Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 16:38

Gavorn satte sig ind, med en hånd på den moderne hat, for ikke at den skulle falde af. Han lænte sig tilbage i sedet, så han sad bekvæmt. Han kiggede så på Akane igen, og smilte bredt.
"Hmm.. Det ved jeg ikke. Du sagde der hvor du arbejdede var en fin restaurant? Men gætter på at det måske ikke ville være det sjoveste, at få fri fra arbejde, og så komme tilbage for mad?" Sagde han, og grinede lidt. Han lagde sin arm på midtersædets ryg, så hans hånd var tæt ved Akanes, men lod den dog ligge der.. Uden at røre Akane. "Hvad med jeres konkurent? Måske... Snuppe noget trick fra dem?" Sagde han, og vinkede med det ene øjnbryn, og strakte skulderne. Han kiggede så på Akane, og pegede imod chauføren. "Du kender mere til byen end mig.. Hvor tager vi hen?" Spurgte han med sit venlige smile, og rykkede sin hat lidt tilbage med den ene hånd. Chauføren vente sig, og kiggede på Akane, igennem den nu åbne rude imellem chauføren og dem. Han ventede blodt på at få en ordre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 17:07

Akane rødmede og sagde"Terra vi skal til terras yderste" hun kendte en meget smuk romantisk resturan der, den var virkelig vidunderlig men ikke meget fin men bare vidunderlig og med dejlige omgivelser og fantastisk drømme mad, den var næsten helt ukendt. Hun smilede for sig selv og den lå næsten nede ved stranden. Hun smilede rigtig sødt til ham i det hun stille lænte sig mod ham flovt og sagde"såå?? Gavorn ? angående det med at bo ved dig? er det iorden at invitere nogen der op altså jeg tænkte på veninder eller noget?" hun så lidt undrende på ham og så rundt så igen og strøg let håret til siden og satte det smukt op så det ikke blot hang.
Hun kunne ikke lade vær med at betragte Gavorn med sine grønne fangende øjne op til flere gange. Der var noget specielt over ham, noget blot fangende..... hun smilede kært til ham og sagde"Oh? angående da jeg løb ind i dig? hvilken dæmon er du egenlig? det tror jeg vist aldrig jeg fik ovenlig fat i?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 17:23

Gavorn smilede, og nikkede til hendes forslag, og kiggede så på chauføren. Chauføren nikked en enkelt gang, og rullede så det sort tonede vindue imellem dem op. Gavorn kiggede tilbage på Akane, og fortsatte hans smile. Han grinede lidt, og nikkede så et par gange.
"Ja, så sandelig.. Der kommer nok også en tredje som skal bo der snart.. Jeg mangler en sekretær.. Da jeg ikke kan tage mig af alle mine sager selv mere.. Så skal på slavemarkedet på et tidspunkt.. Jeg vil se hvordan det virker.. Og personligt bryder jeg mig ikke om slavehandlen.. Så hvis jeg kunne få nogen ud fra det... Og så en sekretær samtidigt.. Ville det passe mig fint." Sagde han stille, og kiggede ud af hans vindue, i det bilen kørte igennem gaderne. Han kiggede så tilbage på Akane, og hans øjne fangede med det samme hendes igen, og han stirede i dem, imens han talte. "Dog hvis du skal have støre besøg, skal du sige til i tide.. Og disse skal kunne opføre sig pænt.. Og ikke ende med at ødelægge noget, eller provokere Fang.. Hvilket de med det samme ville fortryde, da Fang ikke ville finde sig i det, heller ej." Sagde han, og smilede så lidt. Han skulle til at kigge ud af vinduet, men da hun spurgte ind til hvilket Dæmon han var, svingede han hurtigt ansigtet tilbage på hende. Hans øjne flakkede med en rød farve, i kun ganske få sekunder, men smilte så venligt igen.
"Ild dæmon.." Sagde han, og rummet blev pludseligt en smulle varmere. Men det blev ikke ubehageligt varmt, bare en behagelig varme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 17:33

Akane nikkede bestemt og sagde"aha en sekretær ... der kan man bare se" hun roede sig lidt i håret og tænkte sig lidt om mens hun stille så ud af vinduet igen og sukket let. Hun bemærkede dog hvordan han hurtigt vendte sig mod hende igen da hun havde spurgt angående det med dæmon og nikket og mærket dog varme forskellen men smilede dog svagt over det og sagde ikke yderligere noget til dette. Hun roede sig let i håret igen og overvejede lidt om... om hun måske var faldet lidt for denne venlige og meget flotte herre eller hun blot skulle til at tage sig sammen og komme mere i gang med at passe sine egne sager end at falde for den første der var sød ved hende?.
Hun kunne dog ikke helt forstille sig Gavorn og hende sammen, hun var lidt til den dominerende spændende dog udfordrende type der dog alligevel var som en gentleman mod hende. det eneste Gavorn manglede var spænding fra ham og så at han var lidt udfordrende dominerende og viste sig at være lidt mere end uskyldig og renlig.
Hun kunne ikke lade vær med at sukke let og lukke øjnene og bare nyde selvskabet af en ved hendes side, dog havde han til tider været lidt tæt gående men hun tog det ikke som noget personligt eller et tegn fra ham?. Hun smilede lidt og de kom endelig til stedet, hun gik ud efter som Gavorn sikkert holdte døren for hende og så gik de der ind og fik et bord. Hun så rundt og sagde"Hva syntes du" væggene var smuk røde og der hang lys på dem smukke moderne elegante lys der lavede en smuk flot flamme. der var fine borde i mørk brun træ glat og smukt. Bestik i sølv og glas som vin og til almindelig cola. Hun smilede og satte sig vis Gavorn ville rykke stolen ud til hende. Dette virkede meget ? romantisk men os meget afslappende, hun elskede dette sted så elegant men alligevel lidt gammel classic over stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 17:58

Gavorn lod sin varme falde til mere normal igen, og kiggede igen ud af vinduet. Han rystede langsomt på hovedet, da hans øjne brændte kort, men han blinkede blot, og rystede det fra sig, med en lav knurend. Da de var ankommet steg han ud, og gik om for at lukke hende ud. Hans smil, var blevet mindre, men dog stadigt tilstede. Han lukkede døren efter Akane, og fulgte efter hende ind i restauranten. Han kiggede rundt i den, og nikkede langsomt et par gange, og kiggede så tilbage på Akane, med det samme smil. Han trak stolen ud for hende, og så ind under hende, inden han selv satte sig. Han lænede sig tilbage, langt fra i en representable stilling, bare en behagelig en, og med hænderne i lommerne. Han kiggede rundt igen da hun spurgte, og nikkede et par gange.
"Du har ret.. Det er flot.. Et fint sted.. Romantisk.. Valgte du skam ganske fint.." Sagde han, og smilede tilbage på hende, og kiggede rundt, og holdt en hånd lidt op da en tjenre fik øje på ham, og kiggede så tilbage på Akane.
"Tænkt på hvad du vil have?" Spurgte han, og lænte sig lidt op, så han sad en smule mere respectablt. Hans brune øjne, fik endnu engang røde snidt, men nu kun engang imellem. Som om at han ikke kunne kontrolere et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 18:39

Hun smilede og sagde"Hmm? det ved jeg ikke hmmm en rød dejlig bøf med krydret kartofler der er rillet og så hmm måske lidt salat ved siden af med lidt pasta skruer i ?" hun smilede kært og sagde" hva med dig flotte" hun blinkede sødt til ham og betragtede stille menu kortet og ville gerne ha dessert bagefter men det ville hun først spørge efter når hun kunne mærke om hun overhovedet kunne få det ned eller måske ikke kunne. Hun bed sig let i underlæben og betragtede ham med et sødt smil og sagde"så du kan godt li stedet. det dejligt at vide" hun grinte sødt og sagde"angående dit hus bare rolig jeg vil ikke holde fest i det, eller nærmere i din suite" hun smilede kært og strøg håret let til siden så de grønne øjne var mere tydelige nu end før. Hun fattede virkelig ikke hvordan det var endt hende så godt ud af så pinlig en situation? men hun var nu glad for det. Hun opdagede dog hans øjenfarve og sagde lidt bekymret da der var mad på bordet"hva er der egenlig sket med dine øjne? er der noget galt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 21:11

Gavorn smilede, og fik bestilt, hvad de begge ville have.. Selv tog han en stor T-bone steak, og han bestilte også en rød vin, og en hvid vin. Han nikkede et par gange, og blev ved, med at smile.
"Godt.. Det er nok, at Fang er blevet glad for at flytte rundt på ting.. Kan ikke tage, når ting ikke er på deres retmæssige plads.. Er som om at der mangler noget.." Sagde han, og nikkede lidt til hans egen konstatering, og kiggede igen op på Akane.
Da maden kom på bordet, satte hans sig helt op, og så nu igen respectable ud, og ikke afslappet som før. Han skar et stykke af sin mad, og kiggede så op på Akane, da hun spurgte ind til hans øjne. I det hun gjorde, kom der en meget tydelig gnist i dem, og noget der kunne minde om en rød flamme fløj rundt i hans Iris en enkelt gang, men forsvandt så igen. Han smilede venligt, og grinte lavt et par gange.
"Det har du lagt mærke til?" Spurgte han, og tog den bid han havde skåret ud, og tyggede den igennem med maneer. "Jeg er jo dæmon.. Min dæmoniske forms øjne er flammende røde.. Den træder i kraft hver gang der er noget jeg vil have.. Noget jeg vil dominere over.. Noget jeg er vred over.. Hmm.. Eller hvis bare jeg.. Er ophidset.." Sagde han med et bredt smil, og kiggede igen i Akanes øjne. Hendes grønne øjne, fik igen hans røde gnist til at træde discret frem, og han kiggede ned i sin mad igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 1:03

Hun så på ham og skar blidt i sin røde bøf og hørte efter det han sagde, og da hun så, så at han betragtede hende og den røde flamme kom frem var der kun noget han ville ha eller noget han ville dominere. Hun var ved at kløjes i sin mad og hostede hurtigt og bankede sig let på brystet og kiggede så flovt den anden vej og sagde"Øhm! undskyld jeg tror jeg fik noget galt i min hals det var ikke med vilje" hun rømmede sig let og kunne slet ikke tænke sig til hav hun skulle tro? ville han mund ha hende ? for en hver pris eller ville han dominere hende, han kunne ikke være vred på hende eller ophidset? ophidset hvordan mund.
Hun rystede på sit hoved hurtigt og diskret i det hun stille spiste videre til der ikke var mere før hun tog en tår af hvid vinen og sank let de stykker der havde sat sig kløjende fast i hendes hals fra det store chok hun havde set over hans blik men nu kunne han ikke skjule det så meget mere?, der var noget over ham. Hun turde ikke spørge hun ville ikke rigtig spørge, han var magisk i hendes øjne med en vis magi og mystik over sig og det ville hun ikke ødelægge ved at spørge før hun selv så det hun måske troede. Hun rødmede let og sagde"så? hvor lang tid regner du med at bo i Terra for ikke at sige Di morga?" hun betragtede ham med et let smil og strøg hårlokker til siden med sin finger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:54

Gavorn rejste et øjnbryn da hun begyndte at hoste, og holdt en kort pause. Først nu kom han til at tænke på, hvor meget han lige bostede sig selv. Han kiggede ned, smilte, og rystede langsomt på hovedet, og grinede et par gange, inden han kiggede op på Akane igen.
"Er du okay?" Spurgte han, og grinede benligt igen. Han spiste vidre, som hun gjorde, og drak langsomt af sin rød vin. Der kom en ung mand ind ude fra gaden, og det var tydeligt at denne var fuld. Gavorn skævede halvt op på den unge mand, men tog sig ikke af det med det samme, og kiggede tilbage på Akane, da hun spurgte ind til ham, og smilte.
"Hmm, jeg havde ingen planer om at flytte i den nærmeste fremtid.. Mit arbejde har et passende hovedkvater her.. Liger næsten centralt, og de fleste af mine klienter er i Frankrig.. Så det er bare en kort rejse dertil der skal til engang imellem.." Fortalte han. Den fulde unge mand havde bevæget sig imod Akane og Gavorns bord. Manden stirede ned på Akane, og smilede bredt, og lumskt. Hans blik på Akane, gjorde at han gik ind i en tjener der var på vej forbi Gavorn, bag ham, hvilket resulterede i, at denne tjener spildte et glass vand ned af ryggen på Gavorn. Gavorns øjne spærrede op, og hans øjne antændte, som om en stikflamme satte igang i hans iris'er. Han hvæsede højt, rejste sig hurtigt, og greb fat omkring halsen på den unge mand, som gøs i et chock. Gavorns øjne var vidt spærret op, og han stirede dybt ind i mandens øjne. Vandet ned af Gavorns ryg, begyndte at dampe, i det hans varme steg, hvilket også kunne mærkes omkring dem. Gavorn havde manden i et kvælertag, og blev ved med at holde ham i det, og han begyndte at gispe efter luft. Menneskende omkring dem kiggede alle op på Gavorn, men Gavorn gav ikke slip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:17

Akane grinte sødt og nikket temmelig forhost og sagde"jaaah? det regner jeg da med?, hehe" hun rømmede sig let og tog en sip tår af sin hvid vin fordi hun var stadig ung jo og den stod mest på cola normal men hun havde dog visse etikette maneger mærkeligt nok?, hun anede faktisk ikke hvor hun havde dem fra, men de havde hjulpet hende mange gange i mange situationer, men hendes livsglæde og hendes mund havde dog nogen grimme ord der kunne komme frem vis hun var vred.

Akane så manden komme gående ud fra øjenkrågen, hun huskede hvordan nogen havde sagt at hendes krop, former og øjne havde en vis trance på nogen, en slags magi over sig. Da manden gik ind i tjeneren var det som om alt gik i slowmotion for hende, hun så på manden og så han var helt i trance... indtil.... Hendes blik opfangede en vis ting og vandet der røg ned af Gavorns ryg.. *SHit ! Nej* hun mærket varmen men rejste sig hurtigt op efter Gavorn og gik hen til ham og lagde blidt en hånd på hans kind og hviskede i hans øre meget blidt, tæmmende, og utrolig flydende ville hendes stemme være, meget som om den blot flød i luften og den var så smuk og blød. "Gavorn... rolig... slip bare manden" hun så Gavorn i øjnene med sine grønne lettere nervøse dådyr øjne nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:28

Gavorns øjne brændte som stikflammer, så længe han kiggede på manden, og hans greb blev strammere, og strammere, og manden havde tydeligvis ikke meget luft tilbage. Til at starte med, ville han ikke dreje sit hoved, og ikke tage sine rasende øjne fra manden. Men Akanes blide hånd, fik efter et kort stykke tid, hans ansigts opmærksomhed. Flammerne forblev stærke i meget kort tid, efter dette, satte de af i styrke, og tilbage var der blot hans røde gnist. Han gav slip på manden, og denne fald i knæ, og hostede som besat, og trak efter vejret. Han sank en klump, og begyndte at bakke væk fra Gavorn.
"D.. Du.. E.. Er jo.. Sindsyg..." Stammede han frem. Gavorns blik veg ikke fra Akanes, og den rød gnist forblev. Hans varme faldt langsomt til en mere behagelig temperatur, og folkende omkring dem begyndte efterhånden at se til deres eget. Mange i ren ærefrygt for Gavorn. Gavorn var igen fohekset af hendes øjne. Men ikke en forhekselse han havde noget imod. Tvertimod.. En som han satte pris på. Han fik et kort smil, og sank så en klump, og kiggede ned på manden.
"Du.. Burde takke Akane.. Smut så med dig..." Sagde han, med en dominant gnist igen, og manden nikkede.
"T.. T.. Tak..." Sagde han og kiggede op på Akane, og kom så hurtigt på benende, og vakled eud af restauranten, og avorn kiggede igen ned på Akane.
"Jeg.. Tog fejl... Det var dig muligt.." Sagde han, og smilte så venligt, og hans gnist gik igen til ro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:02

Akane så undrende på Gavorn og sagde"Lad os hellere komme hjem af Gavorn så vi kan slappe lidt mere af" hun smilede men ikke fordi hun var pinlig berørt fordi det var hun skam ikke, men fordi hun ville ikke ha at han skulle føle sig hidsig hele natten så hellere at de kom tilbage og han fik slappet lidt af sammen med hende. Hun smilede kært til ham og dog undrende igen da han sagde at det var hende muligt`? hva var hende muligt. hun rødmede let og sagde"Hm? er du okay" hun rømmede sig let og tog sin taske med sine ting i og sagde"skal vi gå Gavorn" hun sagde hans navn med respekt og nærmest flydende.

Hun kunne ikke lade vær med at grine let af denne forstilling og sagde"er du okay? og det var da ikke meget der skulle få din ?..." hun huskede hvordan han havde været, aggrasiv, vild og dominerende med et strejf af hårdhed.
"din anden side til at vise sig??" hun grinte let og strøg ham over ryggen og sagde"men det helt okay, så skal vi tag hjem eller måske et andet sted hen som stranden eller noget?" hun grinte sødt og smilede kært til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:26

Gavorn smilede til Akane, og nikkede venligt, han kiggede imod en tjenre, og fik ham over. Han gav denne en tusinde lap, og lagde så sin arm omkring Akanes ryg, og sin hånd på hendes skulder, og ledte ud fra restauranten. Han grinede lidt og så på hende. Han rystede let på hovedet, og kiggede imod manden, som nu stod på den anden side af gaden, fra restauranten, og tog sig til halsen. Han knurrede lavt, og begyndte så bare at gå en tilfeldig vej.
"Jeg er en ild dæmon.. Det jeg fik, føltes som et piskesmæld.." Sagde han med en lav stemme, dog smilede han til hende. "Håber jeg at du kan forstå.. Jeg undskylder intet.. Man kan godt se sig for, selvom man er fuld... Han havde dog ikke fortjent at dø.. Derfor vil jeg takke dig for, at berolige mig.." Sagde han, smilede og strøg sin op og ned af Akanes arm. Han smilede igen, og kiggede frem for sig.
"Det ved jeg ikke.. Bare et andet sted.. Stranden passer mig fint.. Dog.. Skal du lede mig på rette vej, i det tilfælde.." Sagde han, med et smil ned på Akane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:40

Hun grinte og så op på Gavorn og sagde undrende" kan du så ikke tåle vand og komme i bad og sådan noget? " hun så undrende på ham og bed sig let i underlæben og strakte sig og så på klokken og sagde"årh!? måske burde vi tage hjem til Fang det synd hun er alene og mit værelse burde jeg os begynde at rydde op i dag så Fang os kan vende sig til det i løbet af natten?" hun så lidt på Gavorn,
og smilede i det hun stillede sig og sagde"så kommer der en taxi eller limo og henter os eller hva gør der Gavorn det ved du jo alt om efter som det er dig der bestemmer det hele jo" hun blinkede og sagde"Men det kan jeg vel godt forstå når du siger det føltes sådan, det må ha gjordt virkelig ondt og jeg virkelig ked af at vores aften skulle ende så drastisk" det hun dog ikke vidste var at hun havde glemt alt om at han faktisk havde afsløret sig selv angående med det med at dominere hende eller ha hende?.
Hun så rundt med de grønne øjne der var så klare og betragtede så igen Gavorn i det hun sagde med et blidt strøg hen af hans ryg"er du okay ellers? der er vel ikke sket noget som kødsår eller noget andet virkelig alvorligt vel?" hun rømmede sig let og bed sig i underlæben igen der var smuk pink rosa farvede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:52

Gavorn kiggede ned på Akane, og grinede lidt, med et ryst på hovedet. Han tog en lille pipper op af sin lomme, og trykkede på knappen derpå, og lagde den så tilbage, og kiggede på Akane igen.
"Hvis ikke jeg gik i bad, tror jeg at du ville have opdaget det efterhånden..." Sagde han, og grinede lidt igen. "Nej nej.. Jeg går i bad.. Det er bare en afstraffelse hver gang.. Jeg bliver svækket, og kan næsten intet foretage mig, i en times tid.. Og mine vingers knogler brækker også, når det er.." Fortalte han, og stod så stille, for at vente på chauførren.
"Og det er vidst mig der skal undskylde den drastiske slutning.." Sagde han med et smile, og nikkede en enkelt gang, og kiggede så frem for sig, med et bredene smil.
"Men aftenen, er vel ikke slut endnu?" Sagde han, og beholdt sit smil. Han fik en let kuldegysningda hun strøg hånden over hans ryg, og smilede bredt, i det hans vinger ruskede en smule bag hans jakke.
"Nej.. Det er ikke slemt.. Jeg fik det dampet væk rimeligt hurtigt.. Men min krop bliver næsten glødene rød, når det er jeg går i bad.. Og som jeg nævnte, så smadre det mine vingers knogler.." Fortalte han, og rystede en smule på skuldrene. "Jeg har vendt mig til det.. Det gør stadigt ondt, men jeg må bide tænderne i.." Sagde han.

Den samme bil som havde kørt dem der ud tidligere ankom igen, for at køre dem tilbage. Gavorn åbnede døren for Akane, og hjalp hende ind, og lukkede døren. Han gik derefter til sin dør, og satte sig ind. Han rakte nogen penge til chauføren, og klappede på vinduets karm.
"Bare tilbage Gorm.." Sagde han, og chauføren nikkede, og Gavorn satte sig tilbage med et let suk, og kiggede tilbage på Akane, med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:00

Akane så lidt på ham og nikkede til det han sagde og sagde aha og Hmm? og mhm når han snakkede til hende. Hun skulle jo ikke rigtig sige noget i mens fordi at hun lyttede og vidste ikke meget om dette emne jo om hvor ondt det gjorde og hvad der mund ville ske af at han gik i bad, men det vidste hun nu. dog kunne hun ikke lade vær med at grine lidt over det han sagde angående med at så ville hun sikkert ha fundet ud af vis han ikke gik i bad, fordi så ville han jo lugte sikkert langt væk fordi han havde jo os Fang.
Hun betragtede hans lille suk dog da han satte sig ind og sagde med et smil" men jeg tager et bad når vi kommer der ned og har hørt der er tennis bane nede i bygningens kælder, et speciel rum hvor der er alt muligt for sports finatiker ? så tænkte at vi måske kunne spille lidt tennis mod hinanden" hun grinte let og sagde" ved mindre du selvfølgelig ikke tør?" hun blinkede og sagde"men vis du vil det må jeg nok hellere tag et bad efter det fordi jeg kommer nok til at svede ved mindre du ikke er så go til det selvfølgelig og det bliver som at spille alene" hun blinkede drilsk til ham og strøg håret tilbage med fingerspidserne elegant og nænsomt, i mens de grønne øjne var rolige og matte. Hun fjernede ikke sit blik fra vinduet i langtid før de var ude foran hotellet og hun kom ud ved hjælp af Gavorn der åbnede. Hun smilede og steg så ud og gik med indenfor og ventet på hans svar, dog skulle de stadig op og klæde om ellers, "ellers kan du hjælpe mig med mit værelse vis det er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:13

Gavorn kiggede på Akane imens at hun snakkede, og grinede lidt, imens han rystede hovedet, med et venligt smil.
"Syntes jeg var en god idë.. Og spiller det ikke så tit.. Men.. Jeg lære hurtigt..." Sagde han med et bredt smil, og grinede lidt igen. Han nikkede så, og kiggede på Akane kort tid, men så ud af vinduet, med et smil.

Da de ankom på hotellet åbnede han døren op for Akane, og fulgte hende ind, med en venlig arm bag hendes talje. Han smilte ned til hende, og fortsatte imod Elevatorene.
"Eller vi kan gøre begge ting? Tage ned og spille tennis først, og så senere arbejde med dit værelse?" Foreslog han med et stort smil, og kaldte elevatoren, og gik derin, og fik den til at køre imod hans etage.
"du snakker om Tennis, som om jeg skal til at spille imod en prof? Skal jeg det?" Spurgte han, og smilede bredt, og grinede venligt. Igen fangede hendes øjne hans, og han så meget roligere ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:20

hun grinte sødt og blinkede til ham i det de endelig var kommet op til hans værelse før hun sagde"Det ved man aldrig om du skal?" hun grinte let og drillede ham mest af alt nu. Dog var hun ikke prof men hun var dog go til tennis men slet ikke nær en prof. Hun var bare hurtigt og havde gode reflekser.
Hendes hår blev let strøget til siden i det hun gik ind i sin taske og ledte og fandt frem til en stram hvid nederdel dog i smukt skolepige syning, dog ikke meget kort fordi det ville hun ikke ha, men den var perfekt til tennis!.
Hun tog den på og så en stram hvid tshirt og smilede i det hun satte sit hår op i en fransk fletning og sagde"Har du klædt om`? Gavorn" hun gik stille ud til ham med et smil og havde taget sine tennissko på og sagde"man skal altid være forberedt!" hun grinte let og sagde"er det ikke smukt" hun blinkede og så rigtig tennis tøs agtig ud, undtagen hun havde ikke en dum solhætte ting på?, det var dog ikke lige hende at gå rundt med det, men man kunne se hendes smukke ben/lidt af lårene men ikke meget!,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:40

Da de var kommet ind, gik Gavorn imod sit værelse. Han nikkede tilbage imod Akane, og vente sig, og bakkede imod sit værelse.
"Haha.. Det vil jeg tage som et nej.. Men nok mest fordi jeg håber på, ikke, at få tæske.." Sagde han, og grinede i det han gik in på sit værelse. Han tog et par lange shorts, og en simpel T-shirt, med et 'Fear.fm' logo, og pr billede på fronten. Han gik så ud fra sit værelse, lige i det Akane kom ud også. Han smilede bredt, og nikkede.
"Yup.. Har ikke noget der er... Specielt.. Til tennis.. SÅ måtte bae ta.. Tage det nærmeste der var..." Han kunne ikke stoppe sigselv i at kigge ned af Akane, og nikkede så med et venligt smil.
"Det må jeg give dig ret i.. Er det.. Kan specielt godt lide din fletning.. Passer dig godt.." Sagde han med et venligt smil, og gik så imod døren, og ventede på hende med det samme smil, og lod hende gå først.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:48

Hun gik der hen med ham og sagde" er du okay Gavorn heh" Hun grinte let og gik hen til ham og sagde"tak jeg havde helt glemt jeg ku lave sådan en, men ja den er temmelig sød men utrolig sværd at lave syntes jeg?" hun grinte lidt og bed sig let i underlæben og betragtede så Gavorn lidt og syntes faktisk han så nuttet ud i det han havde fundet, han havde noget specielt over sig.
En ting der egenlig os slog hende nu når hun stod i dette og følte sig helt skolepige agtig igen var? hvad var Gavorns alder egenli?n dog var han jo dæmon så det betød intet fordi dæmoner var endten virkelig unge eller virkelig gamle men unge af udseende og hjerne. Hun så lidt på Gavorn da de stod i elevatoren og sagde så" så? Gavorn undskyld jeg spørg men hvor gammel er du egenlig? i dæmon og udseendets mæssig omstændigheder?" hun kiggede lidt på ham med et sødt smil og svejede let til side så hendes smukke fletning blidt svang fra side til side,
mens hun stod der og så rigtig nuttet ud og lignede en eller anden tomb raider babe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:03

Gavorn kiggede ned på Akane, og smilede bredt. Han grinede, og rystede lidt på hovedet.
"Håber ikke at jeg ser for gammel ud?" Sagde han, og grinede så venligt, og strakte sine skuldre en smule, og så også hans nakke.
"Er 646 år gammel.. Og alt efter hvordan jeg ser ud, ja så gætter jeg på, nogen og tyve.." Sagde han, og rejste skuldrene, og hintede at det var et gæt. Han gik ind i elevatoren, ventede på Akane, og trykkede så på en knap, så de kørte imod activitetshallerne. Han kiggede så ned på Akane, og smilte. Han betraktede hendes fletning, og smilede bredt.
"Kunne virkeligt godt forestille mig at det var svært at flette det der... Ville jeg aldrig have fingerfærdighederne til..." Sagde han, og grinede venligt igen. Han kiggede op på tallene, og da de ankom på den rette etage, forlod han elevatoren, og ledte imod Tennis banerne, i det han lagde sin arm om hendes ryg, og hans hånd på hendes modsatte arm, uden egentligt at tænke over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:10

Hun grinte let over det han sagde og sagde med en venlig og tilfreds stemme over at han ville svare hende overhovedet"tak og angående det med alder altså det ikke meget det kun 3 år fra mig, jeg aner ikke min djævle eksistens men jeg er præcis 17 i udseende fordi at næste år stopper mit udseende med at udvikle sig og så vil der kun være tja? det her og den krop jeg har fået bygget mig til der som en 17 årig pige og til den tid 18 årig pige"
hun blinkede let til ham og fulgte ham ud af elevatoren og rødmede let over kinden af hans dejlige varme arm og sagdfe"Mmhhh den er virkelig dejlig varm, nu koger du vel ikke over før vi skal begynde at spille af nervøsitet vel" hun blinkede drilsk og gik hen og fik en bold og fandt en bane til dem, dette sted var virkelig stort og meget smukt lavet, men han boede jo os det mest fineste sted i hele terra/di morga.
Hun kunne ikke lade vær med at stryge sin finger let hen af hans arm da hun gik hen til sin bane halvdel og gjiorde klar og sagde"Jeg server" hun blinkede og gjorde klar til at serve og kastet bolden op i luften og skød den så hårdt dog hurtigt mod Gavorn og glædet sig til at se om han ku skyde den tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:29

Gavorn blev ved med at kigge på hende, og smilede da hun nævnte hendes alder. Han havde aldrig kunne spørge om den, så det passede ham fint, at hun blot sagde det. Han smilede en smule overrasket da hun kommenterede hans arm, og skulle til at fjerne den, men tænkte at hun jo kunne lide det, så han smilede venligt, og lod den blive. han grinede så højt af hendes drilleri, og rystede blidt hendes hovede.
"You wish..." Sagde han, og smilede. Han ventede på at de skulle få en bold, og drejede så i en circel med hende, og gik imod banen. Han gav ikke slip på Akane, før hun var ude for hans rækevide, og strøg sin hånd venligt over hendes ryg. Han grinede, og svingede sin ketcher en circel et par gange, og gjorde sig så klar. Da bolden så kom, hamrede han til den, en kende for hårdt, da han havde glemt hvordan bolden ville reagere, og den fløj hen og ramte vægen bag Akane. Han rejste et øjnbryn, og hostede en enkelt gang.
"Woups.." Han samlede bolden op da den trilede hen til ham, og han kastede den tilbage til Akane. "Lad os prøve det igen?" Sagde han, og grinede højt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:35

Akane smilede og sagde"Nååårh så det er sådan du vil spille hva Gavorn jamen så spiller vi skam alvorligt nu" hun grinte og blinkede til ham i det hun kastet den højt op og hoppede op efter den i det der lød et ovenlig brag dog ikke som Gavorns hårde super boldt men bolden susede af sted og tvang Gavorn til at hoppe op efter den for at ku skyde den videre, den der fik bolden til at ramme bagved den anden fik et point det spillede Akane ihvertfald efter, fordi det var altid sværest fordi der sku man ikke gå efter dumme streger men være hård og på med reflekter.
Hendes grønne øjne lyste nærmest af glæde og nysgerrighed over om bolden mund kom tilbage hurtigere eller om han fik fat i den,
hun nød virkelig dette her og ville gøre alt i verden for at
opleve Gavorn folde sig ud og blive lidt dominerende.
Da hun havde hoppet op efter bolden, havde nederdelen let gået ind til hendes krop men da hun så havde skudt bolden af sted, og langsomt blev taget af det man kaldte tyngde kræft så gik nederdelen ud af og viste mere af hendes lår og næsten lidt af hendes trusser, hvilket var tydeligt at se det næsten gjorde fordi hun hoppede virkelig højt efter den, dog ikke som en eller anden overmenneskelig en, men hun ku virkelig bruge bene!.
Hun smilede og gjorde klar til at modtage hans kast fordi han ville sikkert få fat i hendes bold? ved mindre noget kom i vejen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:03

Gavorn smilede bredt, og nikkede, og strakte sine skuldre. Han afventede hendes slag, let lænt forover, og rystede igen sine skuldre, da hun hoppede, gjorde han klar, og allerede da den blev skudt af sted, reagerede han. Han hoppede bagud, men vidste at han ikke ville kunne nå den. Hvis ikke at han snød... Hans vinger rev sig ud fra hans T'shirt, og lavede et hårdt vingeslag, så han nåede ud, og slog bolden hårdt tilbage imod Akane. Han grinede højt, og holdt sig så svævende over jorden, med et bredt smil, og et ryst på skulderne.
"Udnyttelse af en fordel, er hvad jeg kalder det..." Sagde han, og grinede, i det han strakte sin skuldre, og landede igen. Hans vinger foldede sig sammen, og holdt sig tæt ind til hans ryg igen, og afventede så om hun kunne nå den, og grinede venligt, i det hans øjne gnistrede op igen. Hans varme faldt en smule, så det ikke skulle blive for meget for Akane, da hans varme allerede sådan normalt steg meget, når han brugte sin krop til noget fysisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // - Page 3 Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum