Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 9:51

hun så på ham. "det er godt at du fik din hævn" sagde hun og smilede. hun kløede sig lidt i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 9:53

"Tja, det er vel som man ser på det, jeg synes også det var godt, men der er nok nogen der ikke gør" Han kiggede på hende og smilede. "Men.. du har ikke fået ram på den varulv?" Spurgte han så lidt efter. Han var meget nysgerrig og ville godt høre historien, men hun skulle selv fortælle den hvis hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:25

jeg har endnu ikke fundet den, jeg ved bare at jeg gav den et mærke over det ene øje, så den har et ar over øjet" sagde Gabriella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:44

Cricker så ud til at tænke. "Hmm, det siger mig ikke noget. Jeg har i hvert fald ikke set den, men hvis jeg gør så skal jeg nok sige det til dig" Sagde han med et smil. Desuden var det en varulv, så han ville ikke have noget problem med at kæmpe imod den, eftersom at han havde set varulve gøre en masse ting ved uskyldige mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:46

hun så ned. "Jeg er ikke stærk nok, jeg blev såret af den, da den dræbte mine forældre, jeg vil aldrig kunne hævne dem" græd hun ned i sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:49

Cricker tænkte sig lidt om. "Hmm, du er jo et menneske, og du skulle bare vide hvad jeg har set mennesker være i stand til" Sagde Cricker og smilede til hende. "Min far fortalte mig engang en historie omkring et menneske der faktisk reddede hans liv" Sagde Cricker og smilede for sig selv, da han tænkte lidt på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:51

som lille hørte jeg historier om en i min familie som reddet en demon og lavede en aftale om at når der kom en pige i familien skulle pigen blive demonens søns... jeg er den første pige efter det" sukkede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:53

Han trak på skuldrende. "Hmm, det er der mange der gør, men jeg kan ikke helt forstå dem, eftersom at jeg mener det bør være deres eget valg" Sagde Cricker og kiggede på hende. "man kan ikke tvinge kærligheden frem, så meget ved jeg da" Han sukkede.. Han kom til at tænke på noget som han nok ikke skulle have tænkt på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:57

jeg ved ikke om det bare er en historie min mor fortalte dengang, eller om den er sand" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:58

"Nej, det ved man jo aldrig" Sagde han og smilede. "Men der er da en chacne for det" Tilføjede han bagefter og kiggede ud af vinduet igen, og derefter over på Gabriella. "Men jeg holder nu stadig fast i det med at man ikke kan fremtvinge kærligehden.. Nok har jeg kun haft en enkelt kæreste, men jeg ved da en smule om det" Sagde han og trak på skuldrende imens at han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:00

jeg har aldrig haft kæreste, jeg har altid skulle tænke på min uddannelse, da mine forældre døde, tog jeg to uddannelser" sagde hun og smilede ved tanken om sine uddannelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:02

"Hvilke to uddannelser er det?" Spurgte Cricker. Han vidste godt hvad det var, men han havde aldrig selv taget en, eftersom han ikke rigtig havde brug for det, når han boede herude helt alene. Han kiggede på hende og smilede. Han var ved at være godt nysgerrig nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:03

jeg er uddannet skolelærer og uddannet læge" sagde gabriella med et smil og grinede en blid latter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:04

"Begge dele? Wow, det har været mange år i skole har det ikke?" Spurgte han og så rimelig overrasket ud. Han vidste jo ikke hvordan det var at gå i skole, men alle han kendte synes at det var kedeligt, men det kom vel an på hvem man var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:06

jeg tog begge uddannelser på 3 år" sagde hun. hun så på ham. "Nu spørger jeg måske dumt, men cricker kan du overhoved skrive og læse?" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:07

Cricker kløede sig selv i nakken. "Øhh.. Jeg kan godt skrive, men det er lidt svært for mig at læse" Man kunne godt se på ham at han rødmede lidt, han havde aldrig rigtig haft brug for det før, så det var vel ikke fordi at det var en nødvendighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:09

skal jeg lære dig det" spurgte hun og tog en bog op af sin taske. hun smilede blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:11

Han trak på skuldrende. "Det ved jeg ikk, altså jeg har ikke haft brug for det indtil videre, men der er jo ikke rigtig noget andet vi kan lave" Sagde han. Cricker vidste ikke helt om han ville lære det, eller om han overhovedet ville kunne få brug for det, men det ville vel være en god ide, eftersom at han nok snart havde besluttet sig for at tage til byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:12

hun gav ham en skrive bog. hun smilede. hun satte håret op i en knold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:14

Han vidste ikke helt hvad han skulle med den, han kiggede på hende og åbnede derefter bogen. "Hmm, ejg kan da læse lidt af det der står" Sagde han og begyndte at læse ldit af det inde i sig selv, men kiggede hurtigt over på Gabriella.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:15

jeg kan give dig en lettere en hvis det er" sagde gabriella og gik ud på badeværelset. hun kom ud igen i sit skolelærer tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:17

Cricker kiggede på hende med et hævet øjenbryn og smilede. "Nej det går nok, jeg genkender mange af ordene" Sagde Cricker. Det eneste sted han havde lært at læse var når han kiggede på skilte eller noget andet som der stod noget på, så det var ikke meget han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:19

du siger til" sagde hun og satte sig ved siden af ham. hun tog en stak papire op af sin taske og rettede dem. det var opgaver fra de elever hun var lærer for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:24

"Ja ja det skal ejg nok" Sagde Cricker og smilede til hende hvorefter han kiggede ned i bogen igen, og langsomt læste inde i sig selv. Han kunne ikke fatte at hun skulle til at lære ham at læse, men sådan var det jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 11:26

du siger bare hvis jeg dummer mig okay" sagde hun og lå papirene i sin taske. hun løsnede sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikke en udsigt - Gabriella Privat - Page 6 Empty Sv: Sikke en udsigt - Gabriella Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum