Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:53

Cricker trak på skuldrende. "Altså jeg ved jo ikke om du dummer dig, eftersom at jeg ikke har gået i skole før" Lige nu føltes det godt nok ikke som om at hun dummede sig.
Cricker blev ved emd skiftevis at kigge ned i bogen og derefter på Gabriella. Var det mon sådan her det var at gå i skole?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:55

gabriella smilede. "Når man går i skole er man typisk i klasse med 20 andre, både drenge og piger. der er læreren eller lærerinden som underviser, og giver eleverne opgave, læsebøger, og skrivebøger, de får også matematik bøger" sagde gabriella og viste ham de forskellige bøger, da hun havde dem i sin taske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:05

Cricker blev lidt forvirret, men fik dog hurtigt styr på det "Okay, men jeg vil helst ikke lære matematik" Grinede han og kiggede på hende og derefter på alle de forskellige bøger som hun havde fundet frem. "Hmm, der er da mange, kan de godt være 20 i et rum? det bliver da trængt gør det ikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:06

klasserne er store, børn begynder i skole som 6-7 årige og slutter som 16-17 årige" sagde hun og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:16

"10 år i skole, hvor de skal sidde og læse i alt det her?" Sagde han og kiggede atter på bøgerne. "Jeg er glad for at det ikke er mig" Sagde han så med et smil og kiggede på Gabriella igen. Han var begyndt at forstå hvorfor hans venner havde sagt at det var kedeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:19

i skolen har man ikke kun bøgerne, man har også sjove ting. gymnastik fx" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:21

"Ah, det ved jeg så godt hvad er" Sagde Cricker og smilede. Han vidste dog ikke at de havde det i skolen. "Er det også i skolen at du har lært at lave mad?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:22

ja, i hjemmekunstskab" sagde hun og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:23

Cricker nikkede stille "Nå, så lære man åbenbart mange ting der var?" Sagde han med et smil. "Jeg ved bare ikke om jeg kan overskue at læse alle de bøger i aften" Sagde han og grinte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:25

det skal du da heller ikke" sagde hun. gabriella så ud og så sin due. hun tog brevet fra dens ben. hendes smil forsvandt. hun gav duen noget brød og lod den flyve igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:26

Cricker kiggede på hende og lagde sig ned. Han var ved at være en smule træt, men det var ikke sådan så at han fald i søvn, han kunne sagtens holde sig vågen. "Men hvad skal vi så lave istedet for?" Spurgte han og kiggede på hende. Han lagde mærke til at hnedes smil forsvandt og satte sig op igen for at kigge på hende. "Er der noget i vejen? Det ser ud som om at der er noget galt" Sagde han og så faktisk lidt bekymret ud. Han ville ikke til at have hun skulle blive ked af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:28

jeg er blevet fyret som lærer" sagde hun trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:34

Han kiggede på hende, han så noget overrasket ud. "Fyret? Hvorfor dog det?" Spurgte han og satte sig lidt tættere på hende, for bedre at kunne trøste hende, hvis det blev nødvendigt. "De ved ikke hvad de har gjort, du er en god lære og de kommer sikkert til at fortryde det" Sagde Cricker og prøvede at give hende et opmuntrende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 12:36

de har fyret mig fordi jeg løb midt i nogle timer," sagde hun og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 19:53

Cricker kiggede undrende på hende. "Hvorfor gjorde du det?" Spurgte han. Som han kunne forstå det, så skulle læren da ikke bare gå fra timerne, medmindre de selvfølgelig havde en god grund til at gøre det. Og hvis han kendte Gabriella ret, så havde hun det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 9:46

jeg fik et brev om at man havde set min søster, at hun var indlagt og at hun skreg efter mig, jeg måtte skynde mig, da hun ville få svært med at få luft hvis hun gik i panik" sagde gabriella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:34

Han så noget overrasket ud. "Jamen så kan de da ikke fyre dig? Du har da en god grund til at forlade klassen" Sagde Cricker og kiggede på hende med et hævet øjenbryn. Han synes ikke helt at det var fair, men der var jo ikke rigtig noget han kunne gøre ved det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:36

de sagde jeg intet skulle vælge skolen.. eller min søster" sagde hun. hun tog bøgerne fra sin taske og ville smide dem ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:39

"Det er da klart at du sp vælger din søster. Jeg ville have gjort det samme" Sagde Cricker og sukkede. Han kiggede på hende og kunne godt se hvad det var hun tænkte på. Han ville ikke stoppe hende, det var vel et dårligt minde nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:42

hun sukkede. "Så kan jeg ikke bruge de her mere" sagde hun. hun bandt et hånd om bøgerne. "Har du en skraldespand?" spurgte hun. hun tænkte på at smide bøgerne ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:47

Cricker nikkede. "Ja det har jeg, jeg skal nok smide det i den hvis det er" Cricker var klar til at modtage bøgerne, men det kunne jo godt være hun selv ville smide dem ud. Han kiggede på hende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:49

hun gav ham bøgerne. hun satte sig igen og lå sit hoved mod sine hænder. "Der røj den uddannelse" sukkede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:51

Han gik ud for at kaste bøgerne ud, og gik derefter tilbage til hende. "Er du okay?" Spurgte han, hvilket nok var et dumt spørgsmål, men han kunne jo lige så godt spørge. Han satte sig ned ved siden af hende og kiggede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:53

jeg tjener ikke så meget som læge, nu vil jeg ikke engang have råd til min søsters medicin" sagde hun. "MEn jeg er okay" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:20

Cricker så ud til at tænke lidt. "Jeg troede ellers at man tjente meget som læge, men tror du ikke at du kunne få arbejde på en anden skole?" Spurgte Cricker og kiggede på hende og prøvede at smile trøstende, men det hjalp nok ikke så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 7 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum