Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //
Hendes blik kom atter hen på tallene indtil elevatoren sagde en sjov mikroovn lyd som når en mikroovn var færdig ""DING"". Hun grinte let og sagde"årh jeg glæder mig helt til at få et varmt bad og os at se din tiger og bare slappe af og vide mere om dig?" hun smilede kært og sagde"Men forresten hva arbejder du egenlig indenfor, altså fag eller håndværk ? Gavorn" hun kiggede undrende på ham og gik med ham hen til døren og så ham låse den op. Hun smilede lidt og ordene han havde sagt i elevatoren angående hende hang stadig lidt i luften, så hun rødmede lidt i skjul overfor ham.
Gæst- Gæst
"Det.. Har du fuldstændig ret i.. Det.. Skylder jeg dig for." Sagde han med et bredene smil. "Hvis ikke de var sket, havde jeg ikke haft dig med op på besøg.." Sagde han med et næsten kærligt smil, og han brune øjne, fik igen et rødglødene skær. Han rystede så på hovedet. "Haha.. Nej nej, slet ikke så rig.. Halvdelen af prisen for min suite, betaler jeg via min kontrakt med hotellet.. De for alle mine nye recepter gratis.. Og resten betaler jeg via mine firmaer.." Han fortsatte med at fortælle, imens han kørte nøglen i låsen, og låsede op. Han skubbede så et lille display, som sad ved siden af døren, til side, og kiggede ind i den, i det et blåt skær gik over hans øjne, og endnu en lås åbnede. "Jeg har et firma som sælger reasearch til hospitaler, og nye midler imod forskellige sygdomme.. Der var fx en meget slem en i Di Morga i en tid.. Mit firma fant kuren til denne.. Det tjente vi rigtig, rigtig godt på.. Så har jeg også et firma som sælger drinks opskrifter.. Til diskoteker og sådan.." Fortalte han. Han åbnede så sin dør, og kiggede ned på Akane med et smil.
"Velkomme." Sagde han med et bredt smil. Denne gang, gik han dog først ind. Hvilket nok var bedst, for kort tid efter at være kommet ind, kunne en rungen høres, og den store Bengalske tiger kom løbende hen imod Gavorn. Gavorn holdt en hånd ud imod dens ansigt, med en finger peget imod loftet.
"Fang!" Råbte han kort, med et dominant ansigtsudtryk, og et skarpt skær i hans øjne. Fang stoppede brat, og satte sig med det samme ned hvor den var nået til. Gavorn smilede så, og gik over til den, og kløede den bag et øre. "God pige.." Sagde han, og Fang spandt, næsten som en huskat, og nød Gavorns kærtegnelse. Den kiggede så op på Akane med undersøgende øjne. Gavorn kiggede så på Akane, og smilte.
"Gå ned på knæ foran hende, og klø hende bag øret. Så er du godtaget.. Du skal bare være på hendes niveau først.. Det var den fejl jeg startede med at gøre." Sagde han med et smil. Suiten var stor, og det de først kom ind i, lignede en stor stue, med den ene side udelukkende bestående af vinduer, med en udsigt ud imod havet.
Gæst- Gæst
"Det gør vel intet jeg tager det nu vel?" Hun lukkede ødren efter sig og låste ikke fordi ? det var jo Gavorn og det ville han ikke gøre mod hende han vidste jo hun var der inde. Hun gik stille ind under bruseren og nynnede let dog ikke tydeligt under bruseren. Hun havde en smuk klang under det rindende vand der så smukt silkede sig ned af hendes krop og kærtegnende dens former der var kvindelige og feminine. Hendes øjne var lukket og hørelsen lukket for vandets smukke lyd mod gulvets lune fliser.
Gæst- Gæst
"Er langt fra uskyldig kære Akane.. Og dreng.." Han smilede endnu bredere, og grinede en enkelt gang, inden han gik imod vinduspartierne. Fang spændte gladt da hun blev nusset. Den nød bar opmærksomhed, og var næsten overdrevet veltrænet, hvis dette bare var blevet gjordt af et menneske. Gavorn tog sin jakke, og vest af, som han lagde over den ene af hans stoles ryg, inden han kiggede imod badeværelset. Det var stort, og meget fint, med den vide farve dominant. Han trykkede så på en knap, på telefonen på det bord han nu stod ved siden af.
"Det gør du skam bare Akane.." Råbte han derud, i det at vandet var begyndt at løbe, så hun formegentligt ikke ville have hørt det, hvis ikke at han råbt. Han vendte sig så imod den lille bar foran sig, og hældte 4dl whiskey i et glas, og kiggede så ud af vinduerne, med et smil. På ryggen af hans hvide skjorte var der to runde huller. Et ved hvert skulderblad. Han rejste et øjnbryn, og kiggede tilbage.
"Fang? Fang!? Ey... Ergh.." Fang havde skubbet døren ud til badet til side, og luntet derud, hvor den bare satte sig, og spandte, og observerede Akane. "Du fik lige besøg.. Hun elsker at være der ude når nogen er i bad.." Råbte han derud, og kiggede så frem igen. Derfra hvor han stod, ville han ikke kunne kigge ind, selvom han prøvede.
Gæst- Gæst
Hun vendte sig sødt om og aede Fang på hovedet og sagde"hvor er du kær Fang" hun grinte sødt og tog sine hotpants og tshirt i hvid og bhen i sort med sig og sin Gstreng og sagde"kan jeg skifte et sted her der ikke er tilgængelig for lille frøken Fang?" hun grinte let og sagde"eller blot et sted der ikke er vådt at gå på?"
Gæst- Gæst
"Hvor som helst.. Jeg skal nok kigge væk.." Sagde han og smilede. "Kan da også flytte princessen for dig.. Fang!" Råbte han. Det var værken højt, eller i en ond tone, men bare meget dominant, og han kiggede ned i jorden ved hans side, så hans nu rødt flakkende øjne kunne ses fra siden. Fang fik med det samme klemt sig forbi Akane, uden at skubbe, og luntede gladt hen ved Gavorns side. Den strøg sit hoved imod hans hånd, og Gavorn kløede hende venligt på hovedet, og kiggede så fremad igen.
"Værsogod.." Sagde han venligt med et smil, og aede Fangs hoved imens at hun spant glædeligt. Han blev ved med at stå med rank ryg, og kiggede fra side, til side, med observerende øjne over byen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ville der kun være en måde at finde ud af..." Sagde han, med en dyb latter. Fang strøg sig imod Gavorns ben, og spant glædeligt igen. Den gik så til Akane, og strøg imod hendes ben også. Han smilte da hun kom over til ham. Han holdt en hånde over baren foran ham, med flere forskellige alcoholiske drikke.
"Noget at drikke?" Han grinede lidt da hun nævnede hans kælenavn, og rystede langsomt på hovedet. Han kiggede kort ud over udsigten, og kiggede så ned på Akane igen.
"Kender de.. Til væsnerne.. Som har slået sig til i Di Morga? De er ligefrem umulige at undgå?" Han spurgte ind til det, mest for at være sikker, for ikke at skræmme hende for meget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Er løgn.. Du har set.. En dæmon.." Sagde han, og smilte bredt, i det to pikke begyndte at gro ud fra hans ryg, og ud af hullerne i hans skjorte. Dette skette imens han fortsatte med drinken, og rystede den i sin ene hånd. De to, nu meget lange, pikke lavede et slag ned af, og hans store, blege djævleagtige vinger foldede ud. Han strak dem, imens han strak sin ryg, og hældte så drinken op i et glas, og tilbød den Akane, og hans blik forblev, med det samme dominante glimt.
"Du har mødt mig.. Hver så god.." Sagde han med et bredt smil, og nikkede imod drinken. Drinken var meget mild, og langt fra den som ville gøre at hun ville blive fuld, og den smagte egentligt overordnet af icetea, med et hint af den southern comfort der var kommet i, og tequilaens eftersmag.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak.. Fang tog sin tid at få oplært.. Hun lod sig ikke dominere.. Men.. Hun gav under tilsidst.. Kunne godt se profitten i, at lade mig bestemme.." Sagde han, og smilede bredt. Han gik så hen foran en lænestol, og blev stående kort. Han smilede til hvad hun sagde om at drille, og nikkede en enkelt gang.
"Drillerier gør skam intet.. Men.. Det kan godt være.. At du siger at jeg ikke kan dominere dig.. Men fik dig alligevel til at kalde mig sir igen.." Sagde han, med et bredt og drilsk smil, i det han satte sig ned, og lænede sig bekvæmt tilbage, i det hans vinger trak sig lidt tilbage, og vilede imod hans ryg igen. Det dominante glimt forsvandt, det var egentligt ikke meningen, til at starte med, at han overhovedet ville kigge på hende sådan, men han var ikke vandt til at have besøg.. Og overfor Fang, plejede han altid at have det. Han drak et lille sip fra hans whiskey, og blev ved med at kigge på Akane. Han smilede ned på Fang, og rystede langsomt hovedet.
"Efter at hun havde vidst mig, at hun var både stærk og stolt.. Blev hun en lille kælepot.. Men til tider hviser hun sig også frem.. Hun er et stolt dyr. Hvilket hun også burde være.." Sagde han med et smil. Fang spant, imens den snusede lidt til Akanes ben, og så lukkede sine øjne, og lod hovedet hvile hvor det var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan ikke se, hvad der er i vejen med at blive Domineret. Det har virket fint for Fang?" Sagde han, og holdt en hånd ud, tilbydene med sin håndflade opad. Fang rejste sig med det samme, og luntede over til Gavorn, og lagde sit hoved på hans hånd, hvorefter han begyndte at klø den kærligt. Den spandt glædeligt, og lukkede sine øjne, troværdigt. Gavorn strøg sin hånd over Fangs øjne og hoved, men det stoppede ikke dens spænden, og den fik ikke engang et nervøst træk. Han rejste så et øjnbryn, og kiggede op på Akane, med et overrasket udtryk. Han smilede bredt, og rystede på sit hoved.
"Man tæmmer nemmer hvad der er fuldt ud et dyr.. Jeg er ikke et dyr.. Jeg e ren dæmon.. Og hvis du tror at du nemt ville kunne tæmme mig... Er det tydeligt at du ikke har levet i lang tid.." Sagde han, og rystede langsomt på hovedet, og kiggede ned på Fang, som kiggede tilbage i hans øjne. Hans fik det dominante gnist flere gange, og den forblev så, imens han kiggede på hende med et kærligt blik, og hun kiggede tilbage med et lydigt. Han kiggede så langsomt over på Akane, og så udenfor.
"Månen har knapt nok indfundet sig endnu.. Den er ikke over 17.30.." Sagde han, og kiggede tilbage på Fang, og fortsatte deres stirend.
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke lade vær med at samile lidt da han sagde den kun var 17:30. Hun vendte sig stille om mod ham og de smarad grønne øjne nærmest dirrede af en vis nysgerrighed, hun så et kort øjeblik på Fang og så på Gavorn igen, han havde noget slemt over sig men os .... os noget årh så renligt , han var nærmest to sider at se på, men hun ville ikke tro på at han var alt andet end uskyldig, det var hendes forstilling af ham indtil videre. Hun vendte sig let om igen, og sagde"jeg burde måske snart se at komme hjem af" hun ville nødig ende med at sige noget forkert, så det var nok bedre at bryde aften for nu end at lade den fortsætte.
Hun strøg let de mange flotte hårtotter til siden så de flagrede om på hendes ryg i stedet for at lægge foran ned af hendes skuldre. Hun lod fingerne stryge igennem hårlokkerne med en langsomt flot bevægelse og så fortsat ud af det store vindu.
Gæst- Gæst
"Til det.. Kan jeg så kun håbe, at du ikke har mødt mange mænd..." Sagde han, og rystede langsomt på hovedet, med et venligt smil og kiggede kort på Fang igen. Lige i det han gjorde det, vidste hun med det samme at han kiggede på hende, så hun åbnede øjnene, og så lydigt op på ham. Han smilede, og kløede blidt imellem hendes øre, og kiggede så tilbage på Akane.
"Det må du, skam helt selv om.. Vi kunne også tage ud, og spise? Det er den tid?" Sagde han med et venligt smil, og hans brune øjne, var igen blide, i det, det dominante glimt var væk. Han havde ingen skumle bagtanker, han nød bare Akanes selskab. Fang skubede blidt til Gavorns ben, og han kiggede ned på hende, med sine blide øjne, og den spandt gladt, og dens lydighed var der stadigt, men hun afventede ikke ordre, når han kiggede sådan. Han smilte, og aede hendes hoved, imens han ventede på svar, og tømte sit glass.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Der er mange bæster på gaderne for tiden.. Og de fleste giver ikke op.. Du kan ikke blive ved med at bo, i en smadret lejlighed, hvis Vampyre har været efter dig.. Du er i så falde ikke sikker om natten..." Sagde han, og blev ved med at kigge på Akane, med hans venlige øjne, og så, så lidt betænksom ud. Han rejste sig med et bask med hans vinger, og gik hen i den anden ende af localet, og kiggede ind i et rum. han kiggede så ned på Fang, som havde luntet efter ham.
"Wouw.. Du har ikke ødelagt sengen for en gangs skyld?" Spurgte han med et smil, og Fang meuwede, og kørte imod hans ben. han vente sig så og gik tilbage til stolen.
"Hvad siger du til, at bo sammen med noget selskab? Sammen med mig og Fang?" Spurgte han, og smilede venligt, og oprigtigt. Fang strøg imod hans ben, og satte sig så ved hans side. "Der vil være regler, og du ville selvfølgelig skulle betale for din egen mad.. Er ikke et luksusophold.. Og så skal du kunne være renlig.. Men det har jeg allerede konstateret, ikke ville blive dig et problem." Sagde han, og smilede igen. Fang spandt glad, og kørte dens hale over gulvet, og kiggede over på Akane. Han kunne virkeligt godt bruge selskabet, og følte ikke han havde noget at frygte, overfor Akane. Hvis hun ville ham noget ondt, ville hun allerede have haft massere af chancer..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fang har haft et gæsteværelse for sigvselv.. Som hun næsten aldrig har brugt, da hun næsten altid hopper ind, og op ved siden af mig om natten.." Sagde han, og smilede ned på Fang, som bare spandt, og kiggede op på ham. Han grinede lidt, og aede så blidt hendes hoved, og kiggede tilbage på Akane.
"Der er en del varmere på mit værelse, end gæsteværelset.." Sagde han med et smil. "Der er ikke radiatorer der inde, eller andre steder i huset, så når jeg går i seng, er her ret koldt.. Dette vil vi selvfølgelig få ændret, så du ikke fryser, når jeg sover.." Sagde han. Han betragtede kjolen da hun tog den op, og fulgte hende med øjnene. Han kiggede så væk, og sank en klump. Han hostede lidt for at få halsen på gled. *Nervøsitet?! Gerh.. Tag dig sammen..." Tænkte han, og rystede hovedet. Han kiggede så tilbage på Akane da hun kom tilbage med kjolen på. Han smilede tilbage med en blid mine, og hans nervøsitet var ikke at skue. Han rystede en smule på hovedet, og bakkede imod sit eget store soveværelse.
"Jeg tror ikke jeg går under, ved at give en middag.. Hvis altså du vil tillade mig æren?" Sagde han med et bredt venligt smil, og bakkede ind på sit værelse.. Han fandt et nyt jakkesæt frem, og skiftede. //Til det sæt på pofil billedet//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, Fang har det med at rykke rundt på ting.. Men du skal ikke være urolig, hun ødelægger næsten aldrig noget." Råbte han fra sit værelse, så hun kunne høre det. Da han kom ud, tog han en fin hvid hat, og lagde på hovedet, og trådte så ud til hende. Han smilede bredt af hendes reaction, men smilet blev i stedet hurtigt respectabelt, og han bøjede halvt.
"Det betyder meget, når det komme fra en skønhed som dig." Sagde han med et smil, og kiggede ned på hende da hun kom helt tæt på ham. Hans kind var varm, og blød, som hans hude altid var, og hans smil blev næsten kærligt, i det han lagde en hånd på hendes talje, og strøg den hen af ryggen, og til den modsatte side, så de stod side ved side, og tog ikke sine brune øjne fra hendes. Han var dybt betaget af hendes øjne, og kunne slet ikke tage sine fra dem.
"Ja.. Lad os det.." Sagde han med et venligt smil, og ledte så imod døren, og fik endelig hans blik trukket fra hendes øjne. Han tog sine nøgler op fra sin lomme, og åbnede døren for Akane. Han låste den så efter dem, og lagde armen omkring hende igen, hvis ikke at hun stoppede ham. Han tog en lille bipper op af sin lomme, og trykkede på den ene af knapperne, og lagde den så tilbage, og ledte imod Elevatoren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vælger at tage en chaufør med, denne gang.. Så jeg ikke skal holde mig fra vine, eller så.." Sagde han med et galant smil, og bukkede halvt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» The end //Privat -Infinity og Vlad//
» The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))
» A Dark Deal ((Infinity - Privat))
» Back to school (infinity=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham