Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 22:19

Gavorn smilede bredt, og grinede lidt da Fang kom, men tog ikke sine øjne fra Akane, og kyssede hende kort tilbage, og satte hende så ned, og strøg kærligt sin ene hånd, op og ned af hendes ryg, imens han kiggede ned på Fang, og lagde en hånd på hendes hoved, og rystede det venligt.
"Du er også så krævende..." Sagde han imod Fang, og hun slikkede venligt hans hånd, og strøg så imod hans ben. Han kiggede tilbage på Akane, og kyssede hendes pande, inden han fjernede sin hånd.
"Det er nok en god ide.. Se at få noget søvn.. Og igen.. Tak for en god dag.." Sagde han med et stort smil.. Dette havde været en dag han aldrig ville glemme, for Gavorn. Han var faldet for Akane, hurtigere, end han nogen sinde havde faldet for en ting.. Akane havde varmet hans hjerte, mere end han selv nogensinde ville kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 22:31

Akane nikkede og slap blidt hans arm og sagde"godnat Gavorn og ses i morgen" hun gik stille mod sit værelse efter at ha nusset Fang på hovedet og sagde"nat nat begge to".

Næste dag


Vis man kiggede inde på Akanes værelse var der ingen pige, ingen taske at se andet end en tom taske, alt tøjet var væk og hele værelset var ryddet op næsten, undtagen sengen, som havde en haft travlt. Men få timer efter nær 12:01 blev der banket på døren og ind af den kom Akane med mange poser hen af sin arm og et smil på læberne og en af poserne var fra et kjolefirma(butik) og en anden med mad og en med lingeri(undertøj) . hun så rundt og stillede tingene inde på sit værelse og sagde"Gavorn?" hun smilede til Fang og gik ind til Gavorns soveværelse, for at se til ham mens hun smilede for sig selv og ku ikke få det store msil væk. Hun var iført stramme sorte jeans og en smuk lang hvid kjole top , og så et sort bælte under brysterne(mavebælte) . og så en sløjfe i hendes hår hvor det var sat op med elastik(hestehale)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 22:41

Gavorn lå på sofaen, og det store 52" fjernsyn stod tændt, og kørte på Di Morgas nyhedskanal. Da Akane bankede på døren rullede han over på sin side, og gryntede i søvne. Han havde kun en T-shirt, og så bokseshorts, og lå ikke behageligt overhovedet. Han sov med sin mund åben, og da Akane kaldte hans navn lavede han en snorke lyd, og hans øjne blinkede sig åbne. Han gabte, og rejste sig en smule med sin ene arm, og lavede en masse lyde.
"Mmh? Mja?" Spurgte han, og blinkede et par gange, i en desperat kamp, imod søvnen i hans øjne. Han sank en klump, og hostede så et par gange. Han fik sig kæmpet op, så han sad halvt op, og hans hænder var på sofaen. Fang løftede sit hoved fra gulvet, ved siden af sofaen. Hun luntede så med det samme hen til Akane for at byde hende velkommen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 22:48

Akane så undrende på ham og sagde"hva??? er du okay Gavorn" hun grinte let i det hun strøg ham over håret og sagde"er du helt vågen flotte" hun satte sig på kanten af sofaens armlæn og så undrende på Gavorn der nærmest var i savle land over hans drømme og hans lille sove tur?. Hun anede ikke om han havde set hun havde gået?.
Hun grinte let og sagde"så jeg tilbage efter tøj køb og se" hun viste nogen af poserne og sagde"uh! jeg har os bestilt roomservice og cola men os lidt juice og så har jeg lavet sandwish igen haha" hun roede sig flovt i håret fordi hun havde lavet sandwish 2 gange nu?.
Hun nussede ham i hovedbunden og nussede så Fang der sad ved hendes side nu i det hun grinte og sagde"jeg smutter i bad slumre dyr"

Hun gik ud på badeværelset og langsomt tog hun sit tøj af og tændte radioen lidt udenfor og havde døren på klem for at høre og gik så¨ind under bruseren og lukkede øjnene og sagde"Mmhh" hun nød vandet der strøg lunt ned af hendes nøgne krop og omfavnede den som et lunkent tæppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 23:02

Gavorn blinkede et par gange og grinede så lidt, og kløede sine øjne. Da hun så sagde at hun var tilbage løftede han sit hoved, og kiggede op på Akane, med et undrene udtryk.
"Tilbage? Mm.. Hvornår gik du?" Spurgte han, og kløede sine øjne igen. Da hun begyndte at ramse ting op, sad han bare endnu mere forviret, og pressede så sine øjne hårdt sammen. "Urgh.. Så.. Mange ting? Hvad.. Er klokken lige?" Spurgte han, og kiggede omkring sig. Han kiggede så op på Akane, og grinede lidt, med et ryst på hovedet.
"Wow.. Har jeg sovet helle dagen?" Sagde han, og smilte op til hende, og fulgte hende med øjnene da hun gik i bad. Da hun var inde, sukkede han og faldt om på sofaen igen. Fang knurrede så lavt, og hoppede op med dens forpoter, så de landede på hans mave, og gav ham et chock. Han grinede, og fik Fang kæmpet ned.
"Ja ja, jaa ja... Skal nok.." Sagde han, og fik rejst sig op. Han strakte helle sin krop, hvilket gjorde at hans store vinger rørte loftet. Han gik så ind på sit værelse, og fik et par store hvide jokking bukser, og gik så ud imod køkkenet, imens han rodede i sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 23:09

Akane kom til at grine lavt da hun hørte fang sådan nærmest hoppe med forpoterne på stakkels Gavorn der bare ville sove. Hun ku ikke lade vær med at grine let over billedet i hendes hoved af Fang der ligeom hoppede på Gavorn og slukkede så vandet efter få minutter og strøg håret tilbage og satte det op i en hestehale for at holde det der og tog så et håndklæde om sig der var hvidt og gik stille ud til Gavorn igen og sagde"jeg smutter ind på værelset" hun sagde ikke
hvorfor hun smuttede der ind men hun gik ind på sit værelse og havde døren kun på klem og fandt sit nye undertøj frem og lagde det på sengen mens hun fumlede efter noget i poserne mens hun stille lyttede om Fang var sådan lidt rundt omkring, fordi vis hun nu kom ind? ej hun ville ikke hukke hendes undertøj! Never? eller ville hun ku finde på det for at drille.
Akane rystede på hovedet og tog en bh på i silke lidt stram corsage agtig ved brysterne så de formede sig utrolig smukt runde, og så rigtig store! ud altså virkelig meget?, og så tog hun en stram dog smuk gstreng på i hvid silke der passet til den hvide bh med sløjfe i midten.
Hun smilede i mens hun fandt tøj frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 23:25

Gavorn kløede sin nakke, og åbnede køleskabet som han kiggede igennem efter noget at drikke. Han tog så en lille juice ud, som han tømte rimeligt hurtigt, og kiggede så ud imod badeværelset, da han hørte Akane. Han smilte imod hende, og nikkede. Han tømte juicen helt, og kom så til at tænke på noget, og råbte, så Akane ville kunne høre det fra sit værelse.
"Husk din halskæde!" Han jokede ikke med det, og tog det meget seriøst, at denne betød meget for hende, og han kiggede så rundt på det mad Akane havde lavet. Han havde meget lyst til bare at sætte tænderne i en af dem med det sammen, men han tænkte, at han nok bare burde vente.. Han lavede en trist mine, og grinde så bare af det, imens han gik tilbage, og ind i stuen. Han kiggede op på fjernsynet, og rystede hovedet, da der kom billeder frem, fra en episode ved havnen, med to halvædte lig. Han sukkede lavt, og satte sig ned i sin lænestol, så han sad bekvæmt.

//Bliver nød til at komme i seng, svare lige på nogen sidste emner, og så skal jeg altså i seng.. Heh.. Så godnat :) Jeg skriver igen i morgen. Heh //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 23:31

Akane kom der ind da de to lig blev nævnt og hun stivnede, hun havde en hvid smuk kjole på der sad stramt der var som en tshirt. Hun betragtede tvet og det første og eneste der skød igennem hendes hoved der kunne ha gjordt dette var!? *VLAD!* hun så på skærmen og gik hen til Gavorn og satte sig ved hans side og kiggede på tvet og sagde"hvordan,.... i denne havn ? er det her" hun så lamslået på tvet og kiggede så hurtigt væk og sagde"Oh! ja min halskæde" hun hoppede over sofaen og hurtigt hen i badeværelset og tog halskæden på og gik så ud i køkkenet bagefter med Fang gående bagved sig og Gav fang noget kyllinge kød så hun ku spise det, og hun nød det i fulde drag.
Hun gik bagefter igen ind til Gavorn og gav ham en sandwish og sagde"så? sove tryne er du halv vågen nu eller er du helt væk" hun grinte og strøg ham let over kinden, og så på hans læber og rødmede utrolig meget og så hurtigt den anden vej og tog en bid af sandwishen og rømmede sig let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 23:52

Gavorn rejste et øjnbryn af Akanes reaction, og kiggede på hende. Han lagde en beroligende hånd på hendes skulder, og aede den venligt.
"Ja.. Det skete nede ved havnen.. Men.. Det er ikke unormalt i disse tider.. Der er blevet set mange lig af slagsen, den sidste tid.." Sagde han, og smilede til hende. Han kiggede efter hende da hun gik ud i køkkenet, og fik på fornemmelsen at hun kendte noget til dette.. Om hun ville dette eller ej.. Men han lod det ligge indtil vidre. Da hun kom tilbage smilede han bredt, og kiggede op på hende. Han lagde mærke til hendes rødmen, og smilte venligt. Hans vinge ved hendes side, rakte sig omkring Akane, og han grinde lidt, i det han fik hende trukket ned til sig, så hun landede venligt på armlænet, og trak hende så ned foran ham. Han smilede bredt, vinkede en enkelt gang, og kyssede så siden af Akanes læber, og smilte kærligt til hende.
"Jeg ville sige.. At jeg er vågen.." Sagde han så, med et stort og venligt smil, og aede hendes hår kærligt også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 0:03

Akane rødmede da hans vinge pludselig lagde sig om hende? mærkeligt nok, hun ku dog ikke lade vær med at smile let af det og sagde med en sød stemme"hvor er du kær" indtil han dog kysset hende på siden af læberne og hun blev helt rød i hovedet af flvohed og så hurtigt væk i mens hun stille prøvede at skjule hvor stor glæde det egenlig gav hende det enkle kys.
Hun kunne ikke lade vær med at kyssede ham blidt tilbage og berørte let hans kind og gjorde så hun lå lidt over ham og kyssede ham så igen som sidst på aften,
dette drømmende sam smeltende kys der varede i lang tid dog ikke for længe men længere end et normal kys og så efterfulgt af læbe massage med hendes læber mod hendes , mens hun blot strøg ham over kinden og lod hånden finde hans brystkasse og hvile på, mens dette fortsatte.
Hun slap hans læber blidt og sagde med en nervøs stemme"Jeg... jeg tror jeg kender ham der har gjordt det Gavorn... så det er ikke så normalt.. det sikkert Vlad.." hun sukket og tog sig til panden og sagde"Han ..." hun rødmede og ville udelukke alt han havde gjordt og sagde"han angreb mig en gang eller flere gange derfor er min lejlighed i stykker og det sikkert ham der har gjordt det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 0:34

Gavorn smilede, og kyssede tilbage, hver eneste gang at hun gjorde, og hans varme steg blidt, og blev til en behagelig temperatur, passende med en sommedag ligesom aftenen før.. Han strøg sin hånd op af hendes ryg, og lod den hvile imellem hendes skulderblade, og aede hendes hår tilbage med den anden. Da hun så begyndte at snakke med en mere nervøs stemme, sank hans vinger sig en smule, og så seriøs ud. Han lyttede med et øjnbryn let lyftet, og det lignede meget, at han slet ikke forstod hvad hun mente. Han lagde sit hoved en smule på skrå, og så i hendes øjne, med rolige, men forvirede øjne.
"Hv.. Hvad? Jammen.. Hvorfor ville han gøre det? Og hvorfor dræbte han dem ved kajen? Har han en grund?" Spurgte han. Han virkede stadigt forvirret, og kunne slet ikke forestille sig hvorfor man ville angribe Akane. Han holdt hende blidt ind til sig, som en beskyttende omfavning.
"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 0:41

Hun så væk og sagde"det ved jeg ikke, men det må være ham fordi han er den eneste vampyr der ligefrem æder hans ofre påå den måde, og han angreb mig fordi jeg bed ham tilbage da han bed mig" hun tog sig let til halsen og der var ingen mærker mærkeligt nok men hun fik jo os hjælp af en ven der var vampyr men betalte dog prisen for at få alle de skrammer.
Hun sukket let og strøg håret tilbage og kyssede blidt Gavorn op af halsen og sagde"jeg vil bare glemme ham," hun tog fat i fjernbetjening og slukkede tvet og tog Gavorn blidt i hånden og trak ham ind til hans seng med et smil og fik ham lagt ned og lagde sig ved siden af ham og holdte om ham, mens hendes grønne øjne hvilede på ham.
Hun var lidt søvnig og hun kunne dog godt bruge lidt varme så hun lukkede de grønne smukke øjne og krammede sig let ind til Gavorn og gabte en smule og sagde"jeg vil blot nyde at jeg er ved dig nu, og er i sikkerhed væk fra alle de onde personer der vil mig alt ondt, og så at jeg er i varme nu og ikke konstant kulde"
hun grinte let og strøg hans hår let mellem sine finger og nussede ham på hovedet og kyssede ham mellem det styk fra skuldren og til halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 9:34

Gavorn fik en trist mine, imens hun fortalte om Vlad. Han rystede langsomt på hovedet, og strøg en hånd op og ned af hendes ryg. Han blev næsten helt nervøs for, at der skulle ske Akane noget, når hun forlod lejligheden. Han vidste at han ikke kunne, og heller ikke ville, låse hende fast nogen steder, han ville ikke kunne beskytte hende altid.. Men hun kunne jo også beskytte sig selv.. Kunne hun ik?
Gavorn kiggede overrasket op, da hun rejste sig, og trak ham med. Han smilede og grinede venligt en enkelt gang, og kæmpede ikke imod. Han slog sine vinger tilbage, gemt væk på hans ryg, i det han faldt ned i sengen. Han lagde sin arm under Akanes hoved, så hun kunne hvile sig på denne, og holdt hende så tæt ind til sig. Han kiggede på hende, og smilede så varmt, og varmen begyndte at stige omkring dem. Rummet blev fyldt med en behagelig varme, endnu engang, som var det en varm sommer dag. Han kiggede ind i Akanes øjne, og kyssede hendes pande.
"Jeg skal nok hjælpe dig med at glemme dette.. Bæst.. Lad os finde på noget sjovt at lave i aften.. Hvad kunne du tænke dig? Du må bestemme.. Hvad som helst.." Sagde han, og veg ikke sine øjne fra hendes.. Han strøg blidt sin hånd ned af Akanes side.
Fang kom ind af døren, og hoppede op på sengen bag Gavorn, lagde sit hoved på hans brystkasse, og kiggede glad på Akane, imens hun spandt. Gavorn smilede, og strøg en hånd ned over Fangs hoved, dog uden at kigge væk fra Akane i lang tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:08

Akane kunne ikke lade vær med at smile og kiggede så undrende bagved sig i det hun jo hørte en lyd og rystet opgivende på hovedet da hun opdagede hvem det var der var ved at snige sig ind til dem.
Hun blinkede og sagde for sjov mod Gavorn"Nåårh nu ved jeg da at man skal låse værelset næsten for at ha noget frækt kørende>" hun grinte og strøg dejlige Fang over hovedet og kyssede blidt Gavorn over læberne og saagde"Mmhh du så dejlig skat".

Hendes finger strøg over hans kind og ned af hans hals, mens hun fik berørt hans brystkasse og hun kunne ikke lade vær med at blive helt nysgerrig omkring Gavorn, hun havde lyst til at berør hver en del af hans krop men blot berør intet andet, hun ku ikke fjerne de grønne eksotiske øjne fra Gavorns smukke flammende øjne.
"Jeg har lyst til at være sammen med dig og Fang i dag med dvder og masser af slik og cola og alt muligt usundt og blot hygge sig i stuen og sådan" hun blinkede og grinte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:38

Gavorn resjte et øjnbryn, og smilte bedt, og grinede så med et vink med øjnbrynet, og kiggede så på fang, og ruskede hendes hovedvenligt. Hun spandt af både Akanes, og Gavorns nussen, og slikkede Akanes hånd.
"Hvis det indfant sig, ville Fang vide at den skulle holde sig væk.." Sagde han, og grinede lidt, imens han kiggede tilbage på Akane, og modtog kysset, og smilte imens han kyssede tilbage, og gjorde det flere gange, imens han strøg hans hånd over hendes ryg, og kyssede hendes hage, og ned af hendes hals. Han grinede lidt da hun gav sit foreslag, og han kyssede hendes læber igen, og nikkede kort.
"Det lyder som en god ide.. Hvad skal vi så se smukke?" Spurgte han, og kyssede hendes kind, og smilte imens han drilsk bed hendes øre blidt, og grinede. Fang blev ved med at spænde, nærmest med et tilfreds smil, imens hun bare kiggede på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:48

Akane rødmede meget, hun var nok ikke den bedste til det med at flirte men hun ville virkelig gerne blive noget med Gavorn han var virlelig spændende og fantasisk på sin helt egen måde?, dette ville skam blive utrolig spændende, og ikke nok med at hun fik denne opmærksomhed frs Gavorn så var han temmelig fræk og bide hende i øret, blidt dog.
Hun mærket en følse inden i sig boble og strakte sin hals så han kunne kysse hende mere der, som Fang gjorde hun, som vis en ville nusse hende på halsen.
Akane nød alt dette hun ville aldrig miste Gavorn og især ikke nu hvor hun endelig havde fået blod på tanden af hans smag og hans adfærd, dog håbede hun at se mere til hans ikke uskyldige side dog os, men ikke seksuelt dog, før det var mere udviklet, blot vide mere om ham som person ville hun gerne, det kunne være så dejligt*pinligt han bed mig i øret.... han er så flot og så tiltrækkende* tænkte hun
mens hendes hånd strøg stille over hans side, og lod hans trøje let komme op af, hans tshirt var nu meget op af ham så hans brystkasse var lidt blottet, i det hun smilede lidt lumsk og kyssede blidt hans brystkasse nænsomt, og blidt, mens hun prøvede at gøre det så behageligt som hun kunne for ham, mens hun katte agtigt kraglede tilbage af, for at kysse ham ned af brystkassen indtil de eksotiske dådyr øjne i smarad lysende grøn betragtede ham som ville et dyr betragte dens overmand og smilede kært over de pink rosa læber af hendes, der langsomt blev slikket med den jordbær røde tunge spids.
Hun rejste sig stille op fra sofaen og sagde"Gyser og sådan? vis det er iorden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:13

Gavorn smilede, og kiggede i Akanes grøne øjne, imens hun kyssede hns brystkasse. Hans øjne fik en rød gnist da hun kiggede på ham på den måde, og han smilede bredt, og næsten lumskt. Da hun rejste sig, satte han sig hurtigt op, og grab fast omkring hende, og hev hende ned på hans skød, imens han grinede, og bed hende på øret igen, og så hendes kind, stadigt blidt og legende, imens han stadigt grinede.
"En gyser bliver det så.. Skal jeg bestille en, eller skal vi tage ud og hente en?" Spurgte han, alt imens han fortsat bed, og kyssede hendes kind og hage. Han bed dog ikke hendes hals en eneste gang, af hensyn til hvad han gættede på denne Vlad havde gjord.
"Slikket og sådan, kan vi bare bestille med roomservice.. Kan vi også filmen, hvis ikke du vil ud og hente den, i stedet?" Sagde han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:50

Akane rødmede meget og gav et overraskende skrig fra sig "WOUH!" hun grinte da hun endelig var på hans skød og berørte let hans kind i mens hendes ben var ud til siden ved hans skød et vis sted.
dog var hun der jo fordi at Gavorn havde hevet hende der ned og sidde igen?.
hun ku ikke lade vær med at grine lidt over det få minutter efter igen fordi hun syntes dette var sjovt, og at han især trak hende tilbage. Hun smilede og hviskede"du må gerne give mig" hun bed ham blidt på halsen og hviskede i hans øre da hendes tunge strøg let over hans hals forførende"lovebites" hun blinkede til ham, mens de grønne lidt dominerende øjne nu, betragtede den smukke Gavorn og hendes finger fandt vej til hans brystkasse igen og hun kyssede ham der let igen, dog startede hun fra hans hage og gik ned af hans dejlige hals, og slikkede den let over hvor hun bed blidt og berørte så drillende og meget lusmk hans buksekant og nød virkelig dette.
Hun ku ikke lade vær med at hive lidt ned i hans bukser som ville hun ha dem af ham, dog blidt og ikke vildt. Hun rakte drilsk tunge og sagde"Vi bestiller bare smukke" hun blinkede og sprang af ham med et grin efter hun havde let, ladet sin fingerspids berør hans buksekant, og ladt den let stryge ind under underbuksekanten kun lidt. Hun grinte og løb hurtigt ud til sofaerne i det hun rakte tunge til ham da hun løb ud af døren til stuen, og hendes grønne øjne lyste af glæde og drilskhed, samt hun slikkede sig forførende rundt om de pinke læber og sagde en let flydende stønne ligende lyd"mmhhh lækkert" hun blinkede og grinte, mens hun gemte sig bagved sofaen i sikkerhed vis han sku for sjov løbe efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 23:31

Gavorns øjne gnistrede med en rød flame, jo mere drilsk Akane blev, og hans smil blev blot støre. Han lænte sit hoved en smule tilbage da hun bed ham, og tillod det, dog ikke uden at tage sine øjne fra hende. Hans smil blev blot støre af, at hun legede med hans buksekant, og han grinede lidt, i det han skulle til at retunere bidene, da hun sprang væk. Han grinede, og hoppede op fra sengen.
"Lille møg unge.." Sagde han, og jagtede hende, med et bask med sine vinger, og et venligt grin. Da hun gemmede sig, fløj han over sofaen, og ned for at gribe fast omkring hendes talje, og bed så venligt fast i hendes nakke, med en knurren, og en blid latter, imens han fløj med hende i armene, hen til et bord, og trykkede på en knap, og tilkaldte roomservice, imens han bed og kyssede hendes hals.
"Nogen idé om hvilken film.. Vi skal se?" Spurgte han, imens han fløj hen imod sofaerne igen, stadigt med hende i armene. Fang kom så også luntene ud fra soveværelset, og spandt lavt imens at hun kiggede på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 23:46

Hun grinte da hun så ham og kunne ikke holde sit søde nuttede grin tilbage da han sådan tog om hende og bar hende op i luften, hun elskede virkelig at drille Gavorn og havde set hans positive reaktion angående det med bukserne dog havde hun været drilsk jo så det var vel sådan lidt okay?.
Hun grinte let og kyssede ham på kinden og strakte halsen så der var masser af plads til at bide og kysse.
mens de grønne øjne blev lukket og hun virkelig nød dette.
Hendes fingerspidser strøg hen af hans side og hun mærkede hans varme krop mod hendes, mens hun blidt tog om ham og sagde"jeg" hun rødmede og sku næsten til at sige hun elskede ham men ændret det hurtigt og sagde"Jeg syntes vi skal se blot forskellige gyser ? bare et eller andet nyt og måske lidt om vampyr og sådan" hun grinte og selv om hun havde mødt slemme vampyr elskede hun dog stadig vampyr film.
Hun syntes vampyr i film var virkelig cool! som Gavorn men vampyr i virkeligheden var virkelig mærkelige og kunne ikke så godt li dem angående det med bideri og det gjorde helveds ondt når de gjorde det i virkeligheden.
Hun snuste let ind og sagde"Mmmh du dufter godt Gavorn" hun grinte let og strøg ham over håret mens hun strøg sit tilsiden og betragtede ham med de smukke grønne øjne, mens hun stadig var iført sit normale hverdags tøj, bukser og top.
Hun gik stille ind til sig selv da roomservice kom med de ting de skulle ha, og hun klædte stille om til en lang kjole/tshirt, i sort der hang ned af hendes ene nøgne skuldre og så rigtig sensuel ud. Hun satte håret så det var prinsesse agtig, langt og løst men dog totterne i siden var sat fast omme bagved med en spænde i tyrkis blå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 23:55

Gavorn smilede, og kyssede hendes kind da hun gav sit forslag, og nikkede så med et grin. Da roomservice ankom, og Akane gik, strøg han venligt sin hånd over hendes talje. Han sendte hende et kys, og fløj så hen til manden som kom for at modtage en ordre. Gavorn bestile nogen tilfeldige ting fra lageret, af film, og så nogen forskellige søde sager. Han gav roomservicen en seddel som lommepenge, og blinkede til ham, i det han satte i et bask imod køkkenet. Fang luntede glad med Gavorn, og mjawede af ham. Han smilte, og strøg en hånd over hendes pande, i det han fandt et stort lons kød frem fra køleskabet. Fang spandte helt vildt, og skulle næsten lige til at hoppe op, men Gavorn gav hurtigt en kommando, og hans øjne lyste rødt, og Fang sad stille igen, og var helt stille. Gavorn stirede ned på hende i et øjeblik, og gav hende så kødet med et smil, og ruskede hendes hoved venligt.
"Lille møg dyr.." Sagde han med et smil på læben, og gik igang med at finde diverse skåle frem fra sit skab. Da han havde fundet hvad han ville have, gik han ud af køkkenet igen, og imod sofaerne, og TV'et, og ventede på Akane og Roomservicen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 0:04

Akane kom stille frem i den stramme dog smukke kjole der gik ned til hendes lår, midt på låret af hende i sort, samt håret sat op jo og skuldren var blottet(den ene side højre). Hun smilede og sagde"sååå? hva syntes du Gavorn" hun gik hen til ham og tog blidt om ham i det hun stille og blidt kysset ham op af halsen og nippede ham med læberne blidt på hans øreflip og lod ham mærke at hun var temmelig glad for ham dog ikke kun for en seksuel tænding men os på den anden måde, mest på den anden måde.
Hun tog blidt om ham og krammede sig ind til ham og sagde"Mmh nåårh skal vi se noget film" hun satte sig hen i sofaen men tænkte dog hurtigt på noget og fandt sin store dyne frem og lagde i sofaen oven på Gavorn og hende da hun endelig havde
fået slået røven i sofaen.
Hun ku ikke lade vær med at smile meget til ham mens hun sad der, og tog lidt af slikket og lagde nogen dvder i mellem dem dog ikke som spærring for Gavorn men blot for at de kunne se dem bedre igennem.

Hun berørte let hans kind og så ham så i øjnene mens hun lænte sig lidt mod ham og sagde så langsomt dog forførende"Gavorn... må jeg... jeg kysse dig igen?" hun så lidt på ham og berørte drilsk hans buksekant igen dog ikke ned af men hun berørte den blot lidt og drilsk kørte hun hånden nussende op af hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 0:13

Gavorn smilede bredt da Akane kom ind, og lagde en arm omkring hende, og holdt sit hoved lidt op, imens hun kyssede opad, men drejede det hurtigt ned, og kyssede hendes læber blidt, og grinede lidt. Han tog imod Roomservicen da denne kom med slikket og filmene, og fulgte så med Akane over til sofaen. Han smilte da hun lagde dynen hen over dem, og han lod sin aura dæmpe en smule, så han faldt i varme, så de ikke ville svede under dynen. Han kiggede ned på filmene da de var imellem dem, og så betænksom ud. Da hun så kom tættere på ham, kiggede han hurtigt tilbage på hende, og smilede bredt. Han lagde en arm omkring hende, og trak hende blidt tættere på sig, og kiggede ind i hendes smukke øjne. Hans havde endnu engang en rød gnidst, og han smilede bredt. Han strøg sin ene hånd ned af hendes ryg, og vågene langt ned, med fingerspidserne glidene hen af det nederste af hendes talje, og lidt over hendes ene balle. Han grinede en enkelt gang, og tog så sit hoved tæt på hendes, og hviskede: "Det.. Behøves du aldrig at spørge om.." Sagde han med et stort smil, og kyssede så Akane, dybt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 0:27

Akane rødmede og hendes greb om hans buksekant blev slap da han lod sin ´finger berør hendes nederste del af taljen indtil... hun mærkede det strøg over sin ene balle og rødmede i hele ansigtet, og lignede næsten en tomats søster.
Hun kiggede flovt på ham men smilede så utrolig genert og kyssede ham så tilbage da han kyssede hende, hendes kys var nænsomt og virkelig blødt samt virkelig skånsomt mod ham, som ville hun berør hans læber forevigt uden at 'ødelægge dem.
Hun kunne ikke fjerne sine eksotiske grønne lysende øjne fra hans nærmest brunrødelige øjne der var så varme og utrolig forførende, der var bare noget over Gavorn ingen anden mand eller fyr besad og det her viste hun at, hun ville altid ha ham nær sig, uanset hvad der ville ske ville han aldrig forlade hende. Hun kom let til at vælte en Dvd ned af Gavorns ben og sagde hurtigt"Årh ! ? undskyld haha jeg vist lidt overklodset haha, nu skal jeg" hun stak hånden ind under dynen og tog blidt efter dvden men kom let til at berør hans inderlår meget tæt på et bestemt sted da hun ville tage dvden. Hun rødmede hurtigt og tog dvden til sig og sagde"sådan der" hun smilede i hele ansigtet
og vidste jo ikke rigtig hvor hun havde sådan helt berørt ham(næsten).
Hendes øjne betragtede hans igen mens hun trak vejret langsomt og hendes bryst bevægede sig os langsomt som havde hun mistet luften af at kysse Gavorn. Han tog hendes åndedræt ud af hende som en sjæle suger ville suge ens sjæl ud af hende, sådan var det næsten, som en ren harry potter azkaban vogter ....
Hun rømmede sig let og tog lidt mere slik og grinte i det hun stille lagde sig op af Gavorn og nød at lægge der, dog var hun bange for at drille ham lidt mere, fordi? hva vis han ikke ku li det , dog kunne hun godt li at drille ham. Hun smilede kært og slikkede ham let med tungespidsen op af hans dejlige hals og grinte fjantet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 0:41

Gavorn kunne ikke holde sig fra, at grine venligt af hendes rødmen, og kyssede hendes varme kind med hans blide læber, og kiggede så tilbage i hendes øjne. Da de kyssede, lod han sin tunge, drilskt, røre hendes læber, med et bredt siml. Og et kort og stille grin. Da dvd'en faldt ned grinede han lidt, og hjalp hende med at løfte op i dynen, men da hun så rørte ham der, gispede han lidt, og sank en klump, da han ikke havde regnet med det. Da hun så trak sin hånd tilbage, ånede han ledt ud, og grinte lidt, og rystede hovedet, imens han kiggede tilbage på hende, med et venligt smil. Han lagde sin arm om hende, og vilede sin hånd på hendes side da hun lagde sig op ad ham. Han grinede lidt da hun slikkede ham, og valgte bare en tilfældig af dvd'erne, og tog CD'en ud, og kiggede så ned på Akane.
"Jeg har.. Desvæære ikke fået lært lille Fang at smide dvd'er i afaspilleren.. Såå vi bliver sådan lidt nød til at.. Rejse os.. Og adskille os..." Sagde han, og grinede lidt, og kyssede endes kind imens at hun slikkede, og smilte venligt og bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 5 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum