Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hide in the forest. (Albus) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hide in the forest. (Albus)

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hide in the forest. (Albus) - Page 7 Empty Sv: Hide in the forest. (Albus)

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:48

Hun kiggede på ham og aede hans hoved blidt. Hun lod hans hoved være tæt ved hendes hjerte så han kunne høre det. Hun vidste at for nogen ville det virke beroligende at høre en roligt og stille rytme og hjertet var noget af det man bedst kunne sige var rolig.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:52

Alb lytte til hendes hjerte. Han bliv hurtig mere rolige men han var stadig væk meget bange for, den som var der uden og som ville ha fat i ham fordi han hade. Mange nødig oplysninger som vedkommen var ude efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:03

Hun kiggede stille på ham, "Alb... Hvorfor fortæller du mig ikk noget?" spurgte hun stille og kiggede på ham. Hun var vildt bekymret for hans eget bedste. Han så ud til at der var noget der plagede ham hele tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:08

" det er nogen fra. Min fortid som plager mig hele tiden og jeg ved at han en dag kommer efter mig, fordi min hjerne er som en Computer og kan huske alen selv fra den tid. Som jeg endlig ikke kender til " sagde Alb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:16

Hun kiggede på ham, "Jeg sagde det til dig Alb, jeg passer på dig." smilede hun opmuntrende. "Om jeg så skal tage dig med mig overalt og sove i samme rum som dig for at jeg ved du er i sikkerhed så gør jeg det. Jeg vil ikk at der sker dig noget."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:23

Alb huske på sin mor og søster. De hade også sovet sammen med ham den nat de blive dræbet for øjnen af ham, han græde ind til hende det var hans værste oplevelse han hade være ude for. At midste sim mor og søster

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:30

Hun kiggede lidt forskrækket på ham da han begyndte at græde. Hun aede hans hoved og holdt beskyttende om ham. "Hold op Alb... Det hjælper ikk at græde over det..." sagde hun stille. Hun var træt af at han ikk kunne komme videre, hun vidste hvordan det var at miste alle man elskede. Men hvis man ikk kom videre, ville man aldrig kunne gå frem af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:45

Alb græde ikke mere. For han var falden i søven han drømte godt og stille han lå med et smile på læberen, han så så søde og kærlig ud når han lå og sov han hade et tåt hår. Hængen ned over hans øjnen men han så den ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:47

Hun kiggede på ham, endelig sov han godt. Hun smilede let og holdt ham mere ind til sig. Hun havde sin pande på hans hoved og lukkede blidt øjnene. Hun slappede af og blev liggende ved ham. hun følte det ville være dumt at lade ham ligge alene, så denne ene gang ville hun ligge sammen med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:52

han sov meget stille. og roliget han hade det beder nu men det kunne hurtig vende som på en femøre, men det skete ikke nu han sov sammen med hende. Uden ar får mararidt eller ander onde drømme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:57

Hun aede hans hoved og faldt i søvn efter noget tid. Hun aede ham automatisk i søvne og krammede ham stadig. Hun plejede normalt at sove uroligt, men ikk når hun holdt om nogen eller noget. Så lå hun altid så stille og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:01

Alb som også meget roliget. faktisk for roliget for nomalt kunne men mærke hans hænd bevæge sig , men det gjore den ikke lige nu det var meget sværet at mærke. At den bevæge sig når den slet ikke gjore det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:03

Hun vågnede nogle timer efter og gabte lavt. Hun gned sine øjne og kiggede på ham, "Alb...?" spurgte hun roligt og ruskede blidt i ham. "vågn op, det er ikk godt at sove for meget..." sagde hun let og satte sig lidt op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:21

Alb vånge meget stille op. Han hade sovet som en sten og var udhvildet nok til at står op nu, han rejste sig og streget sig og gabet

(Krav sviget)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:29

Hun blev siddende og kiggede på ham, hun kiggede lidt ned og kom først til at tænke over det nu. Han havde jo stadig ingen trøje på pga den feber han havde. Hun rejste sig og løb ud efter den. Hun kom ind igen og rakte ham den. "Du trængte nok meget til at sove." smilede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:38

" nej jeg er frisk. Og hade det godt men jeg er sulten som en ulv " sagde Alb Han hade flere sår på rygge og på maven, men det tog han sig ikke af mere for de var ikke noget mere. Han hade vendnt sig til dem efter hånden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:44

Hun kiggede stille på hans sår, "Hvad er der sket med dig..." spurgte hun stille og gik hen til ham. Hun krammede ham blidt, "Hvorfor skal du hele tiden gøre mig bekymret?" sagde hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:51

" når de her sår. Dem har jeg haft i flere år og de singer mig ikke mere selv om de at meget kløgen, lige for tiden " sadge Alb han så ned i gulvet han hade haft det meget svære

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:05

hun hvilede hovedet ind til ham og rystede på hovedet. "Du kan da ikk bare være ligeglad med sår du har haft i år!" råbte hun lidt af ham. "Hvis du ikk tager til en læge og jeg er med, så kan jeg ikk sove fordi jeg er bekymret for dig!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:16

2 det kan jeg fordi det ikke rør mig mere. eller rette ikke så meget mere de gøre ikke ondt eller noget, de kløger bare en hel del 2 sadge Alb og så ned i gulvet. Han hade ikke været til læge siden han var 5 år gammel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:23

Hun gav ham et klem, "Please...2 sagde hun stille. "Vi tager til min personlige læge, han er meget dygtig..." sagde hun og kiggede lidt bedene på ham. "Jeg vil bare gerne have at du er sikret rask, at en professionel har sagt du er rask og har det fint. Eller at han ikk kan gøre noget ved dit dårlige immunforsvar..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:32

2 okey men du gåre med mig der ind. Ellers gøre jeg det alder ikke for jeg er ikke så glad for læger de ar en smule, uhyggelige efter min mening " sagde Alb. Han så ikke så tryg ud lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:34

Hun nikkede ivrigt, "Jeg vil ogs med! Intet kan holde mig fra at tage med!" sagde hun bestemt, "Jeg vil sikre mig med mine egne øjne intet er galt med dig." sagde hun bestemt og knugede hovedet ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:39

" skal vi var sted eller hvad. eller skal vi bare stå her og hænge eller hvad 2 sadge Alb, og vent på at hun ville slippe ham så han kunne får sin bluse på igen så de kunne komme af sted. Til længe ellers ville han nok ikke får at vide om han var raks eller ej

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:44

Han gav hende et lille klem, "Bare lidt mere..." sagde hun stille og mærkede hun græd lidt og at hendes krop rystede en smule. Hun slap ham og gik lidt tilbage, "Nej..." hun tørrede sine øjne men der kom bare flere. "Hvorfor græder jeg...?" hun tørrede det bare igen men det ville ikk stoppe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum