Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Intet som gamle minder - Lazarus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Intet som gamle minder - Lazarus
Gæst- Gæst
Igen fnøs hun brutalt ved tanken, men da han snakkede om at hun skulle dræbe dem hun holdt af, løb Angelies tanker langsomt over de mennesker, som hun rent faktisk ikke var åbenlyst fjender med. Faktisk fandtes der få mennesker hun respekterede, endnu færre hun holdt af, men de var der. Et kort øjeblik kunne hun skubbe de folk fra sig, mens hun så hvordan han bevægede sig væk. Irriteret knugede hun hårdt omkring det der skulle forestille et halsbånd. "Så du mener, at du var min mørke side.. Du glemmer vist at jeg rent faktisk engang slet ikke anede at du eksisterede" svarede hun køligt og himlede opgivende med øjnene. "Ja jeg kender dig.. Alt for godt.. Og det er ikke noget jeg finder som en god ting" tilføjede hun vredt, inden hun så ham forsvinde.
Fejlen var bare, at hendes blik nu faldt på den uskyldige pige, der lå på gulvet, gasset, død.. Allerede inden hendes liv havde haft en chance for at komme igang. Angelie havde ingen mindre søskende, men tanken om at det kunne have været hendes søster, frembragte en lille, næsten utydelig klump i hendes hals, og vreden forpassede et ganske kort øjeblik. Nu hvor han var ude af syne, tillod hun sine tanker langsomt at spinde en diskret plan sammen i hendes tanker.. Intet specifikt, så han ikke ville kunne opfange det.
Et sidste nik mod den døde pige, fortalte at Angelie havde truffet et valg. Hun bevægede sig bestemt mod indgangen, samme sted hvor Lazarus var forsvundet, og havde efterladt sin gorilla ventende. "Fortæl endelig din herre at jeg har besluttet at .." hun kunne ikke gøre sætningen færdig, da hun aldrig ville tænke på sig selv som en slave "..akkompagnere ham i den næste tid" svarede hun så, inden hun holdt halsbåndet frem for sig, og slap det, så det faldt mod jorden. "Men der er ingen chance for, at jeg nogensinde vil gå med det der!"
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Gæst- Gæst
Hun nåede dog ikke at sige mere, før en anden stemme gav lyd fra sig. Denne var mere nøgtern og kold, så den automatisk irriterede hende, selvom hun ikke engang havde vendt blikket mod ham. Istedet tog hun igen fat omkring halsbåndet.. Så måtte hun gå direkte til kilden med det, når denne ikke havde tænkt sig at bringe hendes meddelelse.
"Balarus" sagde hun så istedet koldt, og lod for første gang blikket glide over mod denne person. "Intet irriterede mig før du besluttede dig for at åbne din store kæft" bemærkede hun i det samme kølige tonefald, som denne selv havde brugt, inden hun sendte ham et afskyeligt blik. "Jeg går ud fra du hørte mit... ønske" tilføjede hun hurtigt, og satte sig i bevægelse mod denne Balarus, inden hun sendte pistolen et misbilligende blik. "Bringer du den til ham, eller skal jeg også selv gøre det". Tonefaldet blev en anelse bidende, da hun stoppede op overfor denne Balarus, og stod med et afventende blik.
Hun var ikke sikker på hvor Lazarus ville befinde sig, men der var en dør, som ledte væk fra rummet med den døde asparapige.. Den pige der endnu ikke havde prøvet at leve før vampyren havde taget livet fra hende. Angelie ville ikke lade flere børn dø. Hun ville finde en anden måde at klare ham på.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Gæst- Gæst
"Ja.. For hvis noget heromkring skal gøres ordenligt, skal man jo gøre det selv" svarede hun koldt tilbage, inden hun fulgte efter, men hurtigt igen stoppede op. "Jeg er fuldstændig ligeglad.. Jeg går ikke i kjoler, eller bruger nips.. Han kan se mig som jeg er, eller slet ikke" svarede hun kort og kontant, inden Angelie stædigt lagde armene over kors, og lænede sig op af muren ved den dør, hvor Balarus var gået ud, og nu var på vej op ad trappen. Hun ville ikke flytte sig så meget som en milimeter op af den trappe. *Hørte du det?* tænkte hun irriteret, i håb om at vampyren kunne høre hendes tanker.
Selvom det indtørrede blod stadig lå over hendes sorte tøj, og størknede i de røde lokker, så var det sådan Angelie havde tænkt sig at møde op, hvis han ønskede at se hende. Imens fingererede hun dog lidt med halsbåndet, og vendte et tænkende blik mod det. Hund.. Tidligere havde han kaldt hende ting, så hund måtte vel være en form for forfremmelse? Hun var ikke sikker på hun brød sig om den. Zane ville aldrig..
Hendes tanker stoppede kort ved dette, inden hun bed sig kort i underlæben. Han ville aldrig have tænkt sådan om hende, eller behandlet hende under sin stand. Selvfølgelig var hendes stand anderledes.. Hendes race var en aktiv slavehandel, grundet elverens skønhed, og blev derfor ofte brugt som elskere af de mere fine racer.
Gæst- Gæst
Da stemmen hørtes, gøs hun let. Tre børn mere.. Elvere.. Det var hendes egen race. Hun følte trangen til at træde frem og angribe denne Balarus, men vidste også at det ville være nytteløst. Istedet rystede hun svagt på hovedet, og vendte blikket med Lazarus.
I et enkelt minut kiggede hun bare på ham med et tomt blik, inden hun tog halsbåndet, og lagde det over hans skulder. "Jeg er ingen køter" svarede hun med en hul stemme, inden hun vendte rundt på foden, og bevægede sig mod trappen, og op ovenpå hvor hun ville være blevet ført hen.
Angelie måtte gå ud fra at værelset var der hvor døren stod halvt åbent, og hun fortsatte ind i det rum, som Balarus ville have bragt hende ind i.
Hurtigt rykkede hun en hvid kjole ned fra en tilfældig bøjle, og i arrigskab tændte hun for vandet på badeværelset, eftersom det vel også var forkert at møde op uden et bad.
Badet foregik hurtigt, og Angelie fik vasket ethvert tegn af blev, sved og jord af sig, inden hun derefter trådte i den hvide kjole, der bare en let vudskæring, og gled ned i en spids, fra midten af venstre lår, og ned til højre knæ. Kjolen bestod af brede stropper, der dækkede det meste af hendes skuldre. Alt nips, som smykker og andet kunne han glemme alt om. Hun ville aldrig bruge det, og skoene forblev på en minimum hæl. Et par simple hvide støvler, der kun lagde et par centimeter til hendes 170 centimeters højde.
Hurtigt løb hun en børste igennem det røde hår, og samlede det i en knoldet hestehale ved hendes højre øre, inden hun lod et stykke hvidt stof dække et ar på hendes venstre underarm. Det ar, der endda bar adressen på dette hus.
Angelie bevægede sig irriteret ud af værelset, og ned af trappen endnu engang, for at finde Lazarus.
Gæst- Gæst
Hun undrede sig over den måde han gav hende opmærksomhed på. Hvis hun ikke vidste bedre, ville hun endda have troet han var blevet forelsket. Men hun vidste bedre.. Langt bedre, og vidste at noget stak under. Han ville aldrig kigge på hende på den måde.. Hun ville aldrig tillade ham at gøre det. Det var simpelt. Angelie var ikke en person man elskede længere, og hun var ikke en person der elskede.. Simpelt og nemt.. Sådan var livet. Selv da hun blev tvunget en anelse bagover, og fik ham lidt for tæt på til hendes egen smag, og til hendes fornøjelse, eftersom Angelie overvejede sine chancer for at slippe afsted med at spytte ham i hovedet. Hun tænkte heller ikke mere over det, og sendte væsken afsted mod ham, inden hun mærkede hvordan han slap grebet i hende.
En akt.. Selvfølgelig.. Den havde hun ikke regnet ud, spørgsmålet var bare hvad den skulle bruges til. Hun fnøs hånligt, og satte sig i protest på gulvet, i skrædderstilling, lagde armene over kors, og ventede tålmodigt på at blive indledt i det paradoksale skuespil de var igang med at stable på benene.
Gæst- Gæst
Alligevel var hun ikke sikker på om hun brød sig omkring den her snak der foregik over hovedet på hende. Nogen kom. Imorgen, personligt.. Hvem kom imorgen? Hun gennemsøgte sit hoved, men mindedes aldrig at have set Lazarus i nærheden af andre væsner.. lige med undtagelse af Barishan selvfølgelig, men det var længe siden efterhånden.. Pointen var også mere, at hun ikke lystrede hans ordrer, og derfor blev siddende på jorden, som om hun ikke havde hørt hvad han havde sagt. Hun vidste, at han vidste at hun ønskede at vide hvad det her handlede om. Måske ville hun endda vise en smule velvilje, hvis han viste en en smule tillid.. Gensidig respekt kunne man vel kalde det.
Hun lod sig ikke mærke med at Lazarus gik væk, men kom dog på benene da der blev snakket om bordmanerer. Hvad regnede han hende for.. Med hendes fortid, og så troede han ikke, at hun vidste hvordan man brugte en gaffel? Chancen var dog for god til at passere, og dumt rakte Angelie ud efter en af gaflerne fra det opdækkede bord. "Den her.. Jeg er vandt til at bruge fingrene.. Det fungerer meget bedre" bemærkede hun i et uskyldigt tonefald, inden hendes ansigt skiftede brat.
Hun vendte gaflen en halv omgang, og lod tænderne på den pege direkte imod Balarus' hals. Forhåbentlig ville han ikke reagere hurtigt nok til at afværge hendes angreb, og tænderne på gaflen ville derfor blidt bore sig ned i den bløde hud, lige over sammenfolden mellem halsen og kravebenet.
Gæst- Gæst
Hendes blik blev endnu engang mistroisk, da hun bemærkede at Lazarus virkede som om, at han prøvede at bede om noget. Et svagt smil skjulte sig i hendes mundvige, da han beordrede folk til at forlade rummet, og efterlod dem tilbage. Angelie lagde afventende armene over kors, mens hun kiggede på ham, klar til at høre de mest henrivende historier, om hvordan han ville flå hende. Hun havde hørt dem før jo.
Det der overraskede hende, var det han sagde, måden han sagde det på. Så det var hans elskede far der kom imorgen, for at se om hans søn var okay. "Awh.. Hvor betænksomt af ham" svarede hun i sit ligegyldige tonefald, inden hun trådte et par skridt til siden, og lod en finger løbe langs dugen på bordet. "Farmand forventer at du skal have en kone, men ingen her ønskede dig, og nu prøver du at købe mig.. Ved du ikke man ikke burde spørge en såret kvinde om hjælp i en sådan situation" svarede hun langsomt, og lagde med vilje et ekstra tryk på hjælp, bare for at gnide salt i såret, inden smilet igen kom frem på hendes ansigt, mens hun vendte hovedet til siden og kiggede på ham. "Flå mig i småstykker og du har ingen at fremvise imorgen" bemærkede hun, og måtte indrømme at det har havde ændret sig umådeligt til en fordel hun virkelig kunne lide.
Nu var det hendes tur til at lege en leg, og Angelie trådte frem, helt tæt på ham, som da han havde stået helt tæt på hende udenfor, mens hun kiggede op på ham. "Kald dem herind igen"
Gæst- Gæst
Hun sagde intet, og da han begyndte at drage konklusioner, lagde hun bestemt en finger over hans læber, og tyssede på ham med et sigende blik i de blå øjne. "Nu er det min tur" hviskede hun tilfreds, stadig lavt så kun han hørte det, inden hun fjernede sin finger igen, og bed sig let i læben. "Hvis du vælger at gå ned på et knæ, og indrømme at du har brug for min hjælp, til at imponere Daddy" sagde hun så langsomt, inden hun lod tungespidsen glide over hendes læber. "Så vil jeg også hjælpe dig imorgen, Jeg mener det er en fair pris for mine.. " hun overvejede kort hvilket ord hun burde bruge.. "For min assistance" afsluttede hun så sætningen, inden hendes blik blev tålmodigt, og afventende, mens det kiggede på ham.
Hun var ligeglad med hvordan de andre muligvis så ham, for lige nu var det, ifølge hende selv, Angelie der sad på det lange strå, og ham der legede lydig køter.
Gæst- Gæst
Alligevel trak hun dog bare på skuldrene, og lod ham gøre hvad han ønskede. "Når du ombestemmer dig, ved du hvor du kan finde mig" svarede hun Lazarus med så blid en stemme, at det kun kunne være ironien der fylde klangen i den. Hvem dagsvagterne var.. Den kunne hun gætte, og at dømme ud fra ordet, var det ikke vampyrer. Det ville være væsner hun rent faktisk havde en chance for at kunne overvinde. Endnu et håb blev tændt inden i hende.
Hun blev stående, og så ham forsvinde ud af lokalet, og Angelie blev.. stående. Indtil Balarus talte til hendes endnu engang. "Du" sagde hun langsomt i et ligegyldigt tonefald, inden Angelie greb ud efter et æble. "Hvad mente du med nødplan?" Hun satte sig ned i en af stolene ved bordet, og svang skødesløst benene op på det, som var hun herre over dette hus, inden hun tog en bid af æblet, og kiggede på denne Balarus. "Og nej! Jeg bliver her, indtil kong stædigsen har tænkt sig at føje mig.. Hvis det ikke er sket inden i morgen, må han jo selv klare problemet med daddy!" Hun hævede stemmen så meget, at hun vidste at selv menneskeøre ville kunne høre hendes ord, og derved var hun sikker på at de fleste i huset nok havde hørt dem.
Gæst- Gæst
"Og hvis du vil være så venlig at fortælle.. herren, at hvis han ikke føjer mit.. Forslag, så vil jeg også være langt væk herfra når hans fader vil dukke op"
Gæst- Gæst
Drengen satte sig ved siden af hende, og Angelie nikkede svagt som en hilsen da han præsenterede sig. "Måske du kan fortælle hvorfor jeres far ikke er så glad for at jeg er dødelig?" bemærkede hun i et ligegyldigt tonefald, mens hun prøvede at tilrane sig enhver mulighed for at skaffe så meget information som muligt, nu hvor hun alligevel befandt sig bag fjendens linjer.
Da samtalen langsomt drejede over på muligheden for at komme udenfor, overvejede hun det let. Hun tvivlede på at disse dagsvagter ville lukke hende ud, men hvis knægten her kendte en vej.. Den chance måtte hun gribe, og Angelie lagde æblet fra sig på bordet, inden hun rejste sig op fra stolen. "En gåtur lyder som en glimrende idé.. Så kunne du også fortælle mere om familien.. Lazarus holder desværre den slags lidt for tæt på sig selv til at jeg egentlig kan lære noget om nogen af jer"
Gæst- Gæst
Cinceros ord bragte hende tilbage til virkeligheden, og hun vendte sit blå blik mod ham, mens hun mærkede vinden rykke i hendes hår. Det gik op for hende, at han ikke havde besvaret et eneste af hendes spørgsmål, eller andet, men bare var fortsat i sin egen bane. Uhøfligt.. Dog hævede hun let det ene øjenbryn, da han snakkede om at hun burde stikke af.. Faktisk virkede det næsten som om, at han ønskede det.. Hvad var det han havde sagt.. Storebror.. Kunne det have noget med magt at gøre? Hun anede det ikke, men fremtvang et diplomatsmil.
"Jeg er her af grunde, som du endnu er for ung til at forstå.. tydeligvis" bemærkede hun, men ikke i noget anklagende tonefald, men mere som en iagttagelse. Angelie ville på ingen måde kalde sig selv kone eller andet, før en aftale var på plads, og egentlig fandt hun selv sit træk snedigt. Overraskelsen kom dog, da Balarus kom til syne, og igen.. Forsvandt.. I skygger.
Angelie spærrede overrasket øjnene op, inden hun sendte Cincero et skarpt blik. "Slip ham!" mumlede hun diskret, selvom hun ikke engang vidste om det var knægtens værk. Hun havde dog opfanget ordene.. Han venter i Konko.. Hvad end så det var.
Hun bevægede sig tilbage mod indgangen, men stoppede kort op. "Erh.. Tak" svarede hun dumt, eftersom hun ikke anede hvad man sagde til sådan en besked, og da slet ikke når Angelie knap nok huskede denne person. Hun havde hørt visse.. rygter, men det var også alt.
Istedet bevægede hun sig ind igennem huset, og tog fat i den ene tjener efter den anden, og spurgte efter et rum, der hed noget med konko. Hun måtte igennem hele 5 af slagsen, før en yngre kvinde ledte Angelie igennem gange, og op af nogle trapper, hvorefter hun efterlod hende foran en dør.
Undrende hævede hun det ene øjenbryn, løftede hånden og bankede ganske simpelt på, i tilfælde af at det ville være det forkerte sted.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» de gamle Minder
» Gamle minder - Demitri
» Gamle minder - Kajika
» Gamle minder- privat Manda--
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift