker er der noget du ønsker dig enlig?" sagde hun. hun strøj en hånd igennem hans hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:05

"Ønsker? Hvad mener du?" Sagde han med et smil. Mente hun en eller anden ting, eller noget at lave? Måske noget at spise? Han var faktisk lidt sulten, men han var ikke sikker p at han overhovedet ville kunne få noget ned. Han kiggede på hende og så ud til at tænke over hendes spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:10

gabriella kom i tanke om maden og så til dem. "jep det er færdigt" smilede hun. hun skar kødet ud. hun lå brødet i en kurv. hun satte alt maden på bordet. "Så der mad" sagde hun og grinede. hun dækkede hurtigt bord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:13

Han kiggede på maden og satte sig ved bordet. "Det ser godt ud" Sagde han og kiggede på hende med et smil. Det var rart at der var nogen der for en gangs skyld kunne finde ud af at lave mad i det her hus. Han manglede selv træning i det. Han kiggede på maden for at se hvad der var at vælge imellem og derefter op på hende. "Jeg ved jo slet ikke hvor jeg skal begynde" Sagde han pludselig og grinede lidt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:16

der er rigeligt, så spis du bare" sagde hun. hun skrev noget ned på et papir og lå det ind i opskrift bogen. "sådan opskriften på tun salat" grinede hun. hun skænkede vand op i hans glas. *mon der her smager ligeså godt som tun salaten jeg lavede* tænkte hun og kløede sig i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:21

Han takkede hende. "Så kan jeg selv lave den i fremtiden" Sagde han og grinede lidt. Han kiggede lige hurtigt ud af vinduet. Der var ved at blive mørkt udenfor. "Du Gabriella. Hvis du som sagt sover inde i min seng, så sover jeg inde på sofaen" Sagde han smilende til hende imens at han tog lidt kød og langsomt begynde at spise. Man kunne sagtens se på ham at han kunne lide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:23

nej, tag du din egen seng, jeg er jo gæst" sagde hun og smilede. hun skrev en opskrift ned på chokolade kage. hun lå den i sin lomme. og tog et brød og spiste lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:20

"Sådan er jeg, jeg vil ikke have at du sover på sofaen, det er der jeg skal sove. Jeg sover heller ikke særlig meget, så det passer jo meget fint at du kan komme derind og sove" Sagde Cricker imens at han spiste lidt mere kød. Det smagte faktisk rigtig godt, det havde virkelig fået appetitten op i ham. Han kiggede op på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 8:26

hun smilede og bed i sit brød. hun så på ham. hun lå en hår tot bag det ene øre. det gjorde hende glad at han nød maden, hun elskede at lavemad, især når dem hun lavede det til kunne lide det. hun kom til at hoste, da hun fik lidt brød galt i halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 9:26

Han kiggede på hende da hun begyndte at hoste. Det lød ikke som om at det var særlig slemt så han smilede bare til hende. "Er du okay?" Spurgte han alligevel og bed en gang til i sit kød, hvorefter han spiste lidt af brødet. Han kiggede over på hende og gav hende det samme venlige smil, som han altid havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 9:29

hun smilede. "JEg er okay, fik bare lidt brød galt i halsen" sagde hun og begyndte at vaske op. hun lå opskrift bogen på en hylde. hun satte alle tingene på plads. da hun var færdi spiste hun det sidste af sit brød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 10:37

Han var glad for at hun var okay. Han smilede til hende og gik ud i køkkenet. "skal jeg hjælpe med at vaske op?" Spurgte han. Han havde allerede taget hans tallerken og nogle andre ting med derud. Han kiggede på hende og smilede venligt, hvorefter han lige hurtigt fik ud efter de sidste ting, bare for at hjælpe hende en smule. Han ville ikke have at hun skulle stå alene med det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:11

hun smilede. hun så glad på ham. hun gik bag efter ind i stuen. hun gik helt normalt nu. hendes ankel var helt fin. hun tog sin lille bog fra sin taske og begyndte at tegne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:47

Han kiggede efter hende da hun var gået. Han blev ude i køkkenet lidt og kiggede ud af vinduet. Han strakte sig lidt og sukkede hvorefter han gik ind til hende. "Hvad kunne du tænke dig at lave nu?" Spurgte han imens at han så på hende. Hun var i gang med at tegne, så det var nok ikke så meget hun havde lyst til lige nu.. Det troede han da i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:50

at se hvordan du lever, de steder du kan lide" sagde hun. hun var ved at tegne ham, hun gjorde så tegningen lignede ham på en prik. da gabriella var en meget god tegner. på den anden side i hendes bog, var der skrevet en sang og nogle moder. hun nynnede en melodi som svarede til noderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:52

Han kløede sig i nakken. "Se hvordan jeg lever? Jamen her er min hytte, jeg tror ikke at du kunne tænke dig at se min normale hverdag" Sagde han og kiggede på hende. "Jeg kæmper faktisk næsten hver eneste dag imod alle mulige væsner" Forklarede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 3 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum