Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hide in the forest. (Albus) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hide in the forest. (Albus)

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hide in the forest. (Albus) - Page 2 Empty Sv: Hide in the forest. (Albus)

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:11

" jeg er kun et barn endnu. Jeg er ikke mere end 16 år gammel " sadge Albus stille, og holdt hende ind til sig og nusse hende på ryggen hsn var et storet barn. Uden venner han hade ingen venner overhovedt og slet ikke fra han barndom

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:14

Hun grinede let, "Jeg er bare ældre end dig...!" smilede hun og rakte lidt tunge af ham. Hun peb lidt da han rørte hendes ryg. Hun tog lidt hårdt fat i hans hånd og fik den væk fra sin ryg. Hun slap den og kiggede ned. "undskyld... Men har et ar på ryggen... Det er øm hele tiden..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:28

" rolige lad mig se på det en gang. Jeg love at jeg ikke rør for meget ved det men jeg kan nok godt healde det for dig, vis du alser vil ha det " sagde Albus stille. han var en meget søde men bange dreng

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:31

Hun kiggede stille på ham og bed sig i læben, hun kløede sig på hovedet. "Jeg vil ikk af med det... Men jeg vil bare ikk have det er øm hele tiden heller.." mumlede hun for sig selv. Hun vidste ikk helt hvad hun skulle gøre ved det. Hun vidste ikk engang hvorfor hun ville beholde det, måske for at skræmme andre væk hvis de prøvede på at voldtage hende. Hendes ar havde virket meget da det gjorde hende mindre tiltrækkende at se på hvis man så det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:37

" jeg kan ordern de. Så det kun er et ar og sådan et det ikke er møt mere vis jeg alser må det " sadge Albus, Og så ned han hade et arpå venste ben som en anden vampyr hdae givet. Ham da han var helt lille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:39

Hun kiggede stille på ham, hun nikkede let. "o-ok..." sagde hun stille og kiggede lidt ned. Det var ikk fordi hun ikk troede på han kunne gøre det, men hun vidste ikk hvordan han ville reagere hvis han så hvor stort og langt det gik i hendes ryg. Det gik fra hendes højre skulder, gennem ryggen og ned til hendes venstre hofte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:45

" WoW sikke et ar du her. Men lad mig se det her hkan godt gøre en smule ondt 2 sagde Albus, og lode sin hånd langesom køer ned over aret for at lukke det. Og for at får smerte til at være væk så det ikke gjore ondt på hende mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:50

Hun kiggede stille ud i luften og ville ikk svare på det. Hun kunne ikk engang huske hvor hun havde det fra. Hun bed sig i læben og knyttede hænderne lidt. Det gjorde rimelig ondt, men hun ville ikk vride sig eller noget. Hun rystede dog en meget lille smule over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:56

" sådan er næsten færdig " sadge han. Og lag et vådt håndkælde over hendes ryg for at afkølde det en smule, så det kunne falde til ro han sad og spille på sin panfløje. For at gøre det nemmer for hende at holed den kolde smerte ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 20:59

hun åbnede munden lidt da hun mærkede noget på sin ryg. Hun faldt dog lidt til ro med tiden og kiggede stille på ham. Hun lå stille på maven og lyttede til ham spille. Hun lukkede let øjnene i og prøvede at slappe lidt af i kroppen så det blev nemmere for hende at overgå smerten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 21:03

Albus var en smerteterpøvet. Som viste en masse om smerte og ømhed i kroppen, han hade sin beroligen panfløjte som kunne får en til at slappe af og fallde til ro. Selv efter en stresset dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 21:06

Hun kiggede stille på ham, før hun lukkede øjnene igen. Hun tog den mere og mere med ro med tiden. Hun rystede dog lidt nogle gange. Det var lidt kold for hende at ligge med det våde håndklæde over sin ryg. hun havde jo fået åbnet kjolen som ikk ligefrem var det varmeste at have på uden de længste ærmer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 21:11

han tog den af hende igen. Og lag et tæppe over hende og spille igen stille han kunne se aat hun var, veed at falde i søven han spille for at lulle hende i søven. Så var smerten væk når hun vænge igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 21:13

Hun smilede let da hun fik et tæppe over sig. Hun krøllede sig lidt sammen med det om sig og lukkede øjnene. Hun mærkede hun faldt i søvn, men hun følte ikk at hun kunne få sig selv til det. Det virkede dog ikk, fordi til sidst faldt hun i søvn og sov roligt og tungt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 21:32

Albus spille stadig for hende. og laver noget med til hende i mens mad blivlavet lag han hende på sofan, så hun hade nogen puder uden sig så det ikke gjore ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 21:35

Hun nussede sig lidt til ham da hun løftede hende op i sofaen. Hun blev roligt liggende, men peb lidt da hun blev lagt på ryggen. Hun lagde sig på siden og sov videre. Hun vågnede efter lidt under en time og kiggede rundt. Hun satte sig blidt op og gned sine øjne lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 22:07

" sover godt du 2 sadge Albus stille så hun kunne vången orden ligt op igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 22:08

Hun blev lidt forskrækket over at høre Albus. Hun kiggede på ham og åndede lettet ud. Hun nikkede lidt og rejste sig. Hun gik ind på sit værelse og skiftede til bukser og trøje, da det var mere passende. Hun gik ud igen og lukkede sin dør efter sig. Hun gik hen til ham, "Hva med dig? Hvad har du gået at lavet mens jeg har været væk?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 22:11

" har laver mad til dig og et glas saft" sadge Albus

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 22:14

Hun kiggede undrende på ham, lidt overrasket for at være ærlig. Hun gik ud i sit køkken for at se om han havde gjort det. Det havde han åbenbart... Hun tog det med ind og gav ham det. "Her." sagde hun og smilede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:10

" nej der er til dig jeg er ikke sulte slet ikke" sadge Albus stille. han hade slet ikke nogen appetite mere, overhovedt ikkeikke en gang til en pandekage kunne han får ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:14

Hun kiggede stille på ham og lagde det på bordet. Hun begyndte at spise det, hun var nu meget sulten. Men hun ville hellere lave sit eget end at andre lavede det til hende. Hun smilede let da det smagte godt især fordi hun var så sulten. Hun kiggede på ham, "Fik jeg egentlig dit navn?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:20

" nej jeg hedder Albus eller bare Al " sadge han stille. Han så ud af vinduet han så ned over det hele han, følde sig helt alene som altid ingen viste hvorfor han var en stejfer og aldrig. Var mere en et sted af gange og det var højste 1 ugen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:27

Hun smilede let, "Jeg kalder dig Alb!" nikkede hun bestemt og spiste videre. Hun kiggede stille på ham da han stod henne ved hendes vindue. Hun bed sig i læben, "DU må gerne være her hvis det er..." sagde hun blidt og smilede let til ham. "Hvis du ikk har planer om at rejse eller ikk vil føle dig alene, så må du gerne være her hos mig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:30

" jeg vil gerne. Men jeg tøre bare ikke jeg er måske kun et barn men er også eftersøget for et uhelds mord, for nogen uger sidrn det var bare uheldigt 2 sagde Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum