Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:33

Hun så forundret på ham og sagde"OMG!? er du millionær eller noget du har sikkert så mange penge du kan gøre næsten alt du vil har jeg ret? Gavorn og haha.... den var rigtig sjov men okay så det en deal! hihi det som undskyld fra dig" hun prikkede ham blidt på næsen og blinkede i det hun sagde"fordi du gik ind i mig" hun smilede kært og så rigtig uskyldig ud som om hun slet ikke havde været medskyldig til at gå ind i ham os end at undvige ham?.
Hendes blik kom atter hen på tallene indtil elevatoren sagde en sjov mikroovn lyd som når en mikroovn var færdig ""DING"". Hun grinte let og sagde"årh jeg glæder mig helt til at få et varmt bad og os at se din tiger og bare slappe af og vide mere om dig?" hun smilede kært og sagde"Men forresten hva arbejder du egenlig indenfor, altså fag eller håndværk ? Gavorn" hun kiggede undrende på ham og gik med ham hen til døren og så ham låse den op. Hun smilede lidt og ordene han havde sagt i elevatoren angående hende hang stadig lidt i luften, så hun rødmede lidt i skjul overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:53

Gavorn smiler blidt, og grinede så lidt med et par nik, og en finge peget imod hende, som han rykkede op og ned.
"Det.. Har du fuldstændig ret i.. Det.. Skylder jeg dig for." Sagde han med et bredene smil. "Hvis ikke de var sket, havde jeg ikke haft dig med op på besøg.." Sagde han med et næsten kærligt smil, og han brune øjne, fik igen et rødglødene skær. Han rystede så på hovedet. "Haha.. Nej nej, slet ikke så rig.. Halvdelen af prisen for min suite, betaler jeg via min kontrakt med hotellet.. De for alle mine nye recepter gratis.. Og resten betaler jeg via mine firmaer.." Han fortsatte med at fortælle, imens han kørte nøglen i låsen, og låsede op. Han skubbede så et lille display, som sad ved siden af døren, til side, og kiggede ind i den, i det et blåt skær gik over hans øjne, og endnu en lås åbnede. "Jeg har et firma som sælger reasearch til hospitaler, og nye midler imod forskellige sygdomme.. Der var fx en meget slem en i Di Morga i en tid.. Mit firma fant kuren til denne.. Det tjente vi rigtig, rigtig godt på.. Så har jeg også et firma som sælger drinks opskrifter.. Til diskoteker og sådan.." Fortalte han. Han åbnede så sin dør, og kiggede ned på Akane med et smil.
"Velkomme." Sagde han med et bredt smil. Denne gang, gik han dog først ind. Hvilket nok var bedst, for kort tid efter at være kommet ind, kunne en rungen høres, og den store Bengalske tiger kom løbende hen imod Gavorn. Gavorn holdt en hånd ud imod dens ansigt, med en finger peget imod loftet.
"Fang!" Råbte han kort, med et dominant ansigtsudtryk, og et skarpt skær i hans øjne. Fang stoppede brat, og satte sig med det samme ned hvor den var nået til. Gavorn smilede så, og gik over til den, og kløede den bag et øre. "God pige.." Sagde han, og Fang spandt, næsten som en huskat, og nød Gavorns kærtegnelse. Den kiggede så op på Akane med undersøgende øjne. Gavorn kiggede så på Akane, og smilte.
"Gå ned på knæ foran hende, og klø hende bag øret. Så er du godtaget.. Du skal bare være på hendes niveau først.. Det var den fejl jeg startede med at gøre." Sagde han med et smil. Suiten var stor, og det de først kom ind i, lignede en stor stue, med den ene side udelukkende bestående af vinduer, med en udsigt ud imod havet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:02

Hun betragtede stedet og sagde da hun kom ind mens hun blidt berørte Gavorns ryg med et let strøg og sagde med et drillende smil"Sikke dominerende du kan være hva? Gavorn det vist en ny side jeg har fået af se fra dig? troede du var en uskyldig dreng men der tog jeg vist gruelig fejl hva?" hun blinkede drilsk til ham nu og kunne man høre hun egenlig drillede ham lidt, og det var ment i sjov men os lidt udfordrende i det hun stille så på tigeren og sagde"hey smukke tøs" hun smilede og gik ned på knæ foran hende eller nærmere knælede og lod Fang snuse til hende før hun blidt berørte fangs pande dog ikke for tæt ved øjnene fordi så havde dyr det med at trække sig tilbage. AKane nussede blidt Fang på panden med fingerspidserne kørende let og blidt frem og tilbage og sagde"Nåårh hvor er du dog sød" hun smilede kært til Fang og sagde"Fang er virkelig et smukt eksemplar af en tiger er du klar over det? Gavorn?" hun så undrende på Gavorn og rejste sig op i det hun stille kiggede rundt med ham og sagde"Nå? men jeg finder badeværelset" hun grinte let og fandt det og gik der ind og dsagde"Jeg hopper lige i bad" hun trak sin taske med der ind og smed tøjet hun havde smidt ud til Gavorn og man kunne se hendes bare skuldre da ansigtet kom til syne i døren og høre brusevandet løbe i baggrunden af hende.
"Det gør vel intet jeg tager det nu vel?" Hun lukkede ødren efter sig og låste ikke fordi ? det var jo Gavorn og det ville han ikke gøre mod hende han vidste jo hun var der inde. Hun gik stille ind under bruseren og nynnede let dog ikke tydeligt under bruseren. Hun havde en smuk klang under det rindende vand der så smukt silkede sig ned af hendes krop og kærtegnende dens former der var kvindelige og feminine. Hendes øjne var lukket og hørelsen lukket for vandets smukke lyd mod gulvets lune fliser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:14

Gavorn fik et let gys, i det hun strøg hans ryg, og han kiggede hurtigt over sin skulder. Han smilede så bredt, men venligt. Hans øjne havde stadigt den samme gnist af dominans, og han kiggede ned på Fang.
"Er langt fra uskyldig kære Akane.. Og dreng.." Han smilede endnu bredere, og grinede en enkelt gang, inden han gik imod vinduspartierne. Fang spændte gladt da hun blev nusset. Den nød bar opmærksomhed, og var næsten overdrevet veltrænet, hvis dette bare var blevet gjordt af et menneske. Gavorn tog sin jakke, og vest af, som han lagde over den ene af hans stoles ryg, inden han kiggede imod badeværelset. Det var stort, og meget fint, med den vide farve dominant. Han trykkede så på en knap, på telefonen på det bord han nu stod ved siden af.
"Det gør du skam bare Akane.." Råbte han derud, i det at vandet var begyndt at løbe, så hun formegentligt ikke ville have hørt det, hvis ikke at han råbt. Han vendte sig så imod den lille bar foran sig, og hældte 4dl whiskey i et glas, og kiggede så ud af vinduerne, med et smil. På ryggen af hans hvide skjorte var der to runde huller. Et ved hvert skulderblad. Han rejste et øjnbryn, og kiggede tilbage.
"Fang? Fang!? Ey... Ergh.." Fang havde skubbet døren ud til badet til side, og luntet derud, hvor den bare satte sig, og spandte, og observerede Akane. "Du fik lige besøg.. Hun elsker at være der ude når nogen er i bad.." Råbte han derud, og kiggede så frem igen. Derfra hvor han stod, ville han ikke kunne kigge ind, selvom han prøvede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:24

Akane nynnede stille i det hun så undrende mod døren og vendte sig om og sagde"oh? Fang, haha hvad laver du dog her inde? flotte pige" hun grinte let og kært i det hun stille gik forbi den åbne dør og gik hen og tog et håndklæde og tog det om sig, dog havde hun gjordt så vis nu... Gavorn skulle kigge ved et uheld fordi hun regnede dog ikke med at han gjorde det han gjorde? nemlig prøvede at se noget. SÅ havde hun hænderne over brysterne af sig og gjorde så han ellers intet kunne se, andet end den slanke formede krop dryppende vand der gled ned af den ellers varme krop af hendes, mens vandet dryppede fra det lange gylden brune hår af hendes og havde gjordt det smukt krøllende og længere at se på. Hun smilede da hun endelig havde fået håndklædet om sig og sagde"Mmhhh" før ku man os se den slanke og ranke ryg af hendes der gik ned til de faste baller og så de smukke lår, og ned til fødderne af hendes der trippede lidt over de hvide fliser. med Fang i hælende på hende.
Hun vendte sig sødt om og aede Fang på hovedet og sagde"hvor er du kær Fang" hun grinte sødt og tog sine hotpants og tshirt i hvid og bhen i sort med sig og sin Gstreng og sagde"kan jeg skifte et sted her der ikke er tilgængelig for lille frøken Fang?" hun grinte let og sagde"eller blot et sted der ikke er vådt at gå på?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:34

Gavorn blev ved med at stire ud over avet, og sippede af hans whiskey imens han lyttede efter hvad de to andre lavede. Han stoppede i næsten at kigge bag sig i det at hun snakkede til ham, og kiggede hurtigt ud af vinduerne igen. Han rakte en hånd i vejret, og drejede sin pegefinger i circler.
"Hvor som helst.. Jeg skal nok kigge væk.." Sagde han og smilede. "Kan da også flytte princessen for dig.. Fang!" Råbte han. Det var værken højt, eller i en ond tone, men bare meget dominant, og han kiggede ned i jorden ved hans side, så hans nu rødt flakkende øjne kunne ses fra siden. Fang fik med det samme klemt sig forbi Akane, uden at skubbe, og luntede gladt hen ved Gavorns side. Den strøg sit hoved imod hans hånd, og Gavorn kløede hende venligt på hovedet, og kiggede så fremad igen.
"Værsogod.." Sagde han venligt med et smil, og aede Fangs hoved imens at hun spant glædeligt. Han blev ved med at stå med rank ryg, og kiggede fra side, til side, med observerende øjne over byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:40

AKane betragtede ham og sagde"Wauw du må virkelig dominere i en seng hva" hun grinte lidt skole pige agtig og smilee kært i det hun stille klædte om og stillede sig ved siden af ham iført Tshirt og hotpants i pink. Hun smilede og kiggede ud over havet og sagde"Hvor er her egenlig vidunderligt, utroligt du har haft råd til det, det er jo helt vildt" hun nussede Fang lidt og sagde"hehe skøre tigermus" hun grinte let og smilede til Gavorn og prikkede ham i siden og rakte drilsk tunge i det hun sagde"Domina tror jeg at jeg skal til at kalde dig fordi du dominere så meget sir" hun grinte fordi hun ville blot drille lidt nu og se hvor han egenlig kunne gå til eller om han mund ville prøve at drille igen eller se hva der egenlig skete vis hun drillede ham lidt her og der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:49

Gavorn rejste et øjnebryn, og kiggede efter Akane da hun sagde det, og lod et bredt smil falde over hans læber, og kiggede så frem igen.
"Ville der kun være en måde at finde ud af..." Sagde han, med en dyb latter. Fang strøg sig imod Gavorns ben, og spant glædeligt igen. Den gik så til Akane, og strøg imod hendes ben også. Han smilte da hun kom over til ham. Han holdt en hånde over baren foran ham, med flere forskellige alcoholiske drikke.
"Noget at drikke?" Han grinede lidt da hun nævnede hans kælenavn, og rystede langsomt på hovedet. Han kiggede kort ud over udsigten, og kiggede så ned på Akane igen.
"Kender de.. Til væsnerne.. Som har slået sig til i Di Morga? De er ligefrem umulige at undgå?" Han spurgte ind til det, mest for at være sikker, for ikke at skræmme hende for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:54

Akane grinte lidt og sagde"Okay og hvilken måde er det så hvaaaaaaa Gavorn?" hun grinte sødt og betragtede ham da han pludselig spurgte om hun ville ha noget at drikke, hun havde aldrig drukket før så hun ville sikkert blive hurtig fuld dog ikke med opkast. Hun så rundt på alt det der var og sagde"Hmmm? ja det vil jeg gerne men laver du så ikke drikken fordi ser du jeg har aldrig drukket sådan noget før" hun grinte let og kiggede ud af vinduet igen og sagde med et bestemt nik" ja det gør jeg, og din øjenfarve er ikke naturlig da du komanderede med Fang.... så lad mig gætte du os et væsen" hun så lidt på ham men ville ikke afsløre at hun var et væsen" jeg kender næsten til alle væsner her i di Morga, dog har jeg ikke stødt ind i deres engle dæmoner, eller ? elver eller dvæge før? har hørt de har sådan nogen" hun roede sig let i håret og satte sig oppe ved baren og kiggede på Gavorn med et sødt blik og strøg sig let over brystet (over brysterne) og legede lidt med sin halskæde mens bene blev femininin krydset og hun så rigtig smuk og elegant ud nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:05

Gavorn kiggede imod Akane, med det samme glimt som da han dominerede med Fang, og smilte bredt, af hendes spørgsmål, men svarede dog ikke på dette. Grinede blodt. Han nikkede en enkelt gang, da han blev bedt om at lave hende drinken, og holdt sine hænder ud, og knækkede et par af hans fingre, inden han viftede med dem over drikkende, og begyndte så at tage lidt a hvert, og fylde i et glass. Southern Comfort, Tequilla, en liqør, og så icetea. Han smilede så da hun nævnte hvad hun ikke havde set, og rystede langsomt på hovedet.
"Det.. Er løgn.. Du har set.. En dæmon.." Sagde han, og smilte bredt, i det to pikke begyndte at gro ud fra hans ryg, og ud af hullerne i hans skjorte. Dette skette imens han fortsatte med drinken, og rystede den i sin ene hånd. De to, nu meget lange, pikke lavede et slag ned af, og hans store, blege djævleagtige vinger foldede ud. Han strak dem, imens han strak sin ryg, og hældte så drinken op i et glas, og tilbød den Akane, og hans blik forblev, med det samme dominante glimt.
"Du har mødt mig.. Hver så god.." Sagde han med et bredt smil, og nikkede imod drinken. Drinken var meget mild, og langt fra den som ville gøre at hun ville blive fuld, og den smagte egentligt overordnet af icetea, med et hint af den southern comfort der var kommet i, og tequilaens eftersmag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:15

Hun betragtede ham med store øjne og så forundret på ham og sagde"Wo....wo...wow!" hun tog stille i mod drinken og sagde"så du er en dæmon?" hun berørte let hans vinger og så lidt Cavorn an og kiggede på hans øjne og kunne se det dominerende blik og strøg ham drilsk over kinden let da hun fik chancen og gik forbi ham i mens hendes smukke finger forsvandt mildt strygende væk fra hans kind og hun hviskede i hans øre da hun gik forbi ham"Men mig kan du ikke dominere lille ven" hun blinkede da hun endelig var helt forbi ham og han lige kunne nå at se hun blinkede. Før hun sad over i sofaen og hans dejlige Fang sad ved hendes side med hovedet let læggende på sofaen og fik nusset hovedet mellem ørene og lidt ved ørene. Hun smilede kært til Fang og sagde"Hvor er hun altså bare nuser men du har dog os opdraget hende ovenlig kan jieg forstå når hun sådan lystre dig men hvem ville ikke lystre en dreng som dig og så en dæmon" hun blinkede drilsk igen og sagde med en virkelig uskyldig blid stemme" du skal bare sige vis jeg driller for meget sir så skal jeg skam nok stoppe " hun smilede og tog få tår af sin drink og sagde"Mmhhh hvor smager den dog godt" hun kunne smage alkoholden men den gjorde nu ikke så meget i mod hende heldigvis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:28

Gavorns vinge flaprede blidt da den blev rørt. Han kiggede på Akane, i det at hun passerede ham, og han smilede bredt i det at hun strøg sin hånd over hans kind. Han vednte sig, og kiggede imod sofaen, inden at han tog endnu et sip fra sin Whiskey. Han nikkede ned imod hende en enkelt gang.
"Tak.. Fang tog sin tid at få oplært.. Hun lod sig ikke dominere.. Men.. Hun gav under tilsidst.. Kunne godt se profitten i, at lade mig bestemme.." Sagde han, og smilede bredt. Han gik så hen foran en lænestol, og blev stående kort. Han smilede til hvad hun sagde om at drille, og nikkede en enkelt gang.
"Drillerier gør skam intet.. Men.. Det kan godt være.. At du siger at jeg ikke kan dominere dig.. Men fik dig alligevel til at kalde mig sir igen.." Sagde han, med et bredt og drilsk smil, i det han satte sig ned, og lænede sig bekvæmt tilbage, i det hans vinger trak sig lidt tilbage, og vilede imod hans ryg igen. Det dominante glimt forsvandt, det var egentligt ikke meningen, til at starte med, at han overhovedet ville kigge på hende sådan, men han var ikke vandt til at have besøg.. Og overfor Fang, plejede han altid at have det. Han drak et lille sip fra hans whiskey, og blev ved med at kigge på Akane. Han smilede ned på Fang, og rystede langsomt hovedet.
"Efter at hun havde vidst mig, at hun var både stærk og stolt.. Blev hun en lille kælepot.. Men til tider hviser hun sig også frem.. Hun er et stolt dyr. Hvilket hun også burde være.." Sagde han med et smil. Fang spant, imens den snusede lidt til Akanes ben, og så lukkede sine øjne, og lod hovedet hvile hvor det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:42

Akane rakte tunge tilbage til ham og sagde"hehe stakkels hende der en dag skal være din elskede over for det dominerende blik og den tone du har Cavorn, sikke dog en tur hun får sig hva vis hun er ligeså stædig som Fang, og jeg tror mig og Fang har det lidt på samme måde angående stolthed og ære og så os stædighed det nok derfor vi kommer så godt ud af det med hinanden som du kan se" hun grinte let da hun mærkede den kolde snude mod sit ben og strøg sig let hen af benet og sagde"faktisk så..." hun tog sig let til halskæden og smilede lidt i det hun rømmede sig en smugle og tog sig mod og sagde "faktisk så er jeg heller ikke menneskelig, jeg er faktisk en djævle...." hun trak bene op til sig og sagde lidt flovt"dæmoner og djævle er faktisk naturlige fjender vis du vidste det? hvilket du nok gjrode du er jo så klog og sådan" hun roede sig let i håret og rejste sig op og tog glasset i hånden og tog en lidt stor tår og kiggede ud over selveste byen og sagde"Jeg kan ikke huske hvornår jeg blev skabt eller hvor jeg er fra, men jeg ved at jeg er en djævle... det er blot det,og jeg har selv et lille vilddyr jeg sku tæmme" hun grinte og sagde"Det ville sikkert være barne mad for mig at tæmme dig Cavorn efter som jeg har tæmmet en drage, fordi ser du jeg kan skabe drager med min magi, men derfor betyder det ikke de er urealistiske... de skal ha træning og hård hånd, ellers ender det med man ikke kan bruge dem, jeg har kun en dog... Angel hedder min han er en isdrage " hun grinte let og så mod Cavorn og smilede sødt i det hun svejede let til hver side og kiggede mod himlen og kom helt til sig selv og sagde"AH!? hva er klokken egenlig!" det var allerede blevet mørkt før hun faktisk vidste det?!... pokkers vinter måneder hun anede ikke hva klokken var og hendes tøj var ikke kommet i nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 8:11

Gavorn rejste et øjnebryn, da Akane nævnte at hun var en djævel. Hans vinger flappede en enkelt gang, og hans øjne fik den samme gnist igen, og han kneb dem en smule sammen. Hans vinger faldt dog hurtig ttil ro, og hans øjne blev sig selv. Dog var de stadigt sammen knebet. Han smilede bredt, og rystede langsomt på hovedet.
"Kan ikke se, hvad der er i vejen med at blive Domineret. Det har virket fint for Fang?" Sagde han, og holdt en hånd ud, tilbydene med sin håndflade opad. Fang rejste sig med det samme, og luntede over til Gavorn, og lagde sit hoved på hans hånd, hvorefter han begyndte at klø den kærligt. Den spandt glædeligt, og lukkede sine øjne, troværdigt. Gavorn strøg sin hånd over Fangs øjne og hoved, men det stoppede ikke dens spænden, og den fik ikke engang et nervøst træk. Han rejste så et øjnbryn, og kiggede op på Akane, med et overrasket udtryk. Han smilede bredt, og rystede på sit hoved.
"Man tæmmer nemmer hvad der er fuldt ud et dyr.. Jeg er ikke et dyr.. Jeg e ren dæmon.. Og hvis du tror at du nemt ville kunne tæmme mig... Er det tydeligt at du ikke har levet i lang tid.." Sagde han, og rystede langsomt på hovedet, og kiggede ned på Fang, som kiggede tilbage i hans øjne. Hans fik det dominante gnist flere gange, og den forblev så, imens han kiggede på hende med et kærligt blik, og hun kiggede tilbage med et lydigt. Han kiggede så langsomt over på Akane, og så udenfor.
"Månen har knapt nok indfundet sig endnu.. Den er ikke over 17.30.." Sagde han, og kiggede tilbage på Fang, og fortsatte deres stirend.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 11:52

Hun så undrende hen mod ham og sagde"Hm du har nok ret angående dominant med dyr men ved et menneske det er måske lidt for meget måske?, men hvor skulle jeg vide det fra jeg har what so ever ingen erfaring angående de emner med domination det aldrig sket for mig at en har prøvet at dominere mig og jeg har så heller aldrig prøvet at gøre det ved en anden.... så jeg kan ikke sige om jeg ville ku li det eller ej?" hun rødmede let over de markerede kindben og slikkede sig let om læberne for at de ikke skulle blive tørre, mens hun kunne lugte sig selv da hun trak vejret langt ind, shampoo og renlighed det var det hun lugtet af nu?.
Hun kunne ikke lade vær med at samile lidt da han sagde den kun var 17:30. Hun vendte sig stille om mod ham og de smarad grønne øjne nærmest dirrede af en vis nysgerrighed, hun så et kort øjeblik på Fang og så på Gavorn igen, han havde noget slemt over sig men os .... os noget årh så renligt , han var nærmest to sider at se på, men hun ville ikke tro på at han var alt andet end uskyldig, det var hendes forstilling af ham indtil videre. Hun vendte sig let om igen, og sagde"jeg burde måske snart se at komme hjem af" hun ville nødig ende med at sige noget forkert, så det var nok bedre at bryde aften for nu end at lade den fortsætte.
Hun strøg let de mange flotte hårtotter til siden så de flagrede om på hendes ryg i stedet for at lægge foran ned af hendes skuldre. Hun lod fingerne stryge igennem hårlokkerne med en langsomt flot bevægelse og så fortsat ud af det store vindu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:53

Gavorns blik ga slip på Fangs og kiggede op på Akane. I det at det gjorde det, lukkede Fang øjnene, og nøde Gavorns blide kløen under hagen, og på dens hals. Fang nød Gavorns opmærksomhed, og det var det, der gjorde at Gavorn beordrede, og Fang adlød. Gavorn smilede og betraktede Akane, en del mindre diskret end han havde gjord før. Han beundrede hende feminine former, og hendes smukke hår. Hans smile blev så bredere, og han kiggede frem for sig.
"Til det.. Kan jeg så kun håbe, at du ikke har mødt mange mænd..." Sagde han, og rystede langsomt på hovedet, med et venligt smil og kiggede kort på Fang igen. Lige i det han gjorde det, vidste hun med det samme at han kiggede på hende, så hun åbnede øjnene, og så lydigt op på ham. Han smilede, og kløede blidt imellem hendes øre, og kiggede så tilbage på Akane.
"Det må du, skam helt selv om.. Vi kunne også tage ud, og spise? Det er den tid?" Sagde han med et venligt smil, og hans brune øjne, var igen blide, i det, det dominante glimt var væk. Han havde ingen skumle bagtanker, han nød bare Akanes selskab. Fang skubede blidt til Gavorns ben, og han kiggede ned på hende, med sine blide øjne, og den spandt gladt, og dens lydighed var der stadigt, men hun afventede ikke ordre, når han kiggede sådan. Han smilte, og aede hendes hoved, imens han ventede på svar, og tømte sit glass.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:04

Hun grinte let og vendte sig om mod ham så hendes hår flagrede smukt i en cirkel med hendes ballerina agtige drejen og hun betragtede blot Cavorn med et sødt smil og gik stille hen mod ham med blide skridt og satte sig i sofaen og betragtede ham inden hun sagde"Hm? mig mødt mange mænd.... nej eller jo dem jeg har mødt har blot angrebet mig eller" hun tog sig let til halsen og huskede let de tydelige gange hun var blevet bidt, eller holdt fast... dog den eneste der havde bidt hende ikke hårdt ihvertfald var Vlad? mærkeligt nok eller dog... han havde gjordt begge dele. Hun grinte let og fjernede sin hånd og sagde"eller blot irriteret mig intet andet, men jeg har ikke rigtig nogen penge, og resturanerne her er meget dyre?" hun så lidt på Cavorn og sukket da hun stille betragtede Fang og strøg hende let over ryggen og sagde"du heldig du har en af tilbringe din tid med, jeg helt alene i min ødelagte lejlighed, men den er nærmest det eneste der os er sikkert for mig at være i, men jeg regner med at flytte tilbage til Toby.... " toby var en der os havde angrebet hende for at få hendes blod, dog først var han ellers sød, og hun var altid dum og tilgive fyre uanset hva de gjorde hende, dog... vis de voldtog hende ville hun dræbe dem. Hun var ikke den der tænkte på kærlighed som sex eller noget, hun ville bare gerne ha tiden at tilbringe med en ?. om det så var ven eller flirt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:20

Gavorn kiggede over på Akane i det hun sadte sig, og rejste et øjnbryn da hun sagde at de havde angrebet hende. Da hun lagde hånden på hendes hals, kunne han nemt gætte hvad det var hun havde mødt. han snerrede lidt, og rystede så hovedet.
"Der er mange bæster på gaderne for tiden.. Og de fleste giver ikke op.. Du kan ikke blive ved med at bo, i en smadret lejlighed, hvis Vampyre har været efter dig.. Du er i så falde ikke sikker om natten..." Sagde han, og blev ved med at kigge på Akane, med hans venlige øjne, og så, så lidt betænksom ud. Han rejste sig med et bask med hans vinger, og gik hen i den anden ende af localet, og kiggede ind i et rum. han kiggede så ned på Fang, som havde luntet efter ham.
"Wouw.. Du har ikke ødelagt sengen for en gangs skyld?" Spurgte han med et smil, og Fang meuwede, og kørte imod hans ben. han vente sig så og gik tilbage til stolen.
"Hvad siger du til, at bo sammen med noget selskab? Sammen med mig og Fang?" Spurgte han, og smilede venligt, og oprigtigt. Fang strøg imod hans ben, og satte sig så ved hans side. "Der vil være regler, og du ville selvfølgelig skulle betale for din egen mad.. Er ikke et luksusophold.. Og så skal du kunne være renlig.. Men det har jeg allerede konstateret, ikke ville blive dig et problem." Sagde han, og smilede igen. Fang spandt glad, og kørte dens hale over gulvet, og kiggede over på Akane. Han kunne virkeligt godt bruge selskabet, og følte ikke han havde noget at frygte, overfor Akane. Hvis hun ville ham noget ondt, ville hun allerede have haft massere af chancer..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:35

Hun smilede og så lidt på ham og rødmede i det hun roede sig let i håret og kiggede lidt rundt og så, så hun igen mod ham med sine smukke grønne øjne og nikket bestemt"Ja det vil jeg meget gerne men har jeg så selv værelse eller??" hun så undrende på ham og så på Fang med et smil og nikket til hans betingelser og sagde"Jeg vil ikke rode det lover jeg og jeg er meget renlig, og det der med at betale selv det skal jeg nok os for at bo her det lover jeg, altså jeg kan ikke betale fuld pris men lidt kan jeg vel" hun blinkede til ham og gik hen i sin taske og tog en hvid smuk kjole frem og sorte leggins og gik ud på badeværelset og klædte om og kom frem i døren og smilede kært i det hun sagde"jeg kan godt tage med dig ned og spise og bare rolig jeg har måske nok til et måltid til mig selv" hun smilede lidt og sagde"Men i aften er jeg nød til at smutte igen så fordi jeg skal på arbejde i noget tid ved mindre de finder en til at tage overfor mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 14:50

Gavorn smilede endnu bredere da hun accepterede tilbudet, og nikkede et par gange. Han var meget glad ved at Akane ville flytte ind.. Fang var en dejlig kat, men den var langt fra det samme som menneskelig kontakt.. Ven, eller mere.. Ensomheden kan trykke.. Gavorn nikkede igen til hendes spørgsmål, og pegede bag sig.
"Fang har haft et gæsteværelse for sigvselv.. Som hun næsten aldrig har brugt, da hun næsten altid hopper ind, og op ved siden af mig om natten.." Sagde han, og smilede ned på Fang, som bare spandt, og kiggede op på ham. Han grinede lidt, og aede så blidt hendes hoved, og kiggede tilbage på Akane.
"Der er en del varmere på mit værelse, end gæsteværelset.." Sagde han med et smil. "Der er ikke radiatorer der inde, eller andre steder i huset, så når jeg går i seng, er her ret koldt.. Dette vil vi selvfølgelig få ændret, så du ikke fryser, når jeg sover.." Sagde han. Han betragtede kjolen da hun tog den op, og fulgte hende med øjnene. Han kiggede så væk, og sank en klump. Han hostede lidt for at få halsen på gled. *Nervøsitet?! Gerh.. Tag dig sammen..." Tænkte han, og rystede hovedet. Han kiggede så tilbage på Akane da hun kom tilbage med kjolen på. Han smilede tilbage med en blid mine, og hans nervøsitet var ikke at skue. Han rystede en smule på hovedet, og bakkede imod sit eget store soveværelse.
"Jeg tror ikke jeg går under, ved at give en middag.. Hvis altså du vil tillade mig æren?" Sagde han med et bredt venligt smil, og bakkede ind på sit værelse.. Han fandt et nyt jakkesæt frem, og skiftede. //Til det sæt på pofil billedet//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 15:04

Hun betragtede Gavorn med et smil og drejede let rundt og sagde"er jeg ikke bare smuk" hun grinte og så rigtig nuttet ud og lavede et pose som en kendt og grinte i det hun nikket og sagde meg respekt i stemmen" det vil være mig en ære at give dig lov til at give mig middag eller noget" hun blinkede og gik hen til Fang og sagde"Nå skal vi så se på gæsteværelset hva flotte tøs" hun gik stille der hen og kiggede der ind og grinte i det hun sagde"jeg må nok hellere begynde at rydde op når jeg kommet tilbage men det skulle ellers være helt fint" hun grinte let og smilede i det hun nussede Fang på hovedet og vendte sig om da hun hørte Gavorn være færdig og rødmede over hele ansigtet da hun så hvor smuk! han var!. Hun rømmede sig let og sagde"Wauw... hvor er du" hun rømmede sig igen og sagde"jeg mener det klær dem virkelig Gavorn" hun smilede til ham med en smuk udstråling og gik hen til ham, mens hendes dyriske dog tæmmelige grønne øjne hvilede på ham og hun så nærmere eksotisk og tiltrækkende ud mere end før. Hun gik hen til ham og berørte let hans kind med et strøg og sagde"skal vi så se at komme ned og få noget at spise?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 15:19

Gavorn grinte lidt, og rystede på hovedet da hun nævnte rodet. Fang var ikke specielt gemytelig, og havde det med at rykke rundt på ting nå Gavorn var væk. Dog var hun for længst holdt op med at ødelægge ting. Hun var altid forsigtig. Det havde Gavorn lært hende.
"Ja, Fang har det med at rykke rundt på ting.. Men du skal ikke være urolig, hun ødelægger næsten aldrig noget." Råbte han fra sit værelse, så hun kunne høre det. Da han kom ud, tog han en fin hvid hat, og lagde på hovedet, og trådte så ud til hende. Han smilede bredt af hendes reaction, men smilet blev i stedet hurtigt respectabelt, og han bøjede halvt.
"Det betyder meget, når det komme fra en skønhed som dig." Sagde han med et smil, og kiggede ned på hende da hun kom helt tæt på ham. Hans kind var varm, og blød, som hans hude altid var, og hans smil blev næsten kærligt, i det han lagde en hånd på hendes talje, og strøg den hen af ryggen, og til den modsatte side, så de stod side ved side, og tog ikke sine brune øjne fra hendes. Han var dybt betaget af hendes øjne, og kunne slet ikke tage sine fra dem.
"Ja.. Lad os det.." Sagde han med et venligt smil, og ledte så imod døren, og fik endelig hans blik trukket fra hendes øjne. Han tog sine nøgler op fra sin lomme, og åbnede døren for Akane. Han låste den så efter dem, og lagde armen omkring hende igen, hvis ikke at hun stoppede ham. Han tog en lille bipper op af sin lomme, og trykkede på den ene af knapperne, og lagde den så tilbage, og ledte imod Elevatoren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 15:25

Hun rødmede let over han tog om hende men lod ham gøre det, hun smilede kært og grinte let i det hun sagde"Hr høj i hatten" hun blinkede og sagde"det klær dig" for at han ikke skulle tage den af, fordi han så virkelig flot ud i det, som dem i gamle dage, det var virkelig smukt det her?. Hun kunne rigtig godt li det. Hun kunne ikke lade vær med at smile af ham da han sådan tog om hende igen da de var gået ud af døren. Da de stod i elevatoren betragtede hun ham nogen gange og kunne bare ikke laade vær med at smile af det, han var jo en virkelig flot fyr, og hun skulle bo ved ham? det lød lidt som et forhold men for hende var det blot som ven?, hun ville nødig trænge sig på. Hun huskede let de fyre der sådan havde været efter hende, men nu så det ud til at vinden vendte for hendes skyld og hun endelig havde fået heldet med dig?, Gavorn var en rigtig gentleman, dog kunne hun godt li hans dominerende side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 16:11

Gavorn kiggede ned af Akane, imens at de stod i elevatoren, og kiggede så tilbage på hendes øjne. Han kunne slet ikke ignorere hendes øjne. Gavorn havde mange ting i hans lejlighed, som han havde set, og med det samme ville have. Denne følelse havde han aldrig haft omkring en person. Han kiggede op på elevatorens tal, og lod tanken flyde, men ignorerede den indtil vidre.. Da de nåede stueetagen lagde han igen armen omkring Akane, og ledte imod udgangen. Da de kom ud, holdt en fin stor bil, og ventede på dem. Dette var ikke hans supra, men en mercedes, med bagsæder i.. Gavorn åbnede det ene bagsæde dør, og tilbød Akane at stige ind.
"Jeg vælger at tage en chaufør med, denne gang.. Så jeg ikke skal holde mig fra vine, eller så.." Sagde han med et galant smil, og bukkede halvt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 16:23

Akane rødmede meget og så på Gavorn, han var virkelig? utrolig ja faktisk meget en gentleman. og han havde bare dette over sig der gjorde ham lidt tiltrækkende eller faktisk meget men det kunne hun ikke sige fordi i hendes verden var Gavorn uskyldig og venlig så vis hun pludselig begyndte at lægge mærke til ham anderledes ? så ville det nok gå helt galt?, men som han jo havde sagt så var han meget mere end uskyldig, og hun havde op til flere gange set de lumske smil? eller det dominerende blik lægge over sig som ved Fang, eller ting han ejede??. Hun satte sig smukt ind og smilede til Gavorn og sagde"lyder fortræffeligt Gavorn" hun grinte let og strøg håret til siden og smilede mens hun stille betragtede de smukke læder sæder og berørte dem let, de var virkelig dejlige at rør ved, og ikke nok med det så var her en dejlig varme i bilen. Hun vendte sin opmærksomhed mod Gavorn da han satte sig ind og sagde med en smuk stemme der var flydende"!hvor er vi så på vej hen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 2 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum