Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hide in the forest. (Albus) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hide in the forest. (Albus)

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hide in the forest. (Albus) - Page 5 Empty Sv: Hide in the forest. (Albus)

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:53

Hun rystede på hovedet og nussede sig mere ind til ham. "Ikk monster... God person..." smilede hun træt og faldt i søvn ved ham da hun ikk kunne mere.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 19:33

Alb sad og vugge hende. Stille for at hun kunne sove en smule og komme til kræfter igen, han var ulykkelig over at han skadet hende så meget som han hade. S han besluppe af være hos hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 19:39

Hun krøllede sig mere sammen og knugede sig til ham. Hun gemte ansigtet ind til hans brystkasse. Hun følte sig lidt som is, men prøvede at få varmen og holde på den så godt hun kunne for at kunne få det bedre hurtigere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 20:22

Alb lod nogen lyn rame sig. Og på den måde blive han varm så han kunne give hende den varm hun hade brug for, han bruget fra nu af sine krææfter til er hjælpe ander. Uanset hvem eller hvad de var men ikke onde kun gode

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 20:28

hun vågnede efter et par timer. Hun kigede lidt tomt i luften og løftede hovedet. Hun kiggede på ham, "Alb..?" spurgte hun stille og satte sig lidt væk fra ham. "Har du sidder her... hele tiden..." spurgte hun og gned sine øjne inden hun kiggede undrende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:19

Alb nikke svaget. Han hade ikke vegen fra hendes siden i mens hun hade sovet ind til ham, for han ture ikke rør sig når hun sove op af ham for så ville hun falde og slog hovedt. Ned i gulvet og det ville han ikke tillade at det sket for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:28

Hun smilede let. Hun satte sig blidt på hans skød og havde et ben på hver side af ham med front mod ham. Hun hvilede en arm på hver af hans skulder og kiggede roligt på ham. "Du er da ogs din helt egen, du kunne jo have løftet mig op i sofaen..." smilede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:33

" nej det ture jeg ikke. For jeg ved vis jeg løfte på en som mangler blod vil personens krop, blive helt ødelaget og det ville jeg helst ikke gøre ved dig så du må forstå. Jeg er meget bange af mig " sagde Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:40

Hun kiggede roligt på ham og smilede let. Hun kyssede ham blidt på panden og krammede ham til sig. "Selvom du er bange af dig, er jeg glad for at du ikk ville flytte mig..." sagde hun med et smil og knugede sig lidt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:59

2 ikke nok med det jeg var meget forviret. over først ville jeg såre dig og så ville jeg ikke, det er så forviren et jeg ikke kan huske noget " sagde Alb han så ned i gulvet. Han var meget stille og nævøs over for noget nyt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:04

Hun kiggede på ham og smilede let. Hun aede hans kind og hvilede hovedet ind til ham. "men du gjorde det ikk, hvorfor?" spurgte hun og blev siddende på hans skød. Hun havde savnet at sidde tæt sammen med en, men hun tænkte det ikk seksuelt kun fordi hun godt kunne lide det nogle gange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:06

2 du er søde i mod mig. og alle ander som jeg har mødt har være onde i mod mig ende slog eller sprake mig, men du der i mod var søde og venlig over for mig. Du passe mig og søgerte for at min feber forsvanet igen 2 sadge Albus

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:09

Hun kiggede roligt på ham og satte hovedet lidt på skrå. "hvad havde du regnet med?" spurgte hun og aede hans kinder blidt. "Jeg ville da aldrig skade dig, du har fortjent et bedre liv end det du havde..." sagde hun opmuntrende og smilede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:13

" prøve at forstå mit live er en lange kampe på liv og død. Og jeg er som tider ved at taben den, og det er ikke lat når man som jeg ikke har nogen som kan hjælpe mig. Eller healde mig når jeg hade brug for det " sadge Alb han så ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:17

Hun kiggede stille på ham, "Du er nødt til at forstå at du bliver slået ned nogle gange, men det er kun dig der bestemmer om du skal rejse dig igen. Hvis du ikk kan stå selv, må du have nogen der vil hjælpe dig." sagde hun og kiggede på ham. "Jeg står bag dig hvis du er ved at falde nu." sagde hun bestemt. Hun krammede ham ind til sig og aede hans hoved. "Så ikk stå stille pga det der er sket. Ellers kan jeg ikk gå sammen med dig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:22

" du er min første rigtig ven. Og jeg vil også altid hjælpe dig du skal bare kalde vis der er noget, som gå i mod dig eller nogen er efter dig så komme jeg og redder dig " sadge Alb. Og stråle som en sol over at han hade får en rigtig ven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 22:24

Hun smilede og nikkede, "Ok, og jeg skal nok være der for dig så godt jeg kan!" sagde hun glad. Hun var ikk den stærkeste, men hun ville gerne beskytte ham så godt hun kunne. "Men må jeg spørge dig om noget? Det er privat for min side, men jeg vil gerne høre andres mening om det..." sagde hun stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:25

" ja spøre da bare. Vis du vil jeg er som en en vismand sådan er mit navne på Latinsk " sagde Alb, han sad og så på hende og mærke en tinge som han ladrig hade mærke før. Den gode samvidihed

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:35

Hun gemte sig lidt ind til ham, "Det er fordi... Jeg var slave for en... Og han brugte mig seksuelt..." sagde hun stille og krøllede sig lidt sammen. "Synes du jeg bare skal glemme det?" spurgte hun stille. "Jeg føler mig ikk vred over det, men jeg ved bare ikk om jeg kan gøre det der skal til for at glemme det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:38

" du skal ikke være slaver for nogen. Og sæet ikke for sådan en vis han kune tænker på det jeg trot han tænker, så lad ham bare komme jeg skal nok får dig fri vis du ikke vil være slave. Så skal du heller ikke være det for det er for lavet " sagde Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:42

hun kiggede på ham, "Jeg var slave for ham Alb...!" sagde hun lidt forskrækket. "Jeg er det ikk, men jeg vil bare høre om du synes jeg skal glemme det der skete..." spurgte hun stille og kiggede ned. Hun knugede sig lidt til ham, "Jeg ved ikk om jeg kan glemme det, men vil bare høre en andens mening om det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:48

" glem det hele . Og alde alle dine minder fra din bardom fylde sig med mod og kærlighed, sådan som det skal være glem alt der ondt og husk det gode i dit liv " sadge Alb stille. Og nusse hende på ryggen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:51

Hun hvilede hovedet på hans skulder og kiggede lidt tomt ud i luften. Hun lyttede til ham, *Glemme alt ondt...?* tænkte hun stille. Hun kiggede på ham, "Hvorfor vil du gerne hjælpe mig Alb?" spurgte hun og satte hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:58

" du er min alder første ven. jeg nogensiden har haft så det for vil jeg hjælpe dig med alt, som gå dig i mod ellers gøre dig ondt 2 sagde Alb han begyndte at ryste. det var hans måde at sige være forsktit med mig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:59

Hun smilede let til ham, hun aede hans kinder blidt. Hun blev lidt bekymret da han rystede, "Alb? Er der noget galt?" spurgte hun stille og krammede ham blidt til sig. Hun vuggede ham fra side til side, "Så... Rolig..." hviskede hun og aede hans hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum