Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hide in the forest. (Albus) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hide in the forest. (Albus)

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hide in the forest. (Albus) - Page 6 Empty Sv: Hide in the forest. (Albus)

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 19:05

" Keela være søde at hoppe ned af mig. Jeg er ved at får endnu et anfalde aarhh " sagde Alb og ryste som sindsyget han kunne slat ikke holde sig i ro mere. Hans anfalde var meget slemme for ham og i sær når han hade en skidt dag

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 19:15

Hun satte sig væk fra ham, hun kiggede bekymret. Hun kravlede hen og tog hans taske. Hun kravlede hen og lagde den ved siden af ham. Hun kiggede stille på ham med et meget bekymret ansigt. "Hvad er der med dig Alb? Hvorfor har du så mange anfald...2 spurgte hun stille og græd lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 19:19

" deet er på grunde af mit svække imunforsvaer som gøre at jeg får disse anfalde med jævne mellemrum, så det skal nok gå bare jeg ikke falde i søven. For så gå der først galt for mig " Alb og så hun sad med hans taske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 22:18

Hun kiggede på ham, hun lagde blidt tasken tæt foran ham. Hun vidste ikk om der var noget nyttigt i den, men hun måtte håbe der bare var noget. Hun nikkede let, "Et dårligt immunforsvar... Du burde tage til lægen med det..." sagde hun stille og kiggede ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 10:45

" det har jeg prøvet. Men de siger at de ikke kan hjælpe mig med det fordi mit liv ikke er i overhængen fare, så kan de ikke hjælpe mig" sagde Alb og ledet efter nogen i sin taske. For han skulle fiden det ind anfaldet for allvor tog til i styrke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 17:02

Hun kiggede stille på ham, "Kan healing hjælpe?" spurgte hun stille og kiggede på ham. hun så han ledte efter noget i tasken.

//krea svigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:05

" nje Healding kan slet ikke hjælpe . For jeg har forsøget men det dur ikke men jeg ved at min medicin kan, men hvor er den henne jeg ved den skal være her ned et sted " sadge Alb. og ledet vider efter den han hade funden ampulden men ikke den anden del

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:07

Hun kiggede på ham, "men hvad hvis jeg kender en der kan en anden form for healing end din?" spurgte hun stille og kiggede ned. Hun troede hun endelig fik en god idé, men igen blev den ogs sat ned til virkelighed. Hun krøllede sin krop lidt sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:14

" pøve at høre her selv den bedste Healder kan ikke gøre noget. Alle slaget healder har gjoret hvad de kunne men de måtte til sidste give op, Og siger at det ikke kan Healdes. Men medicin kan det nok men høre du har ved ikke en nej lige meget jeg leder bare vider efter mig egen " sadge Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:17

Hun kiggede stille på ham, det var som om han skældte hende ud for at prøve at håbe på noget. Hun kiggede ned igen, "o-ok..." sagde hun stille og rejste sig. Hun gik ind på sit værelse og lagde sig i sin seng. Hun kiggede tænkende ud i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:24

Alb var ked af det. Over den måde han hade snakke til hende på hun ville jo barte hjælpe ham, men hun ville kunne forstå at han skulle ha sin medicinspøjte nu. Så han måtte finde sig spøjte men han kunne slet ikke fidne den, vis han ikke hade den ville han ikke kunne får sin medicin eller noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:26

hun kravlede ind under sin dyne og krøllede sig sammen. Hun lagde sig til rette og lukkede øjnene, hun ville slappe lidt af inden hun snakkede til ham igen. Hun ville ikk ende med at skælde ham ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:36

Alb hade forgæves forsøget. At få hende ud til ham men hun hade ikke hørt ham og nu hade han midste bevistheden, han lå med sit hoved på sofan og hans krop sad stille op af den. Han rurte sig ikke og uden sin medicin ville han ikke har det godt før om nogen uger,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:38

Hun rejste sig efter nogle minutter og gik ud til ham. Hun blev forskrækket over at se ham. Hun løb hen til ham, "Alb...!?" peb hun lidt og tog det han havde i hånden. "Flydende..." sagde hun stille. Hun kiggede i hans taske efter en sprøjte, men der var ingen... Hun bed sig i læben og løb ud på sit badeværelse. Hun ledte i et skab og fandt en. Hun fik noget af væsken i den og løb hen til ham igen. Hun tog blidt hans arm og fik det i. Hun havde været på lægeuddannelse så hun vidste hvor det var rigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:47

det gav et lille sæt i ham. Da hun stak ham i armen men efter nogen minuter vånge han igen, han så noget¨svage ud i ansiget men han hade det meget beder. Nu hvor han hade får sin medicin han lændet sig frem og kramme hende ind til sig, nu var han uden for fare ind til vider

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:50

Hun kiggede på ham og tog en klud. Hun lagde den blidt over det lille stik hun havde givet ham. Hun kiggede stille på ham og ventede. Hun blev lidt forskrækket da han krammede hende, men hun smilede let og lod ham kramme hende. "Har du det bedre?" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:54

Alb nikke svager. Han var noget rundtosset. Efter stikket men det var han altid efter det men i dag var det endnu være, end nogensiden før han sad og vugge frem og tilbage. som om han ville falde omkuld

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:57

Hun var lidt bekymret. Hun fik ham til at rejse sig og støtte sig til hende. "Her... DU skal ind og sove i en seng..." sagde hun bestemt. Hun gik roligt og langsomt baglæns med ham foran sig og gik ind på gæsteværelset med ham. Hun fik dynen væk med lidt besvær og fik ham blidt lagt ned. Hun lagde dynen over ham, "Her... Få dig noget søvn..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:03

Alb nikke stille. Og efter et øjeblik sove ham stille og roliget for efter sin medicin skulle han, altid sove i noget tid eller ville han får det være og det var ikke godt for ham. Men med hende som sin ven hade han ikke bruge forander sådan lige med det sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:06

Hun strøg blidt hans hår væk fra ansigtet og kyssede ham på kinden inden hun gik ud af værelset. Hun lukkede blidt døren efter sig og ryddede lidt op i stuen. Hun satte sig på sofaen og kiggede ud i luften, tænkte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:17

Alb smielde i søven. Han sov meget godt ind til han vånge med et sæt og et hæst skrig, han hade haft mararidt igen det var slet ikke til at holde ud mere vis de ikke stoppe. Ville han ende med at blive sindsyg af dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:20

Hun blev forskrækket over at kunne høre det. Hun løb hurtigt ind til ham og løb hen til vinduet. "Var der nogen!?" hun kiggede men det så ikk sådan ud. Hun gik hen til ham og satte sig ved sengekanten. Hun krammede ham blidt til sig, "Mareridt?" spurgte hun og aede hans hoved blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:26

Alb nikke stille og rysen. Han var ud af sig selv han hade igen se det ansiget som hade hjemsøget ham, siden han var helt lille og nu var det til at se foran ham igen. Det var ikke sjovet at vide at han varder ude og vent på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:28

Hun kiggede på ham, hun kyssede ham på hovedet og vuggede ham lidt. "Så... Rolig..." hviskede hun stille og fik ham ned at ligge igen. Hun lagde sig ind under dynen hos ham og havde ham til at ligge inde ved hende. "Bare tag det helt roligt."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:41

Alb lå ind til hende. Og følde sig endnu mere sikke nu en før han hadet at være alene , det var en angest som han hade haft i lange tid og man skulle ikke udfordet. Skæben når han var aå bange som han endni vare lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum