Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:34

gabriella var stille. hun var faldet i søvn af træthed. hun sov med et lille smil på munden. hun sov meget tungt. hun var nemlig meget træt. hun havde den ene hånd under sit hoved. hun rødmede i søvne, da hun drømte om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:38

Han smilede til hende. "Hmm, så er det vidst på tide at lægge dig i seng" Sagde han stille og kiggede ud af vinduet. Det var egentlig også ved at være mørkt. Han kunne også sagtens sove på sofaen, så han lagde hende in si sin seng og lagde dynen over hende. "Sov godt" Sagde han stille og smuttede ind i stuen. Han ville ikke i seng endnu. Han stillede sig hen til vinduet og kiggede ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:40

gabriella sov tungt. hun drømte om ham og rødmede mere og mere. hun vågnede med et og så rundt. hun flettede sit hår. "hvorfor er jeg i en seng, jeg var da på en sofa før" mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:43

Cricker havde ikke hørt at hun var vågnet derinde. Han var stadig inde i stuen. Han var dog gået fra vinduet og gik ud i køkkenet for at lave lidt mad. Han var ikke så god til det, men han kunne stadig finde ud af at lave lidt. Han luntede rundt i køkkenet og fandt hvad han skulle bruge. "Hmm" Sagde han tit når han kiggede i kogebogen. Det var en kogebog han havde fået af en ven for lang tid siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:45

gabriella haltede der ud. hun så på ham. "hvad laver du" sagde hun blidt. hun smilede til ham og satte sig på bordet og så i kogebogen. hun læste opskriften og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:52

"Jeg laver... Eller.. Jeg prøver at lave mad" Sagde han med et smil og kiggede på hende. "Nå var det godt at få sovet lidt?" Sagde han så, og kiggede ned i kogebogen igen, han stod foran hende, med armene på hver side af hende og lænede sig ind over for at se hvad der stod i bogen. Han gik så hen til et skab for at finde hvad han skulle bruge. "Jeg er ikke så god til at lave mad, men jeg prøver da."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:54

gabriella smilede. hun holdt bogen så han kunne se hvad han skulle bruge. hun kunne godt lide ham, men det turde hun bare ikke sige til ham. det var hun for gernert til. hun kunne lugte at noget lugtede brændt. "noget brænder på" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:56

Han havde også foldet sine vinger ind til kroppen for ikke at smadre alt på gulvet, han tog det ud der brændte. "Nå, der kan man bare se" Sagde han med et smil "Ja ja, man lære vel af sine fejl" han smilede til hende, der var stadig mere kød og andet som de kunne spise. "Jeg ved ikke hvordan det smager men.. vi kan jo prøve"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:58

må jeg prøve noget" sagde gabriella. hun tog noget salat og skar. hun tog lidt tun og blanede det. "Prøv at smag, jeg er ikke så god endnu til at lave tun salat" sagde hun og smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:01

Han prøvede at smage på det og smilede. "Ja det smager da meget bedre end mit" Sagde han og kiggede på hende. Han tog sin ene arm omkring hende. Han vidste ikke hvorfor selv. Kunne han mon være begyndt at få følelser for hende? Det var så svært for ham for tiden, men han blev da i hvert fald ved med at holde om hende og kiggede derefter på hende igen med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:02

hun smilede. hun var ved at blive forelsket i ham. men mon han var det samme, hun håbede på det. hun så ind i hans øjne og smilede. "Godt du kan lide det" sagd ehun (skal gå)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:03

"Selvfølgelig kan jeg det" Sagde han med et smil, og kiggede på maden igen. Han var sikker på at hun var bedre end ham, eller det vidste han jo nu, hvor at han havde smagt hendes mad. Han kiggede på hende igen og smilede.

//Okay vi ses ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 7:55

hun smilede. hun så på ham. *jeg er forelsket i ham, men han er sikkert ikke i mig* tænkte hun. hun rystede på hoved af den tanke. hun så på ham og å væk, da hun begyndte at rødme. *jeg er bare et sølle menneske, han er en stærk demon, han vil da aldrig forelske sig i mig* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 8:48

Cricker kiggede på hende da hun så den anden vej. "Er der noget galt?" Spurgte han hende. Han kiggede hurtigt ned på maden igen. Lige nu var han ligeglad med den, han tog sin anden hånd omkring hende og stod og holdte om hende nu. Han vidste ikke selv hvad han havde gang i men... Der var et eller andet over hende.. Noget specielt, men han vidste ikke helt hvad det var endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 8:59

der er ikke noget galt, udover at jeg rødmer" sagde hun. hun bed sig lidt gernert i læben. "jeg er jo bare et sølle menneske, jeg kan ikke andet en at lave mad og holde et hus rent" sagde Gabriella. *Jeg skal ikke sige strikke, så vil han da først grine af mig* tænkte hun. hun havde bidt sig for hårdt i læben, så hun blødte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 9:12

"Et sølle menneske? Du har ikke levet så lang tid som jeg har min tøs, men du skulle bare vide hvad mennesker har gjort i fortiden. De har udrettet meget, trods at de ikke har nogle særlige evner" Sagde han og smilede til hende. Det var rigtigt nok. For mange år siden havde Cricker set hvad menneskene faktisk var i stand til at kunne gøre, og han var imponeret. Nok havde de ingen specielle evner, men han beundrede dem og respekterede dem nu alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 9:14

nogen mennesker kan meget, men jeg duer ikke ligesom de andre. jeg kan kun holde et hus rent. sørge for der er mad, og lave tøj. jeg er ikke stærk som andre mennesker, måske er der derfor jeg ikke har lykken med mig, alt jeg gør går bare galt på et eller andet tidspunkt" sagde gabriella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 9:16

"Det skal du ikke sige" sagde han til hende og smilede. Han trykkede hende ind til sig og gav hende et kram. "Du skal da ikke have så dårlige tanker om dig selv, så er det jo at det går galt. Der er mange der har sagt til mig at jeg skal tro på mig selv, og så skal det hele nok gå." Hans far havde sagt det til ham for 100 år siden inden han blev slået ihjel. Cricker kunne huske det lige så tydeligt som var det i går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 9:47

hun rødmede. "Men hvorfor går alt så galt for mig" sagde hun. hun holdt fat i ham. hun var begyndt at falde til ro. "Tak fordi du forsøger at hjælpe mig Cricker" sagde hun. *mon jeg skulle fortælle at jeg er vild med ham* tænkte hun og rødmede med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:01

Han smilede, dog uden at hun kunne se det. "Jeg ved det ikke. Måske er du usikker på dig selv eller sådan noget?" Sagde han. han holdte hende stadig ind til sig. Han kunne faktisk godt lide at stå sådan her. Han kiggede ud af køkken vinduet og derefter på hende. "Det var så lidt, jeg hjælper altid mine venner og dem jeg holder af" Sagde han med et smil. "Men hvordan har din ankel det?" Spurgte han så et par sekunder efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:06

den har det bedre, hævelsen er gået væk, og jeg kan snart støtte helt igen" sagde hun. *ik kys ham, ik kys ham* tænkte hun. hun bed sig i læben. hun kunne virkelig virkelig godt lide ham, hun var vild med ham. hun så på ham og smilede et kærligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:08

Han smilede til hende. "Det var godt. Hvor lang tid har du lyst til at blive forresten?" Spurgte han så. "Jeg er jo alene herude, og der er ikke så mange og snakke med. Og som du kunne se, så kunne jeg godt bruge en til at lære mig at lave mad" Sagde han og grinede en smule, imens at han kiggede på hende. Han kiggede hende ind i øjnene og gav hende det samme kærlige smil. Men han vidste ikke hvorfor, de havde jo lige mødt hinanden, men så igen. Den her slags ting giver jo aldrig mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:20

jeg kan blive så længe du ønsker, jeg har ikke travlt" sagde gabriella og smilede. *han holder stadig om mig* tænkte hun glad. hun rødmede over det. *men han er jo demon, jeg er et menneske, mon det vil virke, eller vil det går istykker som alt andet jeg har prøvet* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:50

Han kiggede på hende, og kunne godt se at der var noget galt. "Er du sikker på at der ikke er noget galt?" Sagde han og så faktisk lidt bekymret ud. Han ville ikke have at hun var ked af det. "Og.... Tja du bliver bare så længe du har lyst til" Sagde han og smilede til hende på en kær måde. Han holdte stadig om hende, men gik så et skridt tilbage. "Hvad har du lyst til at lave?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:53

lave dig noget lækkert mad" sagde hun. hun bed sig i læben og kyssede ham på kinden og gik så igang med at lave mad. hun bagte noget brød, og tjekkede til kødet hun satte over. hun tog bollerne ud af ovnen, og satte dem så de kunne køle af, da de var meget varme. hun lå salaten i en skål. *tænk at jeg kyssede hans kind* tænkte hun og rødmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 2 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum