Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hide in the forest. (Albus) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hide in the forest. (Albus)

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hide in the forest. (Albus) - Page 4 Empty Sv: Hide in the forest. (Albus)

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 22:01

han lå meget urolige. Hans feber gjore ham umulige at styre selv når han låd og sov han hade det ikke godt, men sagde det ikke for han ville ikke være til besvære for hende. Mere end han var i for vejen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 22:04

hun kiggede lidt bange og bekymret på ham. Hun tog blidt hans hånd og aede den mens hun stadig prikkede hans kinder med den kolde klud. Hun gav hans hånd et lille klem, "kom nu Alb... Slap af..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 22:07

han faldt endlig til ro igen. Men feber steg og bliv være ov ære hele tiden han gav også hendes hånd et klem, han viste at hun hjalp ham så godt hun kunne. Men det var ikke altid godt nok men hun godt det godt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 22:12

Hun bed sig hårdt i læben. Hun slap hans hånd og fik gjort kluden kold og kølig igen. Hun løb ud på badeværelset og åbnede vindues skabet. Hun ledte efter medicin mod feber. Hun fandt noget og tog to piller frem. Hun hentede et glas vand og fik ham op at sidde. "Drik det.." sagde hun og lagde pillerne i hans mund. Hun fik glasset til hans mund og hældte det meget forsigtigt i hans mund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:02

Alb drak vandet og sluget pilleren. Han lag sig tilbage på sofan for at sove en smule mere, for han hade virkelig brug for søven nåe han ikke hade det godt. Men nu faldt han febe en smule ned igen men ikke ret meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:07

Hun fik ham blidt ned at ligge og dyppede kluden i det kolde vand. Hun kiggede stille på ham og bed sig hårdt i læben. Hun lod den ligge på hans kind og kiggede ned. Hun følte at hun ikk var til nogen nytte for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:15

Alb vise det og åben. Svaget øjnen og så på hende " du er den bedste og den enetse som vil hjælpe mig, og det er jeg meget glad for " sadge Alb stille og faldt atte i søven. Han hade brug for søve og fred til at komme sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:16

Hun blev lidt forskrækket over at han vågnede og talte til hende. Hun kiggede på ham og sad stille. Hun smilede let da han sagde det og blev siddende. Hun kiggede på ham med et smil. Hun lod ham falde i søvn igen og aede hans kind blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:24

Alb har det en smule beder. Men det var ikke så meget igen han hade haft det sværet hele livet i gemmen, og det blive altid være og være som tiden gik for ham. Da han ikke var som ander dreng på han alder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:27

Hun kiggede stille på ham, hun fik skarpe tænder og bed i sin egen hånd så den blødte. Hun lagde den ved hans mund, hun havde fået at vide blod var helende for vampyrer. Så hun håbede virkelig det ville hjælpe ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:31

Han drak en smule. Af hende varm og søde blod det fik ham til at får det beder af det, han fik lidt mere faven i ansiget og han så meget beder ud mer lidt mere kulør. Over sig han var ret flot fyr på 16 år

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:33

Hun mærkede han begyndte at drikke af hendes blod og bed sig lidt i læben. Hun ville lade ham tage alt han skulle bruge, hendes blod kom jo igen mens han var vampyr og måtte tage det fra andre. Hun mærkede han tog mere end sidste gang allerede nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:37

Alb stoppe da han kunne mærke at han toge alt for meget fra hende og det pinte ham rigtig meget han ville hart slog hende ihjel vis han ikke hade opdage det i tide hade hun være død nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:39

Hun faldt ned at ligge da han slap. Hun rystede meget og peb lidt. Hendes krop krøllede sig hårdt sammen for at prøve og få varmen. Hun følte sig vildt kold pga høj blodmangel og hun trak vejret lidt uroligt. Hun var faldet om, men alligevel prøvede hun at vågne så det ikk ville blive værre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:50

Alb skreg af vreder. Og det han hade gjoret han ville gørealt han kunne for at får hende til at får det godt, igen han så ned " undskyle " sadge han og bed hende ikke for at drikke. Men for at over før blod ttil hende for at redde hendes liv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:51

Det gav et sæt i hende da hun bed ham. Hun tog fat i hans skuldre og prøvede at få ham væk. "St-stop...!" peb hun lidt og vred sig en smule. Det gjorde ondt på hende, mere end at det ville hjælpe hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:54

" ligge stille . Vis du ikke ligge stille vil du død af blodmangel jeg vil bare hjælpe dig, så være søde at ligge stille " sadge Alb grædenog afsluppe sig blodoverføring til hende. Det hade kooste ham en masse enegi og kræfter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 17:56

"Det... gør ondt...!" peb hun og græd lidt. Det gjorde mere ondt end noget andet hun havde prøvet i lang tid. Hun blev liggende da han slap hende og rystede lidt. Hendes øjne rystede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:01

Alb healde hende. Så godt han nu kunne med de få kræfter han hade tilbage i sig, han var ikke ond men forstyret og kunne godt være farlig når man enden gjore ham ondt eller gjore ander ondt. Når han så på det var han meget farlig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:07

Hun tog fat i hans hænder og fik dem væk, "Stop... Please..." sagde hun lavt og åbnede det ene øje på klem. Hun kiggede bedene på ham. "Bare... hvil..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:11

" nej ikke før du er okey igen. For det her er alt sammen min skyld jeg skulle aldrig være komme her til, Jeg er ikke en man skal omgåes for jeg er dødens farelig. At være i nærheden af når du er frisk rejser jeg min vej igen og du komme nok aldrig mere, til at se mig her igen " dage Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:15

Hun kiggede stille på ham, hun fik lidt besværet sine arme om ham og trak sig op til ham. Hun knugede sig ind til ham og rystede på hovedet, "DU må ikk... rejse..." sagde hun træt og gav ham et lille klem. "Please... Bliv..." sagde hun og græd lidt. Hun havde prøvet det der var langt værre end denne sølle lille episode. Hendes krop rystede lidt og hun knugede sig til ham, han var varmere end hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:33

" jeg ved ikke om jeg tør. Vis jeg nu skade dig endnu mere slog min onkel mig ihjel for det, han vil ikke lade mig skade nogen og slet ikke piger men han fatte det bare ikke. Jer er et monste som jeg altid har og vil altid være deT græde Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:35

Hun rystede på hovedet, "Det er... ok..." sagde hun stille og knugede sig mere til ham. Hendes krop rystede lidt og hun krøllede sig mere sammen ved ham. Hun kiggede stille på ham, "Ikk et monster..." sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 18:52

" du kende mig slet ikke. Sådan som jeg rigtig er så ville du sige monster jeg er ikke andet end et monster et, uhyer og er misfoster g det vil jeg altid være" sadge Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum